handdator

Visa fullständig version : Nån som vill läxa upp?


der_rickard
2005-06-09, 18:58
http://www.puls.se/goto.cfm?url=forums/corner.cfm?cornerid=1

Klicka på Träning och till sist "Gainomax?".

Fettecke
2005-06-09, 19:07
http://www.puls.se/goto.cfm?url=forums/corner.cfm?cornerid=1

Klicka på Träning och till sist "Gainomax?".

varför?

okunskap är inte vårat problem om det inte cirkulerar på kolo ?

Kebab-Arne
2005-06-09, 19:53
Läste de två första svaren som var vettiga sen kom jag till Jens_marathons flummerirer.

"Proteinpulver fungerar för bodybuilders eftersom att alla dessa är preppade."

"En muskelbyggares dagliga proteinbehov täcks av ett mjölkglas per dag."

Citat från denna Jens.

Nu är jag ingen expert på kost och ska inte leka bäst, men detta är inte okunskap han är ju snarare dum i huvudet.

Yankeee
2005-06-09, 19:56
Någon får väl länka hit när tillräckligt många har skrattat åt honom. Jag kan börja?


:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

s_himself
2005-06-09, 20:00
hahahahaha vilken lirare :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Zozza
2005-06-09, 20:00
Ok.


Hahahaha vilken okunnig jävel. haha! :laugh: :laugh:

Allan
2005-06-09, 20:18
Ge er dit och styr upp. Det gör Kolos medlemmar på alla dessa träningssidor numer. Och locka dem hit - vi behöver fler glada amatörer!

allan

King Grub
2005-06-09, 20:25
Professorn han felciterar har inte sagt, att en kroppsbyggares proteinbehov täcks av ett glas mjölk. Han har sagt, att en kroppsbyggares extra proteinbehov täcks av ett glas mjölk. Och då blir det en helt annan sak.

bear.flowertwig
2005-06-09, 20:55
Ge er dit och styr upp. Det gör Kolos medlemmar på alla dessa träningssidor numer. Och locka dem hit - vi behöver fler glada amatörer!

allan

Känns som att man är satt i plantskola. När man är klar och examinerad av Grub, Allan, Sverker mfl ges man uppmaningen att ge sig ut att missionera och sprida Kolo-evangeliet :D

Allan
2005-06-09, 20:56
Känns som att man är satt i plantskola. När man är klar och examinerad av Grub, Allan, Sverker mfl ges man uppmaningen att ge sig ut att missionera och sprida Kolo-evangeliet :D

...ni ska ta upp kollekt också. Glöm inte det!


allan