handdator

Visa fullständig version : Gym i Solna?


Kråckodilen
2005-06-09, 17:03
Tar gärna emot förslag på bra gym i Solna...
Letade upp bland gula sidorna och det verkar finnas några att välja på... men är det nån som har erfarenheter av dessa?

Och nämn gärna om det tjuter svenska favoriter ur högtalarna så att jag direkt kan stryka det från min lista! :cool:

Tack på förhand! :D

Yankeee
2005-06-09, 17:04
Var i solna bor du?

World class eller stk i sundbyberg skulle nog jag välja. De andra har kasst utbud av hantlar iaf, dessutom är de rätt dyra. Iof är world class dyrt också men där får man iaf lite valuta för pengarna.

Vet inte hur det är med ställningar och sådant på world class dock, men på stk finns det garanterat tillräckligt.

Officer
2005-06-09, 17:07
Fitness Club (http://www.fitnessclub.se/start.htm) i Sundbyberg på Sturegatan väldigt nära Solna Business Park.
Upp till 40 kg hantlar, det enda negativa (om du nu hanterar över 40 kg i kontrollerade former så att säga :MrT: )

Undertecknad både jobbar och tränar där! Pay a visit, 3900 för ett årskort.

Yankeee
2005-06-09, 17:08
AP har ni power rack?

Officer
2005-06-09, 17:18
AP har ni power rack?

Självklart, jag sa ju åt dig att titta förbi men ack så annoying du är! Vi kanske kan köra ett pass i helgen eller nåt?

Kråckodilen
2005-06-09, 18:11
Bor i Ritorp, så WC ligger ju inte så illa till geografiskt sett. :hbang:

AP: Har ni bra med parkeringar utanför? ...man är ju rädd om pärlan... :smokin:

Just nu känns det som att allt är bättre än e2... rehab för pensionärer känns det som... å musiken drar ner omdömet ännu mer. Vem vill lyssna på Daniel Bedingfield när man pumpar? *screwy*

..uh, att jag kunde det namnet..? ..ni ser, jag är redan f***ed4life *cry*

Officer
2005-06-09, 18:14
AP: Har ni bra med parkeringar utanför? ...man är ju rädd om pärlan... :smokin:




Det är bra parkeringsmöjligheter. Antingen 2 meter utanför gymets port, där det är smått omöjligt att hitta ledig plats om det är arbetstid en vardag (helger går bra dock), eller så finns det en mindre använd parkeringsplats cirka 50 meter ifrån. Sen är det massa parkeringsplatser här och där runtomkring (gymet är ju i samma byggnad som Hemköp, så det är gott om plats)

Allan
2005-06-09, 18:58
Du är inflyttad va? ....ta bilen från Ritorp.... *rolleyes*

Det finns en gymguide i länksamlingen


allan

Kråckodilen
2005-06-09, 19:03
Aight, tack gubbar!

Edit: Uh... hur har jag missat länksamlingen? ...å jag som brukar läsa allt :em: