handdator

Visa fullständig version : Gangstrarna som snor MC:s...


Sheogorath
2005-06-17, 20:34
Ja, hur ligger det till med etiken?

bladhet
2005-06-17, 20:36
ja

Solros
2005-06-17, 20:36
Skulle skratta ihjäl mig

Arne Persson
2005-06-17, 20:37
Nej, men jag skulle vänta med att ingripa tills dom fått ett rejält kok stryk vilket dom minst sagt förtjänar och kanske förstår.

Officer
2005-06-17, 20:40
Jag skulle tycka det är skönt att se på när de åker på däng faktiskt. Inte mig emot

Lasse Kongo
2005-06-17, 20:40
aaaa o så skulle ja sno deras mc under tiden de får spö :hbang:

Pudzianovski
2005-06-17, 20:42
Att slå dem sönder lär ju inte göra dessa unga herrar bättre.

*flex*

Spiffy
2005-06-17, 20:42
Nej till dödade, men ja till ordentligt med pisk.

Dipshit
2005-06-17, 20:55
hahaha.. tycker pollen är ganska komisk..

men jag ser gärna att de får lite stryk ja..

Leon
2005-06-17, 20:57
Nej, men jag skulle vänta med att ingripa tills dom fått ett rejält kok stryk vilket dom minst sagt förtjänar och kanske förstår.
jag har inget mer att tillägga,vettiga ord! :thumbup:

Myten
2005-06-17, 20:59
Det är väl bara psykopater eller saddister som säger ja!

Arne Persson
2005-06-17, 21:00
jag har inget mer att tillägga,vettiga ord! :thumbup:


Dom där kräken har ju sin sk "respekt"-blatteattityd. Dom skulle deporteras till Nordkorea.

ZLTN
2005-06-17, 21:01
Nej till dödade, men ja till ordentligt med pisk.

Word up.

grisbil3n
2005-06-17, 21:02
Dom där kräken har ju sin sk "respekt"-blatteattityd. Dom skulle deporteras till Nordkorea.

Tycker man borde fixa en specialcharter för alla möjliga sorters "tuffingar" till de mindre trevliga stadsdelarna i Kapstaden. Vi säger att dom får varsin fickkniv och en guldpeng som startkapital.

Brisk Snu Garvo
2005-06-17, 21:03
Har jag missat någon nyhet ???

Nej jag skulle inte skratta om någon blev misshandlad brutalt oavsett vad dom gjort, men visst lite stryk skulle nog vara bra, att få känna den riktiga dödsskräcken utan att dö så att säga !

Arne Persson
2005-06-17, 21:07
Tycker man borde fixa en specialcharter för alla möjliga sorters "tuffingar" till de mindre trevliga stadsdelarna i Kapstaden. Vi säger att dom får varsin fickkniv och en guldpeng som startkapital.


Där hade dom trätt bildäck på dom stackarna och tänt på......!

Officer
2005-06-17, 21:08
Har jag missat någon nyhet ???

Nej jag skulle inte skratta om någon blev misshandlad brutalt oavsett vad dom gjort, men visst lite stryk skulle nog vara bra, att få känna den riktiga dödsskräcken utan att dö så att säga !

Ehh? Hur kan man nå den "riktiga dödsskräcken" om man inte blir brutalt misshandlad? Ska du stå där och dra massa Pacino-repliker och skrämma upp med ord eller?

Destra
2005-06-17, 21:11
Fan!
Jag valde fel.
Jag valde Nej men menade Ja.

Brisk Snu Garvo
2005-06-17, 21:11
Ok nu har jag förstått vad det handlar om, men döden förtjänar de inte...... Fast en file´ kniv i magen kanske ?

Officer
2005-06-17, 21:12
Ok nu har jag förstått vad det handlar om, men döden förtjänar de inte...... Fast en file´ kniv i magen kanske ?


:D Nu börjar det likna nåt!

Brisk Snu Garvo
2005-06-17, 21:12
Ehh? Hur kan man nå den "riktiga dödsskräcken" om man inte blir brutalt misshandlad? Ska du stå där och dra massa Pacino-repliker och skrämma upp med ord eller?
Ja fattar du väl ! *screwy* Hur gör du när du vill dödsskräcka någon då ?

mr ruhl
2005-06-17, 21:12
ja, absolut!

Sheogorath
2005-06-17, 21:15
Att köra pistoltortyren från Reservoir Dogs hade varit lämpligt... Snacka om dödsångest utan att göra fysisk skada.

GymTT
2005-06-17, 21:30
De är "värda" lite stryk efter alla dumheter får man väl kanske lov att säga?

MVH TT

Karate_kid
2005-06-17, 21:44
De är "värda" lite stryk efter alla dumheter får man väl kanske lov att säga?

