handdator

Visa fullständig version : Mattermos


Tomas W
2005-06-13, 20:33
Hejsan,
På mitt jobb så har vi inte tillgång till varken micro elr el och man har tröttnat på pastasallder. Så tänkte investera i en mattermos så man kan ta med sig varm mat.

Någon som har en sån, elr har efarenhet av en? Vad är rimligt att lägga ut på en sådan? Hur stor är lämplig att ha, och var kan man få tag på en så billigt som möjligt?

mvh tomas

Cilia
2005-06-13, 20:47
Hejsan,
På mitt jobb så har vi inte tillgång till varken micro elr el och man har tröttnat på pastasallder. Så tänkte investera i en mattermos så man kan ta med sig varm mat.

Någon som har en sån, elr har efarenhet av en? Vad är rimligt att lägga ut på en sådan? Hur stor är lämplig att ha, och var kan man få tag på en så billigt som möjligt?

mvh tomas
byt jobb, vilket jäkla ställe!
jag hade en tidigare och den köpte jag hos naturkompaniet tror jag.
inbillar mig att dom eller liknande ställen har bra grejer.

Tomas W
2005-06-13, 21:23
Jobbet är ett utomhusjobb..därför ingen tillgång till el.

skaparn
2005-06-13, 21:29
Ur bakteriehänseende kan jag omöjligt tänka mig att varm mat ståendes från morgon till lunch aldrig är särskilt lyckat.

Tomas W
2005-06-13, 21:48
Ur bakteriehänseende kan jag omöjligt tänka mig att varm mat ståendes från morgon till lunch aldrig är särskilt lyckat.

Tror inte att det är så farligt för att en sådan kommer att hålla värmen väldigt bra, och det är framför allt vid 30 grader som bakterierna lever som mest, enligt min mamma, så det ska nog inte vara det störta hindret.

nemd
2005-06-13, 22:02
Käka maten kall, det är rätt gott de med :D Köttfärssås och spagetti är ju grymt gott kallt. Kall kyckling går också lätt ner. Köttfarslimpa lika så :D

Tomas W
2005-06-13, 22:18
Jo, har haft de så nu de senaste åren på sommarna. Men vill ha varm mat ibland, inga fler som har efarenheter av en sådan här manick?