handdator

Visa fullständig version : Family Guy


alle
2005-06-13, 20:57
Någon som kollar på detta underbara program?

Har ni några favoritavsnitt?

Min personliga favorit är när Stewie har på sig läppstift och snackar emd sig själv i spegeln.

"Well, look at you there! Oh, you are a filthy girl, aren't you? Yes you're looking for a bad time. That's what you're after. You're a dirty flirt. You want it bad and you dont care who you get it from because you have no self-respect and that gets you off!"

King Grub
2005-06-13, 20:59
Jag har försökt titta på och uppskatta den, men icke. http://bestsmileys.com/thumbs/6.gif

alle
2005-06-13, 21:02
Jag har försökt titta på och uppskatta den, men icke. http://bestsmileys.com/thumbs/6.gif
Alltså problemet är att morsan och dottern förstör hela serien men Stewie är ju guld.

Han är typ som Mr Burns, fast ung och hatar kvinnor, samtidigt som han är en riktig playboy.

J_Hells
2005-06-13, 21:03
Alltså problemet är att morsan och dottern förstör hela serien men Stewie är ju guld.

Han är typ som Mr Burns, fast ung och hatar kvinnor, samtidigt som han är en riktig playboy.

Jag tycker hela serien är som The Simpsons... Fast utan humor.

alle
2005-06-13, 21:11
Jag tycker hela serien är som The Simpsons... Fast utan humor.

Jag har alltid vart ett simpsons-fan men tycker det är lite intelligentare humor i Family Guy. Dessutom hatar jag det faktum att simpsons faktiskt har en hel del moralkakor i sig som inte är ironiska.

Dipshit
2005-06-13, 21:11
Jag tycker hela serien är som The Simpsons... Fast utan humor.
sett nya avsnitt av simpans? mindre humor för varje avsnitt *cry*

stewie o farsan är ju hela family guy!
resten är bara väggplank för dem

obesogen
2005-06-13, 21:12
Jag har försökt titta på och uppskatta den, men icke. http://bestsmileys.com/thumbs/6.gif

Det är bara för att du är så känslig :booty: Kalle Anka, DET är humor på hög nivå....för en 8 åring! *screwy* :D

alle
2005-06-13, 21:13
sett nya avsnitt av simpans? mindre humor för varje avsnitt *cry*

stewie o farsan är ju hela family guy!
resten är bara väggplank för dem

Quagmeiyer(stavning?) är ju också asbra :D

Scen: Han står naken vid fönstret och fönstret åker ner och klämmer fast hans penis, efter ett kort försök att ta sig loss rigne rhan på telefonen.
"911?"
"Yeah, yeah"
"Yeah it's in the window this time"

Sonny
2005-06-13, 21:41
Family Guy är klockrent, nya sesongen är oslagbar! :bow:

enherjer
2005-06-13, 22:21
Family guy är riktigt riktigt bra och sjukt kul. Problemet är bara det att det är svårt att argumentera om hur bra den serien är med en inbiten Simpsonfan, eftersom många tycker att simpson är heligt och att inget liknande program kan slå det. Lite som att försöka argumentera mot Arnolds fysik och jämföra med dagens stjärnor.

Robbelibob
2005-06-13, 22:36
Tycker att det är mycket bättre än Simpsons för tillfället. Peter och sonen är nog favvisarna, och qaghurdstavasmeyer förstås.

Speciellt slagsmålet i nyare avsnittet med kyckligen var ju guld :hbang:

kroy
2005-06-13, 22:40
simpsons och american dad tycker jag både är bättre än family guy, men FG är inget dåligt program inte.. det finns en massa sköna avsnitt.

btw, futurama är också :thumbup:

ArnoldOnLehmä
2005-06-13, 22:42
-pee, tear, griffin. -Peter Griffin! No!

Det är en favorit.

n1tro
2005-06-13, 22:47
american dad är också roligt , men family guy säsong 4 är mkt roligt ...