MVH TT


nja vet riktigt inte om du får lov att uttrycka din åsikt. ;)

Fatalist
2005-06-17, 21:54
Inte dö, det förtjänar ingen. Men gärna lite misshandel

titanic
2005-06-17, 21:55
Inte dö, det förtjänar ingen. Men gärna lite misshandel

hehe lite??
Tro mig Svantee, det finns säkert nån därute som förtjänar att dö ;)

Karate_kid
2005-06-17, 21:58
ja skulle inte ens spotta bäver på dessa individer.

Fatalist
2005-06-17, 22:08
hehe lite??
Tro mig Svantee, det finns säkert nån därute som förtjänar att dö ;)

Okej nu när jag kollade igenom tråden på sporthoj så skulle det kännas bra att få nyttja ett järnrör till dumma grejer mot de idioterna *screwy*

snelhest
2005-06-17, 22:40
Skulle utan samvete gärna stå för avrättning. Men orkah.

aliquis
2005-06-17, 23:13
länk?

Sheogorath
2005-06-17, 23:14
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=46073

TrasMannen
2005-06-17, 23:19
Jag skulle vilja göra nån SAW (filmen) scen med dom.
Som den där med nyckeln och käkknäckaren, fast dom skall leta efter nyckeln i sig själva med en bomb på skallen. :devil:

Skulle jag se dom sladdandes runt med min egen pärla vars liv jag håller högre än mitt eget. Så finns det massa sjuka idéer man har tänkt under sin livstid som man kan testa

Goddaniel
2005-06-17, 23:26
Det enda som skulle få mig att avstå från att pissa på dom skulle vara om de brann så jag svarade "Ja" i pollen.

mangemani
2005-06-17, 23:30
dödade,nej.
misshandlade,ja.
alla annat har ju inte fungerat när det gäller att få alla skitungar att förstå att det dom gör är fel,så med stryk kanske dom fattar(tvivlar på att den vinken inte heller går in i deras "jag är så tuff,jag är så häftig,jag är bäst,jag bestämmer över alla" förgiftade hjärna).

Grisen
2005-06-17, 23:33
Nej, jag skulle absolut inte vilja se moppekillarna bli misshandlade, hellre kramade.

Bounga
2005-06-17, 23:48
Om ni nu är så jävla tuffa så gör nåt då! Ja, menar så svårt är det inte att ta reda på deras identitet. Sitta framför datorn och drömma om att ge folk stryk verkar ju ha blivit en hobby hos många personer här. Cutta det tramsiga bullshiten om vad ni "skulle göra om ni mötte de i verkligheten".

Karate_kid
2005-06-17, 23:50
Om ni nu är så jävla tuffa så gör nåt då! Ja, menar så svårt är det inte att ta reda på deras identitet. Sitta framför datorn och drömma om att ge folk stryk verkar ju ha blivit en hobby hos många personer här. Cutta det tramsiga bullshiten om vad ni "skulle göra om ni mötte de i verkligheten".


exakt. cutta det. fet jao,

Sheogorath
2005-06-17, 23:52
Om ni nu är så jävla tuffa så gör nåt då! Ja, menar så svårt är det inte att ta reda på deras identitet. Sitta framför datorn och drömma om att ge folk stryk verkar ju ha blivit en hobby hos många personer här. Cutta det tramsiga bullshiten om vad ni "skulle göra om ni mötte de i verkligheten".

Fan respect för det inlägget, asså. Jag menar, shit, liksom, bara tella alla djävlar här inne off. Grymt :hbang:!

Arne Persson
2005-06-17, 23:52
Om ni nu är så jävla tuffa så gör nåt då! Ja, menar så svårt är det inte att ta reda på deras identitet. Sitta framför datorn och drömma om att ge folk stryk verkar ju ha blivit en hobby hos många personer här. Cutta det tramsiga bullshiten om vad ni "skulle göra om ni mötte de i verkligheten".


Man skulle väl springa för livet pga deras skräckinjagande yttre! :)

Bounga
2005-06-18, 00:00
Det blir jäkligt töntigt när hela brädan mynglar ut i kör..."fan vad coolt det skulle va om de fick stryk, särskillt om bruce willis hugger en ishacka i ögat på dem, precis som i die hard 2... tihi"

Fan att det är idiotiskt att sno moppar/mcs från folk i allmänhet tycker väl de allra flesta är fel.
Så vem är det ni hävdar er för?

Karate_kid
2005-06-18, 00:02
jag är en cyberraggare, så hela cybervärlden. Jag vill bli nummer 1.

