handdator

Visa fullständig version : semster - serbien.


izarul
2005-06-08, 23:20
Ska dit i sommar, någon som kan rekomendera något man skall köpa? Vad är billigt, värt att köpa kläder? Märken, är det ikea eller?

åker bil ner!

MacLeod
2005-06-09, 01:24
Cigaretter är väl tha shit där fortfarande. Köp några lastbilar, vänta på att Sveriges stat höjer momsen så att ett paket kostar 50:-.
Sen är det bara att börjar sälja utav bara helvete.
Blev en bra grogrund för många fattiga stackars jugoslaver som inte visste annat när dom kom med sina första lass Malbobo o Camell.

HarD
2005-06-09, 03:01
Haha. :laugh:

izarul
2005-06-09, 12:51
Mmm, men tror inte att morsan skulle bli så jävla happy om jag gjorde det... åker med henne o låtsasfarsan.

Baan
2005-06-09, 13:07
Cigg och sprit.. och vapen. Det sista du kanske inte behöver men status visa ak47an för polarna ändå. Modellerna som tillverkades (tillverkas?) där nere är kännda som en av dom bättre modellerna så det är bara slå till.

Annars så har du rätt nära havet, fast rekommenderar Kroatien i så fall, Montenergo är väl närmare Serbien men Kroatien är definitivt bättre. Annars är ju Grekland relativt nära för en snabbvisit :P

mela
2005-06-09, 13:42
Guld och smycken är billigt :thumbup:

izarul
2005-06-09, 13:51
Cigg och sprit.. och vapen. Det sista du kanske inte behöver men status visa ak47an för polarna ändå. Modellerna som tillverkades (tillverkas?) där nere är kännda som en av dom bättre modellerna så det är bara slå till.

Annars så har du rätt nära havet, fast rekommenderar Kroatien i så fall, Montenergo är väl närmare Serbien men Kroatien är definitivt bättre. Annars är ju Grekland relativt nära för en snabbvisit :P


Najs, lagligt eller? kostar en sån grej då? Vi ska bo en vecka vid havet och 2 veckor i inlandet hos släkten.

sprit vore najs =)

izarul
2005-06-09, 13:52
Guld och smycken är billigt :thumbup:

vemfan proppar på sig sånt? :D

skeletron
2005-06-09, 15:10
Så lämpligt att jag ska till Kroatien till sommar då...

Cigg och sprit.. och vapen. Det sista du kanske inte behöver men status visa ak47an för polarna ändå. Modellerna som tillverkades (tillverkas?) där nere är kännda som en av dom bättre modellerna så det är bara slå till.

Annars så har du rätt nära havet, fast rekommenderar Kroatien i så fall, Montenergo är väl närmare Serbien men Kroatien är definitivt bättre. Annars är ju Grekland relativt nära för en snabbvisit :P
:naughty:

skeletron
2005-06-09, 15:11
Brudar :naughty:
vemfan proppar på sig sånt? :D

Baan
2005-06-09, 15:13
Najs, lagligt eller? kostar en sån grej då? Vi ska bo en vecka vid havet och 2 veckor i inlandet hos släkten.

sprit vore najs =)

ak47an.. hehe ne knappast lagligt (fast vem vet om du kom med några hundra euros så kanske du kunde få en även på ett mer lagligt sätt). annars har ju serbien en hel del vapentillverkning eller ja har haft, vet inte hur dte är idag (sålde massa grks till israel läste jag för någon månad sen) men iaf har exporterat en del vapen.

men nä det är sprit/alkohol som gäller, alkohol är ju mest den lokala som är riktig billig, och vid havet så kan du fixa billigt vin. cigg går väl få tag på sjukt billigt det med, se bara till att det inte är kassa kopior

FinnPower
2005-06-09, 15:18
Jag hittade billig 96% sprit i en mindre matbutik i Vrsac.
Pris: 20 kronor per liter.

Vågade dock inte köpa eftersom mina resekamrater trodde att det kunde betraktas som narkotika i tullen...

Laan
2005-06-09, 15:24
Jag hittade billig 96% sprit i en mindre matbutik i Vrsac.
Pris: 20 kronor per liter.

Vågade dock inte köpa eftersom mina resekamrater trodde att det kunde betraktas som narkotika i tullen...


Sjusta prylar!!! :hbang:

izarul
2005-06-09, 15:26
ak47an.. hehe ne knappast lagligt (fast vem vet om du kom med några hundra euros så kanske du kunde få en även på ett mer lagligt sätt). annars har ju serbien en hel del vapentillverkning eller ja har haft, vet inte hur dte är idag (sålde massa grks till israel läste jag för någon månad sen) men iaf har exporterat en del vapen.

men nä det är sprit/alkohol som gäller, alkohol är ju mest den lokala som är riktig billig, och vid havet så kan du fixa billigt vin. cigg går väl få tag på sjukt billigt det med, se bara till att det inte är kassa kopior

OKé då blir det att gömma med sig lite sånt hem :P

izarul
2005-06-09, 15:27
Jag hittade billig 96% sprit i en mindre matbutik i Vrsac.
Pris: 20 kronor per liter.

Vågade dock inte köpa eftersom mina resekamrater trodde att det kunde betraktas som narkotika i tullen...

Chill chill... skitsamma, vad ska dom i tullen göra?

Zakath
2005-06-09, 15:51
Jag hittade billig 96% sprit i en mindre matbutik i Vrsac.
Pris: 20 kronor per liter.

Vågade dock inte köpa eftersom mina resekamrater trodde att det kunde betraktas som narkotika i tullen...



Läkarsprit eller?
Kan säga att du nog inte skulle må så bra efter en klunk sån...

izarul
2005-06-09, 16:09
Läkarsprit eller?
Kan säga att du nog inte skulle må så bra efter en klunk sån...
Vadårå? är väl vanlig jävla sprit?

Weird
2005-06-09, 16:30
Vadårå? är väl vanlig jävla sprit?
vte du hur stakt det e?
en kompis snodde ren etanol från kemin en gång sen blandade han det med öl fy ***** vad det smakde. men full blev han :MrT:

izarul
2005-06-09, 16:31
vte du hur stakt det e?
en kompis snodde ren etanol från kemin en gång sen blandade han det med öl fy ***** vad det smakde. men full blev han :MrT:

oo =) man behöver ju bara bära med sig hälften så mkt då ju, hur smidigt som helst.

Trance
2005-06-09, 16:32
vte du hur stakt det e?
en kompis snodde ren etanol från kemin en gång sen blandade han det med öl fy ***** vad det smakde. men full blev han :MrT:

Det är 96%, så starkt är det.

Weird
2005-06-09, 16:53
Det är 96%, så starkt är det.
det han hade var inte 96 det var rent mer elelr minde. men det splera ju mindre roll

izarul
2005-06-09, 17:07
måste ju ha med sig hälften så mkt när man dricker då ju =)