HEGGA
2005-06-13, 23:16
haha det är så roligt när han kör "cant touch me" när hans gård har blivit ett eget land, och det avsnittet när döden kommer på besök och bryter benet :thumbup:

zanzi
2005-06-13, 23:24
haha det är så roligt när han kör "cant touch me" när hans gård har blivit ett eget land, och det avsnittet när döden kommer på besök och bryter benet :thumbup:

Två grymt bra avsnitt!

Robbelibob
2005-06-13, 23:36
simpsons och american dad tycker jag både är bättre än family guy, men FG är inget dåligt program inte.. det finns en massa sköna avsnitt.

btw, futurama är också :thumbup:


Inget slår ju Futurama, det är nog den enda tecknade serien som jag brydde mig om karaktärerna. :furious: FOX.

nordlander
2005-06-14, 00:05
Family guy, southpark, american dad, ...kuuung

har ALLA avsnitt :D

jwzrd
2005-06-14, 09:47
Family Guy är riktigt riktigt bra!

martin86
2005-06-14, 09:50
Bland det roligaste som finns just nu! *popcorn*

B-jay
2005-06-14, 09:51
Avsnittet när han är med i en riddarturnering är helt klart bäst! :thumbup:

nim
2005-06-14, 10:03
Family guy är helt klart ett av mina favorit program.
Den roligaste scenen: Är när familjen är och badar och sonen sitter vid poolkanten. En badvakt kommer fram till Peter "Excuse me sir but you can´t park your van by the swimingpool" "This is not a van this is my son" För att trösta sonen så går Peter och köper glass men innan han går så låser han fast sonen med ett rattlås. Måste ses för att förstå hur kul det är!

En annan scen som är grymt kul är när sonen och Peter ska basta och Peter upptäcker att sonen har ett 3:e ben :D

Sonny
2005-06-14, 11:16
oh herregud, såg nyss senaste avsnittet, jag dog av skratt ett antal gånger :laugh:

mystic[-_-]
2005-06-14, 11:19
stewies sexy partys hahaa

s_himself
2005-06-14, 11:24
Någon som kollar på detta underbara program?

Har ni några favoritavsnitt?

Min personliga favorit är när Stewie har på sig läppstift och snackar emd sig själv i spegeln.

"Well, look at you there! Oh, you are a filthy girl, aren't you? Yes you're looking for a bad time. That's what you're after. You're a dirty flirt. You want it bad and you dont care who you get it from because you have no self-respect and that gets you off!"



Jag tycker serien är så klockren! Riktigt jävla bra :bow:

Zozza
2005-06-14, 11:34
går det på tv? kanal? tid? lolz0r2k5z0rr0flm40?

fothermucker
2005-06-14, 11:45
går det på tv? kanal? tid? lolz0r2k5z0rr0flm40?

Det gick på ZTV innan och innan det på TV4. ZTV kanske drar igång en ny omgång efter sommaren.

Yankeee
2005-06-14, 14:33
Klockrent i nyaste (405) när stewie ska lämna "tjejen" efter de har haft umgänge :laugh:

palme
2005-06-14, 14:57
I början tyckte jag det var ren skit, men nu tycker jag det är bättre än simpsons som det bara går repriser på. Otrolig sjuk serie.

Solros
2005-06-14, 15:42
Avsnittet där Stewie ska döda "The man in white".
Han samlar ihop alla grannungarna för att göra upp en plan:

"-Sadly, some of you will be used as decoys. But your childrens children will remember you as the heroes you are!"

"-Duckie?"

:D

High1ander
2005-06-14, 15:56
Jag har försökt titta på och uppskatta den, men icke. http://bestsmileys.com/thumbs/6.gif
Håller med, har verkligen försökt att ge den serien en chans då och då, men tycker verkligen skämten är så förutsägbara och ja, dryga minst sagt.
Visst vissa saker kan vara kul, men vafan, finns South Park och Simpsons, eventuellt så ser jag även Futurama, men Family Guy, nej.

mangemani
2005-06-14, 16:24
hehe,jorå,visst tittar man på denna serie.
mitt favorit avsnitt är nog när peter köper en båt och inte har råd att betala och sen flyttar det in en familj i huset.
dom sitter sen och spelar det där spelet där man ska rita en bild och sen ska man gissa vad det är:

"- jackal,is it a jackal,its a jackal,jackal,yeah,a jackal,jackal,is it a jackal!
- times up
*stevie smashes his head on the table*
- it wasent right the first time you said it so why the hell woud it be right the next ten times?!"

sen peters dumhet får en alltid att skratta.

akAn
2005-06-15, 12:46
pinochio :D

Sonny
2005-06-15, 12:48
pinochio :D
HAHAHAHAHAHAH :laugh:

Wooch
2005-06-15, 13:45
HAr kollat på några avsnitt men inte fastnat.

Papi
2005-06-15, 14:45
Family Guy slår Simpsons med hästlängder! Det var länge sen Simspons var roligt. Som någon sa, för mycket moralkakor.
Skillnaden mellan Homer och Peter Griffin är att Peter Griffin är genuint elak och självisk, medans Homer bara är det av misstag.

"Women are not people, they are devices built by our Lord Jesus Christ for our entertainment." - Peter Griffin, Family Guy

Eller avsnittet där de blir tvungna att flytta till södern i FBI protection program! :laugh:

Sonny
2005-06-15, 14:49
Eller avsnittet där de blir tvungna att flytta till södern i FBI protection program! :laugh:
Ett ut av mina favvo-avsnitt!

akAn
2005-06-15, 14:56
..like when the tin man found out he was gay

-oh oh, look what happend by accident

Twister
2005-06-15, 15:06
Nån som vet när ZTV börjar sända nya avsnitt?

Sonny
2005-06-15, 17:15
Nån som vet när ZTV börjar sända nya avsnitt?
Det kommer nog dröjja ganska länge innan sesong 4 kommer till Svergie...som med allt anant...

Twister
2005-06-15, 18:50
Det kommer nog dröjja ganska länge innan sesong 4 kommer till Svergie...som med allt anant...

Segt.

manko
2005-06-15, 18:54
-pee, tear, griffin. -Peter Griffin! No!

Det är en favorit.

HAHA. det är så jävla bra :D

manko
2005-06-15, 18:54
haha det är så roligt när han kör "cant touch me" när hans gård har blivit ett eget land, och det avsnittet när döden kommer på besök och bryter benet :thumbup:

light a three and pee it out.
If you don't like it. kiss my rump

manko
2005-06-15, 18:56
Family guy är helt klart ett av mina favorit program.
Den roligaste scenen: Är när familjen är och badar och sonen sitter vid poolkanten. En badvakt kommer fram till Peter "Excuse me sir but you can´t park your van by the swimingpool" "This is not a van this is my son" För att trösta sonen så går Peter och köper glass men innan han går så låser han fast sonen med ett rattlås. Måste ses för att förstå hur kul det är!


Jag gillar mer när han ska visa hur man skämmer ut sig och tittar elakt på alla och sen tar tag i sitt bröst och slickar :D

samma sak i det avsnittet när dom snackar om att "Luke perry is gay" och han försöker ragga på honom och ta en gay-bild :D

Sonny
2005-06-15, 19:05
We were at the beach...everbody had, matching towels...somebody went, under a dock and there they saw..a rock!..but it wasn't a rock, it was a Rock Lobster!..Rock Lobster! :laugh: :laugh: :thumbup:

mangemani
2005-06-15, 19:49
lite andra bra avsnitt dök upp nu:

när dom är på sea world och en späckhuggar hoppar upp och slickar lois på kinden,peter rusar då fram och däckar späckhuggaren och frågar lois hur länge det där har pågått.

ett annant är när han säger att han har spenderat en massa tid på havet och dom visar ett clip från filmen "cast away".
"-willson!willson!what are we going to do?!willson!willson!
-my name is voit dumbass!!"

när chris pratar sånt där "street talk" och peter tror han är besatt och börjar skvätta vigvatten på honom.

manko
2005-06-15, 20:22
eller när tvn är sönder och han går omkring och har sin "tv-ruta" i en dräkt och tittar på hur världen är :D

mangemani
2005-06-15, 20:30
"-the name griffin will be as famous as kendenski.
-who?
-rembrandt.
-who?
-da vinci.
-who?
-bazooka joe
-there you go

:laugh:

akAn
2005-06-16, 09:55
when the time comes, you'll know

Sonny
2005-06-16, 10:03
when the time comes, you'll know
Den var juh lyckad, haha :D

Holm
2005-06-16, 11:01
Jag gillar mer när han ska visa hur man skämmer ut sig och tittar elakt på alla och sen tar tag i sitt bröst och slickar :D

samma sak i det avsnittet när dom snackar om att "Luke perry is gay" och han försöker ragga på honom och ta en gay-bild :D

Det bästa i det avsnittet är ju när sonen är i affären
"-Ok sir I will have to take those hams"
"-I need an adult!"
"-Hey you dont have any hams, you are just a fat kid..Isn't that right fat fatty..Hey Tom he's just a fat kid..You are just big old fat kid..Here's som chocolate fatso!"
"-Thanks!"

PowPow
2007-09-24, 21:32
Ny säsong igång nu! Frickin nice!

Fultjack
2007-09-24, 21:39
fakking inte nice, dagens avsnitt sög apa *grr*

PowPow
2007-09-24, 21:39
fakking inte nice, dagens avsnitt sög apa *grr*

Ajfanken /=

Ska se snart.

Ignatius72
2007-09-24, 21:45
Efter att ha sett varenda simpson avsnitt två ggr och tyckt att de var nästan lika bra allihop så var det ändå skönt när family guy kom. Grymme så bra den är. Tog ett tag innan jag lyckades få frun att förstå hur bra den var. men nu så!

PowPow
2007-09-24, 22:49
fakking inte nice, dagens avsnitt sög apa *grr*

Har sett nu, och det var ingen höjdare.

En family guy-plot (eller avsaknaden av nån riktigt sammanhängande plot) klarar inte så långa avsnitt /=

tejpis
2007-09-24, 22:56
Finns inget bättre än The Office (både UK och US), House och Family Guy :)

Batman
2007-09-25, 00:49
Ah vad ju skitbra att driva med star wars !
Hur kan ni klaga ?
Skrattade ju varje gång man fick reda på vem som spelade vem.

Dav0d
2007-09-25, 01:14
Måste bara bidra med mitt tycke som ingen bryr sig om.

Family Guy är den absolut bästa komedi serien just nu! Underbar IRONI och skadeglädje! :) :thumbup: :laugh:

scum
2007-09-25, 01:54
Ah vad ju skitbra att driva med star wars !
Hur kan ni klaga ?
Skrattade ju varje gång man fick reda på vem som spelade vem.
kan inte hålla med mer! roligaste på länge.
som du sa, skitkul vem som spela vem. stewie va fet. småsaker som;
-are we gonna blow it up anyway?
-..... yeah!

och hur den drev med alla "dumma" saker i star wars.. och peters intro :D

Solros
2007-09-25, 08:57
Hold your fire, what, are we paying by the laser now? :D

Spawn
2007-09-25, 08:58
Alltså problemet är att morsan och dottern förstör hela serien men Stewie är ju guld.

Han är typ som Mr Burns, fast ung och hatar kvinnor, samtidigt som han är en riktig playboy.

spot on!

Laan
2007-09-25, 09:51
Finns det något linande som southparkzone.com för familyguy?

Alltså där man kan se alla avsnitt?

mystic[-_-]
2007-09-25, 10:00
Obiwan we meet again... What part of stay 50 yards away at all time don't you understand :D

kalle_banan
2007-09-25, 11:15
Tack Kolo! Ett bättre besked kunde jag inte fått idag, äntligen är serien igång igen:D

Fettecke
2007-09-25, 12:07
Peters sång vid kampelden när de åker till quagmayers(stavning?) hus ute i buschen

"and now they having gaysex, sadomyiiiiiiiiiiiiiii"
hahaa, skrattar så jävla hår åt det varje gång!!!

Goddaniel
2007-09-25, 14:18
Finns det något linande som southparkzone.com för familyguy?

Alltså där man kan se alla avsnitt?

www.familyguynow.com


Star Wars avsnittet är fan det roligaste jag sett på väldigt länge :D

Eddie Vedder
2007-09-25, 14:20
www.familyguynow.com


Star Wars avsnittet är fan det roligaste jag sett på väldigt länge :D

:bow: :bow:

Finns inga South Par-avsnitt kvar som jag inte har sett på southparkzone.com och så kommer du in som en räddande ängel!:thumbup:

Laan
2007-09-25, 15:42
www.familyguynow.com


Star Wars avsnittet är fan det roligaste jag sett på väldigt länge :D

Jag är dig evigt (nästan) tacksam!:hbang:


Edit: WTF??? först funkar det, och nu kan sidan inte hittas? ngn mer som har problem?

Echoone
2007-09-25, 15:47
världens genom tiderna roligaste serie:D

Goddaniel
2007-09-25, 15:51
:bow: :bow:

Finns inga South Par-avsnitt kvar som jag inte har sett på southparkzone.com och så kommer du in som en räddande ängel!:thumbup:

Jag är dig evigt (nästan) tacksam!:hbang:


Edit: WTF??? först funkar det, och nu kan sidan inte hittas? ngn mer som har problem?

Kanonsida, jag vet inte hur många gånger jag har funnit mig själv ha tittat 4-5 avsnitt i rad när man egentligen borde göra annat :D

Länekn var tillfälligt nere, fungerar nu igen!

Eddie Vedder
2007-09-26, 06:59
Kanonsida, jag vet inte hur många gånger jag har funnit mig själv ha tittat 4-5 avsnitt i rad när man egentligen borde göra annat :D

Haha, I hear you. Samma sak har drabbat mig många många gånger med Southparkzone.com, dock är det lite av en tradition att ladda inför ett pass med South PArk och starkt kaffe.:thumbup:

Hursomhelst har det ju gått så långt att South Parks-avsnitten är slut så då finns ju risken att jag skulle göra något konstruktivt istället. Tack för att du räddade mig från det.:D

Greg
2007-09-26, 09:51
världens genom tiderna roligaste serie:D

Ganska svårt att slå South Park.

Goddaniel
2007-09-26, 14:30
Haha, I hear you. Samma sak har drabbat mig många många gånger med Southparkzone.com, dock är det lite av en tradition att ladda inför ett pass med South PArk och starkt kaffe.:thumbup:

Hursomhelst har det ju gått så långt att South Parks-avsnitten är slut så då finns ju risken att jag skulle göra något konstruktivt istället. Tack för att du räddade mig från det.:D

Välkommen ner i träsket :D

Morrris
2009-11-30, 19:31
Det senaste Family Guy avsnittet (E08S08 - Dog Gone) är ett av de absolut bästa avsnitten jag sett. The Mexican maid is back!

mtlca
2009-11-30, 19:50
Snygg bump :)

dreeww
2009-11-30, 19:54
Jag kan faktiskt inte förstå hur man kan tycka simpsons är det minsta roligt. Enligt mig är det endast omogen humor. Family guy däremot är grymt skönt och mer intelligent humor som tidigare nämnt. Det som är synd är att Chris och Meg bara är tråkiga:P

Jens.Andersson
2009-11-30, 19:57
Jag kan faktiskt inte förstå hur man kan tycka simpsons är det minsta roligt. Enligt mig är det endast omogen humor. Family guy däremot är grymt skönt och mer intelligent humor som tidigare nämnt. Det som är synd är att Chris och Meg bara är tråkiga:P

Jag tycker simpsons också kan ha ganska intelligent humor, även futurama. Men Både simpsons och futurama ska ha någon jävla moralhistoria i varje avsnitt.

Behi
2009-11-30, 19:59
Det senaste Family Guy avsnittet (E08S08 - Dog Gone) är ett av de absolut bästa avsnitten jag sett. The Mexican maid is back!

Tycker inte det var nå vidare. Några avsnitt är rejält roliga men nu vill dom bara provocera fram skratt genom att chocka folk. Och mexican maid var vansinnigt irriterande, inte rolig.

Morrris
2009-11-30, 20:14
Tycker inte det var nå vidare. Några avsnitt är rejält roliga men nu vill dom bara provocera fram skratt genom att chocka folk. Och mexican maid var vansinnigt irriterande, inte rolig.

Trodde det var just det som var Family Guys grej? Jaja, alla tycker vi olika.

Bear Grylls
2009-11-30, 20:16
Jag kan faktiskt inte förstå hur man kan tycka simpsons är det minsta roligt. Enligt mig är det endast omogen humor. Family guy däremot är grymt skönt och mer intelligent humor som tidigare nämnt. Det som är synd är att Chris och Meg bara är tråkiga:P

Det är ju askul när de är taskiga mot Meg haha :P Kan dock hålla med om att chris är aningen kass.

Morrris
2009-11-30, 20:17
Det är ju askul när de är taskiga mot Meg haha :P Kan dock hålla med om att chris är aningen kass.

Chris hade ju ett eget avsnitt i den här säsongen medans Meg har varit helt frånvarande... Undrar hur de resonerar när de ger vissa karaktärer mer/mindre utrymme.

thatice
2009-11-30, 20:22
Chris hade ju ett eget avsnitt i den här säsongen medans Meg har varit helt frånvarande... Undrar hur de resonerar när de ger vissa karaktärer mer/mindre utrymme.

Det är inga som resonerar utan det är ju sjökor som med hjälp av bollar väljer ut vad avsnitten ska handla om.

Morrris
2009-11-30, 20:28
Det är inga som resonerar utan det är ju sjökor som med hjälp av bollar väljer ut vad avsnitten ska handla om.

För att vara en tråd om Family Guy är det påtagligt mycket South Park referenser här... :D

Verbatim
2009-11-30, 20:41
Family guy, intelligent humor?

Nu har jag hört allt.

mulliy
2009-11-30, 20:50
Chris hade ju ett eget avsnitt i den här säsongen medans Meg har varit helt frånvarande... Undrar hur de resonerar när de ger vissa karaktärer mer/mindre utrymme.

Kan ju va så att mila kunis kanske inte vill jobba så mycket med family guy, utan fortsätta sin skådespelar karriär mer.

Herr Oberst
2009-11-30, 20:58
Chris är kung. Dör av skratt bara jag ser och hör honom

lanzal
2009-11-30, 20:59
Jag kan faktiskt inte förstå hur man kan tycka simpsons är det minsta roligt. Enligt mig är det endast omogen humor. Family guy däremot är grymt skönt och mer intelligent humor som tidigare nämnt. Det som är synd är att Chris och Meg bara är tråkiga:P
Skämtar du eller? Om du ska säga att Family Guy har intelligent humor får du faktiskt säga något smart skämt som de säger där man behöver tänka till mer än 1 sekund.

Sebbe_H
2009-11-30, 21:07
Vissa grejjer med family guy är bara så störiga, som förra avsnittet när det satt tre engelsmän och harklade sig i 5 min.

mulliy
2009-11-30, 21:11
Vissa grejjer med family guy är bara så störiga, som förra avsnittet när det satt tre engelsmän och harklade sig i 5 min.

Precis det var verkligen så tråkigt, helt sjukt hur dom kunde tycka det var en kul ide att göra.

Sebbe_H
2009-11-30, 21:12
Precis det var verkligen så tråkigt, helt sjukt hur dom kunde tycka det var en kul ide att göra.

Dom har ju dratt det skämtet ett par gånger innan. T.ex när Peter ramlar och slår i knäet, och sitter och säger Ich, aaaaah! tusen gånger.

salmiak
2009-11-30, 22:07
Family guy är kul, intelligent eller inte. Jag trivs med att komiker töjer på gränserna på "vad man får skämta om". Gillar Magnus Betnér också.

Jag tror skaparen någon sa att mycket av det som var "skakande" var som en "spegelbild", som han uttryckte sig, en spegelbild av verkligheten. Det pekar väl liksom på elefanten i hörnet som ingen vill tänka på men som alla ändå vet finns där.

rQx
2009-11-30, 22:35
Dom har ju dratt det skämtet ett par gånger innan. T.ex när Peter ramlar och slår i knäet, och sitter och säger Ich, aaaaah! tusen gånger.

Det är ju riktigt bra! :D

Sebbe_H
2009-11-30, 22:38
Det är ju riktigt bra! :D

Första gången man såg det ja, när det använts ett par gånger blir det liiite tjötigt.

mtlca
2009-11-30, 22:40
FWsGvWwUctk

Skrattade tills jag grät av det här klippet :laugh:

Hemi
2009-12-01, 00:13
Jag kan faktiskt inte förstå hur man kan tycka simpsons är det minsta roligt. Enligt mig är det endast omogen humor. Family guy däremot är grymt skönt och mer intelligent humor som tidigare nämnt. Det som är synd är att Chris och Meg bara är tråkiga:P

Simpsons har väl blivit som Flintstones, gammalt. Det har gått ur tiden.

Khyron_
2009-12-01, 00:55
FWsGvWwUctk

Skrattade tills jag grät av det här klippet :laugh:
LRkFyiRb434

hahavaffan
2009-12-01, 01:05
Vissa grejjer med family guy är bara så störiga, som förra avsnittet när det satt tre engelsmän och harklade sig i 5 min.Störigt? Så jävla underbart :D

MrPowa
2009-12-07, 21:00
Hahaha dagens avsnitt va skönt.

mangemani
2009-12-07, 21:04
mama,mama,mama,mama,mom,mom,mom,mom,mom,mommy,momm y,mommy,mommy....WHAT!?...hi...hihihi:D

http://www.youtube.com/watch?v=cNkp4QF3we8

MojjMojj
2009-12-07, 21:08
http://i890.photobucket.com/albums/ac106/CRUISECONTROL/Family_Guy_Then_and_Now.gif

Hähähäh!

Behi
2009-12-07, 21:18
Hahaha dagens avsnitt va skönt.

vadå dagens. det kom väl inget idag?

PowPow
2009-12-07, 21:19
Där är ju en del klassiska scener med britisk anknytning sen innan också

PAMfCG6nn1w

qFi2GWrliDA

dvvvm0T_W7s

MrPowa
2009-12-07, 21:34
vadå dagens. det kom väl inget idag?

Va på 6:an 20,30.

Behi
2009-12-07, 22:09
Va på 6:an 20,30.

Jaha. Annars kommer det ut på nätet från säsong 8 på måndagar så trodde det va de du mena, men de hoppade över idag så kommer på lucia istället.

Kebab-Arne
2009-12-07, 22:45
Det bästa från säsong 8 såhär långt av det jag sett

I9ebNERqFyc

De skulle kunnat ha använt Bitch Brian mer. Han är ju störtskön.

stolpskott
2009-12-08, 09:45
jaha. Annars kommer det ut på nätet från säsong 8 på måndagar så trodde det va de du mena, men de hoppade över idag så kommer på lucia istället.

lÄnk?!

ZCBZ
2009-12-08, 12:45
lÄnk?!

http://www.watchfamilyguyonline.org/

stevebc
2009-12-08, 13:14
Det bästa från säsong 8 såhär långt av det jag sett

I9ebNERqFyc

De skulle kunnat ha använt Bitch Brian mer. Han är ju störtskön.No, but I hit it with a rock :laugh:

EkarN
2009-12-08, 13:27
Hur kul som helst det programmet:D

Jens.Andersson
2009-12-11, 01:03
Kan rekommendera Something, Something, Darkside. Väldigt mycket internskämt och ett en timmes avsnitt.

Behi
2009-12-11, 16:17
Kan rekommendera Something, Something, Darkside. Väldigt mycket internskämt och ett en timmes avsnitt.

Såg på imdb för länge sen att det skulle bli s08e01 men sen när säsong 8 nalkades så tog dom bort det så ja trodde inte det fanns men ska kolla upp. tack.

Kebab-Arne
2009-12-21, 15:16
Vilken säsong och episode är det som Peter börjar göra pruttljud så fort nån nämner Megs namn?

C.E.J.
2009-12-21, 15:22
Det bästa från säsong 8 såhär långt av det jag sett

I9ebNERqFyc

De skulle kunnat ha använt Bitch Brian mer. Han är ju störtskön.

Hahaha ja jävlar vad jag skrattade åt det avsnittet :laugh:

Masi
2012-05-21, 23:52
Senaste dubbla avsnitt. :D

312
2012-05-22, 00:33
Jag fattar ingenting av Family Guy när man ska ladda ner det längre. Det finns säsong 9, som ändå är säsong 8, pga nånting med US/UK blablabla, fan vet jag. HUR får jag se de senaste avsnitten? Blir galen. Allt är bara en stor smörja, det går fan inte att hitta.

Dvs; jag har laddat ner Säsong 9 nyss, men dessa avsnitt har jag redan sett för länge sedan. Är det säsong 10 nu? 11?

snej
2012-05-22, 05:51
10 är den senaste som precis är avslutad på tv i US.

312
2012-05-22, 09:28
10 är den senaste som precis är avslutad på tv i US.

Tack så mycket. Såg att någon hade lagt upp säsong 11, men sen skrev något att det är fel pga UK/US, och att det egentligen var säsong 8?! Haha, vad fan.

hahavaffan
2012-05-22, 09:31
Tack så mycket. Såg att någon hade lagt upp säsong 11, men sen skrev något att det är fel pga UK/US, och att det egentligen var säsong 8?! Haha, vad fan.

http://cdnimg.visualizeus.com/thumbs/97/66/lurch,you,rang-97664a6bd8fee60beda5be67200f6ca4_h.jpg

AhmedGrisen
2012-05-22, 09:35
för er som vill streama och har virusprogram eller adblocker annars tycker jag sidan fungerar utmärkt och har alla avsnitt

alltså varning för popups och sånt.
http://www.watch-family-guy-online.com/

spoonchest
2012-05-22, 09:36
Jag fattar ingenting av Family Guy när man ska ladda ner det längre. Det finns säsong 9, som ändå är säsong 8, pga nånting med US/UK blablabla, fan vet jag. HUR får jag se de senaste avsnitten? Blir galen. Allt är bara en stor smörja, det går fan inte att hitta.

Dvs; jag har laddat ner Säsong 9 nyss, men dessa avsnitt har jag redan sett för länge sedan. Är det säsong 10 nu? 11?

Du kan ju betala för det och få hem specifik säsong :D. 11 har jag haft hemma ett tag nucofffee

AhmedGrisen
2012-05-22, 09:37
Vilken säsong och episode är det som Peter börjar göra pruttljud så fort nån nämner Megs namn?

Hell comes to Quahog heter avsnittet men jag vet inte vilken säsong den tillhör

Ristretto
2012-05-22, 09:55
Gårdagens avsnitt var otroligt bra, de senaste säsongerna har ju varit lite ojämna.

HenricDIF
2012-05-22, 11:02
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4242626_460s.jpg

snej
2012-05-22, 11:30
http://www.tv.com/shows/family-guy/episodes/

isterbuk
2012-05-22, 17:39
Köpte samlingsboxen förra månaden 1-11, ångrar mig inte en sekund så sjukt roligt!

mangemani
2012-05-22, 17:52
Rk81yzaurGw
cNkp4QF3we8
KJCfUm21BsI
60QjtkhpSIU

några utav de bästa scenerna i mitt tycke, speciellt den längst ned:laugh::laugh:
sen finns det en till, men hittade ingen bra verion utav den, den där där de spelar trivial pursuit och han ska säga ordet "what":laugh:

isterbuk
2012-05-22, 18:19
Roadhouse!
bSCDYrPGkQQ

Lasse Kongo
2012-05-22, 18:56
-OcFHYv3_cw

Masi
2012-05-22, 19:03
SIrSqHwN-Mw