TrasMannen
2005-06-18, 00:02
Det blir jäkligt töntigt när hela brädan mynglar ut i kör..."fan vad coolt det skulle va om de fick stryk, särskillt om bruce willis hugger en ishacka i ögat på dem, precis som i die hard 2... tihi"

Fan att det är idiotiskt att sno moppar/mcs från folk i allmänhet tycker väl de allra flesta är fel.
Så vem är det ni hävdar er för?

Du gillar snopp va?

Sheogorath
2005-06-18, 00:03
Det blir jäkligt töntigt när hela brädan mynglar ut i kör..."fan vad coolt det skulle va om de fick stryk, särskillt om bruce willis hugger en ishacka i ögat på dem, precis som i die hard 2... tihi"

Fan att det är idiotiskt att sno moppar/mcs från folk i allmänhet tycker väl de allra flesta är fel.
Så vem är det ni hävdar er för?

Tror du verkligen att någon blir imponerad av att folk vräker ur sig förbannelser över killarna, eller att någon tror att någon annan ska bli imponerad om de gör det? Jag tvivlar. Man kan uttrycka sin avsky utan att göra det som en hävdelse.

Bingo
2005-06-18, 00:03
Du gillar snopp va?Vaddå då, söker du sällskap?

Bingo
2005-06-18, 00:07
Man kan uttrycka sin avsky utan att göra det som en hävdelse.Man kan "uttrycka sin avsky" utan att yla som en hund.

TrasMannen
2005-06-18, 00:17
Vaddå då, söker du sällskap?

Jag tänkte mest ut i allmänhet.
Grattis, du har vunnit din flickväns rotborste.

pocoloco
2005-06-18, 00:18
Finns folk som förtjänra de bättre en folk som snor MCs

Bounga
2005-06-18, 00:21
Tror du verkligen att någon blir imponerad av att folk vräker ur sig förbannelser över killarna, eller att någon tror att någon annan ska bli imponerad om de gör det? Jag tvivlar. Man kan uttrycka sin avsky utan att göra det som en hävdelse.

Jovisst kan man uttrycka sin avsky utan att det blir ett sätt att hävda sig. Men att döma av denna tråden så är så icke fallet på de flesta inläggen. Skriva ut sitt hat behöver inte varenda kollo-ian göra via en form av internet-runkeri där användaren drömmer om vad de skulle göra mot dem i sin fantasi. Räcker det inte att tycka att deras aktioner är fel måtte den här dröm attityden genomsyra varenda inlägg?

Sen för att vara ärlig fattar jag inte varför man startar en sån här tråd finns väl typ ingen som gillar deras gärningar. Skriva ut sin avsky i all ära men man kan inte starta en tråd på kolozzeum varenda gång några ungar snor nåt.

Bounga
2005-06-18, 00:22
Du gillar snopp va?

Och du gillar att hävda dig för alla coola grabbar på kollo, va?!

Sheogorath
2005-06-18, 00:24
Jovisst kan man uttrycka sin avsky utan att det blir ett sätt att hävda sig. Men att döma av denna tråden så är så icke fallet på de flesta inläggen. Skriva ut sitt hat behöver inte varenda kollo-ian göra via en form av internet-runkeri där användaren drömmer om vad de skulle göra mot dem i sin fantasi. Räcker det inte att tycka att deras aktioner är fel måtte den här dröm attityden genomsyra varenda inlägg?

Sen för att vara ärlig fattar jag inte varför man startar en sån här tråd finns väl typ ingen som gillar deras gärningar. Skriva ut sin avsky i all ära men man kan inte starta en tråd på kolozzeum varenda gång några ungar snor nåt.

Jag tyckte att det här var tillräckligt anmärkningsvärt med tanke på omfattningen av brotten samt den enorma kaxighet de visar.

Bounga
2005-06-18, 00:34
vad väntade du dig för respons? Trodde du att det skulle bli någon debatt eller vill du bara dela med dig av nyhten?

Sheogorath
2005-06-18, 00:45
vad väntade du dig för respons? Trodde du att det skulle bli någon debatt eller vill du bara dela med dig av nyhten?

Min tanke var faktiskt att få till stånd en debatt kring hur man instinktivt reagerar på sådana här oförätter, och vad det egentligen säger om människans etik.

Bounga
2005-06-18, 01:02
ja du.. då skulle du nog skrivit det från början så att det inte blev ännu en runk-tråd om samma händelse.

Människans etik är ju socialt betingat efter ens levnadsmiljö och mänskliga relationer. Samhällets etik är inte på något sätt nåt som är statiskt och något som alla tar till sig därför olika levnadsförhållanden framkallar olika betendemönster. Etiken som framställs av samhället skiftar i form i och med att utveckling av samhället sker. Det innebär att det som idag är fel kan i morgon vara rätt allt beroende på vilka strukturerna som genomsyrar. Så det är inte konstigt att människor i sin tristess och alienation för den grå vardagen hittar på olika sätt att pigga upp tillvaron på.

Pez
2005-06-18, 01:14
ja du.. då skulle du nog skrivit det från början så att det inte blev ännu en runk-tråd om samma händelse.

Människans etik är ju socialt betingat efter ens levnadsmiljö och mänskliga relationer. Samhällets etik är inte på något sätt nåt som är statiskt och något som alla tar till sig därför olika levnadsförhållanden framkallar olika betendemönster. Etiken som framställs av samhället skiftar i form i och med att utveckling av samhället sker. Det innebär att det som idag är fel kan i morgon vara rätt allt beroende på vilka strukturerna som genomsyrar. Så det är inte konstigt att människor i sin tristess och alienation för den grå vardagen hittar på olika sätt att pigga upp tillvaron på.
Oj, vad många inlägg du lyckas få med "runka" i.
Grattis. :)

Jet
2005-06-18, 02:55
Vad jag inte förstår är varför personer som råkat ut för dessa inte går samman och lägger en peng till valfri organisation som "löser problem", och som sedan lär att inte stjäla ostraffat.... *rolleyes*

palme
2005-06-18, 06:57
Vad jag inte förstår är varför personer som råkat ut för dessa inte går samman och lägger en peng till valfri organisation som "löser problem", och som sedan lär att inte stjäla ostraffat.... *rolleyes*

Ja att folk inte bryr sig om sin egendom är väldigt konstigt...de har adress och allt *screwy*

mr ruhl
2005-06-18, 10:56
Ja att folk inte bryr sig om sin egendom är väldigt konstigt...de har adress och allt *screwy*


såhär är det alltid, gäller inte bara mctjuvar utan alla möjliga lirare, på nätet så ska alla slå sönder dom mm men det är hemskt sällan det är nån som gör nåt, varför? verkar vara lite samma mentalitet som när man svär åt staten när bensinpriserna höjs bla, man svär i en dag el 2 sen är det glömt.. *screwy* helsjukt.

palme
2005-06-18, 11:41
såhär är det alltid, gäller inte bara mctjuvar utan alla möjliga lirare, på nätet så ska alla slå sönder dom mm men det är hemskt sällan det är nån som gör nåt, varför? verkar vara lite samma mentalitet som när man svär åt staten när bensinpriserna höjs bla, man svär i en dag el 2 sen är det glömt.. *screwy* helsjukt.

Jag vet precis vad du menar...patetiskt.

Jense
2005-06-18, 11:45
upp till ägaren.

Brisk Snu Garvo
2005-06-18, 11:49
ja du.. då skulle du nog skrivit det från början så att det inte blev ännu en runk-tråd om samma händelse.

Människans etik är ju socialt betingat efter ens levnadsmiljö och mänskliga relationer. Samhällets etik är inte på något sätt nåt som är statiskt och något som alla tar till sig därför olika levnadsförhållanden framkallar olika betendemönster. Etiken som framställs av samhället skiftar i form i och med att utveckling av samhället sker. Det innebär att det som idag är fel kan i morgon vara rätt allt beroende på vilka strukturerna som genomsyrar. Så det är inte konstigt att människor i sin tristess och alienation för den grå vardagen hittar på olika sätt att pigga upp tillvaron på.

Vad fan säger du nu ska jag spöa dej din internethoe.....


Såklart är det lite roligt att sitta och vara kaxig på internet, det hör till livets goda..... Dom flesta töntar här skulle inte ens våga titta åt tjuvarnas håll om dom såg dom.... Men förstör nu inte vårat roliga låtsasliv föfan.

Brisk Snu Garvo
2005-06-18, 11:51
Jag vet precis vad du menar...patetiskt.
Vafan du är ju patetisk... medhållare där.

Gabriel_
2005-06-18, 11:55
Kan inte förstå hur en människa vill se en annan människa dö över materiella saker? det är ju helt sjukt...

Tricklev
2005-06-18, 14:34
Smäll förtjänar dom, men man får vara bra rubbad om man vill döda några pga något sådant här.

reinholdsson
2005-06-18, 14:44
När skulle detta straff äga rum? Innan de blivit dömda och erkänt eller efter? Innan så är jag nog emot då dem inte har erkänt osv, men efteråt skulle jag nog vara för att de får smaka på ett annat straff än den "härliga" ungdomsvården som finns i landet.

Officer
2005-06-18, 14:45
Sverige! Enda landet där man tycker mer synd om brottslingarna än offren!

Tricklev
2005-06-18, 14:51
Sverige! Enda landet där man tycker mer synd om brottslingarna än offren!

Ja, att dömma av inläggen i denna tråden så verkligen *screwy*