handdator

Visa fullständig version : Örebrohjälp


Frantic
2005-06-07, 18:32
Om 10 dagar så ska jag vara i örebro fre-lör.
Är det någon här som kan rekommendera något billigt boende? Gärna vandrarhem då det är billigare än hotell. Det måste dessutom vara centralt.

Sen undrar jag om det finns något soft man kan göra. Inga klubbar eller festande eller nåt sånt utan kanske nåt ställe där man kan ta det lugnt och spela lite biljard.

Karate_kid
2005-06-07, 18:39
Om 10 dagar så ska jag vara i örebro fre-lör.
Är det någon här som kan rekommendera något billigt boende? Gärna vandrarhem då det är billigare än hotell. Det måste dessutom vara centralt.

Sen undrar jag om det finns något soft man kan göra. Inga klubbar eller festande eller nåt sånt utan kanske nåt ställe där man kan ta det lugnt och spela lite biljard.


pm:a karl alfred han bor där. örebro är väl inte större än att man kan kosta boll tvärs över ?

Davil
2005-06-07, 18:47
Om 10 dagar så ska jag vara i örebro fre-lör.
Är det någon här som kan rekommendera något billigt boende? Gärna vandrarhem då det är billigare än hotell. Det måste dessutom vara centralt.

Sen undrar jag om det finns något soft man kan göra. Inga klubbar eller festande eller nåt sånt utan kanske nåt ställe där man kan ta det lugnt och spela lite biljard.

Biljardhall som heter videobiljarden har du tex på järntorget (vid slottet).
Annars kan du ju alltid ta dig till ÖKK (örebro kraftsportklubb) och brojla lite *flex*
Ligger vid eyravallen (där vi brukar förlora i fotboll du vet...).
Det där med övernattning har jag dålig koll på tyvärr... vanliga hotell finns ju lite här och där.

mvh.

supremo
2005-06-07, 18:58
Om 10 dagar så ska jag vara i örebro fre-lör.
Är det någon här som kan rekommendera något billigt boende? Gärna vandrarhem då det är billigare än hotell. Det måste dessutom vara centralt.

Kolla upp vandrarhemmet vid gamla regementet, bör inte vara alltför dyrt. Kan återkomma med mer detaljerad information senare, om du inte hittar det själv, eller någon annan presenterar det.

//F.d Örebroare

Zozza
2005-06-07, 19:07
Om 10 dagar så ska jag vara i örebro fre-lör.


stackare

*cry*

Frantic
2005-06-07, 19:12
Biljardhall som heter videobiljarden har du tex på järntorget (vid slottet).
Annars kan du ju alltid ta dig till ÖKK (örebro kraftsportklubb) och brojla lite *flex*
Ligger vid eyravallen (där vi brukar förlora i fotboll du vet...).
Det där med övernattning har jag dålig koll på tyvärr... vanliga hotell finns ju lite här och där.

mvh.
Träning blir det nog ingen då jag ska göra en laseroperation för ögonen (Aldrig mer linser:D:D:D) och förmodligen inte är på humör för det. Jag kanske inte kan spela biljard heller men det märks. Tack för tipset iaf! Slottet antar jag är lätt att hitta eller;)

Frantic
2005-06-07, 19:15
Kolla upp vandrarhemmet vid gamla regementet, bör inte vara alltför dyrt. Kan återkomma med mer detaljerad information senare, om du inte hittar det själv, eller någon annan presenterar det.

//F.d Örebroare
Jag fann ett vandrarhem som ligger på samma gatan som kliniken jag ska till så jag ska kolla upp priser på det imorrn, Linden hette det men om du hittar något annat så får du gärna presentera det så jag hår nåt att välja på om det jag har i åtanke är för dyrt.

Yankeee
2005-06-07, 19:16
Jag fann ett vandrarhem som ligger på samma gatan som kliniken jag ska till så jag ska kolla upp priser på det imorrn, Linden hette det men om du hittar något annat så får du gärna presentera det så jag hår nåt att välja på om det jag har i åtanke är för dyrt.

http://www.hepa.se/

Frantic
2005-06-07, 19:17
En fråga till... Är det långt från köpmangatan till busstationen?

Yankeee
2005-06-07, 19:19
En fråga till... Är det långt från köpmangatan till busstationen?

10 minuter till fots.

Frantic
2005-06-07, 19:23
Yankeee: Tack!

Yankeee
2005-06-07, 19:25
Som gammal bonnhåleinvånare hjälper jag gärna till :)