handdator

Visa fullständig version : vuxit ur kostymen


aliquis
2005-06-08, 13:01
Rätt ointressant tråd, men ändå ;)
Förrförra sommaren (trodde det eventuellt var förra, men verkar inte så, men vad vet jag) hittade jag en billig kostym som jag tyckte var fin, provade den dock för ett tag sedan då en kusin skall gifta sig i juli, jag kom i brallorna men kavajen var lite väl trång. Om det nu var två år sedan är det väl när jag vägde som minst, kanske tog någon liten marginal på saker och ting då, vad vet jag.

Hur som helst behövde jag ha något nytt, så det blev en linnekavaj, men jag provade först storlek 50 som funkade, men sedan 52 utifall att det med skulle funka för det är ju synd om man växer ur det gamla för fort. Mor trodde den gamla var 46.
52an funkade den med, 54 var väl något stor och mor menade att nu växer man ju inget mer.. och att 52an kan jag ju säkert ha 10 år. När jag kom hem kikade jag på den gamla, som var en 44a ;/

Tss, om hon bara visste, klart jag skall ha en större om något år eller två ;)
(Hade det inte varit smartare att ta en 54 direkt även om den är några cm för grov just nu?)

Byxor är det värre med, låren är väl inte särskilt stora men arslet :em:, så för att det skall få plats måste man ha brallor som är för stora i midjan, trots att jag inte är jättedeffad, vanligt problem antar jag.

Vad jag ville ha sagt var väl mest att jag har ökat 8 storlekar på knappt 2år, tjo.

izarul
2005-06-08, 13:03
fetto! ^^ Håller du till på fb med?

Pressarn
2005-06-08, 13:04
Seriöst... sluta äta popcorn eller nåt.
Har svårt att tänka mig att du är stor som ett berg med:
Böj: 1x120, 10x100
Mark: 1x150, 5x140
Bänk: 1x85, ?x?
Bulka upp dig 15-20kg kallar iaf inte jag "växa".

Klo
2005-06-08, 13:05
Känner igen det där med stort arsle, har spräckt ca 20 par byxor de senaste 7-8 åren *grr27*

Piranha
2005-06-08, 13:06
Känner igen det där med stort arsle, har spräckt ca 20 par byxor de senaste 7-8 åren *grr27*


Ja med och alla på samma ställe .. rööööööven !!

Har 7-10 par schyssta märkesjeans med revor i röven , helt schyssta fö *screwy* *cry*

MilkmaN
2005-06-08, 13:08
Ajdå detta låter illa, bäst att lägga ner med knäböjen innan man knappat börjat så man slipper paja brallorna sina.

aliquis
2005-06-08, 13:10
Seriöst... sluta äta popcorn eller nåt.
Har svårt att tänka mig att du är stor som ett berg med:
Böj: 1x120, 10x100
Mark: 1x150, 5x140
Bänk: 1x85, ?x?
Bulka upp dig 15-20kg kallar iaf inte jag "växa".
:booty:
Alla andra brukar ju gnälla om att jag väger för lite/inte får gå ner i vikt. Hur skall ni ha det? Förövrigt äter jag inte popcorn, bröd med jordnötssmör är väl det "onyttiga" jag äter.

Vad är fb?
Förövrigt inte tänkt som någon skryttråd om att jag skulle vara stor som ett berg eller fantastiskt stark, bara kul att man har vuxit någonstans iaf.

Trance
2005-06-08, 13:10
Seriöst... sluta äta popcorn eller nåt.
Har svårt att tänka mig att du är stor som ett berg med:
Böj: 1x120, 10x100
Mark: 1x150, 5x140
Bänk: 1x85, ?x?
Bulka upp dig 15-20kg kallar iaf inte jag "växa".

Alla kan inte vara lika häftiga som du.

Bra jobbat Aliquis.

Pressarn
2005-06-08, 13:11
:booty:
Alla andra brukar ju gnälla om att jag väger för lite/inte får gå ner i vikt. Hur skall ni ha det? Förövrigt äter jag inte popcorn, bröd med jordnötssmör är väl det "onyttiga" jag äter.

Vad är fb?
Min regel är att dra ner på maten när magrutorn börjar försvinna. Men vill du se "grov" (tjock) ut så varsågod, spräck ett par jeans. Jag kallar dig tjock, inte muskulös.

Klo
2005-06-08, 13:13
Min regel är att dra ner på maten när magrutorn börjar försvinna. Men vill du se "grov" (tjock) ut så varsågod, spräck ett par jeans. Jag kallar dig tjock, inte muskulös.

Han är INTE tjock, såg han sist för ngn vecka sedan.

JJ
2005-06-08, 13:13
Vad jag ville ha sagt var väl mest att jag har ökat 8 storlekar på knappt 2år, tjo.
Bra jobbat Ali. Du gjorde rätt som köpte en kostym som passar nu, finns inget fulare än en kostym som inte sitter bra. Det jag först växte ur var skjortor i halsen, måste ha haft en riktig pinnhals innan jag började träna. Inte för att den är speciellt grov nu heller
*rolleyes*

Herkulez
2005-06-08, 13:13
Min regel är att dra ner på maten när magrutorn börjar försvinna. Men vill du se "grov" (tjock) ut så varsågod, spräck ett par jeans. Jag kallar dig tjock, inte muskulös.
tjock? vilka bilder dömer du ifrån då.

killen har väl knappast sagt att han är megastor utan bara att han vuxit ur sin kostym, han var ju rätt så smal förut om jag inte minns fel.

Pressarn
2005-06-08, 13:14
Alla kan inte vara lika häftiga som du.

Bra jobbat Aliquis.
Vad snackar du om? Är aliquis duktig för att han har lyckats äta så mycket att han inte får plats i sin gamla kostym? Jag har 50 och är lika stark i böj/mark och starkare i bänk.
Jag gillar inte detta "ALLA ska bulka som in i helvete annars är ni disco" på kolozzeum.

Edit: Skitsamma... blir bara så sur och gnällig av alla "du är jätteduktig för att du har gått upp 20kg fett".

aliquis
2005-06-08, 13:14
Min regel är att dra ner på maten när magrutorn börjar försvinna. Men vill du se "grov" (tjock) ut så varsågod, spräck ett par jeans. Jag kallar dig tjock, inte muskulös.
De börjar väl försvinna, men det har de gjort de senaste 10-15kilona..
Och klart jag vill se grövre ut, om du har förslag på hur man lyckas med det genom att inte äta mer mat så varsågod, fram med det.
Annars är jag väl inte SÅ jättefet?
http://skabb.no-ip.org/~hagge/kolobild/20050330-fototavlingsmall.jpg
Kanske någon kilo tyngre än det där.

Att arsel-till-midje-ration är högre än normalt ser jag bara som något som är bra, arslet växer ju av böj o mark, det är ju andra som har för grov midja o för lite röv.
Bra jobbat Ali. Du gjorde rätt som köpte en kostym som passar nu, finns inget fulare än en kostym som inte sitter bra. Det jag först växte ur var skjortor i halsen, måste ha haft en riktig pinnhals innan jag började träna. Inte för att den är speciellt grov nu heller
*rolleyes*
Känner igen det där, inte så farligt i normalt tillstånd för min del men när man väl tränar är det jobbigt när man nästintill blir strypt av en del t-shirts.

JJ
2005-06-08, 13:15
Vad snackar du om? Är aliquis duktig för att han har lyckats äta så mycket att han inte får plats i sin gamla kostym? Jag har 50 och är lika stark i böj/mark och starkare i bänk.
Jag gillar inte detta "ALLA ska bulka som in i helvete annars är ni disco" på kolozzeum.


Du är ju inte måttligt dum i huvudet.

Piranha
2005-06-08, 13:18
Wooooohoooooo Catfight *popcorn* *popcorn* :D

Trance
2005-06-08, 13:18
Vad snackar du om? Är aliquis duktig för att han har lyckats äta så mycket att han inte får plats i sin gamla kostym? Jag har 50 och är lika stark i böj/mark och starkare i bänk.
Jag gillar inte detta "ALLA ska bulka som in i helvete annars är ni disco" på kolozzeum.

So? Vem säger att han bygger för styrka i "de tre stora"? Ta du och jämför dig i med eliten i styrkelyft, då blir du också hyfsat fet.

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/fototavling_2005/Tavlande_/male_/aliquis/aliquis_3.jpg

Sedan upp till bevis nu.

Sedan har du ju uppenbarligen vilja att gå upp:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=45358

Pressarn
2005-06-08, 13:18
Du är ju inte måttligt dum i huvudet.
PM.

Pudzianovski
2005-06-08, 13:19
Vem fan bryr sig om man är tjock, fet, smal, biffig osv...

Huvudsaken är väl att kostymen sitter hyfsat.

TrasMannen
2005-06-08, 13:19
Vad snackar du om? Är aliquis duktig för att han har lyckats äta så mycket att han inte får plats i sin gamla kostym? Jag har 50 och är lika stark i böj/mark och starkare i bänk.
Jag gillar inte detta "ALLA ska bulka som in i helvete annars är ni disco" på kolozzeum.

Edit: Skitsamma... blir bara så sur och gnällig av alla "du är jätteduktig för att du har gått upp 20kg fett".


Om aliquis är tjock, då är jag ett vandrande flebbo
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/fototavling_2005/info_aliquis.asp

EDIT: OMFG va seg jag va :D

Metal_boy_
2005-06-08, 13:20
De börjar väl försvinna, men det har de gjort de senaste 10-15kilona..
Och klart jag vill se grövre ut, om du har förslag på hur man lyckas med det genom att inte äta mer mat så varsågod, fram med det.
Annars är jag väl inte SÅ jättefet?
http://skabb.no-ip.org/~hagge/kolobild/20050330-fototavlingsmall.jpg
Kanske någon kilo tyngre än det där.

Att arsel-till-midje-ration är högre än normalt ser jag bara som något som är bra, arslet växer ju av böj o mark, det är ju andra som har för grov midja o för lite röv.

Känner igen det där, inte så farligt i normalt tillstånd för min del men när man väl tränar är det jobbigt när man nästintill blir strypt av en del t-shirts.

nej för fasen, om du är fet så är jag redo att börja köra sumobrottning o käka nudlar

martin_vbg
2005-06-08, 13:20
Jag tycker inte det låter helt fel iaf. Det är ändå två år och det för två år sedan var det ju när han var som minst och då förutsätter ajg att han inte tränade. Man växer rätt bra i början.

Edit: hade inte sett bilderna när jag skrev detta, fan vad bra det såg ut. Har du tränat i två år?

Pressarn
2005-06-08, 13:22
Nej okej då, trodde att han var mjukare än vad han är. Fick det intrycket iaf.
Inget personligt, denna tråden utlöste min "ilska" egentligen. Som sagt så är jag lite irriterad över alla bulka-trådar.
Jag vill själv gå upp 5kg kanske för att kunna lyfta mer. Jag känner att jag inte kan lyfta större vikter med den kroppsmassan jag har idag. Inte utan att börja med styrkelyft och nöta in den tekniken.

Zakath
2005-06-08, 13:22
Vad snackar du om? Är aliquis duktig för att han har lyckats äta så mycket att han inte får plats i sin gamla kostym? Jag har 50 och är lika stark i böj/mark och starkare i bänk.
Jag gillar inte detta "ALLA ska bulka som in i helvete annars är ni disco" på kolozzeum.

Edit: Skitsamma... blir bara så sur och gnällig av alla "du är jätteduktig för att du har gått upp 20kg fett".



Du kan ju åtminstone ta o läsa hans journal innan du spottar ur dig sån här smörja nästa gång :smash: :smash: :smash:

Bra jobbat aliquis, kul att du delar med dig :)

aliquis
2005-06-08, 13:23
Vad snackar du om? Är aliquis duktig för att han har lyckats äta så mycket att han inte får plats i sin gamla kostym? Jag har 50 och är lika stark i böj/mark och starkare i bänk.
Jag kunde ha 50 med, jag tog 52 för att jag då har lite marginal.
Nöjd med att vara värsta discofjollan? Varför drar du inte mer i mark o böj? Och du skall ha ett lyftarnick *whatever*
Jag gillar inte detta "ALLA ska bulka som in i helvete annars är ni disco" på kolozzeum.
Edit: Skitsamma... blir bara så sur och gnällig av alla "du är jätteduktig för att du har gått upp 20kg fett".
De som bulkar upp sig blir ju uppenbarligen större, totalt sett, även om fläsket i sig kanske inte är så vackert. Jag har ju ätit som en sparv också och det hände det ju inte mycket på.
Vägde 54kg sommaren 2003, väger 75kg på dagen nu. Hann tappa en del muskler med på vägen ner till 54kg skulle jag tro, men du kanske tycker
http://skabb.no-ip.org/~hagge/sum2003.jpg ser bättre ut än mitt nuvarande tjocka jag?
Jag tror inte jag har lagt på mig 20kg fett.. tror inte ens 10kg av det är fett ärligt talat, 5-6kg kanske. Midjan har vuxit från 68cm på smalaste stället vid 58kg till ca 82cm över naveln, men lite får jag väl acceptera där. Låren har ju gått o blivit 59or så..

