handdator

Visa fullständig version : Gates of metal


Fettecke
2005-06-19, 10:30
...Nån som ska dit ?

nån som har lite pejling på camping å sånt joxx där ?, första gången jag (säkerligen) ska dit... nått att tänka på?

oath5
2005-06-19, 10:32
yes

ZLTN
2005-06-19, 18:45
Jag funtar på o åka dit.. Twilightning och COB... Suomi finland perkele! :hbang:

Camping:
Camping ingår i biljettpriset, reglerna för den är som på de flesta andra festivalcampingplatser, inga glasflaskor, öppna eldar eller stoppade möbler och allmänna ordningsregler gäller. Campingen är utrustade med toaletter och rinnande vatten. Att campa med tält, MC, husbil eller husvagn (ingen el ingår dock) går bra.

Festivalen kommer att öppna redan på fredag kväll med uppträdanden och fest, hoppas ni kommer att uppskatta det. :thumbup:

Fettecke
2005-06-19, 20:06
Jag funtar på o åka dit.. Twilightning och COB... Suomi finland perkele! :hbang:

Camping:
Camping ingår i biljettpriset, reglerna för den är som på de flesta andra festivalcampingplatser, inga glasflaskor, öppna eldar eller stoppade möbler och allmänna ordningsregler gäller. Campingen är utrustade med toaletter och rinnande vatten. Att campa med tält, MC, husbil eller husvagn (ingen el ingår dock) går bra.

Festivalen kommer att öppna redan på fredag kväll med uppträdanden och fest, hoppas ni kommer att uppskatta det. :thumbup:

daemn, vart såg du att children of badom kommer?, jag såg ignet på gatesofmetal.se tror jag?

själv vill jag dit pga Dimmu Borgir, Masterplan och Edguy....

ZLTN
2005-06-19, 20:08
daemn, vart såg du att children of badom kommer?, jag såg ignet på gatesofmetal.se tror jag?

själv vill jag dit pga Dimmu Borgir, Masterplan och Edguy....

2005-02-02
Idag presenterar vi ytterligare tre band till Gates of Metal 2005. De senaste tillskotten är finska Children of Bodom, svenska Nocturnal Rites samt finska Twilightning. Nu är totalt åtta artister bekräftade, och fler kommer det att bli!

www.gatesofmetal.nu

skaparn
2005-06-19, 21:15
Jisses! En hel festival med bara poser/black metal. Vilket straff.

Fettecke
2005-06-30, 08:48
ahh, good shit... köpte biljetter nu... nån som har lite erfarenhet av vandrarhem eller nåt sånt ?, de jag åker med är inte sugen att bo i tält... =(

andeN.
2005-06-30, 09:26
:love: ahh Masterplan, synd att man inte kan åka :/

Fettecke
2005-07-24, 11:50
Ahh, 2 veckor kvar :D
enda nackdelen är att vi måste åka bil från Östersund ner till hultsfred =(... runt 85 mil enkel resa...

skulle ha vart tufft att sätta sin fot på Wacken open air :D *drömmer*