handdator

Visa fullständig version : Vad är det olagligaste ni gjort?


AlexanderYeah
2005-06-30, 17:50
Eller vad man ska säga..

För mig är det iaf när jag och en kompis gick i 4:an så gömde vi oss i skolan efter att dom stängt och under natten så skruvade vi på alla kranarna över natten så det blev en mindre "översvämning". Vet inte varför egentligen.. Inte smart.. Men ganska kul. fick nåt ryck.. Hur som helst så fick dom aldrig tag på dom skyldiga :)

Jao mitt var väl inget hardcore.. Om ni har haft ihjäl någon eller nåt behöver ni ju inte skriva det.. Ni behöver väl egentligen inte skriva vad ni gjort exakt, men ni kan ju skriva straffet ni fick/skulle fått om ni åkt fast.

palme
2005-06-30, 17:51
I plead the fifth :D

Slartibartfast
2005-06-30, 18:02
I plead the fifth :D

:D FIF!

Myten
2005-06-30, 18:03
Blivit avstängd från Exhale!

Andyh
2005-06-30, 18:03
hmm inget särskillt allvarligt vad jag kan komma på

-Kört mot rött/Kört väldigt för fort
-Brukat olagliga substanser
-Laddad ner musik/film/programvara(dock inte nu när jag har lön, nu köper jag det jag vill ha)

Kebab-Arne
2005-06-30, 18:04
Åkt i en bil som var avställd vid tillfället.

Varit på skolans tak, TVÅ GÅNGER!!

Var nog allt "olagligt", åka i en avställd bil är nog inte ens olagligt, däremot att köra.

John M
2005-06-30, 18:05
Eller vad man ska säga..

För mig är det iaf när jag och en kompis gick i 4:an så gömde vi oss i skolan efter att dom stängt och under natten så skruvade vi på alla kranarna över natten så det blev en mindre "översvämning". Vet inte varför egentligen.. Inte smart.. Men ganska kul. fick nåt ryck.. Hur som helst så fick dom aldrig tag på dom skyldiga :)

Jao mitt var väl inget hardcore.. Om ni har haft ihjäl någon eller nåt behöver ni ju inte skriva det.. Ni behöver väl egentligen inte skriva vad ni gjort exakt, men ni kan ju skriva straffet ni fick/skulle fått om ni åkt fast.

Blev det stora skador som kostade mycket pengar? :D
All musik och film som du har delat ut på DC då? :D

Baan
2005-06-30, 18:09
kört lite fort och fult... sen delar ut upphovsrättskyddad material på nätet får man väl säga också. annars rätt snäll och laglydig medborgaare (tror jag?)

Karate_kid
2005-06-30, 18:10
*väntar på animalgen* killen som gjort det mesta.

evil
2005-06-30, 18:11
Ringa narkotika brott, övergrepp i rättsak, grov misshandel, våldsamt upplopp.

Men jag har lugnat ner mig nu.

Karate_kid
2005-06-30, 18:12
Ringa narkotika brott, övergrepp i rättsak, grov misshandel, våldsamt upplopp.

Men jag har lugnat ner mig nu.


bra det. Så du inte lackar ur på någon på kolo.

s_himself
2005-06-30, 18:12
hur bedömmer jag vad som är mer olagligt än något annat?

Jag har kört för fort, för våldsat, kört med avställt/obes./oskattad bil.
Stulit något har jag väl gjort. Gjort dummheter på stan.. tja.. you name it :)


edit: joo så va det den är grejen med att dela ut material på DC :em:

fintelligens
2005-06-30, 18:21
Langat knark sen jag var 6.

Sprungit från polisen flera gånger.

Misshandel.

Utpressning.

Det var väl det vanliga.

Karate_kid
2005-06-30, 18:23
Langat knark sen jag var 6.

Sprungit från polisen flera gånger.

Misshandel.

Utpressning.

Det var väl det vanliga.


en vardag i iran ? :D

Sonny
2005-06-30, 18:31
Kan fan inte komma ihåg nått, är ganska snäll o laglydig av mig, dock har ja fått mina ryck som alla andra, tror ja klirra en ruta en gång (med flit, d va inte fotboll på lunchrasten) om det äns är olagligt *screwy*

fintelligens
2005-06-30, 18:32
en vardag i iran ? :D


ne finland :)

bosse_brutal
2005-06-30, 19:05
allmänfarlig ödeläggelse tror jag det rubriceras som...

Hnke
2005-06-30, 19:55
Olovlig körning.
Våld mot tjänsteman.
Misshandel.
Brukar en stor del både narkotikaklassade och läkemedelklassade preparat.
Kanske misshandel.
Grovt rån.
HEST mot folkgruppe.

reinholdsson
2005-06-30, 19:57
Kan fan inte komma ihåg nått, är ganska snäll o laglydig av mig, dock har ja fått mina ryck som alla andra, tror ja klirra en ruta en gång (med flit, d va inte fotboll på lunchrasten) om det äns är olagligt *screwy*


skulle tippa på att det räknas som skadegörelse.

Pingu
2005-06-30, 20:01
Jag gick mot röd gubbe en gång

Tigerkotten
2005-06-30, 20:01
Inbrott på en skola för att stjäla lite saker.

Jense
2005-06-30, 20:10
Olovlig körning.
Våld mot tjänsteman.
Misshandel.
Brukar en stor del både narkotikaklassade och läkemedelklassade preparat.
Kanske misshandel.
Grovt rån.
HEST mot folkgruppe.


rånet va jag med på också, detsamma med misshandlen vi båda råkade deltaga i tyvärr.
sen har jag: skadegörelse, våld mot tjänsteman, snatteri, vandalism eller vad det heter, övergrepp i rättsak, falska vittnesuppgifter. allt mkt mkt gammalt skit. skäms över en del av grejerna, vilket jag gjorde även då i normalfuntat tillstånd

Hnke
2005-06-30, 20:14
rånet va jag med på också, detsamma med misshandlen vi båda råkade deltaga i tyvärr.
sen har jag: skadegörelse, våld mot tjänsteman, snatteri, vandalism eller vad det heter, övergrepp i rättsak, falska vittnesuppgifter. allt mkt mkt gammalt skit. skäms över en del av grejerna, vilket jag gjorde även då i normalfuntat tillstånd

mm synd att man inte kunde hålla sig ifrån skitet på den tiden..nu har man ju lite ångest över allt skit man gjort.

Jense
2005-06-30, 20:15
mm synd att man inte kunde hålla sig ifrån skitet på den tiden..nu har man ju lite ångest över allt skit man gjort.


mjo, något. man blir påmind varje dag också, det som känns lite snett. det är värre än inlåsning också.. men det va ju lite coolt på den tiden tyckte man.. och det tyckte man verkligen också.. ganska sjukt perspektiv man hade på saker och ting då

hum
2005-06-30, 20:16
Pratar ni om grejer man åkt fast för eller inte?

Isf är det grövsta och enda när jag blev ertappad för snatteri vid 9 års ålder.

Annars är det väl mest att ha knarkat och varit allmänt ghetto, haha. Nä men det känns lite fånigt att skriva om faktiskt.

Hnke
2005-06-30, 20:19
mjo, något. man blir påmind varje dag också, det som känns lite snett. det är värre än inlåsning också.. men det va ju lite coolt på den tiden tyckte man.. och det tyckte man verkligen också.. ganska sjukt perspektiv man hade på saker och ting då

Ha ha, no shit mannen. Det var ju ganska längesedan man tyckte det var häftigt att sitta på "ungdomsfängelse!" även om det bara var 2 månader och en massa snack med soc.

