handdator

Visa fullständig version : Bra tidning


LexSinner
2005-07-04, 12:48
Nån som har någe bra förslag på tidning i still med Men's Health ( http://www.menshealth.com ) ?

Den fanns ju på svenska förut men inte längre. Jag kan bara komma på Body, BK, Muscle & Fitness just nu. Har för mig att det fanns en tidning som hette Steel också men tror inte den finns längre. BK och body är lite för BB inriktade för min smak, skulle vilja ha nått som inriktar sig mer på kost, vällmående, träning. Dessutom är ju t.ex body 75% reklam *grr*

Jag behöver nått bra att läsa i hängmattan ;)

palme
2005-07-04, 12:52
Nån som har någe bra förslag på tidning i still med Men's Health ( http://www.menshealth.com ) ?

Den fanns ju på svenska förut men inte längre. Jag kan bara komma på Body, BK, Muscle & Fitness just nu. Har för mig att det fanns en tidning som hette Steel också men tror inte den finns längre. BK och body är lite för BB inriktade för min smak, skulle vilja ha nått som inriktar sig mer på kost, vällmående, träning. Dessutom är ju t.ex body 75% reklam *grr*

Jag behöver nått bra att läsa i hängmattan ;)

Expressens söndagsbilaga kanske?

LexSinner
2005-07-04, 12:54
Expressens söndagsbilaga kanske?

*screwy* *cry*

Megatuttarna
2005-07-04, 13:28
Gör dig kvitt de där Elvis-polisongerna och du är på en bättre väg redan.

Kwon
2005-07-04, 13:32
Gör dig kvitt de där Elvis-polisongerna och du är på en bättre väg redan.

Nämen tutten! Säger man så? :D

Han kanske tycker om dom?

Det är viktigt med en egen originell stil! :thumbup:

Fultjack
2005-07-04, 13:46
Nån som har någe bra förslag på tidning i still med Men's Health ( http://www.menshealth.com ) ?

Den fanns ju på svenska förut men inte längre. Jag kan bara komma på Body, BK, Muscle & Fitness just nu. Har för mig att det fanns en tidning som hette Steel också men tror inte den finns längre. BK och body är lite för BB inriktade för min smak, skulle vilja ha nått som inriktar sig mer på kost, vällmående, träning. Dessutom är ju t.ex body 75% reklam *grr*

Jag behöver nått bra att läsa i hängmattan ;)


amerikanske muscle & fitness och Flex magazine

aliquis
2005-07-04, 13:52
och bk o body är samma tidning.

LexSinner
2005-07-04, 14:03
Gör dig kvitt de där Elvis-polisongerna och du är på en bättre väg redan.

Fan, jag måste ju ha nått kvar som döljer öronen *screwy*

Megatuttarna
2005-07-04, 14:30
Fan, jag måste ju ha nått kvar som döljer öronen *screwy*

Vafan, chicksen tycker det är charmigt med lite Dumbo-öron. Däremot inte såna polisonger. Känner mig som Baloo här, ska behöva lära dig allt.

(Det är fan kul att vara dryg :D)

Myten
2005-07-04, 16:24
Håller mig till gamla python, finns gott om diet och dating tips där!


http://home.no.net/talfheim/rh696a.jpg

LexSinner
2005-07-04, 16:36
Vafan, chicksen tycker det är charmigt med lite Dumbo-öron. Däremot inte såna polisonger. Känner mig som Baloo här, ska behöva lära dig allt.

(Det är fan kul att vara dryg :D)


Jo det är ju sant.. Men jag kör lite mer på den där hobo-looken som vissa brudar verkar digga.. Jag menar ta en skvallerblaska och kolla i, hälften av alla kändisars karlar ser ut som uteliggare :naughty:

z_bumbi
2005-07-04, 16:38
Jag behöver nått bra att läsa i hängmattan ;)

Biblioteket rekommenderas starkt, närmaste loppmarknad kan också funka.

Bra hälso/träningstidningar på svenska lär vara väldigt svårt att hitta

LexSinner
2005-07-04, 16:40
Biblioteket rekommenderas starkt, närmaste loppmarknad kan också funka.

Bra hälso/träningstidningar på svenska lär vara väldigt svårt att hitta

Ja det verkar inte bättre :(

Får väll kolla runt lite efter hyfsade böcker på Inet. Har dock en näringslära bok kvar som jag skall ta mig igenom först förvisso :)

z_bumbi
2005-07-04, 16:45
Det finns tidningar att låna på biblioteket.

Själv kom jag hem med 6 böcker om idrottspsykologi vilket inte var planerat.

LexSinner
2005-07-04, 16:53
Det finns tidningar att låna på biblioteket.

Själv kom jag hem med 6 böcker om idrottspsykologi vilket inte var planerat.

Det är ju inte helt fel, vet inte när jag var på bibloteket senast faktiskt. Brukar sluta med att jag beställer böcker istället av nån anledning :)

pellepedal
2005-07-04, 19:01
Cardioträning...Köp några fibban och cats. :thumbup: