handdator

Visa fullständig version : Rösta på mig istället


Griip
2005-07-03, 13:49
http://www.snyggast.se/?4291500

en tia för humor

Cilia
2005-07-03, 14:21
http://www.snyggast.se/?4291500

en tia för humor
vilken jäkla sida det där är
tittade på tjejernas 10 i topp eller vad det var och 90% av dom har rejäla bomber. frågan är hur många som är äkta om det nu spelar ngn roll.
vad tänker man på när man seriöst lägger upp sin bild där?

Yankeee
2005-07-03, 14:22
tittade på tjejernas 10 i topp eller vad det var och 90% av dom har rejäla bomber. frågan är hur många som är äkta om det nu spelar ngn roll.


Med tanke på att 90% av tjejerna där är under 18 så lär de vara icke-opererade iaf.

Cilia
2005-07-03, 14:25
Med tanke på att 90% av tjejerna där är under 18 så lär de vara icke-opererade iaf.
har du sett brösten?
när jag var i den åldern var det inte många som hade den storleken på tuttarna.

mangemani
2005-07-03, 14:27
frågan är hur många som är äkta om det nu spelar ngn roll.



nog spelar det nån roll,annars skulle dom ju inte ligga på 10 i topp.

Pudzianovski
2005-07-03, 14:27
Då borde det rimligtvis vara de 10% som har störst bröst och ser bra ut som folk röstar upp till top 10.

:confused:

JustinCredible
2005-07-03, 14:27
hahaha, det bästa är ju alla galna utlänningar som skriver helt psykade caps loc inlägg till 13 åriga tjejer.

HEÝ ÝOU FIN WANT CHATTING Ý NOW I THINK Ý LYK ME WEBCAM TALK MEj

min lillasyrra ligger på 8 poäng föressten *rolleyes* Jag försöker rösta ner henne varenda dag.. Snart hamnar hon på topplistan och då är det kört

Yankeee
2005-07-03, 14:29
har du sett brösten?
när jag var i den åldern var det inte många som hade den storleken på tuttarna.

Jodå, jag har kollat. Men iaf, de lär inte vara operarade eller speciellt gamla, det går ju trixa med det där på x antal andra sätt ;)

Bolio
2005-07-03, 14:30
min lillasyrra ligger på 8 poäng föressten *rolleyes* Jag försöker rösta ner henne varenda dag.. Snart hamnar hon på topplistan och då är det kört

haha. hedersrösta på henne!

Cilia
2005-07-03, 14:33
nog spelar det nån roll,annars skulle dom ju inte ligga på 10 i topp.
jag menar om det spelar ngn roll om dom är äkta eller inte.
det kanske är egalt.

Allan
2005-07-03, 14:39
Fy fan en sån jävla sida. *skicka brevbomber till ansvariga....* *spy*


allan
*grr*

aliquis
2005-07-03, 14:43
Lite konstigt att det bara var ansikte+tuttbilder på tjejerna iaf, fast jag tror det mer beror på att tjejerna tror det är det vi vill se och lägger upp det, helkropp/rump vore ju intressantare ;D.
Jag tror heller inte brösten är fixade och bryr mig inte, inte som i bryr mig inte om huruvida de är det eller inte, utan skiter fullständigt i deras bröst ;D

Just incredible: vad heter systern?

Glen
2005-07-03, 14:50
hahaha, det bästa är ju alla galna utlänningar som skriver helt psykade caps loc inlägg till 13 åriga tjejer.

HEÝ ÝOU FIN WANT CHATTING Ý NOW I THINK Ý LYK ME WEBCAM TALK MEj

min lillasyrra ligger på 8 poäng föressten *rolleyes* Jag försöker rösta ner henne varenda dag.. Snart hamnar hon på topplistan och då är det kört


Se då för guds skull till att hon tar bort sitt kort därifrån, det lär ju vara en jävla massa äckliga gubbar som kollar på såna där sidor. Ta kontroll över situationen nu

mangemani
2005-07-03, 14:53
"Okej mina bröst är riktiga, Och jag har inte opererat mig för att få sånna stora ok?Redan nöjd med allt så ja behöver inte ha silikon bröst ! Haha, men tack för alla fina kommentarer .Hinner inte svara på alla men ska försöka så gott jag kan ska ni veta:) Annars får ni vell skriva igen då .Så nu vet ni det iallafall! Ni får ha det så jätte bra^^"


ja.så säger hon som ligger på första plats.

scythe
2005-07-03, 14:53
Den sidan får mig att må dåligt.
Förakt.

Myten
2005-07-03, 15:25
vilken jäkla sida det där är
tittade på tjejernas 10 i topp eller vad det var och 90% av dom har rejäla bomber. frågan är hur många som är äkta om det nu spelar ngn roll.
vad tänker man på när man seriöst lägger upp sin bild där?

De tänker som alla andra tjejer dvs lägger upp bilder för att få bekräftelse för att på så sätt "boosta" det ofta låga självförtroendet....

mini_Arnold
2005-07-03, 15:31
har du sett brösten?
när jag var i den åldern var det inte många som hade den storleken på tuttarna.
Hur många år sen var det?

Jorgen
2005-07-03, 15:33
Hur många år sen var det?
Gör evolutionen brösten större och större menar du?

Tänk då hur det kommer att se ut om 50 år. Huva.

hasse36
2005-07-03, 15:41
Gör evolutionen brösten större och större menar du?Survival of the tittest.

Myten
2005-07-03, 15:46
Survival of the tittest.


Sen är de unga tjejerna betydligt fetare idag en för tio år sen, brösten bumpas ju upp! :D

Allan
2005-07-03, 15:55
Nån mer än jag som tror att de moderna BHarna spelar en viss roll?


allan

Lillgrabben
2005-07-03, 15:56
Jag är på tegelmontör Allans linje!


:)

scythe
2005-07-03, 15:57
Survival of the tittest.
HAH! :D

Nismo
2005-07-03, 16:02
10 varsågod

Cilia
2005-07-03, 16:47
Hur många år sen var det?
Gör evolutionen brösten större och större menar du?
*skrattar*
vet inte vilket av dom här två inläggen som får mig att känna mig äldst

rQx
2005-07-03, 18:11
Om det är någon kropsedel som spelar roll för mig är det isåfall ansiktet...
Tycker heller inte att stora bröst är jätte attraktivt, lagom är bäst som man säger.

Johan O
2005-07-03, 19:19
Om det är någon kropsedel som spelar roll för mig är det isåfall ansiktet...
Tycker heller inte att stora bröst är jätte attraktivt, lagom är bäst som man säger.


Ah, okej, bra att du klargjorde detta. :cool:

Kwon
2005-07-03, 19:45
Tycker verkligen inte att sådana stora bröst (silikon eller ej) är särskilt attraktivt, men det är väl det som går hem vid den åldern.

Vissa såg ut att vara riktigt smala med riktiga bomber, om det inte var silikon har jag ingen aning om hur det kunde ha gått till, snacka om fett fördelning.

reinholdsson
2005-07-03, 19:57
http://www.snyggast.se/?4291500

en tia för humor


Förstod inte det roliga, men du fick en 1:a iaf :D

Yankeee
2005-07-03, 19:59
*** hade tydligen en bild där också...

http://1www.snyggast.se/ul/7/4255607.jpg

Kwon
2005-07-03, 20:02
Funderar å att skicka ett bidrag till snyggast jag med

Kebab-Arne
2005-07-03, 20:05
*** hade tydligen en bild där också...

vi tar bort den hemska bilden

ARGHHHH!!!!

Där har vi B Ö G varning. Efter kortet tagits tar de nog på sig sina rosa JL tröjor.

Enligt min biologilärare så hade inte den kvinnliga människan bröst från början. Alltså så de inte stod ut när de inte var gravid/skulle amma. Men vi män var/är tydligen så tuttgalna så männen enbart gjorde de med stora bröst gravida. Så de kvinnor med stora bröst kom att leva vidare.

Kwon
2005-07-03, 20:06
ARGHHHH!!!!

Där har vi B Ö G varning. Efter kortet tagits tar de nog på sig sina rosa JL tröjor.

Enligt min biologilärare så hade inte den kvinnliga människan bröst från början. Alltså så de inte stod ut när de inte var gravid/skulle amma. Men vi män var/är tydligen så tuttgalna så männen enbart gjorde de med stora bröst gravida. Så de kvinnor med stora bröst kom att leva vidare.

Där ser man!

Allan
2005-07-03, 20:08
*** hade tydligen en bild där också...

http://1www.snyggast.se/ul/7/4255607.jpg

Varför varför VARFÖR måste de visa kallingarna?


allan

Kwon
2005-07-03, 20:09
Är det detta som anses snyggt för 18 år och under nuförtiden? :D

Teh Kalsing-look

Glen
2005-07-03, 20:16
Varför varför VARFÖR måste de visa kallingarna?


allan


Det är rätt så ghetto, förmodligen därför

Allan
2005-07-03, 20:22
Alltså, jag vet att detta är totalt lönlöst att berätta, men det finns bilder av allan iförd sjuttiotalskläder som aldrig någonsin kommer att kunna visas igen. Det värsta är att vi på den tiden ansåg att vi var lika "läckra" som godbitarna här ovan. Di äldre förfasade sig, och vi stod på oss. Det var sååååå rätt, och sååå snyggt och såååååå inne....

Yeah right!

Om tjugo år kommer de här killarna att skämmas ögonen ur sig när deras barn med stora ögon undrar varför pappa visar kalsongerna.


allan

Kwon
2005-07-03, 20:27
Alltså, jag vet att detta är totalt lönlöst att berätta, men det finns bilder av allan iförd sjuttiotalskläder som aldrig någonsin kommer att kunna visas igen. Det värsta är att vi på den tiden ansåg att vi var lika "läckra" som godbitarna här ovan. Di äldre förfasade sig, och vi stod på oss. Det var sååååå rätt, och sååå snyggt och såååååå inne....




Source? :D

Allan
2005-07-03, 20:28
Source? :D


A l d r i g!!!!!!!


allan

Jorgen
2005-07-03, 20:29
A l d r i g!!!!!!!


allan
Får nog ta ett snack med din dotter.
Barn gillar att skämma ut sina föräldrar. :D

Krokodil
2005-07-03, 20:39
Alltså, jag vet att detta är totalt lönlöst att berätta, men det finns bilder av allan iförd sjuttiotalskläder som aldrig någonsin kommer att kunna visas igen. Det värsta är att vi på den tiden ansåg att vi var lika "läckra" som godbitarna här ovan. Di äldre förfasade sig, och vi stod på oss. Det var sååååå rätt, och sååå snyggt och såååååå inne....

Yeah right!

Om tjugo år kommer de här killarna att skämmas ögonen ur sig när deras barn med stora ögon undrar varför pappa visar kalsongerna.


allan

Fast skillnaden var kanske att du hade mer muskler på de bilderna än vad de där fyra snorisarna har tillsammans? :D

Glen
2005-07-03, 20:44
Alltså, jag vet att detta är totalt lönlöst att berätta, men det finns bilder av allan iförd sjuttiotalskläder som aldrig någonsin kommer att kunna visas igen. Det värsta är att vi på den tiden ansåg att vi var lika "läckra" som godbitarna här ovan. Di äldre förfasade sig, och vi stod på oss. Det var sååååå rätt, och sååå snyggt och såååååå inne....

Yeah right!

Om tjugo år kommer de här killarna att skämmas ögonen ur sig när deras barn med stora ögon undrar varför pappa visar kalsongerna.


allan

Här har dock dagens ungdom en liten fördel i det att bilderna är digitala och därmed med sannolikhet kommer att försvinna då de rensar datorn/får virus på datorn eller nåt i den stilen, och inte finns "på riktigt" som för mamma och pappa

Allan
2005-07-03, 20:50
Fast skillnaden var kanske att du hade mer muskler på de bilderna än vad de där fyra snorisarna har tillsammans? :D

Har man en rejäl knäböjsända finns det inte en chans att ha brallorna sådär. Lyssna till det alla sjuttonåringar därute - ni ser svaga och klena ut om ni har kalsongerna uppstickande ur byxlinningen sådär....


allan

Gabriel_
2005-07-03, 20:52
Varför varför VARFÖR måste de visa kallingarna?


allan


Dom visar upp deras 300 kr kalsonger.. annars ä'r det ju ingen ide med dyra kläder om dom inte syns.. eller? ;)

Griip
2005-07-03, 20:53
den bilden som Yankee visade såg jag också idag. Vet vilka dem är och såg den där bilden idag och garvade ihjäl mig, nu har jag den som bakgrundsbild.. funderar på att printa ut den.

GE MIG EN TIA DÅ KOM IGEN!! måste toppa listan för helvete

z_bumbi
2005-07-03, 20:54
Här har dock dagens ungdom en liten fördel i det att bilderna är digitala och därmed med sannolikhet kommer att försvinna då de rensar datorn/får virus på datorn eller nåt i den stilen, och inte finns "på riktigt" som för mamma och pappa

Utom de som lägger ut dem på röstningsforum på nätet.

Allan
2005-07-03, 20:57
Utom de som lägger ut dem på röstningsforum på nätet.

Exakt. Mina hemska hemligheter är destruerade eller bortglömda...men på Internet finns allting kvar.


allan

Cilia
2005-07-03, 21:49
Får nog ta ett snack med din dotter.
Barn gillar att skämma ut sina föräldrar. :D
hatar inte barn när föräldrar är pinsamma eller har det också ändrats sedan jag var ung?

Jorgen
2005-07-03, 21:52
hatar inte barn när föräldrar är pinsamma eller har det också ändrats sedan jag var ung?
Ånej. Föräldrarna visar bilder för tonåringens kompisar på tonåringen som barn och denne skäms.
Now it´s paybacktime. Muahahaha. :D

Zozza
2005-07-03, 22:55
GE MIG EN TIA DÅ KOM IGEN!! måste toppa listan för helvete

ok np :D

Garnax
2005-07-04, 01:59
Dagens ungdom...

Hittade en vacker bild i toppen iaf :)http://1www.snyggast.se/ul/4/4116524.jpg

Herkulez
2005-07-04, 06:49
*** hade tydligen en bild där också...

http://1www.snyggast.se/ul/7/4255607.jpg
haha ja det var då dom hade fest men jag var bortrest

Herkulez
2005-07-04, 06:50
Funderar å att skicka ett bidrag till snyggast jag med
åhnej inte jensefisken igen :laugh:

Slartibartfast
2005-07-04, 07:58
Snyggast.se äger så hårt! Fjortisar :hbang:

Det räknas inte som porr! Dessutom kollade jag bara Griips bild, så jag klarar mig ännu.

Slartibartfast
2005-07-04, 07:59
har du sett brösten?
när jag var i den åldern var det inte många som hade den storleken på tuttarna.

Några hade det. Och några var snygga dessutom. Dessa några av de några slänger sen upp sina bilder på sidan.

HenrY
2005-07-04, 09:56
Dagens ungdom...

Hittade en vacker bild i toppen iaf :)http://1www.snyggast.se/ul/4/4116524.jpg

Ja hon var inte så ful!;)
Damn vikka ögon.

mangs
2005-07-04, 11:21
Snyggast.se äger så hårt! Fjortisar

Det räknas inte som porr! Dessutom kollade jag bara Griips bild, så jag klarar mig ännu.


1 minut senare:

Några hade det. Och några var snygga dessutom. Dessa några av de några slänger sen upp sina bilder på sidan.


Fan, en minut klarade du att hålla ditt löfte, du lovade ju att du inte skulle kolla på arbetstid. :cryout:

Slartibartfast
2005-07-04, 12:03
1 minut senare:




Fan, en minut klarade du att hålla ditt löfte, du lovade ju att du inte skulle kolla på arbetstid. :cryout:

Det var ju just det jag inte gjorde. Jag skrev ju att jag bara kollade Griips bild. Jag har ju kollat igenom top 10 förr, så jag vet vad som brukar finnas där.

I am still pure. *innocent*

I din andra quote av mig så berättar jag ju bara hur det var i högstadiet. Vissa fjortisar var snygga och hade saftiga pattar. Vissa av dem lägger upp bilder på sig själv på snyggast.

Kwon
2005-07-04, 12:52
Dagens ungdom...

Hittade en vacker bild i toppen iaf :)http://1www.snyggast.se/ul/4/4116524.jpg

Det där var ju en som var både snygg, vacker, söt och HAWT på en å samma gång.

Fast man ser ju inte resten.. (Teh Bootay) :D