Jense
2005-06-30, 20:21
vet inte riktigt hur det va för dig henke men man var ju inte så ball när man kom hem till farsan när han nyss fått reda på det., minns du blåtiran?

Hnke
2005-06-30, 20:24
vet inte riktigt hur det va för dig henke men man var ju inte så ball när man kom hem till farsan när han nyss fått reda på det., minns du blåtiran?

Ha ha, klart jag minns. Men som tur är så är mina föräldrar som de är, skiter i vilket.

Myten
2005-06-30, 20:25
Fakat en orgasm!

Jense
2005-06-30, 20:26
just det! inbrott också, i en gammal industrilokal. slog sönder hela jävla kontoret,, och skar upp mitt finger ngt jävulskt, jag och 4-5 polare i 13års åldern.. ångest det med fingret bara.. stor ärr där. lokalen va alltså öde och nu är hela byggnaden riven.. då vet jag inte om de håll någon sorts förvaring där

Tricklev
2005-06-30, 20:26
Lagt en o annan tablettask i fickorna som 5åring.

Kwon
2005-06-30, 20:27
Funderat på att gå med i Herkiz-fanklubb.

ZLTN
2005-06-30, 20:30
Cyklade utan lyse en gång när jag var typ 7 bast, och polisen såg det! Ojoj vad jag vart bajsnödig när dom "haffa" mig.. :hbang: Sen snodde jag en cd singel när jag gick i sjuan oxå... (captain hollywood: impossible) :hbang:
Så jag kvalificerar mig la som en real gangstah! :devil:

Fatcan
2005-06-30, 20:57
Rökt gräs i skolan :D

reinholdsson
2005-06-30, 20:59
Tänkte på en sak när vi ändå är inne på brott.. Är det olagligt att gå mot röd gubbe? Jag har hört att det är olagligt men att det inte finns ett straff.. Ifall det är olagligt kommer ju frågan, är det olagligt att gå bredvid övergångstället? Där gäller ju inte ljus-signalen.

Goddaniel
2005-06-30, 21:24
Förutom att ha plankat på tunnelbanan och laddat ner/delat ut musik, film å spel som tillhör vardagen så har jag nog inte gjort så mycket olagligt.

Körde cross på gatan en gång men körde upp i en skog när jag såg polisen.
Snattat en och annan tablettask som barn.
"Misshandel" som egentligen var rent självförsvar.

*innocent*

Förresten, är det olagligt som minderårig att inneha tobak/alkohol eller är det bara olagligt att köpa?

Cilia
2005-06-30, 21:37
snatteri och det värsta var nog en liten ryggsäck men sen fick jag skuldkänslor och lämnade tillbaka den.

En riktigt grov brottsling är jag.
Har nog framtiden för mig.

MacLeod
2005-06-30, 21:41
Säger du nu när du är hela 20 år gammal. Herregud pojk, är du säker på att du är helt vuxen ännu?

mm synd att man inte kunde hålla sig ifrån skitet på den tiden..nu har man ju lite ångest över allt skit man gjort.

Langster
2005-06-30, 21:44
Kommer inte på nåt jag gjort som är olagligt.

John M
2005-06-30, 21:47
Kommer inte på nåt jag gjort som är olagligt.


Aldrig kört 75 på en 70-väg? :whipped:

Hnke
2005-06-30, 21:51
Säger du nu när du är hela 20 år gammal. Herregud pojk, är du säker på att du är helt vuxen ännu?

Ha ha, tror du på allt man skriver. :D

sunkan
2005-06-30, 21:55
Kommer inte på nåt jag gjort som är olagligt.
inte jag heller :em: I'm a woz

HenrY
2005-06-30, 22:31
Oj jeflar, här har folk gjort mycket!
Trodde jag var en brottsling för att jag snattat...
Sen repade jag och en polare en bil när vi var små skitungar, sen kastade vi ner smällare i folks brevinkast med. Kul var det, men inte fan tänkte man på att det kanske inte var någon hemma o dörrmattan kanske kunde ta eld. :em:

mangs
2005-06-30, 22:38
Oj jeflar, här har folk gjort mycket!
Trodde jag var en brottsling för att jag snattat...
Sen repade jag och en polare en bil när vi var små skitungar, sen kastade vi ner smällare i folks brevinkast med. Kul var det, men inte fan tänkte man på att det kanske inte var någon hemma o dörrmattan kanske kunde ta eld. :em:


Inte fan visste jag att du var polare med Animalgen? :D

HenrY
2005-06-30, 22:44
Inte fan visste jag att du var polare med Animalgen? :D

Hahhaahah! :laugh:
Nej satan, jag var väl inte direkt laglydig när jag var ung.
Jag och polaren (Animalglen?) rymde iväg från skolan på första rasten, första dagen. Vi drog o kastade sten på fönster o grejer istället, det tyckte vi var roligare. På sommaren var det sten vi kastade på fönstren, på vintern var det snöbollar.
Oj jeflar, det tiden skulle jag gärna återuppleva!:D

reinholdsson
2005-06-30, 22:44
Inte fan visste jag att du var polare med Animalgen? :D

:D :laugh:

Brisk Snu Garvo
2005-06-30, 23:31
Jag har eldat upp en lada och en bil, gjort ca30 helt onödiga inbrott, lite mindre misshandel men vad som var mest olagligt vét jag inte... Nu ångrar jag allt och får emmelanåt lust att köpa tårtor och skit till de ställen som vart drabbade.... Men jag blundar och försöker glömma. 12 år sedan men det påminner mej fortfarande....

rolf
2005-07-01, 00:00
har klirrat en bilruta med en golfklubba när jag var 12. vetefan varför jag gjorde det.

sen har jag och en kompis snott en båt som låg vid allmänna kajen och körde runt i den tills bensinen tog slut. då rodde vi tillbaks den.

har upprepade gånger plankat in på ett badparadis. smet över stängslet och sprang runt med vänner där. blev upptäckta en gång så vi blev tvungna att springa utav bara helvete.

brutit mig in på en restaurang med några kompisar för att stjäla apelsinjuice. blev ertappade även denna gång, och vi blev tvungna att springa utav bara helvete igen.

och så det allra värsta: snattat hockeykort ur kiosken när jag var typ 8-9.

HookersUnited
2005-07-01, 00:01
När jag var 4 år stal jag en vippströmbrytare hos en lokal skoterhandlare, jag gav senare samma kontakt till min mor på hennes födelsedag.

Nu har jag dock lugnat ner mig en hel del.

30cm
2005-07-01, 00:05
Det är sekretessbelagt men det kunde ha gett år i fängelse. Ångrar det grymt mycket.

Garnax
2005-07-01, 00:25
De kriminella handlingar jag har begått ska snarare ses som samhällstjänster...

Och man kan inte dömas till samhällstjänst för samhällstjänst.

Men de antal brott jag gjort som kan ses som moraliskt fel är rätt få för att inte säga obefintliga...

Stab
2005-07-01, 00:31
Självklart inget ; - ).. *innocent*

MacLeod
2005-07-01, 01:01
Mig förvånar det inte om du är yngre. Sen vet jag inte vad det är jag ska ta som lögn?

