handdator

Visa fullständig version : Öjebyn !


vikingur
2005-06-10, 13:27
Nån som har kört det här programmet ????
http://www.ojebyak.com/

JoelR
2005-06-10, 13:51
Vart är programmet? :em:

Mart|n
2005-06-10, 13:59
http://www.ojebyak.com/artiklar.htm

Jag har inte gjort det iaf.

nordland
2005-06-10, 15:22
Öjeby backstabbers....

Tycker deras program är på tok för för hårt baserat på de 3 olika momenten. Har du inte en bra styrkelyfts grund att stå på, så kan du räkna med ganska mycket skador...

Att endast basera träningen på bänk, mark och böj på det sättet som det gör sliter ganska hårt på CNS..

stahlberg
2005-06-10, 18:22
Har inte använt programmet ifråga. Däremot har jag läst igenom det MÅNGA gånger. Jag tycker det finns en del mycket intressanta tankar inbakade i det.

Personligen har jag en ideologi som I VISS MÅN påminner om Öjebyns.

The Draf
2005-06-10, 20:42
Hela tanken är väl att man ska bli stark och inte stor:

Den stora energiförbrukningen och det stora muskeltraumat som träning med många övningar skapar förlänger återhämtningen och kan försvaras av en
kroppsbyggare, men inte av en styrkelyftare


ÖAKs träningssätt säkert uppenbarligen utmärkt för styrka, iaf om man tittar på deras meritförteckning :)

vikingur
2005-06-11, 00:35
Öjeby backstabbers....

Tycker deras program är på tok för för hårt baserat på de 3 olika momenten. Har du inte en bra styrkelyfts grund att stå på, så kan du räkna med ganska mycket skador...

Att endast basera träningen på bänk, mark och böj på det sättet som det gör sliter ganska hårt på CNS..
Jag har alltså kört ganska mkt allround i 2 år nu och detta program handlar mest om att bli brutalt stark och ändra muskelfibrer. Men det klart dte sticker i ögorna på många "beach sissy´s" hihi för att man blir inte så stor som när man bygger utan stark. Men men jag ska prova det i höst o se vad som händer

vikingur
2005-06-11, 00:38
Hela tanken är väl att man ska bli stark och inte stor:




ÖAKs träningssätt säkert uppenbarligen utmärkt för styrka, iaf om man tittar på deras meritförteckning :)

Ju precis jag tänkte samma sak ;) Har kört mkt allreound i två år nu o tänkte köra det där i höst o se hur det blir. Det är ju alltid roligare att vara normal växt men onatruligt stark hihihi *popcorn*

vikingur
2005-06-11, 00:39
Det klart dom ligger ju i världsklass när det gäller lyftare o meriter så nånting rätt måste dom göra eller ´????