handdator

Visa fullständig version : Bristningar..


lillakillen
2005-07-05, 19:12
Tjena, vet inte riktigt vilket forum som passar bäst för den här frågan.. Men problemet är att jag har verkligen fult av bristningar på magen och på ryggen har jag lite bristningar.. Och det kan ha till stor det att jag har varit ganska stor, vägde 96 förra sommaren väger idag 75 kg.. Men frågan är, jag har läst att det är fler som vägt ganska mycket och jag undrar om det är nån mer som har fått bristningar för att varit stor ?..

Nismo
2005-07-05, 19:15
Tjena, vet inte riktigt vilket forum som passar bäst för den här frågan.. Men problemet är att jag har verkligen fult av bristningar på magen och på ryggen har jag lite bristningar.. Och det kan ha till stor det att jag har varit ganska stor, vägde 96 förra sommaren väger idag 75 kg.. Men frågan är, jag har läst att det är fler som vägt ganska mycket och jag undrar om det är nån mer som har fått bristningar för att varit stor ?..
Gravida kvinnor får ju ofta bristningar...

Herkulez
2005-07-05, 19:18
jepp, har vid brösten som synes på den här gamla bilden, inte vackra men det är väl priset man får betala för att ha ett gudomligt ansikte.

Johan_P
2005-07-05, 19:19
Ja, jag fick för några år sedan. Vägde ungefär 96-98 jag med, och ligger på ca 80 nu. Dock så vet jag inte om de kan räknas som "ungdomsbristningar" vilket man lätt kan få i ungdomen som senare ska tyna bort.

Lite mer info om bristningar: http://huden.nu/hud/bristningar/

lillakillen
2005-07-05, 19:29
Okej, men det blir ju absolut inte bättre om man solar :( ...

King Grub
2005-07-05, 19:45
Jag har bristningar lite här och där. Dom bleknar med tiden. Jag tänker inte ens på dom.

Herkulez
2005-07-05, 19:50
Jag har bristningar lite här och där. Dom bleknar med tiden. Jag tänker inte ens på dom.
same here =)

Nismo
2005-07-05, 20:22
jepp, har vid brösten som synes på den här gamla bilden, inte vackra men det är väl priset man får betala för att ha ett gudomligt ansikte.
Big man!
:thumbup:

Herkulez
2005-07-05, 20:59
Big man!
:thumbup:
thanks, dock mycket bättre nu =)

sunkan
2005-07-05, 21:01
Jag har bristningar lite här och där. Dom bleknar med tiden. Jag tänker inte ens på dom.

har du kvar bilden på den gravida kvinnans bristningar som du postade en annan tråd för ett br tag sen?...de va bristningar det *spy*

King Grub
2005-07-05, 21:02
Bildgoogla "striae" så hittar du nog fina exemplar du också.

Zaiboot
2005-07-05, 21:11
Har oxå vid ljumskarna ner mot låren. Kom när jag spelade fotboll i tonåren samt annla lite övervikt samtidigt. Har dem fortfarande kvar men de syns inte så mycke nu. Skyller på att det är mina enorma benmuskler som växer för fort *flex* :em:

Jashguim
2005-07-06, 09:57
Efter varit utan dom ett tag, kom mina bristningar tillbaks så fort deffen var över och jag började äta ordentligt igen. Har på biceps, baksida axlar o lite på brösten.

Men bristningar är ju en del av resultaten =)

NigHtHawK
2005-07-06, 11:34
har mycke bristtningar jag me.. har vägt 145 och ligger nu på strax över 90.. men så har man ju tillverkat några nya genom träning då.. dom ifrån storhetstiden har nästan helt bleknat omo man inte solar... men de blir bättre med tiden