Ha ha, tror du på allt man skriver. :D

Tricklev
2005-07-01, 01:25
De kriminella handlingar jag har begått ska snarare ses som samhällstjänster...


Kissat utomhus?

Olsson
2005-07-01, 01:30
Kört väldigt mkt för fort väldigt många gånger.
Kört med sommardäck trots att det varit massor med snö ute ;)
Delar ut upphovsrättsskyddat matrial.

Sen när jag gick i typ högstadiet:
Snattat
Diverse skadegörelse
Stulit nån cykel

Matte_Maiden
2005-07-01, 01:35
Vi anordnade en fest i en skola en lördagkväll en gång. =) Det var kul ända till någon väktare kom och jag och två brudar var de ända som inte fattade det och i stället släckte på toan och försökte gömma oss. Behöver jag säga att vår plan misslyckades?

Som tur är blev det inget av det, dock var det på g att hela röset med ungar skulle bli anmälda. Vi gick väl i nian då och vi var säkert 15 pers som stod med på listan som rektorn till denna skola hade som senare skulle vidarebefodras, men som tur är fixade denna otroligt schysta rektor till det för oss och vi slapp det. =)

Goddaniel
2005-07-01, 01:54
Kom på 2 till.

Var på väg hem från en kompis klockan sent på natten (missade sista bussen precis).
Var lååångt att gå så jag gick in på en gård och snodde närmsta bästa cykel.
Efter bara kanske 500 meter känner jag hur växlarna inte funkar.
Vad gör jag? Naej, jag gick inte tillbaka med den utan kastade den i närsmta buske och snodde en annan cykel på nästa gård.

En annan gång så fick jag följa med min kompis storebror på hans flakmoppe på deras landställe. Han kör mig till centrumet a.k.a kiosken och där inne satt det nån expedit och halvsov med en bok och radion på full volym.
Utanför stog det en liten tuggummiautomat som jag lastade på flakmoppen sen stack vi hem igen.


Fast när jag väl tänker efter så ångrar jag mig faktiskt lite ibland *innocent*

B-jay
2005-07-01, 07:57
Laddat ner film efter 12 i natt!

AnimalGen
2005-07-01, 08:06
Det värsta är nog rån, tyvär.

Tomten
2005-07-01, 08:20
Jag är "värstingen" i min umgängeskrets, och jag har - hör och häpna, åkt fast för "försök till våld mot tjänsteman". Det var när jag var sjutton och fick för mig för att vandra hem i fyllan, och polisen kom och skulle plocka upp mig, men då försökte jag springa iväg. Då brottade de ner mig, sen så fick väl jag lite panik. Den kvinnliga polisen (givetvis) tyckte situationen var "obehaglig". Bitch som hon var så anmälde hon det hela, trots att det bara var jag och en polisbil som blev skadad :D

Det roliga var att de skrev om mig i VK dagen efter, en liten notis om "skärgårdsynglingen". Vart de nu fick det har jag ingen aning om :D

När det kom upp i rätten fick jag böta 1200kr varav 200 kronor till "brottsoffermyndigheten" eller vad det nu kallas. Poliserna var ju riktiga offer *rolleyes*

Matte_Maiden
2005-07-01, 08:54
Jag är "värstingen" i min umgängeskrets, och jag har - hör och häpna, åkt fast för "försök till våld mot tjänsteman". Det var när jag var sjutton och fick för mig för att vandra hem i fyllan, och polisen kom och skulle plocka upp mig, men då försökte jag springa iväg. Då brottade de ner mig, sen så fick väl jag lite panik. Den kvinnliga polisen (givetvis) tyckte situationen var "obehaglig". Bitch som hon var så anmälde hon det hela, trots att det bara var jag och en polisbil som blev skadad :D

Det roliga var att de skrev om mig i VK dagen efter, en liten notis om "skärgårdsynglingen". Vart de nu fick det har jag ingen aning om :D

När det kom upp i rätten fick jag böta 1200kr varav 200 kronor till "brottsoffermyndigheten" eller vad det nu kallas. Poliserna var ju riktiga offer *rolleyes*
Synd där! Min polare blev anmäld för "hot mot tjänsteman" då han sa "snyt dig i pungen" till en väktare. =)

mangs
2005-07-01, 09:04
Detvärsta jag har gjort är att köra i 160 på motorvägen nattetid samt laddat hem en del musik från nätet. Dock köper jag oftast skivorna sedan om det är något jag lyssnar på.

z_bumbi
2005-07-01, 09:58
När det kom upp i rätten fick jag böta 1200kr varav 200 kronor till "brottsoffermyndigheten" eller vad det nu kallas. Poliserna var ju riktiga offer *rolleyes*

"brottsofferfonden är en fond som man kan söka pengar ur till brottsofferinriktade projekt och verksamheter. Medel kan beviljas forskare, ideella organisationer, verksamheter i privat regi och verksamheter i offentlig regi. Brottsofferfonden finansieras huvudsakligen genom de 500 kr som alla som döms för ett brott med fängelse i straffskalan åläggs att betala till fonden. De som avtjänar straff genom intensivövervakning med elektronisk kontroll, s.k. fotboja, betalar också en avgift som tillfaller fonden. Brottsofferfonden skapades 1994 och administreras av Brottsoffermyndigheten."

http://www.brottsoffermyndigheten.se/brottsofferfonden/brottsofferfonden.htm

Langster
2005-07-01, 10:11
Aldrig kört 75 på en 70-väg? :whipped:
Att inte ha körkort underlättar att hålla sig på rätt sida av lagen tydigen... Så länge som man inte kör ändå.
Iofs har jag säkert cyklat för snabbt och mot rött och sånna riktigt olagliga grejer.

racePete
2005-07-01, 14:40
Kört för fort (ibland väldigt, men det var förr) minst 10 000 gånger. M a o flera gånger varje dag sen jag fick körkort. Har bara åkt dit en gång hittills och då hade jag ändå tur. 28 km/h för fort med bil(-å då skaru veta att lasern drar av tre attomatiskt så ru utnyttja marginalerna om ja säjer så-, som snuten sa).
Med mc har jag aldrig åkt dit... ;)

Karate_kid
2005-07-01, 14:44
Det värsta är nog rån, tyvär.


haha..hahahhahahahhahaha....MUAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH AHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAH :laugh: :laugh: :laugh:

Gabriel_
2005-07-01, 15:01
våld mot tjänsteman... hade inte spårvagnskort när jag åkte hem 5 på natten efter en natts festande.. jävla kontrollanter

Jense
2005-07-01, 16:52
haha..hahahhahahahhahaha....MUAHAHHAHAHAHAHAHHAHAH AHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAH :laugh: :laugh: :laugh:


det sjuka är att jag och henke drev.. detta är den tragiska sanningen från betongdjunglen i bjuv.

Herkulez
2005-07-01, 16:53
hmmm vars ska man börja?

fast allt var när man var mellan 13-16år sen har man bara gjort idiotiska saker som att köra bil alldeles för fort och sånt.

weee 8K post

Karate_kid
2005-07-01, 16:55
det sjuka är att jag och henke drev.. detta är den tragiska sanningen från betongdjunglen i bjuv.


ja men inte animalgen, hahahahhhahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahaha hahahahahhahahahhahahahahahhahahahahahhahahahhahah hahahahahahahhahahhahahahahahhah

Lasse Kongo
2005-07-01, 16:58
Jag har inte gjort ngt olagligt!

