handdator

Visa fullständig version : RR som ett mellanmål?


MilkmaN
2005-06-12, 22:23
Om man har lust, kan man då ta Rapid Recovery som ett litet mellanmål?

TPS
2005-06-13, 00:28
Ganiers bör endast tas i samband med träning.

MilkmaN
2005-06-14, 00:07
Aight. Tänkte bara om man inte hade lust att göra mackor eller nåt i den stilen.

Pez
2005-06-14, 00:46
Aight. Tänkte bara om man inte hade lust att göra mackor eller nåt i den stilen.
Mackor är inte heller ett "bra alternativ", RR är nog ett av de sämre mellanmålen dock - skyhögt GI på kolisarna och rejäl skjuts i prottet.

(Jaja.. finns bra bröd, men tvivlar på att det är "bra bröd" det handlar om i ovanstående fall..)

Käka mat.. laga innan, spara i låda. Ät matlåda.

Prankie
2005-06-14, 00:49
Visst kan du, men det är inte -=*OPTIMALT*=-. :D

MilkmaN
2005-06-14, 15:29
Mackor är inte heller ett "bra alternativ", RR är nog ett av de sämre mellanmålen dock - skyhögt GI på kolisarna och rejäl skjuts i prottet.

(Jaja.. finns bra bröd, men tvivlar på att det är "bra bröd" det handlar om i ovanstående fall..)

Käka mat.. laga innan, spara i låda. Ät matlåda.

Polarkraft extrem käkar jag, eller fil med Musli till. Svårt att ser hur det kan vara dåligt?

WHITEFOLKS
2005-06-14, 15:36
Dåligt är det inte, men finns ju givetvis bättre :)

Pez
2005-06-14, 16:22
Polarkraft extrem käkar jag, eller fil med Musli till. Svårt att ser hur det kan vara dåligt?
Själv har jag svårt att se hur du kunde missförstå "Jaja.. finns bra bröd".. *slap*

Läs hela inlägget innan du klickar på "reply" så undviker vi liknande missförstånd i fortsättningen. Tack. :)

MilkmaN
2005-06-14, 21:08
Själv har jag svårt att se hur du kunde missförstå "Jaja.. finns bra bröd".. *slap*

Läs hela inlägget innan du klickar på "reply" så undviker vi liknande missförstånd i fortsättningen. Tack. :)

Själv hade jag svårt att missa meningen efter, nämligen "(men tvivlar på att det är "bra bröd" det handlar om i ovanstående fall..)"
Därav min post där jag klargjorde att det minsann handlade om ett bra bröd. Läs hela inlägget innan du klickar på "reply" så undviker vi liknande missförstånd i fortsättningen. Tack.