handdator

Visa fullständig version : Hej kollo!


alle
2005-06-18, 15:35
I skrivande stund sitter jag i LA, klockan ar 07.11 pa morgonen och ska strax dra och leta upp natt stalle dar man kan handla mat.

Vi kom hit igar eftermiddag vid tretiden, efter detta tog vi en shuttlebuss som tog 2 timmar att komma till hotellet, killen korde helt fel hela tiden, han blaste oss dock itne eftersom det var fast pris.

Iallafall val framme pa vandrarhemmet drog jag pa mig min "Arnold is numero uno" troja, darefter gick vi ner och gicks langs med alla skitaffarer pa venice beach :D

Att ta arnoldtrojan va inget vidare smart drag, fick manga arga blickar men aven ett par skratt. En kille sa lite skamtsamt "No! Arnold blows!".

Aja, that's all for now, lar skriva oftare eftersom datorn ar tva meter fran mitt rum.

Officer
2005-06-18, 15:37
Kul som fan att du är i Venice! Men ärligt talat, att ha på sig såna tröjor är lite patetiskt-klassat ;)


Nä men dra iväg till Golds nu o träna lite!

JoelR
2005-06-18, 15:58
Iväg till golds och träna!! Vill också vara i LA *grr27*

Jense
2005-06-18, 16:06
hur fixade du deg till det? gick inte du i skolan?

mini_Arnold
2005-06-18, 16:07
Iallafall val framme pa vandrarhemmet drog jag pa mig min "Arnold is numero uno" troja

Nice! :hbang:

tp_88
2005-06-18, 16:07
Att ta arnoldtrojan va inget vidare smart drag, fick manga arga blickar men aven ett par skratt. En kille sa lite skamtsamt "No! Arnold blows!".
Det borde fan vara belagt med dödsstraff att fälla såna kommentarer! *slap*

Riktigt avundsjuk är jag iaf på dig! Ha så trevligt! :thumbup:

Allan
2005-06-18, 16:13
Oavsett vad som skrivs i Europa ligger inte hr Schwarzenegger på tio-i-topp-listan i California längre. Det kan ha att göra med att han är guvernör där....


allan

tp_88
2005-06-18, 16:21
Oavsett vad som skrivs i Europa ligger inte hr Schwarzenegger på tio-i-topp-listan i California längre. Det kan ha att göra med att han är guvernör där....
Om inte någon spetsade gainern jag tryckte nyss och jag därför fantiserar ihop detta så har jag för mig att jag för inte alls länge sedan läste om att han enligt undersökningar hade ~65% av väljar-stödet...

Bolio
2005-06-18, 16:24
Om inte någon spetsade gainern jag tryckte nyss

Inte för att vara den som är den, men vad fan har de lurat in i dig? Det där är ingen gainer! Du ska inte behöva "trycka" gainer! Du dricker det!

Langster
2005-06-18, 16:31
Oavsett vad som skrivs i Europa ligger inte hr Schwarzenegger på tio-i-topp-listan i California längre. Det kan ha att göra med att han är guvernör där....


allan
Fast av vad jag sett på TV tycker jag han gör ett bra jobb.. Bättre än jag trodde att han skulle göra. Han försöker ju ta tag i de ekonomiska problem de har, sätter in verkliga åtgärder mot miljöförstöring och förbjuder de tyngsta civila vapnen.
Fast det kanske är för "europeiska" förändringar han gör för amerikanarna?

Dipshit
2005-06-18, 16:34
Fast av vad jag sett på TV tycker jag han gör ett bra jobb.. Bättre än jag trodde att han skulle göra. Han försöker ju ta tag i de ekonomiska problem de har, sätter in verkliga åtgärder mot miljöförstöring och förbjuder de tyngsta civila vapnen.
Fast det kanske är för "europeiska" förändringar han gör för amerikanarna?
tyvärr är det lätt att dra in på saker för att lyckas med annat..
och i cali fick skolan en ganska stor smäll, enligt demonstranterna iaf..


OnT: Härliga grejer! Jag drar dit om ~50 dagar! :cool:
Bilder?? :MrT:

Baan
2005-06-18, 16:34
Fast av vad jag sett på TV tycker jag han gör ett bra jobb.. Bättre än jag trodde att han skulle göra. Han försöker ju ta tag i de ekonomiska problem de har, sätter in verkliga åtgärder mot miljöförstöring och förbjuder de tyngsta civila vapnen.
Fast det kanske är för "europeiska" förändringar han gör för amerikanarna?

nja kritiken är väl precis tvärtom (säger inte att den stämmer men det jag läst); att han tar tag i problem som inte är några större problem men blundar för viktigare (ekonomiska bl a) problem. han har väl haft en del projekt för barn som har det sämre, tror inte dte uppskattas av alla. ett annat klagomål är väl att fattigare får högre skatt medan rik får ännu lägre skatt...

fast egentligen handlar det om klassiska klagomål mot en republikansk guvernör

tp_88
2005-06-18, 16:36
Inte för att vara den som är den, men vad fan har de lurat in i dig? Det där är ingen gainer! Du ska inte behöva "trycka" gainer! Du dricker det!
:em:
Lovar att skärpa till mig... :)

Langster
2005-06-18, 16:36
Ja jag vet ju inte om det jag sett stämmer in så bra i verkligheten heller. Han verkar bli väldigt positivt behandlad av svensk TV iaf.

Allan
2005-06-18, 16:40
Arnold filmstjärnan är en hyvens kille som alla gillar. Guvernören Arnold är politiker, och såna snackar man skit om där; även om man skulle rösta på honom.


allan

Officer
2005-06-18, 16:46
Min stora ungdomskärlek Arnold dog illa snabbt när han gav sig in i politiken.

Baan
2005-06-18, 17:13
hade han inte blivit politiker så hade det nog varit lugnt ha en sån tröja, folk kanske inte ens hade kopplat rätt?

men i dagsläget är det väl lite samma sak som att ha göran is numero uno - tröja.. hade väl inte vairt så uppskattat av alla ;) (eller schyman?)

alle
2005-06-20, 00:13
idag har vi vart o tranat pa gold's gym, kopte varsin t-troja och sag en kand bodybuilder vi inte kom ihag namnet pa. Vi kom in for halva priset eftersom vi var sa sota.

Bodybuildern var blond, ganska likt cutler, ler alltid som fan pa alla omslag, house of pain t-shirt, fullstandigt hjarnslapp, vem kan det vara?

Bilder kommer vid hemkomst.

alle
2005-06-20, 00:16
http://www.bodybuilder.ro/gallery/thebest/Gold's%20Gym.jpg

Killen nere till hoger.

WHITEFOLKS
2005-06-20, 00:40
gunther schlierkamp

Kwon
2005-06-20, 09:18
Du skulle väntat med att sätta på dig Arnold is numero uno tröjan tills du hade kommit in på Golds gym! :D

Säkert andra reaktioner!