Det är jag mkt stolt över :hbang:

snelhest
2005-07-01, 17:09
Bilstöld, inbrott, narkotikabrott, skadegörelse.

Karate_kid
2005-07-01, 17:14
Bilstöld, inbrott, narkotikabrott, skadegörelse.


hahahhaahhaahahahahahahhahahahahahhahah

Big_Vik
2005-07-01, 17:21
olovlig moppkörning nästan ett år+ redigt med trim. :D

Big_Vik
2005-07-01, 17:22
hmmm vars ska man börja?

fast allt var när man var mellan 13-16år sen har man bara gjort idiotiska saker som att köra bil alldeles för fort och sånt.

weee 8K post

Får man gratulera? :D

snelhest
2005-07-01, 17:22
hahahhaahhaahahahahahahhahahahahahhahah
:confused:

blekfet2
2005-07-01, 17:28
gjort lite småbus...men det värsta (bästa) var att förfalska lite p*****....ni får räkna ut vad jag menar... ;)

snelhest
2005-07-01, 17:30
gjort lite småbus...men det värsta (bästa) var att förfalska lite p*****....ni får räkna ut vad jag menar... ;)
pengar. Hoppas du lagt av med falskmynteri *grr27*

kalle_banan
2005-07-01, 17:37
köpt och sålt knark, snattat nått så in i helvete över allt när jag var liten, var närvarande när mina vänner eldade utanför herrljunga cider(polisen kom men släppte oss, vi var la 8-12 år gammla :D), kört rattfull på en trimmad moped med min kompis där bak, kört trimmad moppe, kört bil utan körtkort då o då med pappa, odlat industrihampa (inte knarkbar), är själva handlingen att knarka olaglig?
säkert ngt mer utöver det jag skrivit.

EDIT: kört cross på allmän väg många gånger. stulit en cykel (minst) som jag fortfarande använder. eller... teckniskt sett är det stöld men cykeln va övergiven så jag tycker inte det var så fasligt. laddat hem och laddat upp usik, filmer och program.
das ist alles jag kan komma på.

blekfet2
2005-07-01, 18:09
pengar. Hoppas du lagt av med falskmynteri *grr27*


haha..jorå...nu är man juh en skattebetalande fjolla......hihiih
:D

reinholdsson
2005-07-01, 18:16
... kört bil utan körtkort då o då med pappa ...


Inte övningskörning då?

Kwon
2005-07-01, 18:19
:confused:

Han skrattade väl för att han tyckte det var besynnerligt att en häst kunde åstadkomma de gärningarna som narkotikabrott etc

FinnPower
2005-07-01, 18:28
Det enda jag åkt dit för är:
Inbrott
Snatteri x3
Utan bilbälte x2
P-böter x4-5

Hamnade lite i fel gäng för 13-14 år sedan, tur jag hade vett att hitta andra polare... Alla de som jag umgicks med då har ett mycket drygt brottsregister idag. Massor med inbrott, stölder, misshandel, narkotika osv...

blekfet2
2005-07-01, 18:52
det klantigaste jag då lyckats med är att få 3 p-böter på 8 dagar....usch fyfan...på 3 olika ställen....*heff heff*

Piranha
2005-07-01, 19:16
Mitt samvete är rent !

Fatalist
2005-07-01, 20:32
det sjuka är att jag och henke drev.. detta är den tragiska sanningen från betongdjunglen i bjuv.

Jag tror alla förstod det efter det första inlägget, tyvärr hade ni inte lust att bespara oss från ytterligare 1 sida bullsh**

Jag är dömd för grov misshandel, grovt väpnat rån och framförande av oskattat/oförsäkrat fordon som jag inte var behörig att köra

mini_Arnold
2005-07-01, 20:37
Stulit en moped eller bil.
Bil är värre men moppen var dyrare.
Behövde inte ens åka fast för att inse hur idiotiskt det var och är..
Tricklev: jag, boFFen, är 22år gammal idag.

stora_starka_jätten
2005-07-01, 20:43
Kört utan körkort! kastat snöbollar på pensionärer kanske inte olagligt dock.. Släggt ett antal marschaller. Busringt en hel´el

Biceps
2005-07-01, 20:55
FY fan vilka gangsters här finns... respekt till den som hittar på mest och värst

MacLeod
2005-07-01, 21:33
Det är tråden för inbördes beundran det här. Tuffa killar tränar tunga vikter o allt sånt. Det värsta har i själva verket en alkoliserad pappa och en mamma som är apatisk. Men det är ju oxå rätt ballt.

nordland
2005-07-01, 21:35
Olovlig körning med skoter (utan förarbevis, avställd skoter)
Kört alldeles för fort (varje dag med bil)
Kört alldeles för fort (de dagar på vintern man kör skoter)
Kört med motocross på allmän väg (fram och tebax till skolan i ett år)
Felparkerat, 600kr i böter
Skadegörelse, åkt fast och tagit straffet

btw.. idag körde jag minimoto på allmän väg och Polisen bara skrattade åt mig.
Fan vad skönt att bo i en håla där alla känner alla...

Karate_kid
2005-07-01, 21:55
FY fan vilka gangsters här finns... respekt till den som hittar på mest och värst


word up g

Jense
2005-07-01, 21:56
word up g


så sa han bara för att han är hyffsat cool själv, det krävs en viss kyla för att berätta en sådan sak

Karate_kid
2005-07-01, 22:02
så sa han bara för att han är hyffsat cool själv, det krävs en viss kyla för att berätta en sådan sak


sant. han stack ut från mängden, en vågad snubbe så att säga.

MAXX
2005-07-01, 22:05
Snodde ett Hubba bubba på ICA en gång :MrT:

edit: har en annan gång även stämplat 2 kuponger för lite på bussen :devil:

scythe
2005-07-01, 22:07
jak velte snel hest

MAXX
2005-07-01, 22:11
jak velte snel hest
lol :D
http://www.bartoll.com/snelhest/images/lamahnew.jpg

Karate_kid
2005-07-01, 22:14
lol :D
http://www.bartoll.com/snelhest/images/lamahnew.jpg
..

titanic
2005-07-01, 23:47
Jag tror alla förstod det efter det första inlägget, tyvärr hade ni inte lust att bespara oss från ytterligare 1 sida bullsh**

Jag är dömd för grov misshandel, grovt väpnat rån och framförande av oskattat/oförsäkrat fordon som jag inte var behörig att köra


Grovt väpnat rån? vafan! berätta! :D

Karate_kid
2005-07-01, 23:48
Grovt väpnat rån? vafan! berätta! :D


antagligen nåt han läst i tidningen och försökt härma med sin soft air gun på nån stackar jordgubbs försäljare.

Focus
2005-07-02, 00:33
snattat fiskeprylar och tobak.

T-800
2005-07-02, 10:19
Gjort diverse perversa experiment. Vet inte om det är olagligt.

Leon
2005-07-02, 11:22
Blivit förbannad på en manlig p-vakt som skulle skriva bot när jag fått bensinstopp, lyfte honom i kragen och drog blocket från han och rev boten.Tilläggas bör att jag aldrig fick någon bot!
:em:

Jet
2005-07-02, 11:46
Blivit förbannad på en manlig p-vakt som skulle skriva bot när jag fått bensinstopp, lyfte honom i kragen och drog blocket från han och rev boten.Tilläggas bör att jag aldrig fick någon bot!
:em:

That´s my girl!!!!!

Trance
2005-07-02, 11:48
antagligen nåt han läst i tidningen och försökt härma med sin soft air gun på nån stackar jordgubbs försäljare.

Stackars jordgubbar, har de verkligen några pengar?

blekfet2
2005-07-02, 12:00
det är svantee vi snackar om. han har stora väpnade penisatrapper i anus alltid


aaaaahhhahaahha

:laugh:

Yooo
2005-07-28, 20:09
Kört 150 på 90sträcka.

Skjutit en störig gangster med luftgevär.

aliquis
2005-07-28, 20:16
Äsch, kom på ännu mer dumheter, varför skall ni ha sådana här trådar, vad är syftet, skit i det ni ;)

Karate_kid
2005-07-28, 20:18
Stackars jordgubbar, har de verkligen några pengar?

ja.

Jense
2005-07-28, 20:25
ja.

70 spänn och ett paket cigg!

J.Saarela
2005-07-28, 20:45
Tror jag gått mot rödgubbe 1-2 ggr av misstag.Lagar är till för att följas inte brytas.

Jense
2005-07-28, 20:53
Tror jag gått mot rödgubbe 1-2 ggr av misstag.Lagar är till för att följas inte brytas.


Håller med dig till 110%. Utan lagar hade vårt samhälle inte kunnat existera.

Zafer
2005-07-28, 21:02
Tror jag gått mot rödgubbe 1-2 ggr av misstag.Lagar är till för att följas inte brytas.
är du en sån där gangster! *cry*

Achryl
2005-07-28, 21:42
Jag har dödat 200 människor

Tricklev
2005-07-28, 21:44
Jag har nappat ett par tablettaskar på Obs! som liten.

Pingu
2005-07-28, 22:40
Vet inte om jag var olaglig men när jag och min idrottslärare var lite intima

clash
2005-07-28, 23:00
hahahahahahahahahahaha! kul tråd =)

btw så får man allt punga upp den där 500-ingen till brottsofferfonden även vid dagsböter.


Edit: Pingu om du inte var 14 eller yngre när det hände är det inte olagligt - Däremot är det äckligt med folk som smörar sådär för betygen och det gör dig dessutom till Homosexuell om du inte är en brud.

*woho*

Bjorne
2005-07-28, 23:18
En del piss har man väl hållt på med, dock bara brott utan offer eller s.k fega brott :p

Jense
2005-07-28, 23:19
hahahahahahahahahahaha! kul tråd =)

btw så får man allt punga upp den där 500-ingen till brottsofferfonden även vid dagsböter.


Edit: Pingu om du inte var 14 eller yngre när det hände är det inte olagligt - Däremot är det äckligt med folk som smörar sådär för betygen och det gör dig dessutom till Homosexuell om du inte är en brud.

*woho*


ska vi slå våra kloka huvuden ihopa och skriva ner en gemensam lista? :D

Diana
2005-07-28, 23:25
HAHAH:laugh: underbar tråd

Kastat allt kastbart från balkonger är nog de mest kriminella ja pysslat me, dvs inte mycke att skryta me :D

Karate_kid
2005-07-28, 23:31
Vet inte om jag var olaglig men när jag och min idrottslärare var lite intima


jaså du exprimenterade fortfarande på den tiden eller ? har du "besämt" dig om du är straight nu då?

Dumleman
2005-07-28, 23:38
Skjutit med en farbrors(som var med i hemvärnet...) ak4'a när jag var 12-13 år är väl ganska fränt va? :D

Tricklev
2005-07-29, 01:59
jaså du exprimenterade fortfarande på den tiden eller ? har du "besämt" dig om du är straight nu då?

Min idrottslärare var kvinna, knappt, men ändå en kvinna ;)

Pingu
2005-07-29, 13:41
Jag gick i gymnasiet och vi hade en ganska läcker 28 årig lärarinna, så sorry killar jag är 200 % hetro

råkkare
2005-07-29, 13:52
somamren 1995 åkte jag på taket på t-banan mellan alvik och brommaplan *innocent*

Heeman
2012-04-23, 06:24
antagligen nåt han läst i tidningen och försökt härma med sin soft air gun på nån stackar jordgubbs försäljare.

Ett rån med plast vapen kan inte sluta upp som grovt väpnat rån :P Krävs riktiga grejer därav plastvapen används utav många rånare i vissa fall, just för att undvika grovt väpnat

hahavaffan
2012-04-23, 06:33
Ett rån med plast vapen kan inte sluta upp som grovt väpnat rån :P Krävs riktiga grejer därav plastvapen används utav många rånare i vissa fall, just för att undvika grovt väpnatBra bump av en sju år gammal tråd :D

Inge Enveten
2012-04-23, 06:55
Ett rån med plast vapen kan inte sluta upp som grovt väpnat rån :P Krävs riktiga grejer därav plastvapen används utav många rånare i vissa fall, just för att undvika grovt väpnat

7 years later kommer du in och förtydligar. Det var ju bra. Personen satt nog nervöst och undrade "hmmm hur är det nu med plastvapen och hur klassas dem juridiskt........."

Hampi
2012-04-23, 10:56
7 years later kommer du in och förtydligar. Det var ju bra. Personen satt nog nervöst och undrade "hmmm hur är det nu med plastvapen och hur klassas dem juridiskt........."

+1

tjabon
2012-04-23, 10:57
7 years later kommer du in och förtydligar. Det var ju bra. Personen satt nog nervöst och undrade "hmmm hur är det nu med plastvapen och hur klassas dem juridiskt........."

Ibland tar det tid för saker och ting att mogna .. :D

Morrris
2012-04-23, 11:22
Verkar som Kolozzeum var tyngre förr...

rooz
2012-04-23, 11:24
Verkar som Kolozzeum var tyngre förr...
Eller som att vissa håller sig borta...

TheIsh
2012-04-23, 13:52
Droger. En gång trodde jag att playknappen på en polares DVD-spelare skulle besätta mina knän om jag slutade röra på dom. Gillades inte så jag rörde det aldrig igen. Har sen dess slutat med cigg, snus, och i stort sett alkohol. Inte för att jag ser mig som nykterist, men all god alkohol är så jävla dyr..
http://agirlandherbeer.com/wp-content/uploads/2010/09/chimay.jpg

Om man nu bara kunde sluta dricka kaffe också!

Rikard Jansson
2012-04-23, 13:56
Det är intressant att se dessa fossiler av gamla medlemmar. Vilka var de? Vad levde de för? Hur föll de bort? Likväl tänker man; när man själv om 5-10 år kanske inte är kvar, kommer den nya generationen ha liknande tankegångar?

Zenot
2012-04-23, 14:19
Ett rån med plast vapen kan inte sluta upp som grovt väpnat rån :P Krävs riktiga grejer därav plastvapen används utav många rånare i vissa fall, just för att undvika grovt väpnat
Och tyvärr har du fel. :)

The_RobRoy
2012-04-23, 14:20
Det var bättre förr..

Lasse Kongo
2012-04-23, 17:41
Var redigt dyngad en lördagkväll som ung, snodde en traktor (med släp innehållandes för mig okänd last)

Körde så mkt rally man bara kunde med traktorn, körde rakt ner i ett dike, skiten välte, jag fick bajs över hela mig.

Kör aldrig rally med traktor innehållandes okänd last.

Zenot
2012-04-23, 17:55
Var redigt dyngad en lördagkväll som ung, snodde en traktor (med släp innehållandes för mig okänd last)

Körde så mkt rally man bara kunde med traktorn, körde rakt ner i ett dike, skiten välte, jag fick bajs över hela mig.

Kör aldrig rally med traktor innehållandes okänd last.
Hmm..

BelowAverage
2012-04-23, 17:59
Låtit bli att träna ben.

Apos78
2012-04-23, 18:43
Ett rån med plast vapen kan inte sluta upp som grovt väpnat rån :P Krävs riktiga grejer därav plastvapen används utav många rånare i vissa fall, just för att undvika grovt väpnat

Beror nog snarare på svårigheten att få tag i en riktig bössa jämfört med leksaksaffärens plastvarianter.

blondyz
2012-04-23, 19:20
Beror nog snarare på svårigheten att få tag i en riktig bössa jämfört med leksaksaffärens plastvarianter.

Möjligtvis dyrare, men så mycket svårare vet jag inte.

Åsberg
2012-04-23, 19:24
Möjligtvis dyrare, men så mycket svårare vet jag inte.

Eller hur.

Zenot
2012-04-23, 19:28
Möjligtvis dyrare, men så mycket svårare vet jag inte.
Ja, det är ju bara att fråga Achmed runt hörnet eller Nisse på plattan så är det klart.

Noob72
2012-04-23, 19:32
Ett skott.....i råttan

Onigiri
2012-04-23, 19:34
Stulit en ko på fyllan.

Fishtank
2012-04-23, 19:36
Stulit en ko på fyllan.

Uhm.....
Hur fan är min fråga?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

wo0ord
2012-04-23, 19:38
Tänt eld på en buss

Olegh
2012-04-23, 19:39
Kört ganska jättemycket för fort.

redbrigade
2012-04-23, 21:58
Beror nog snarare på svårigheten att få tag i en riktig bössa jämfört med leksaksaffärens plastvarianter.

Nej det beror på att straffet är mycket mildare om rånet görs med atrapper, att få tag på vapen är nog inget problem.

Rikard Jansson
2012-04-23, 22:01
Vid vilken grad slutar fortkörning att vara fortkörning och blir något värre trots att det endast är bara extra fart det handlar om? Säg om någon håller 170-180 på 50-väg t.ex.

tjabon
2012-04-23, 22:01
Låtit bli att träna ben.

Fuskat med djupet på knäböjar .. :em:

Gabriel174
2012-04-23, 22:02
Vid vilken grad slutar fortkörning att vara fortkörning och blir något värre trots att det endast är bara extra fart det handlar om? Säg om någon håller 170-180 på 50-väg t.ex.

Missminner jag inte teorin helt nu får man väl inte köra över hastighetsgränsen vid omkörning?

redbrigade
2012-04-23, 22:02
Då är det väl vårdslöshet i trafik som kan ge fängelse

stridis
2012-04-23, 22:04
Kört ganska jättemycket för fort.

Något i den stilen, men en 740 har inte så jätteimponerande maxhastighet ens i svagt nedförslut inte ens riktigt 200 jue... Men lite kul att att göra samtidigt som man snaskar i sig godis och energidryck. Lite heavy metal också förstås.

Rikard Jansson
2012-04-23, 22:05
Missminner jag inte teorin helt nu får man väl inte köra över hastighetsgränsen vid omkörning?

Vad menar du att det hade att göra med min fråga ? :D

Gabriel174
2012-04-23, 22:07
Vad menar du att det hade att göra med min fråga ? :D

Skyller på klockan :D

stridis
2012-04-23, 22:08
Vid vilken grad slutar fortkörning att vara fortkörning och blir något värre trots att det endast är bara extra fart det handlar om? Säg om någon håller 170-180 på 50-väg t.ex.

På en 50-väg? Känns som alla rondeller och hastighetsgupp samt annat fanskap(ja förutom skarpa kurvor förstås också) skulle göra den färden ganska vådlig:eek:

Rikard Jansson
2012-04-23, 22:11
På en 50-väg? Känns som alla rondeller och hastighetsgupp samt annat fanskap(ja förutom skarpa kurvor förstås också) skulle göra den färden ganska vådlig:eek:

Jag har själv aldrig gjort något olagligt men vid en närliggande stad går det typ en huvudled genom ett litet samhälle och där är det 50 utan några förhinder annat än att det blir enfiligt och lite smalare väg. Helt rak väg dock, en fördömd och förskräcklig brottsling skulle med enkelhet kunna hålla 200 där.

TREX
2012-04-23, 22:13
Gick mot röd gubbe en gång vid ett övergångsställe.

Morty
2012-04-23, 22:16
Ohörsamhet mot ordningsmakten har jag blivit omhändertagen för, men inga domar eller liknande mot mig.

Spartansk
2012-04-23, 22:22
Jag har aldrig åkt dit för något. Fortkör gör jag en del, det värsta är nog över 160 på en 110-väg, möjligt att det är mitt värsta brott. Rent tekniskt har jag väl gjort mig skyldig till en del ofredande och misshandel också, när jag slagits och retats med andra barn. Men det har nog inte blivit något sådant sedan jag var 15, och brott som man gör innan man är straffmyndig räknas inte, antar jag...

Åsberg
2012-04-23, 22:26
Jag har själv aldrig gjort något olagligt men vid en närliggande stad går det typ en huvudled genom ett litet samhälle och där är det 50 utan några förhinder annat än att det blir enfiligt och lite smalare väg. Helt rak väg dock, en fördömd och förskräcklig brottsling skulle med enkelhet kunna hålla 200 där.

Om du tänker på Åmål nu så kan jag instämma. Är nog rätt många som åkt fast i kontroller efter bilhandlaren där.

Southwind
2012-04-23, 22:30
Hmm, snott sprit ifrån föräldrarna när jag var yngre.

http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2011/12/watch-out-we-got-a-badass-over-here.gif

blondyz
2012-04-23, 22:50
Vid vilken grad slutar fortkörning att vara fortkörning och blir något värre trots att det endast är bara extra fart det handlar om? Säg om någon håller 170-180 på 50-väg t.ex.

Jag har inte en blekaste. Spontan gissning är att 180km/h på 50väg, inom tätbebyggt område ger grov vårdslöshet/vårdslöshet i trafik. Blir väl fängelsehålan ett tag.

Snobbe
2012-04-23, 23:07
Jag har inte en blekaste. Spontan gissning är att 180km/h på 50väg, inom tätbebyggt område ger grov vårdslöshet/vårdslöshet i trafik. Blir väl fängelsehålan ett tag.

180 på 30 väg lär vara rätt fel o göra också.

Noob72
2012-04-23, 23:22
Vi tyngre killar håller faktiskt käft så resterande kan fjolla sej i den här tråden

Noob72
2012-04-23, 23:24
Olovlig körning.
Våld mot tjänsteman.
Misshandel.
Brukar en stor del både narkotikaklassade och läkemedelklassade preparat.
Kanske misshandel.
Grovt rån.
HEST mot folkgruppe.

Du är alltså en huligan som skriker dej *HEST* *popcorn*

Olegh
2012-04-23, 23:27
Vi tyngre killar håller faktiskt käft så resterande kan fjolla sej i den här tråden

Säger du att tjocka människor skiljer sig från oss andra i frågan?

blondyz
2012-04-23, 23:30
180 på 30 väg lär vara rätt fel o göra också.

Jo, men frågan var ju på en 50 väg.

ChuckTesta
2012-04-23, 23:56
Bankrån på balkan

312
2012-04-24, 00:27
Grovt rån mot värdetransport.
Grov misshandel.
2x Stöld.
Dråp.

FUCK KVV!

Eller inte.

Herr Oberst
2012-04-24, 01:06
Mitt brott är nog mest brutalt. Jag har begått mened i tingsrätten.
Nu har dock preskriptionstiden gått ut, så jag tror jag kan slappna av

tntballe
2012-04-24, 04:41
Olagligaste som jag åkt dit för är grov olovlig körning.
Postat via en mobil enhet

Rikard Jansson
2012-04-24, 05:19
Om du tänker på Åmål nu så kan jag instämma. Är nog rätt många som åkt fast i kontroller efter bilhandlaren där.

Nej det är någon stad ner på väg mot jönköping... Men kommer inte ihåg vilken :D Edit; en väldigt liten en, där man köper mat och redbull på väg ner till elmia

MrLomax
2012-04-24, 09:04
För ca 25 år sedan stal jag och en kompis tre hockeytrunkar med videoband på Åhléns. Vi bara stoppa ner dom i trunkarna och smugglade ut dom genom ett hål som vi hittat. Sen sålde vi allt till en hälare som kompisen kände.

:smash:

feyin
2012-04-24, 09:15
Pinkade offentligt

billmaier
2012-04-24, 09:25
Har alltid varit en snäll pojke och inte gjort så mycket olagligt. Tror faktiskt att alla gånger jag har brutit mot lagen har det något med trafik att göra.

-Kört bil utan kort
-Kört MC utan kort
-Kört moped utan kort
-Kört motocross på allmän väg
-Grov överhastighet vid flera tillfällen
-Wheelies, stoppies och burnouts på allmänna vägar

JJOHANSSON
2012-04-24, 09:32
Denna tråden hade haft potential @ fb.

Onigiri
2012-04-24, 09:33
Uhm.....
Hur fan är min fråga?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2Jo, vi började prata om hur svårt det var att rida (vi var på random raggarträff någonstans, rättvik kanske det var) och där någonstans fanns en hage och när min hjärna badar i alkohol får jag alltid bra idéer att rida en ko vore ju awesome, så vi går in och släpar ut den största fulaste och ja det gick inte, sen släppte vi aldrig in den igen - hur allt slutade vet ingen. Skäms lite över det hela, att jag var på en raggarträff i dalarna dvs...

Heeman
2012-04-26, 16:54
Bra bump av en sju år gammal tråd :D
Tack
7 years later kommer du in och förtydligar. Det var ju bra. Personen satt nog nervöst och undrade "hmmm hur är det nu med plastvapen och hur klassas dem juridiskt........."
Viktigt att förtydliga.
Och tyvärr har du fel. :)

Nix varför använde isådanafall "uppsalamaffian" det?

Tricklew
2012-04-26, 16:57
Namnet säger sig ju allt, uppsalamaffian låter som ett gäng idioter, de kunde helt enkelt inte lista ut skillnaden på riktiga pistoler och de som BR Fetter säljer.

Heeman
2012-04-26, 17:44
Namnet säger sig ju allt, uppsalamaffian låter som ett gäng idioter, de kunde helt enkelt inte lista ut skillnaden på riktiga pistoler och de som BR Fetter säljer.

Hur fan kan du bli dömd för något du inte gjort?
Som att du kör bil full men blir också dömd för att köra för fort. Nja :smash:

Beelz
2012-04-26, 19:52
Knarkat, kört bil i 200 knyck, kört moppe påverkad, inbrott, snatteri, skadegörelse och eldat + sprängt saker på olämpliga platser som säkert skulle blivit klassat som mordbrand :D

Stoltz
2012-04-26, 20:06
Skippade att läsa användarvillkoren när jag registrerade mig på Kolozzeum.

Ristretto
2012-04-26, 20:08
Postade bilder på Heidi Klum i dagsformstråden. Blev varnad.

Puryeah
2012-04-26, 20:08
Skippade att läsa användarvillkoren när jag registrerade mig på Kolozzeum.


http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/004/077/Raisins_Face.jpg

Ganymedes
2012-04-26, 20:35
Olovlig körning precis innan jag började med körkortet. Fick dock bara böter.

Herr Oberst
2012-04-26, 20:52
Fick 2500:- i böter igår.
Trafikpolisaren låg och tryckte i en buske med sin kamera och måste blivit jävligt nöjd när han fick in ytterligare en pinne i statistiken. Och jag som gjorde ett sånt hemskt brott. Micro-rull på bilen över stopplinjen

Jävla sktiland *gah!*

ceejay
2012-04-26, 20:54
så jävla sugigt oberst :/

Mollestam
2012-04-26, 22:07
Drack en öl innan jag fyllde 18...

Järvskan
2012-04-26, 23:53
Vält ett utedass

Ponitus
2012-04-27, 07:56
Hundraåttio på en åttioväg är nog det jag skulle få mest böter för. Om det är det mest olagliga jag gjort vet jag inte riktigt.

Juxta
2012-04-27, 10:01
-Misshandel, friad. Fortfarande rätt glad över den händelsen, hur sjukt det må låta men han förtjänade det.
-Skadegörelse, dömd. Trots att jag var oskyldig. Det roliga är att rätten sa även detta vid domen. "Vi erkänner att Juxta inte begått brottet men dömer honom för det ändå". What? Blev dock friad för brottet jag erkände i samma veva. What x 2?
-Lite småsaker när jag var yngre. Inbrott i skola och arbetsplats. Snodde ananas och skinka i skolans hemkunskapskök. :hbang:

Jag är rätt snäll och oskyldig annars.

tjabon
2012-04-27, 10:09
Den roligaste olagligheten jag ägnat mej åt har nog varit att som grabb
stå på Domus takterass 1:a maj och kasta ägg & tomater på kommunisternas
demonstrationståg.

:)

jokem
2012-04-27, 10:15
Skadegörelse i form av klotter. Vi hittade ett par sprayburkar som används på byggen, sedan användes dessa till diverse klotter. Den färgen försvinner inte av lite vatten heller!

Malm
2012-04-27, 11:08
En gång när jag glömt min proteinshake så drack jag upp en annans shake när han duschade, det är väl på toppen av min lista :em:

Juxta
2012-04-27, 11:10
En gång när jag glömt min proteinshake så drack jag upp en annans shake när han duschade, det är väl på toppen av min lista :em:

Hahaha va??? Jag blir fundersam och ställd på flera plan. Jag skulle tycka att det vore äckligt att dricka någon annans shake, vem vet vad som finns i den? Kvinnliga hormoner inför en könsbyte mixat med vassle?
Sen skulle jag betala för att se den andra personens reaktion.

kaer
2012-04-27, 11:12
Den roligaste olagligheten jag ägnat mej åt har nog varit att som grabb
stå på Domus takterass 1:a maj och kasta ägg & tomater på kommunisternas
demonstrationståg.

:)

Kanske dags att återuppleva din barndom inom ett par dagar? =)

tjabon
2012-04-27, 11:18
kanske dags att återuppleva din barndom inom ett par dagar? =)

Hmmm ... :D

Malm
2012-04-27, 14:42
Hahaha va??? Jag blir fundersam och ställd på flera plan. Jag skulle tycka att det vore äckligt att dricka någon annans shake, vem vet vad som finns i den? Kvinnliga hormoner inför en könsbyte mixat med vassle?
Sen skulle jag betala för att se den andra personens reaktion.

Haha jo, jag gjorde en liten chansning där men kom fram till att fördelarna övervägde nackdelarna, kan ju inte gå och bli katabol.

Så min kriminella historia slutar vid stöld, antar iallafall att man kan rubricera det som det :P

Lafayette
2023-11-01, 13:02
Två st. Ica Scanner-stölder. Sen inget mer.

agazza
2023-11-01, 16:26
Molotov cocktailat ett ställverk till en industri borde ha högst straffskala antar jag

kvarnis
2023-11-01, 16:32
1. "råkade" startade en liten brand som blev stor som fn med en kompis som 15 åring.
2. Ringa narkotikabrott vid 18.
3. Fortkörningsböter vid 26.
5. Vuxennöjen utomlands, (olagligt i sve)
6. Fildelning

Lafayette
2023-11-01, 16:43
Glömde att jag lade ett KinderÄgg i godispåsen också så det gick på vikt och inte priset. Pulsen höjdes lite när jag skulle betala.

skyffelmördarn
2023-11-01, 18:36
Jag dödade en kille en gång, ja det är ju ett par år sen nu så det är väl preskriberat som man säger

The_RobRoy
2023-11-02, 04:11
270-290 km/h i olika sportbilsgäng på allmän väg runt Stockholm.

Skäms dock betydligt mer om andra i ekipaget som körde 150-200 km/h igenom city. Jag upplever inte att jag körde så fort i någon situation där det var fara för någon annan än mig.

jmk
2023-12-12, 21:36
åtalad för brott mot jante, ett ohyggligt brott

bunkrulle
2023-12-12, 22:10
Jag dödade en kille en gång, ja det är ju ett par år sen nu så det är väl preskriberat som man säger

Danskar räknas väl ändå inte?

skyffelmördarn
2023-12-12, 22:12
Danskar räknas väl ändå inte?

Ja det är ju lite förmildrande.

40plus
2023-12-13, 06:53
Åkte till Christiania och köpte 1 hekto hasch med hem som sedan såldes och röktes bland vännerna någon gång i mitten av det glada 90-talet.

rooz
2023-12-13, 14:23
Åkte till Christiania och köpte 1 hekto hasch med hem som sedan såldes och röktes bland vännerna någon gång i mitten av det glada 90-talet.

Du var en kriminellt bra polare vill jag säga!

trädgårdsmöbel
2023-12-16, 00:19
Jag körde en gång rattfull STHLM-GBG på 2 timmar (så hyfsat fort) efter det stal jag en hel sjuttis brännvin och svepte den, sedan slog jag sönder Scratch89s spegel innan jag somnade i hans säng.

40plus
2023-12-18, 07:25
Har bara kört rattfull en gång från Landskrona till Helsingborg. Men jag har somnat bakom ratten ett par gånger efter att ha ätit en till två kartor rohypnol. Det är skrämmande att vakna av ett ryck med en lastbil framför dig och du har 2 sekunder att reagera rätt annars är du död...

stridis
2023-12-18, 08:56
Jag körde en gång rattfull STHLM-GBG på 2 timmar (så hyfsat fort) efter det stal jag en hel sjuttis brännvin och svepte den, sedan slog jag sönder Scratch89s spegel innan jag somnade i hans säng.

Shiiet det är snabbt. Tyckte det var snabbt nog när jag var passagerare när ngn körde den sträckan på tre timmar. Upp till Stockholm blev det fyra timmar men då var det med släp medan det regnade.

Zrob
2023-12-19, 06:54
Pojksträck på 90talet
# Jag och en kompis typ 14år gamla gick förbi lokala ica på kvällen efter stängning, såg att dom glömt stänga ett litet fönster till bageridelen, hoppade in och snodde 5-6kg godis.

# Jag och två kompisar 16år gamla gick förbi Pripps lager en vinter, kände på några lastbilar, en var olåst, gick hem och hämtade två pulkor, lyckades packa på 81st 33cl starköl, drog hem detta typ 4km, när vi kom hem och skulle gömma dom i skogen bakom vårt område såg vi att det var julöl och var skitäckliga.

# Kört 190km/h på 50väg, dock tvåfilig, lång raka sent på kvällen, med en snabb bil (570hk) så går det snabbt upp och snabbt ner igen ;)

# 280km/h på motorväg, inte alls särskilt dramatiskt med en kraftigt ombyggd sportbil. (värre att köra 160km/h med mormors gamla slitna Toyota Corolla från -87)

dluddeckens
2023-12-19, 09:40
Jag körde en gång rattfull STHLM-GBG på 2 timmar (så hyfsat fort) efter det stal jag en hel sjuttis brännvin och svepte den, sedan slog jag sönder Scratch89s spegel innan jag somnade i hans säng.

Haha, inte en chans.

Krävs en snitthastighet på över 200 kmph för att lösa det.

Lennix
2023-12-19, 10:45
Haha, inte en chans.

Krävs en snitthastighet på över 200 kmph för att lösa det.

NcGf0q5ileo

Addera start i Södra Stockholm + lite krydd så är det inte långt ifrån

StarkaUlf
2023-12-19, 10:57
Jag var där, det var jag som var bilen.

MasterChief
2023-12-19, 12:49
[YTHD]NcGf0q5ileo[/THD]

Addera start i Södra Stockholm + lite krydd så är det inte långt ifrån

Jag har aldrig sett E4 så tom förutom när jag körde Jkpg-Sthlm klockan 05:00 på midsommardagen.

Lennix
2023-12-19, 12:53
Jag har aldrig sett E4 så tom förutom när jag körde Jkpg-Sthlm klockan 05:00 på midsommardagen.

Antingen så har du aldrig eller så har du. Välj 1!

:Virro

Nä jag reflekterade också över det, det måste varit något liknande.

MasterChief
2023-12-19, 13:47
Antingen så har du aldrig eller så har du. Välj 1!

:Virro

Nä jag reflekterade också över det, det måste varit något liknande.

Ok, jag väljer ett!

Agitator
2023-12-19, 18:07
Jag har aldrig sett E4 så tom förutom när jag körde Jkpg-Sthlm klockan 05:00 på midsommardagen.

Alltid hyfsat tomt vid rätt tidpunkter. Inga problem alls som ni ser i videon. Mer eller mindre ligger och pressar 265 km/h många långa sträckor i videon. Man slår hans tid rätt lätt med annan bil och samma planering.

Han startar tidigt på morgonen runt 3.30 i centrala stockholm.

trädgårdsmöbel
2023-12-19, 20:39
Shiiet det är snabbt. Tyckte det var snabbt nog när jag var passagerare när ngn körde den sträckan på tre timmar. Upp till Stockholm blev det fyra timmar men då var det med släp medan det regnade.

Haha, inte en chans.

Krävs en snitthastighet på över 200 kmph för att lösa det.

Jag var där, det var jag som var bilen.

Sorry det var inte ens jag utan Rooz. Jag kan dessutom ha överdrivit lite för effekt.

Ett Orm
2023-12-19, 21:41
Vi snittade 102km/h i 133mil norge- hem i somras. Det tycke jag var lite onödigt bråttom om jag ska vara ärlig.