handdator

Visa fullständig version : Skadad AJ AJ!


Strongman
2005-06-10, 16:27
Jag vet inte riktigt vad som hänt men jag har ont i bröstkorgen, när jag trycker lite lätt så gör det ont. (inget att lipa över dock)

Fastnade i ett smalt "hål" och tror jag klämde bröstet.. (fråga INTE hur och varför)

Om jag brutit en revben så hade det väl gjort skitont?

Edit: Smärtan börja avta mer och mer, men ibörjan när jag t.ex hostade, skrattade kändes det frö jefligt. *cry*

pellepedal
2005-06-10, 17:02
Nyfödd eller?

Bjorne
2005-06-10, 17:07
Fastnade i ett smalt "hål"Hur och varför?

Strongman
2005-06-10, 17:26
Ha ha ha ha ha.

Nästan roligt! Vet för fan inte om jag kan träna något!

Och jag har verkligen ingen ork att gå och beställa tid hos doktor, sköterskan på skolan har jag ej tid med, upptagen hela veckan med skolan, vi ska iväg från måndag till avslutning.

Jense
2005-06-10, 18:19
brutna revben ömmar när man skrattar och hostar och tar på det. såvida inga flisor borrat sig in i mjälten och sakta tar död på en förståss

pellepedal
2005-06-10, 18:23
Räcker det inte med fisting för dig...

Strongman
2005-06-10, 19:51
Jeflans sit att man ska skada sig nu innan värstingveckan drar igång på allvar. Styrka varje dag kondition 3 dagar och jävlans massa gröt. =)

rymdrattan
2005-06-10, 22:28
Behöver bara vara en spricka i ett revben nånstans. Det läker faktiskt självmant om det bara är nått litet mindre. Om det inte gått över på en
vecka så kolla upp det.

Zakath
2005-06-10, 22:30
Behöver bara vara en spricka i ett revben nånstans. Det läker faktiskt självmant om det bara är nått litet mindre. Om det inte gått över på en
vecka så kolla upp det.



Om det tar en vecka så är det ju lika bra att kolla upp det direkt.

Kwon
2005-06-10, 23:57
astnade i ett smalt "hål" och tror jag klämde bröstet.. (fråga INTE hur och varför)


Hur och varför?

rymdrattan
2005-06-11, 00:04
Om det tar en vecka så är det ju lika bra att kolla upp det direkt.
Inte om man som jag är riktigt fattig :D

The_RobRoy
2005-06-11, 00:21
Jag har också åkt på något såntdär, antingen är muskelfästet mitt på bröstet inflamerat eller så är det en spricka, antiinflammatorisk salva hjälpte inte värst mycket iallafall.. ..det är säkert en spricka. får ta det lungt med pressar ett tag.

rymdrattan
2005-06-11, 00:26
Jag har också åkt på något såntdär, antingen är muskelfästet mitt på bröstet inflamerat eller så är det en spricka, antiinflammatorisk salva hjälpte inte värst mycket iallafall.. ..det är säkert en spricka. får ta det lungt med pressar ett tag.

Man kan även få kramp i musken som ligger mellan revbenen och bukhinnan.
Olika mkt kramp. Fick det för bara nån dag sen. Hade grymt ont och aldrig
haft det tidigare. Som tur är så har jag ett fåtal kompisar (delvis en som
utbildar sig till läkare) även en vetrinär och två polare som är utbildade
undersköteskor.

Det är dock mer en värkande känsla än om man skulle haft en spricka
i ett revben eller liknande.

lill biffen
2005-06-11, 08:10
Nyfödd eller?

:laugh:

Strongman
2005-06-11, 09:23
Jo, det börjar avta mer och mer och mer nu. Var nog inte särskilt farligt, kändes bara som fan samma dag.