handdator

Visa fullständig version : scheisse!


daja
2005-06-10, 09:43
Sista passet idag på det lilla sunkiga men ack så sköna källargymmet. Dom stänger ner för gott, vilket innebär att man får börja betala för något packat gym som alla andra dödliga.
Har varit så skönt att bara kunna glida ner och träna oavsett tid på dygnet, slippa trängas och vänta på att hantlar ska bli lediga.
Jaja, vad finns det då för alternativ i södra sthlm? Nåt bra gym i närheten av Farsta?

Piranha
2005-06-10, 09:56
Athletic Gym , Slagsta ( hardcore )
Hudding ? ( simhallen har bra gym) gymlecopark

Tigerkotten
2005-06-10, 10:16
Sista passet idag på det lilla sunkiga men ack så sköna källargymmet. Dom stänger ner för gott, vilket innebär att man får börja betala för något packat gym som alla andra dödliga.
Har varit så skönt att bara kunna glida ner och träna oavsett tid på dygnet, slippa trängas och vänta på att hantlar ska bli lediga.
Jaja, vad finns det då för alternativ i södra sthlm? Nåt bra gym i närheten av Farsta?


Du kan väl pröva hur det ser ut på sats i farsta (tränar själv där)
Sedan se hur saker och ting ser ut på simhallen också.

Farsta har dock inge powerrack :(
2smith maskiner, 2cc, 1 vanlig bänkpress 1 lutandebänkpress
1 ställe för stångcurl/marklyft/knäböj.
1 chins/dips räcke, 2latsdrag grejs, 2kabelrodd
1chins/dip grejs som man kan sätta in en sprint i för få det lättare.
1benpress, plus massa maskiner :]

Något sådant

Tror ca 5-6bänkar, hantlar upp till 40kg, 12,14,16, etc upp till 20 x2 sedan på 22 är det 1par hantlar av varje. till 40. Tror 40 e max.

Slartibartfast
2005-06-10, 10:26
Jag lider med dig! Mitt gym (bästa gymmet jag tränat på och som är gratis) ska stänga i höst. *cry*

daja
2005-06-10, 11:50
Jag lider med dig! Mitt gym (bästa gymmet jag tränat på och som är gratis) ska stänga i höst. *cry*

ja det suger rejält, det är värt mycket att slippa trängas och slippa alla idioter man stöter på när man tränar på stora gym för allmänheten.
har du också haft ditt genom jobbet?

daja
2005-06-10, 11:51
Du kan väl pröva hur det ser ut på sats i farsta (tränar själv där)
Sedan se hur saker och ting ser ut på simhallen också.

Farsta har dock inge powerrack :(
2smith maskiner, 2cc, 1 vanlig bänkpress 1 lutandebänkpress
1 ställe för stångcurl/marklyft/knäböj.
1 chins/dips räcke, 2latsdrag grejs, 2kabelrodd
1chins/dip grejs som man kan sätta in en sprint i för få det lättare.
1benpress, plus massa maskiner :]

Något sådant

Tror ca 5-6bänkar, hantlar upp till 40kg, 12,14,16, etc upp till 20 x2 sedan på 22 är det 1par hantlar av varje. till 40. Tror 40 e max.

SATS känns inte helt aktuellt, men tack ändå

daja
2005-06-10, 11:52
Athletic Gym , Slagsta ( hardcore )
Hudding ? ( simhallen har bra gym) gymlecopark
låter helt klart värt att kolla in båda. vore ju rätt skönt med en simhall i anslutning så man kan köra några längder med pump och impa på 16-åringarna!
:)

Slartibartfast
2005-06-10, 11:59
har du också haft ditt genom jobbet?

Nä, det är socialbyråns gym. Öppet för allmänheten.