handdator

Visa fullständig version : studenten suger!


Jesper
2005-06-10, 21:44
Här sitter man, klockan är kvart i elva och jag är nyss hemkommen från krogen och NYKTER.. på studenten...låter ganska mobbat eller?=)
Pga saker som hänt valde jag att va nykter ikväll (STOR risk för snedfylla) och det var väl ingen hit!

men men... grattis på alla andra som tagit studenten ikväll och nu slipper skiten!

Sparrisen
2005-06-10, 21:46
Kan man verkligen komma hem innan 11? Då har man väl inte hunnit dit... ;)

Nåväl, nu ska jag ut och mobba alla må "studenter"... :thumbup:

Jesper
2005-06-10, 21:48
Mjo eller så dags ska man väl knappt hunnit in till krogen men det blev så=)

Jense
2005-06-10, 21:49
Här sitter man, klockan är kvart i elva och jag är nyss hemkommen från krogen och NYKTER.. på studenten...låter ganska mobbat eller?=)
Pga saker som hänt valde jag att va nykter ikväll (STOR risk för snedfylla) och det var väl ingen hit!

men men... grattis på alla andra som tagit studenten ikväll och nu slipper skiten!

gör du rätt i. du kan ju festa imorgon istället eller när fan du vill.. det är lite mycket tvång att supa på studenten för att det ska bli riktigt lyckat :D alla är ju ute, även dom som inte vet hur man ska bete sig

palme
2005-06-10, 21:53
Bara jag som har skadeglädje åt alla studenter? Har regnat hela dagen här hahaha :D

tinus
2005-06-10, 21:55
Bara jag som har skadeglädje åt alla studenter? Har regnat hela dagen här hahaha :D

Det är för att du börjar bli gammal och bitter :D

MilkmaN
2005-06-10, 21:55
Har varit bästa vädret utan ett moln här, har t o m fått mig lite färg!

Jesper
2005-06-10, 21:55
gör du rätt i. du kan ju festa imorgon istället eller när fan du vill.. det är lite mycket tvång att supa på studenten för att det ska bli riktigt lyckat :D alla är ju ute, även dom som inte vet hur man ska bete sig

Aa alla tjatar om studenten och åhhh det är bara en gång i livet osvosv... betyder det att man måste förstöra kvällen med att supa tills man ligger i rännstenen eller?
Skulle jag gjort det idag skulle det gått åt helvete pga av orsaker jag nämnde i en tråd häromdan=)
Så jag anser att det var väldigt moget av mig att skippa spriten idag, haha=)

Dipshit
2005-06-10, 22:03
calm down, jeppa!
jag o några polare gjorde samma sak för ett år sen!
vi gick hem runt 12, vi va helt enkelt skittrötta..
va bara att sova så mkt som möjligt o festa dan efter igen!

kroy
2005-06-10, 22:39
jag har också tagit studenten idag, och har haft en skitkul dag, även fast jag vart spiknykter och sjuk! (= ingen utgång idag/kväll)

vill verkligen inte förvärra genom att gå ut och fukka kroppen ännu mer, men annars hoppas jag väl bara att resterande studenter haft det göbra, trots regnet!

High1ander
2005-06-10, 22:58
Tyckte inte att ta studenten var nå speciellt. Visst man är klar med gymnasiet, men vafan jag har college kvar, och efter det, då kan jag fira med att äta en big mac ensam i en container...

Wooch
2005-06-10, 23:02
calm down, jeppa!
jag o några polare gjorde samma sak för ett år sen!
vi gick hem runt 12, vi va helt enkelt skittrötta..
va bara att sova så mkt som möjligt o festa dan efter igen!

Samma sak här. Det är inget att hetsa upp sig för.

rymdrattan
2005-06-11, 00:11
Själv skulle jag säga att det är nästan roligare att inte ta studenten och
bara festa på stan när alla andra tar studenten och ragga lite på alla
überfulla gymnasie flickor. :D

Dock fick jag inte det nöjjet i år då man ligger hemma i halsfluss med
ett stort hål i halsen (ca 1*1cm) och måste ta i och övervinna smärtan
varje gång man ska svälja ;)

Nån som råkar veta hur pass hög smittorisk det är på en virusorsakad
halsfluss förresten? :confused:

MilkmaN
2005-06-11, 00:16
Själv skulle jag säga att det är nästan roligare att inte ta studenten och
bara festa på stan när alla andra tar studenten och ragga lite på alla
überfulla gymnasie flickor. :D

Dock fick jag inte det nöjjet i år då man ligger hemma i halsfluss med
ett stort hål i halsen (ca 1*1cm) och måste ta i och övervinna smärtan
varje gång man ska svälja ;)

Nån som råkar veta hur pass hög smittorisk det är på en virusorsakad
halsfluss förresten? :confused:

Hög.







Nä, jag vet inte men jag tror det! :thumbup:

Fartman
2005-06-11, 00:18
Studenten är överskattad, visst man hade jävligt roligt när man tog den.. men innerst inne redan då visste man att det bara skulle bli tråkigare efteråt.

Prankie
2005-06-11, 00:22
Avslutade alla kurser ett par veckor innan för jag stod inte ut med alla icke produktiva timmar vid slutet av året. Sen fira studenten... Jag tränade med min saber istället den dagen och lagade god mat, gillar inte folksamlingar.

Fartman
2005-06-11, 00:52
Avslutade alla kurser ett par veckor innan för jag stod inte ut med alla icke produktiva timmar vid slutet av året. Sen fira studenten... Jag tränade med min saber istället den dagen och lagade god mat, gillar inte folksamlingar.

ursäkta, men du ska ju fara till kina snart? hela kina är ju typ en enda stor folksamling! ;)

aliquis
2005-06-11, 03:10
Nej, det fann jag ingen som gjorde... shiet vad rolig jag är.

Nej, men min student var kanske inte så händelserik, men jag tittade på de andras idag istället :D

datorjaevel
2005-06-11, 10:48
studenten är ju värsta köttmarknaden. Går fan runt med kroniskt stånd bland kjoltygen.

s_himself
2005-06-11, 10:54
Va fan, jag tog inte studenten, jag gick och la mig 04.30 snorfull :D

bosse_brutal
2005-06-11, 11:07
var ingen höjdarkväll igår, åkte på lite stryk av nått mongo som fått för sig att jag vart på hans tjej... sen tog snuten en halv flaska vin och 6 öl, plus några cider som jag bar åt en tjej:(

n1tro
2005-06-11, 11:19
jag gillar gymnasiet faktiskt... trygga scheman, vi får fan mat serverat åt oss... längtar verkligen INTE till studenten/högskola/jobb osv osv :(

Tolkia
2005-06-11, 11:34
Aa alla tjatar om studenten och åhhh det är bara en gång i livet osvosv... betyder det att man måste förstöra kvällen med att supa tills man ligger i rännstenen eller?
Skulle jag gjort det idag skulle det gått åt helvete pga av orsaker jag nämnde i en tråd häromdan
Jag säger bara: R-e-s-p-e-c-t.

Studenten ÄR förstås bara en gång i livet, och har man tur blir det en minnesvärd och kul dag; man blir firad av familjen, får roliga presenter, slipper kassa presenter som man inte vill ha, har en kul fest med kompisarna, firar själv lååångt borta från "kompisar" som inte varit några roliga kompisar att ha, fröpjdar sig över att få komma ut i "livet" (vad nu livet är, men det är ju en fras man ofta ser i sammanhanget), fröjdar sig över att man aldrig mer behöver släpa sig till sin hatade gymnasieskola, njuter av en kall öl och en svartbränd korv i kvällssolen vid någon lägereld på någon allmänning, njuter skadeglatt av spöregnet sm förstör alla andra idioters larviga fester ... vad vet jag? Men att det skulle vara nödvändigt att supa skallen av sig och rulla omkring som ett intelligensbefriat kolli för att uppnå stadiet "minnesvärt" och "kul" är ju en fet myt. FET. Vad är så minnesvärt med att ligga i en buske och spy? Och hur logiskt är följande inte helt ovanliga yttrande: "Fan vad kul vi hade i helgen ... hahaha ... jag kommer fan inte ihåg någonting." Hur vet men då att man hade kul egentligen? Supande (oftasta förskönande kallat "festande" eller "partande") måste vara Sveriges mest överreklamerade aktivitet.
Så jag anser att det var väldigt moget av mig att skippa spriten idag, haha.
Jag vet inte om du var seriös eller iironisk, men jag säger seriöst att jag helt håller med. Jag har sett rätt få som lyckats dricka sig till ur sina bekymmer in i festhumör och glädjeyra - däremot har jag sett många exempel på att sprit helt enkelt förstärker det sinnsestillstånd man var i från början (d.v.s. när festen börjar lida mot sitt slut står den som kom dit och var glad och dansar på bordet, den som kom dit och var på dåligt humör går omkring och letar efter någon att slåss med och den som kom dit och var deppad sitter i ett hörn och bölar). Stor poäng att slösa dyr sprit på att börja må ännu sämre än innan ...

Ergo (även om det kanske snarare är deklasserande än något annat när det kommer från moralistkärringen): *yourock*

TCOG
2005-06-11, 16:36
tog studenten 1,5 vecka sen, stack & träna efteråt. vem pallar med folk? :sleep:

30cm
2005-06-11, 16:52
Jag var dyngrak och det var en av dom bästa dagarna i mitt liv. Allt var perfekt!

nemd
2005-06-11, 23:17
när jag tar studenten, om jag nu gör det nån gång. Så ska jag träna på den dagen.

Gabriel_
2005-06-11, 23:29
Skulle igentligen tagit studenten i år men fick gå om ett år pga linjebyte.. och det är jag så jäääävla glad över, liksom när kommer man annars få mat serverad varje vardag och vara med så mycket snygga brudar hela tiden? längtar verkligen inte till studenten

dared
2005-06-12, 02:05
Vafan, jag lacka när folk stack från min efterfest kl 5.30, jag trodde alla skulle vara kvar tills minst 8 o sen läser jag här att fokk går hem 11 eller t o m sticker och tränar... :confused: *bs*

bosse_brutal
2005-06-12, 03:34
för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studeeeenten, FY FAN VA VI Ä BRA..:hbang: