handdator

Visa fullständig version : Svensexa


Prowler
2005-06-07, 09:11
Har ni några bra förslag på vad man skulle kunna hitta på för jävelskap för brorsan innan han gifter sig? Jag tänker inte planera några förnedringsaktiviteter som att stå naken på torget och sälja ballonger eller liknande. Vad jag skulle vilja göra är något jävligt smart planerat som innefattar någon rolig aktivitet som sen slutar med att han ska vara dyngfull. Det ska vara en massa sjuka grejer som händer och han ska inte fatta förrän efter lång tid att vi lurat honom hela jävla kvällen, när han fattar vad han dragits in i så ska själva huvudprylen snart inträffa, typ Paintball eller liknande. Har ni några bra förslag?

Arne Persson
2005-06-07, 09:14
Hyr in Ystadskräcken! Garanterad succé!

daja
2005-06-07, 09:23
sup fan inte bara ner honom, det kan man göra vilken kväll som helst. se till att han får en kul kväll. vad har han för intressen?
gillar han musik kan ni ju låta honom spela in en platta, är det sport som gäller kan ni kolla in nån schyst match, eller om kontakter finns ordna nån plojmatch eller liknande med nån aktiv. har en polare som fick sparra mot en SM-vinnare i boxning. det blev ett par *slap* :D
sen drar ni iväg till nåt schyst SPA eller liknande där ni hyr anläggningen och bastar och bubblar lite och sen off for food.

elan
2005-06-07, 09:25
Tycker att du har en bra inställning till det hela i alla fall. Fattar inte hur folk tänker när de bara gör sådana där förnedringsgrejer som bara är roliga för polarna som är med. Tanken är ju att grejen ska vara rolig för personen som det handlar om.

För tips på skumma grejer som kan hända under dagen kan du ju alltid kolla in typ Dolda kameran eller liknande. Som själva huvudgrejen kanske ni kan göra ett prova på-dyk, luftballongsfärd eller fallskärmshopp.

Have fun! :)

abbe
2005-06-07, 09:53
Annars finns det roliga saker att stressa med innan svensexan.

Bästa jag har hört var en kille som fick ett paket med en gorilladräkt sen ett telefonsamtal där ngn sa att han skulle gå ner på gatan i dräkten och invänta nya order. Killen visste att det var en svensexa så han gjorde det men när han stod på gatan kom en liknande gorilla gående och när denna kille hade passerat förbi en bit så kommer killens polare i en bil som han kände till och förde ett väldigt oväsen. Dom stannar och "kidnappar" den andra gorillan som dom kör iväg med. Svensexekillen tappade nog hakan där, hehe. Allting måste ju filmas och visas på bröllopet.

JAM
2005-06-07, 09:55
Jag håller med - sup inte bara ned honom. Ett alternativ är att ni gör som bekanta till mig gjorde med en annan kille: Märk om folkisar till starköl. Psyket spelar in till stor roll så har ni tur börjar han uppföra sig som om han vore fuller...

Vad kan ni annars hitta på? Höghöjdsbana? Go cart? Luftballong? Skattjakt i stan?

Samma kille som i ölexemplet ovan fick bra på sig finkostym och gå runt i Stockholm som agent. Steg ett var att hämta utrustning i ett förvaringsskåp på centralen. Det stora skåpet var dock fyllt av små kulor som åkte ut över hela golvet inför alla människor... :laugh: Därefter i skåpet låg dock information om vart han skulle gå vidare... Ja, du kan fantisera lite själv.

Prowler
2005-06-07, 10:20
Ha ha, typ sån där hemlig agent tema lät jävla kul, samt att hela tiden skugga honom och filma alltihopa! Tackar för tipsen på "huvudattraktion" måste spana vidare på det.

Prowler
2005-06-07, 10:25
Häftigt om man får till det så att det blir helt rubbat som i filmen "The Game" (Michael Douglas va?). Typ skicka mysko meddelanden som får honom att gå typ till brevlådan, hitta en konstig ledtråd, vända, gå tillbaka in i huset där det under de sekunder han varit borta hamnat en stor kartong mitt på vardagsrumsgolvet som innehåller något sjukt, det får honom att gå ut igen där en bil plötsligt väntar osv...svårt bara om något skiter sig och hela alltihopa rasar ihop för att det blir fel timing.

s_himself
2005-06-07, 10:40
Några här i stan ordna till det lite med polisen. Så dom stod med snutbilen på en parkering vid simmhallen tror jag det va. Sedan kom denne person I sin bil, kör in på parkeringen, men vänder illa kvickt när han ser snuten och kör därifrån :D

Grejen va att dom skulle ta honom och föra honom till snutstation eller nåt sånt, men allt gick i kras eftersom han smet från platsen. Hör väl till att nästan alla i denna svensexan är även bilintresserade och är aktiva i vår lokala motorklubb, och då aktar man sig för farbror blå.

Jense
2005-06-07, 11:13
Har ni några bra förslag på vad man skulle kunna hitta på för jävelskap för brorsan innan han gifter sig? Jag tänker inte planera några förnedringsaktiviteter som att stå naken på torget och sälja ballonger eller liknande. Vad jag skulle vilja göra är något jävligt smart planerat som innefattar någon rolig aktivitet som sen slutar med att han ska vara dyngfull. Det ska vara en massa sjuka grejer som händer och han ska inte fatta förrän efter lång tid att vi lurat honom hela jävla kvällen, när han fattar vad han dragits in i så ska själva huvudprylen snart inträffa, typ Paintball eller liknande. Har ni några bra förslag?


skönt att du inte ska förnedra honom.. sånt gör man inte om man älskar personen eller är över 20 år.

strippa är ju det klassiska och inbjudan av många äldre vänner, typ klasskamrater osv. krogrunda kanske gocart, paintball, laserdome, tivolli,

JAM
2005-06-07, 16:50
inbjudan av många äldre vänner, typ klasskamrater osv.
Problemet här är väl att det kan vara svårt att veta vilka gamla kompisar som fortfarande är just kompisar...

Jense
2005-06-07, 17:19
Problemet här är väl att det kan vara svårt att veta vilka gamla kompisar som fortfarande är just kompisar...


näfan, när dom han hatar kommer så kör man ju ner dom med gocarten och skjuter paintboll på dom

mmartin
2005-06-07, 17:32
hyra en strippa hör väl till den äldsta klassikern, visst ska det vara grejjer för han att komma ihåg när det gäller aktiviteter MEN sent på kvällen kommer alkoholen också- det finns plats för allt.