handdator

Visa fullständig version : lustiga ordspråk! och normala också...


kalle_banan
2005-06-14, 18:15
lista ut vilka dessa ordspråk egentligen är:
"Verbal expansion förenas ofta med ett objektivt sett ringa format på planeten Tellus."

"Objekt vilka kamoufleras i en säsongsbetonad kristallinisk tillståndsform av H2O blottlägges vid dennes övergång till större molekylär rörlighet."

"Personer vilka residera i arkitektoniska av en metastabil transparent smältprodukt bör iakttaga abstinens i fråga om det skyndsamma omlokaliserandet av smärre geologiska enheter. "

"Den vokala manifestationen av emotionell satisfaktion bör senareläggas till en tidpunkt hinsides det att forcerandet av en till ytan relativt begränsad naturlig akvedukt till fullo genomförts."

"Kvaliteten hos ett genom extration av animaliska och/eller vegetabiliska komponenter i genom upphettning aktiverat fluidum framställt nuitrivt preparat förhåller sig omvänt till numerären hos den i produktionen engagerade kulinariskt skolade personalen"

sedan kan ni fylla på med egna ordpspråk ni tycker passar
(svaret på vilka de ovanstånde ordspråken är kommer ges sedan om ingen listar ut dom)

trubaduren
2005-06-14, 18:23
lista ut vilka dessa ordspråk egentligen är:
"Verbal expansion förenas ofta med ett objektivt sett ringa format på planeten Tellus."

Måste tänka på denna

"Objekt vilka kamoufleras i en säsongsbetonad kristallinisk tillståndsform av H2O blottlägges vid dennes övergång till större molekylär rörlighet."

Det som göms i snö kommer upp i tö

"Personer vilka residera i arkitektoniska av en metastabil transparent smältprodukt bör iakttaga abstinens i fråga om det skyndsamma omlokaliserandet av smärre geologiska enheter. "

Kasta inte sten i glashus

"Den vokala manifestationen av emotionell satisfaktion bör senareläggas till en tidpunkt hinsides det att forcerandet av en till ytan relativt begränsad naturlig akvedukt till fullo genomförts."

Ropa inte hej före du sitter i pottan :P kan itne riktigt

"Kvaliteten hos ett genom extration av animaliska och/eller vegetabiliska komponenter i genom upphettning aktiverat fluidum framställt nuitrivt preparat förhåller sig omvänt till numerären hos den i produktionen engagerade kulinariskt skolade personalen"

Ju fler kockar desto sämre soppa

sedan kan ni fylla på med egna ordpspråk ni tycker passar
(svaret på vilka de ovanstånde ordspråken är kommer ges sedan om ingen listar ut dom)




Rätt kul grej

Mighty
2005-06-14, 18:25
lista ut vilka dessa ordspråk egentligen är:
"Verbal expansion förenas ofta med ett objektivt sett ringa format på planeten Tellus."
Liten tuva välter ofta stora lass

"Objekt vilka kamoufleras i en säsongsbetonad kristallinisk tillståndsform av H2O blottlägges vid dennes övergång till större molekylär rörlighet."
Det som göms i snö kommer fram i tö


"Den vokala manifestationen av emotionell satisfaktion bör senareläggas till en tidpunkt hinsides det att forcerandet av en till ytan relativt begränsad naturlig akvedukt till fullo genomförts."
Ropa inte hej förrän du kommit över bäcken


Fan, hjärnstillestånd på dom andra :(

trubaduren
2005-06-14, 18:26
bra mighty, då har vi väl klämt alla tillsammans?

Kalle_banan pumpa in flera!!

Glen
2005-06-14, 18:28
Är inte den första "stor i orden men liten på jorden"?

trubaduren
2005-06-14, 18:29
så måste det vara......... nice!!

kalle_banan
2005-06-14, 18:34
bra mighty, då har vi väl klämt alla tillsammans?

Kalle_banan pumpa in flera!!
HAH! ett hånskratt på dig min undersåte, du har fel, ni har inte klämt alla tillsammans....

låt mig rätta er :devil:
"Verbal expansion förenas ofta med ett objektivt sett ringa format på planeten Tellus."

stor i orden, liten på jorden

"Objekt vilka kamoufleras i en säsongsbetonad kristallinisk tillståndsform av H2O blottlägges vid dennes övergång till större molekylär rörlighet."

Det som göms i snö kommer upp i tö

"Personer vilka residera i arkitektoniska av en metastabil transparent smältprodukt bör iakttaga abstinens i fråga om det skyndsamma omlokaliserandet av smärre geologiska enheter. "

Kasta inte sten i glashus

"Den vokala manifestationen av emotionell satisfaktion bör senareläggas till en tidpunkt hinsides det att forcerandet av en till ytan relativt begränsad naturlig akvedukt till fullo genomförts."

Ropa inte hej före du kommit över ån (naturlig akvedukt get it?)

"Kvaliteten hos ett genom extration av animaliska och/eller vegetabiliska komponenter i genom upphettning aktiverat fluidum framställt nuitrivt preparat förhåller sig omvänt till numerären hos den i produktionen engagerade kulinariskt skolade personalen"

Ju fler kockar desto sämre soppa

jag ska väll tillägga att jag inte kommit på dessa själv, så jag kan inte komma med fler :(
men denna är kul!
"ajaj, där fick jag vatten på mitt kuvert" eller rom bryggdes inte på en dag, Det reder sig sa hon som sket i stekpannan, Den man ligger med får bädda<-- favorit
:D

Mighty
2005-06-14, 18:44
Ja, fan vad fel jag hade på första haha