handdator

Visa fullständig version : Intresserad av pro bodybuilding?


Bucyrus
2005-06-05, 08:35
Torontos proffstävling avgjordes igår kväll. 1:a Darrem Charles 2:a Jonny Jackson 3:a Ahmad Haidar..........här är top 3:

pellepedal
2005-06-05, 08:37
Hur kan Darrem vinna???
Tycker inte om hans fysik alls...

Fultjack
2005-06-05, 08:43
tänkte just posta detta :thumbup:

tycker äntligen johnnie jackson fick en placering han förtjänar.

skulle gärna vilja se hur det såg ut utanför top6, vart hamnade paco och chris cook tex?


edit: hittade här http://www.getbig.com/results/mens/torontopro.htm

Bucyrus
2005-06-05, 09:07
Hur kan Darrem vinna???
Tycker inte om hans fysik alls...
Domarna hade tydligen en annan uppfattning :) .....och så har dom "nya" kriterier att rätta sig efter.......

Fultjack
2005-06-05, 09:34
såg även att Carina Isaksson kom 14e i figure , Pia Marlen 15e och en finska på 16e plats, grattis till dom :thumbup:

Herkulez
2005-06-05, 09:38
kul för carina, hon är grym


kul även att Jackson fick en bra placering äntligen, men han har ju en förmåga att komma in halvfet och vattnig på scen annars, grymt tjock muskulatur :thumbup:

Wikner
2005-06-05, 09:45
kanske bara jag som är helt slut i huvvet sedan inatt, men ser fan knappt någon skillnad på dem, visst dem är olika lång och en hade lite större ben...men annars är ju alla så stora på den nivån..

Jorgen
2005-06-05, 09:53
Jättebra jobbat av Carina. En av Sveriges absolut bästa tävlande inom denna sporten. :thumbup:

//Jörgen

Herkulez
2005-06-05, 10:08
kanske bara jag som är helt slut i huvvet sedan inatt, men ser fan knappt någon skillnad på dem, visst dem är olika lång och en hade lite större ben...men annars är ju alla så stora på den nivån..
ditt öga är inte så tränat för bodybuilding mao =)

reinholdsson
2005-06-05, 10:33
Ahmad Haidar har en väldigt fin fysik.

tp_88
2005-06-05, 10:41
Domarna hade tydligen en annan uppfattning :) .....och så har dom "nya" kriterier att rätta sig efter.......
Frågan är bara hur det kommer dömmas på Olympia iom att Coleman har chans på 8 titlar...

Förövrigt; Achmad ligger inne med en av de bästa magarna jag sett! :bow:
Utifrån den bilden skulle jag också vilja ha Jackson som segrare, men svårt att säga utifrån en pose...

Herkulez
2005-06-05, 10:44
Frågan är bara hur det kommer dömmas på Olympia iom att Coleman har chans på 8 titlar...

Förövrigt; Achmad ligger inne med en av de bästa magarna jag sett! :bow:
Utifrån den bilden skulle jag också vilja ha Jackson som segrare, men svårt att säga utifrån en pose...
as usual skulle jag tippa, coleman vinner iår med (med all rätt)

tp_88
2005-06-05, 10:58
as usual skulle jag tippa, coleman vinner iår med (med all rätt)
Jo, det vore väl konstigt annars. Men om de verkligen lyder nya "riktlinjerna" borde det vara svårt att ha han som segrare.

Saxat ur BODY: "IFBB har gått ut med ett pressmeddelande där man betonar vikten av estetiska och symmetriska fysiker. Man skriver också uttryckligen att man tänker döma ner athleter med 'bulkiga' ( läs: höggravida ) magar"

Om t.ex. Dexter Jackson lägger på sig lite till, kommer i samma form och de dömmer efter dessa riktlinjer förstår ju inte jag hur han INTE skulle kunna vinna. :)
Därmed inte sagt att jag skulle vilja ha det så, verkligen inte, jag har helt andra favoriter..

rememberence
2005-06-05, 11:17
vilken jävla mage han längst till vänster har :hbang: :bow:

Herkulez
2005-06-05, 11:18
Jo, det vore väl konstigt annars. Men om de verkligen lyder nya "riktlinjerna" borde det vara svårt att ha han som segrare.

Saxat ur BODY: "IFBB har gått ut med ett pressmeddelande där man betonar vikten av estetiska och symmetriska fysiker. Man skriver också uttryckligen att man tänker döma ner athleter med 'bulkiga' ( läs: höggravida ) magar"

Om t.ex. Dexter Jackson lägger på sig lite till, kommer i samma form och de dömmer efter dessa riktlinjer förstår ju inte jag hur han INTE skulle kunna vinna. :)
Därmed inte sagt att jag skulle vilja ha det så, verkligen inte, jag har helt andra favoriter..
ja coleman har ju en bulkig mage, men han brukar vara rätt bra på att hålla in den, sen är han faktiskt symmetrisk, men folk verkar inte fatta det när han är så jääävla stor.

Fultjack
2005-06-05, 11:24
ja coleman har ju en bulkig mage, men han brukar vara rätt bra på att hålla in den, sen är han faktiskt symmetrisk, men folk verkar inte fatta det när han är så jääävla stor.


vi får hoppas att domarna gör sitt jobb i challenge round också, då kan vad som helst hända :thumbup:

tp_88
2005-06-05, 11:27
ja coleman har ju en bulkig mage, men han brukar vara rätt bra på att hålla in den, sen är han faktiskt symmetrisk, men folk verkar inte fatta det när han är så jääävla stor.
Fast JAG anser inte hans fysik som speciellt "estetisk". Inte framifrån iaf. Ryggen är väl kanske den allra bästa. Men tror det kommer bli tight iaf! Blir det challenge round även iår?

Sverker
2005-06-05, 12:29
Jättebra jobbat av Carina. En av Sveriges absolut bästa tävlande inom denna sporten. :thumbup:

//Jörgen

Det finns bara superlativ för den tjejen. Fantastisk är en underdrift :bow:

Kebab-Arne
2005-06-06, 07:31
Jag som tom startade en tråd med namnet Toronto Pro.

Allas våran favorit Greg Kovacs var på showen. Slutade på delad sista plats:

http://www.flexonline.com/05contests/05Toronto/menpre/images/aaat0222.jpg

Men han ser bättre ut än han gjorde förra året. Men fortfarande inte bra.

Darrem Charles vann som väntat. Tycker själv hans ben är på tok försmå för hans biccar.

Dexter ska tydligen inte göra Olympia i år om de inte tar bort Challange Round. Vilket jag inte tror de ska göra. Nån blev tydligen jävligt sur för 4:e platsen?

Jorgen
2005-06-06, 07:35
Allas våran favorit Greg Kovacs var på showen. Slutade på delad sista plats:
Proffsbyggning när den är som bäst.
Hur kan man förstöra en fysik på det viset?

//Jörgen

sunkan
2005-06-06, 08:52
Proffsbyggning när den är som bäst.
Hur kan man förstöra en fysik på det viset?

//Jörgen

wtf?, vad har hänt, har han sett ut sådär länge? Jag har för mig att han hade en riktigt kass (läs ful) fysik, men det där var ju inte vad jag kommer ihåg. Kanske är gammla bilder jag sett :laugh:

Jorgen
2005-06-06, 09:06
wtf?, vad har hänt, har han sett ut sådär länge? Jag har för mig att han hade en riktigt kass (läs ful) fysik, men det där var ju inte vad jag kommer ihåg. Kanske är gammla bilder jag sett :laugh:
Det han uppvisar är fortfarande en riktigt jäkla dålig fysik. Han har dock sett sämre ut. Men också mycket mycket bättre än det där.

//Jörgen

Bucyrus
2005-06-06, 09:15
Jag som tom startade en tråd med namnet Toronto Pro.

Sorry Kebab-Arne, ska kolla bättre nästa gång :) ...

Bucyrus
2005-06-06, 09:22
Proffsbyggning när den är som bäst.
Hur kan man förstöra en fysik på det viset?

//Jörgen
Vi kanske skulle tipsa G.Kovacs om den här eminenta sidan.....så han kan få några vettiga råd och tips. :thumbup: ...

Myten
2005-06-06, 09:46
Proffsbyggning när den är som bäst.
Hur kan man förstöra en fysik på det viset?

//Jörgen


Frågan är hur han kommer se ut när han slutar träna?
Kanske, som en fet gammal kärring, som Hoa Hoa hade utryckt sig...

Jorgen
2005-06-06, 09:50
Vi kanske skulle tipsa G.Kovacs om den här eminenta sidan.....så han kan få några vettiga råd och tips. :thumbup: ...
Det tror jag inte han får.
Men hans fysik har ju (i mina ögon) försämrats något enormt dom senaste åren. Något konstigt måste han ju göra.

//Jörgen

Herkulez
2005-06-06, 11:17
Det tror jag inte han får.
Men hans fysik har ju (i mina ögon) försämrats något enormt dom senaste åren. Något konstigt måste han ju göra.

//Jörgen
kraftig överdosering av insulin skulle jag tippa :(

Sheogorath
2005-06-06, 11:25
Greg Kovacs fysik var ful, visst. Men jag har svårt att se att han "tränat sig ful" eller "preppat sig ful". Jag tror snarare att sådant här handlar om otur i det genetiska lotteriet. Han har varken gjort mer eller mindre knäböj eller mark än någon annan för att få den där fula midjan, eller?

Matte_Maiden
2005-06-06, 11:30
Greg Kovacs fysik var ful, visst. Men jag har svårt att se att han "tränat sig ful" eller "preppat sig ful". Jag tror snarare att sådant här handlar om otur i det genetiska lotteriet. Han har varken gjort mer eller mindre knäböj eller mark än någon annan för att få den där fula midjan, eller?

Jag har för mig att det såg mycket bättre ut på tidigare tävlingar, men jag kan ha fel.

Sheogorath
2005-06-06, 11:31
Jag har för mig att det såg mycket bättre ut på tidigare tävlingar, men jag kan ha fel.

Jag har ingen aning jag heller :cool:.

Jorgen
2005-06-06, 11:32
Inte den bästa bilden. Men det ser klart bättre ut än nu.

http://www.sfd.pl/1/images2002/20021124170715.jpg

//Jörgen

sunkan
2005-06-06, 11:33
Jag har för mig att det såg mycket bättre ut på tidigare tävlingar, men jag kan ha fel.
Vet inte hur länge sen det här var men han har ju inte nån drömfysik precis
http://www.bodybuildingpro.com/gregkovacs6.jpg

edit: jorgen *grr27*

Matte_Maiden
2005-06-06, 11:33
Jag har ingen aning jag heller :cool:.

Then we shall see!

Har för mig att jag sett ett par snygga bilder där han är iklädd kortklippta jeans och är inoljad! :D

Sheogorath
2005-06-06, 11:36
Hmm... Men VAD är det egentligen som är fel? Det ser ju inte bra ut, så långt är alla överens. Men SKULLE han någonsin kunna tränat sig till en snyggare fysik? Jag lutar mer åt att kroppen tillväxer lite som den vill, med arvsmassan som mall... Någon som har någon tanke kring detta?

Dipshit
2005-06-06, 11:51
leite bättre bild/form kanske..
magens förfall är ju helt klart intressant.. :MrT:
http://www.pasionculturismo.8m.com/kovacs03.jpg

AnimalGen
2005-06-06, 11:51
Hans skelletbyggnad är gjord för att misslyckas i ProDiv, men han har set rätt hyfsat ut innan, men på senaste tid har hans (bara)mage och midja ökat mycket kraftigt, men han har aldrig riktigt bryt sig om att placera sig bra, heller.

Matte_Maiden
2005-06-06, 11:53
Hmm... Men VAD är det egentligen som är fel? Det ser ju inte bra ut, så långt är alla överens. Men SKULLE han någonsin kunna tränat sig till en snyggare fysik? Jag lutar mer åt att kroppen tillväxer lite som den vill, med arvsmassan som mall... Någon som har någon tanke kring detta?
Don't underestimate the power of slin and GH!

Kebab-Arne
2005-06-06, 12:17
Greg Kovacs förra året på Arnold:
http://www.flexonline.com/contests/arnold2004/menpre/images/acb0413.jpg

Hårdare men såg sämre ut då än nu. Men han ser som sagt dålig ut nu med.

Förövrigt hade han säkert en kraftig haka innan han började trycka men den ser helt sjuk ut nuföriden.

Myten
2005-06-06, 12:19
Det är väl "back to basics" som gäller!

sunkan
2005-06-06, 12:41
Greg Kovacs förra året på Arnold:
http://www.flexonline.com/contests/arnold2004/menpre/images/acb0413.jpg

Hårdare men såg sämre ut då än nu. Men han ser som sagt dålig ut nu med.

Förövrigt hade han säkert en kraftig haka innan han började trycka men den ser helt sjuk ut nuföriden.


finns det nått som ser bra ut på den bilden?

pellepedal
2005-06-06, 13:40
Förövrigt hade han säkert en kraftig haka innan han började trycka men den ser helt sjuk ut nuföriden.

Vi kom väl fram till för en tid sedan att det inte har med GH att göra.

Lasse Kongo
2005-06-06, 13:42
finns det nått som ser bra ut på den bilden?

hehe nej :D

edit: jo, bra hårdhet :thumbup:

Levrone
2005-06-06, 15:37
Jag som tom startade en tråd med namnet Toronto Pro.

Allas våran favorit Greg Kovacs var på showen. Slutade på delad sista plats:

http://www.flexonline.com/05contests/05Toronto/menpre/images/aaat0222.jpg

Men han ser bättre ut än han gjorde förra året. Men fortfarande inte bra.

Darrem Charles vann som väntat. Tycker själv hans ben är på tok försmå för hans biccar.

Dexter ska tydligen inte göra Olympia i år om de inte tar bort Challange Round. Vilket jag inte tror de ska göra. Nån blev tydligen jävligt sur för 4:e platsen?
Läkar teamet har ju gjort ett sött jobb med hans högra bitch titt i alla fall :laugh:

Shadow Warrior
2005-06-06, 15:44
Så där går det om man kör knäböj år efter år! ;)

Gabriel_
2005-06-06, 15:45
här är en annan tjomme som inte har drömfysiken direkt
http://www.zonecapone.com/bilder/noc-03/noc3.jpg

art atwood

TCOG
2005-06-06, 17:59
art atwood är ljusår ifrån kovacs.

ps. vad i helvete har Mike Morris gjort med sitt hår :confused: