handdator

Visa fullständig version : Köpa skrivare


Pudzianovski
2005-06-13, 13:15
Funderar på att köpa en billig under 1000kr och färg.

Kollade lite på pricerunner..fanns typ...jävligt många.

Har inga krav förutom färg.

Något speciellt man bör tänka på? tips? förslag?

:confused:

akAn
2005-06-13, 13:23
se till så att färgen är billig innan du köper skrivaren..

Slitzz
2005-06-13, 13:33
Canon pixma ip4000 har jag själv. Absolut bästa skrivare jag ägt nån gång. Fantastisk bildkvalitet. Snabba utskrifter och billig i drift (färg).
Kan inte annat än rekommendera den. Vill du spara pengar så kan du gå på lillebror IP3000 oxå. Har ingen personlig erfarenhet av den men nånting säger mig att den inte ligger långt efter.
/Henke

aliquis
2005-06-13, 13:35
Funderar på att köpa en billig under 1000kr och färg.Bara bläckstråle som är med isf.
Kollade lite på pricerunner..fanns typ...jävligt många.men få vettiga alternativ
Har inga krav förutom färg.Hur vore det med ok driftekonomi och bra utskrifter? Bra stöd i olika os?
Något speciellt man bör tänka på? tips? förslag?Köp en Canon, valfri pixma, i den prisklass du anser dig ha råd med.
Finns väl egentligen inga alternativ vad gäller andra fabrikat, absolut inte lexmark, hp, epson, ..

Canon skall dock ha en knäpp på näsan för att de inte levererar några drivrutiner för cups eller liknande system, men om du ändå kör windows är det sak samma.

---

Fast egentligen är ju en laserskrivare och skicka bilder på "framkallning" mer ekonomiskt och bättre, jag tog min nuvarande Canon i865 för att driftekonomin är jämförbar med en laserskrivare och det kunde vara kul att kunna skriva ut bilder, men blir ju dyrare än att beställa från ett företag som gör bilder så tja.. rätt onödigt egentligen.

TrasMannen
2005-06-13, 14:03
Funderar på att köpa en billig under 1000kr och färg.

Kollade lite på pricerunner..fanns typ...jävligt många.

Har inga krav förutom färg.

Något speciellt man bör tänka på? tips? förslag?

:confused:

Jag har letat skrivare med samma kriterier som dig, men som sagt. dom bör ha billiga färgpatroner. Den jag kommer satsa på är Canon PIXMA IP3000 photo
den ligger på mellan 900-1000 kronor

http://se.pricerunner.com/computing/peripherals/printers/218344/prices?sort=8&noidx=1

Pudzianovski
2005-06-13, 14:30
Blev en annan typ av skrivare.

*uppdate*

Out.

aliquis
2005-06-13, 14:42
Blev en annan typ av skrivare.

*uppdate*

Out.
berätta vad så vi kan såga det ;)