Problemet med mitt första år träning var att jag tidigare åt en gång per dygn mitt i natten, en kille i datorföreningen fick mig intresserad av kost o träning så jag började käka 3-4ggr/dag i 3-4 veckor innan jag började träna, sedan hann jag träna 3 veckor och upptäckte att jag vägde 70... visste att jag vägde 58 sommaren före så min hjärna fick för sig att jag hade ökat 12kg på bara några veckor så det blev viktnedgång till 54...

Pressarn
2005-06-08, 13:24
Du kan ju åtminstone ta o läsa hans journal innan du spottar ur dig sån här smörja nästa gång :smash: :smash: :smash:

Bra jobbat aliquis, kul att du delar med dig :)
Haha... ;P
Nä men jag fick intrycket av att han hade ätit upp sig som en gris och tyckte att han hade gjort framsteg. Bilderna bevisar motsatsen... nåja.

izarul
2005-06-08, 13:26
:booty:
Alla andra brukar ju gnälla om att jag väger för lite/inte får gå ner i vikt. Hur skall ni ha det? Förövrigt äter jag inte popcorn, bröd med jordnötssmör är väl det "onyttiga" jag äter.

Vad är fb?
Förövrigt inte tänkt som någon skryttråd om att jag skulle vara stor som ett berg eller fantastiskt stark, bara kul att man har vuxit någonstans iaf.

fb=flashback forum

Trance
2005-06-08, 13:27
Nej okej då, trodde att han var mjukare än vad han är. Fick det intrycket iaf.
Inget personligt, denna tråden utlöste min "ilska" egentligen. Som sagt så är jag lite irriterad över alla bulka-trådar.
Jag vill själv gå upp 5kg kanske för att kunna lyfta mer. Jag känner att jag inte kan lyfta större vikter med den kroppsmassan jag har idag. Inte utan att börja med styrkelyft och nöta in den tekniken.

Det är väl trevligt för dig, och alla som bygger för storlek och kanske inte ens kör bänkpress är disko och feta?

Pressarn
2005-06-08, 13:27
[QUOTE=aliquis]
Nöjd med att vara värsta discofjollan? Varför drar du inte mer i mark o böj? Och du skall ha ett lyftarnick *whatever*
QUOTE]
Jag gillar inte mark och böj, är jag en dålig människa? :(
Det är en slump att jag skrev i din tråd! Dumt egentligen, borde ha skapat en ny tråd om hur mycket jag stör mig på alla fetto-bulkar.
Du har helt klart gjort stora framsteg. *flex*

mangs
2005-06-08, 13:27
PM.


Stackars JJ, nu ligger du illa till! ;)

JJ
2005-06-08, 13:29
Stackars JJ, nu ligger du illa till! ;)

Jag fick ett skamlöst förslag, någonting om att suga balle :confused: :laugh:

Pressarn
2005-06-08, 13:29
Det är väl trevligt för dig, och alla som bygger för storlek och kanske inte ens kör bänkpress är disko och feta?
Jag säger bara att jag har sett för många trådar här där folk uppmuntras att äta upp sig som grisar. Jag ser inget positivt i att ha en midja lika bred som axlarna.

z_bumbi
2005-06-08, 13:30
Sen när måste man misstänka att någon som tränar är fet om han väljer en kostym i storlek 52?

Pressarn
2005-06-08, 13:30
Jag fick ett skamlöst förslag, någonting om att suga balle :confused: :laugh:
Fyfan vad rolig du är. Har du berättat för mamma också? Uppkäftig kan du vara i pm.

Piranha
2005-06-08, 13:30
Pressan , alquis säger du är bög på PM till mig . *popcorn* *popcorn*

Pressarn
2005-06-08, 13:31
Pressan , alquis säger du är bög på PM till mig . *popcorn* *popcorn*
Man är bara bög om man tar emot, inte om man ger. Visste du inte det? ;)
Eller så har jag sett lite för mycket Oz. *popcorn*

Trance
2005-06-08, 13:31
Jag säger bara att jag har sett för många trådar här där folk uppmuntras att äta upp sig som grisar. Jag ser inget positivt i att ha en midja lika bred som axlarna.

Ok, bra för mig att veta.

Herkulez
2005-06-08, 13:31
Pressan , aliquis säger du är bög på PM till mig . *popcorn* *popcorn*
konstigt, för pressarn sa precis till mig via pm att aliquis är byggd som en tjej

aliquis
2005-06-08, 13:34
Jag tycker inte det låter helt fel iaf. Det är ändå två år och det för två år sedan var det ju när han var som minst och då förutsätter ajg att han inte tränade. Man växer rätt bra i början.

Edit: hade inte sett bilderna när jag skrev detta, fan vad bra det såg ut. Har du tränat i två år?
Jag har ju tränat tre år, men första året blev allt bara bajs och jag gick ner i vikt, sedan gick ett halvår då jag inte åt så mycket, sedan skulle jag börja äta men över sommaren och halva hösten 2004 ökade jag inget i vikt, sedan oktober till nu har jag väl gått upp en 10kg i vikt dock.

Pressarn
2005-06-08, 13:35
konstigt, för pressarn sa precis till mig via pm att aliquis är byggd som en tjej
... :laugh:

Tolkia
2005-06-08, 14:08
Pressarn har redan fått så mycket spö ätt jag inte behöver spöa honom jag också (vilket jag annars gladeligen hade gjort, eftersom alla som kläcker imbecilla viktkommentarer åt folk som flirtar med ätstörningar förtjänar REJÄLT med stryk). Åter till ursprungsinlägget alltså:
Nej, det hade inte varit smartare att ta en för stor kostym att "växa i". När du har växt i den kanske modet har ändrats så mycket att du aldrig kan tänka dig att ta den på dig (jag säger bara rosa åttiotalskostymer ...) och då får du ju kassera den utan att ha varit fin i dina finkläder en enda gång. För det är få plagg som ser så illa ut när de inte passar som kostym; en kostym skall SITTA, inte hänga som någon arbetaroverall.

z_bumbi
2005-06-08, 14:23
Tolkia: Något fel på en rosa kostym? *flex*

Jag håller med om att kostymer ska sitta bra när man köper dem och se även till att använda den när den väl är inköpt, spara inte på den för framtida bruk för då har man snart en garderob med urvuxna knappt använda kostymer och då känns det ganska meningslöst att lägga ut pengarna från första början.

Trekker
2005-06-08, 14:37
Köpte själv en frack för 9000:- för två år sedan, har sett brottardräkter som sitter lösare.. Fy fan..

aliquis
2005-06-08, 15:45
Pressarn har redan fått så mycket spö ätt jag inte behöver spöa honom jag också (vilket jag annars gladeligen hade gjort, eftersom alla som kläcker imbecilla viktkommentarer åt folk som flirtar med ätstörningar förtjänar REJÄLT med stryk). Åter till ursprungsinlägget alltså:
Nej, det hade inte varit smartare att ta en för stor kostym att "växa i". När du har växt i den kanske modet har ändrats så mycket att du aldrig kan tänka dig att ta den på dig (jag säger bara rosa åttiotalskostymer ...) och då får du ju kassera den utan att ha varit fin i dina finkläder en enda gång. För det är få plagg som ser så illa ut när de inte passar som kostym; en kostym skall SITTA, inte hänga som någon arbetaroverall.
heh, vad gäller det senare kanske den e för stor då? ;/

Vad gäller det tidigare så tyckte jag alltid det var så synd när jag var mycket yngre att jag hade vuxit ur den jag hade då.. trots att jag säkert hade haft den massa år, tyvärr växte jag väl ur den jag hade på studenten på längden, och då fick det bli den förra (som jag väl kan tänka mig att det går lite mode i då den är.. upp.. stålblå?), den nuvarande var ju dock i linne och svart, så jag tror inte det går mycket mode i en sådan.
Jag håller med om att kostymer ska sitta bra när man köper dem och se även till att använda den när den väl är inköpt, spara inte på den för framtida bruk för då har man snart en garderob med urvuxna knappt använda kostymer och då känns det ganska meningslöst att lägga ut pengarna från första början.
Fast man kan säkert hitta saker som sitter bättre om man kollar runt lite, nu var det ju första bästa.

Focus
2005-06-08, 16:44
Jag har följt aliquis journaler i smyg ett bra tag. Tyckte inte om att han av alla blev anklagad för att vara fet. Skönt att det löste sig :)

aliquis *yourock*

Kwon
2005-06-08, 16:49
Seriöst... sluta äta popcorn eller nåt.
Har svårt att tänka mig att du är stor som ett berg med:
Böj: 1x120, 10x100
Mark: 1x150, 5x140
Bänk: 1x85, ?x?
Bulka upp dig 15-20kg kallar iaf inte jag "växa".

nigga plz

Beast
2005-06-08, 16:57
Rätt skoj att samma kille (som nu tydligen trodde sig va för stark för sin vikt?) Vill gå upp, men inte i kvalitativ vikt utan fett... det är ju helt sjukt hur folk är efterblivna ibland.

nottis
2005-06-08, 17:31
Skoj med sådana överraskningar, en kostym kan ju iallafall inte luras. Själv tycker man ju att det aldrig händer någonting, men vips så provar man något gammalt plagg som är för litet ochh allt är frid och fröjd :thumbup:

Blev också jävligt förbannad på Pressarn, lite respekt kan man väll visa?

Pressarn
2005-06-08, 17:34
Blev också jävligt förbannad på Pressarn, lite respekt kan man väll visa?
Ärligt talat, sluta böla. Sen är jag inte direkt känd för att vara speciellt ödmjuk.

Fartman
2005-06-08, 17:46
Ärligt talat, sluta böla. Sen är jag inte direkt känd för att vara speciellt ödmjuk.
INTERNET THOUGHGUY!
Jag tyckte din kritik mot Alquis är bland det roligaste jag någonsin läst, att träffa mer fel går nog inte. :thumbup:

Spannmål
2005-06-08, 18:44
Ärligt talat, sluta böla. Sen är jag inte direkt känd för att vara speciellt ödmjuk.

Upprörd över att föräldrarna kickar ut dig från hemmet as we speak? :laugh:

aliquis
2005-06-08, 18:53
Skoj med sådana överraskningar, en kostym kan ju iallafall inte luras. Själv tycker man ju att det aldrig händer någonting, men vips så provar man något gammalt plagg som är för litet ochh allt är frid och fröjd :thumbup:

Blev också jävligt förbannad på Pressarn, lite respekt kan man väll visa?
heh, men jag tycker mest det är att ALLT blir så litet över rumpen, när jag inte hade börjat träna utan vägde typ 58kg 2001 eller så hade jag ett par svarta brallor som jag gillade, då sommaren 2002 trodde jag de hade krympt i tvätten :em:, runt 2003 kunde jag ju ha dem utan problem och såg det väl som något bra... nu är det nog skapligt kört.

Sluta vara elaka mot stackarn nu :/, jag blev mest fundersam eftersom jag tolkade "Pressarn" som någon stor lyftare som tävlade i bänk, och här kommer han o säger att jag är fet?! Är väl inte så mycket att fortsätta härja om.

z_bumbi
2005-06-08, 19:19
Köpte själv en frack för 9000:- för två år sedan, har sett brottardräkter som sitter lösare.. Fy fan..

Storlek?

Bjorne
2005-06-08, 20:34
Skulle slänga på mig kostymen som passa kanon i nyår, gissa om man blev glad då man i princip tappa byxorna, sitter toklöst i midjan, fast de kan bara trilla ner till precis under midjan för sedan tar fasciae latae emot - och röven :laugh:

Fatalist
2005-06-08, 21:06
De börjar väl försvinna, men det har de gjort de senaste 10-15kilona..
Och klart jag vill se grövre ut, om du har förslag på hur man lyckas med det genom att inte äta mer mat så varsågod, fram med det.
Annars är jag väl inte SÅ jättefet?
http://skabb.no-ip.org/~hagge/kolobild/20050330-fototavlingsmall.jpg
Kanske någon kilo tyngre än det där.

Att arsel-till-midje-ration är högre än normalt ser jag bara som något som är bra, arslet växer ju av böj o mark, det är ju andra som har för grov midja o för lite röv.

Känner igen det där, inte så farligt i normalt tillstånd för min del men när man väl tränar är det jobbigt när man nästintill blir strypt av en del t-shirts.

Ja jävlar va tjock du var! :thumbup:

Pressarn; gå och lägg dig :sleep: