handdator

Visa fullständig version : Bälte?


Grisen
2005-06-03, 17:57
Jag använder oftast jeans och skjorta på jobbet, för tillfället har jag ett Tiger-bälte som jag är spyless på. Vad ska jag köpa, ge förslag! Jag vill gärna ha ett diskret bälte.

mela
2005-06-03, 17:58
Ett Gucci kanske ? Med bara ett G.
Eller så köper du ett vanligt på typ MQ ?
Vill du ha nått större så kan du skriva eget
på Shock ;D

sunkan
2005-06-03, 18:00
JL ;)

mela
2005-06-03, 18:02
JL ;)

JL sux :P

sunkan
2005-06-03, 18:03
JL sux :P
jepp

Trance
2005-06-03, 18:04
Köp ett utan synligt märke.

Grisen
2005-06-03, 18:05
Köp ett utan synligt märke.

Jag har tänkt det men hur ska det se ut?

sunkan
2005-06-03, 18:05
Det var ju nån här på kollo som hade ett Uf-företag där dom designade ett bälte och såld, det bältet såg ju rätt fränt ut om jag inte minns fel...vem va det?

B-jay
2005-06-03, 18:05
Köpte ett vitt Gucci för ett tag sen!
Nu trackar polarna mig för att jag ha ett tjejbälte!

vad ska jag göra?

(Obs det är inte killen i filmen som skrivit brevet)

z_bumbi
2005-06-03, 18:06
Köp ett utan synligt märke.

I läder och en lämplig färg, brukar kosta runt 150 kr.

mela
2005-06-03, 18:06
Köpte ett vitt Gucci för ett tag sen!
Nu trackar polarna mig för att jag ha ett tjejbälte!

vad ska jag göra?

(Obs det är inte killen i filmen som skrivit brevet)

Slåd om och säg att dom är avis för
att dom inte har råd med Gucci

Grisen
2005-06-03, 18:06
Det var ju nån här på kollo som hade ett Uf-företag där dom designade ett bälte och såld, det bältet såg ju rätt fränt ut om jag inte minns fel...vem va det?

Jag tyckte det var fult men tack för förslaget, keep them coming!

Jorgen
2005-06-03, 18:08
Slåd om och säg att dom är avis för
att dom inte har råd med Gucci
Nu blir jag lite nyfiken. Vad kostar ett sådant bälte?

Jag hade fö garanterat trackat polare som skaffat ett sådant. Och jag gissar att jag hade haft råd med det.

//Jörgen

B-jay
2005-06-03, 18:09
Nu blir jag lite nyfiken. Vad kostar ett sådant bälte?

Jag hade fö garanterat trackat polare som skaffat ett sådant. Och jag gissar att jag hade haft råd med det.

//Jörgen


Pungade upp 895 för det!
kan kännas onödigt, men det var förbannat snyggt, passar perfekt ihop med mina vita boots!

mela
2005-06-03, 18:10
http://www.shock-store.com/visaskat.asp?kategori_id=3
där är en del om du gillar sånt..


http://se.zoovillage.com/store/category.asp?BrandID=0&CategoryID=24
lite mer märken å så

jakke
2005-06-03, 18:10
Pungade upp 895 för det!
kan kännas onödigt, men det var förbannat snyggt, passar perfekt ihop med mina vita boots!
Medföljde byxorna eller?

Pudzianovski
2005-06-03, 18:11
Gå in på en jävla klädaffär och köp ett jävla bälte. Va fan är det med folk nu för tiden.

:confused:

Jorgen
2005-06-03, 18:12
Pungade upp 895 för det!
kan kännas onödigt, men det var förbannat snyggt, passar perfekt ihop med mina vita boots!
895:- är väl överkommligt.

GAH. Vita boots. Iiiirrrkkk.

//Jörgen

Pudzianovski
2005-06-03, 18:21
895:- är väl överkommligt.

GAH. Vita boots. Iiiirrrkkk.

//Jörgen

Vad är det för fel med vita boots? Vitt är läckert.

http://www.tributesabroad.co.uk/tributes/bee_gees/Bee_Gees_NEW_WHITEA5.jpg

B-jay
2005-06-03, 18:22
895:- är väl överkommligt.

GAH. Vita boots. Iiiirrrkkk.

//Jörgen


Det tycker jag med! Mina vita boots är mitt favoritplagg för tillfället (Om man kan kalla det plagg) Så jävla snygga! *kissass*

Yankeee
2005-06-03, 18:32
http://www.soldf.com/images/s_m90l4.jpg

Utan tvekan, finns i diverse olika färger.

Grisen
2005-06-03, 19:17
Sånt har jag nu:

http://se.zoovillage.com/store/productdetail.asp?CategoryID=24&BrandID=0&DisplayItemID=13326&Position=23&ListType=0

Nån som vill köpa? =)

Grisen
2005-06-03, 19:20
Väntar på att kolozzeums stilexperter skall äntra tråden: MacLeod och Megatuttarna bring it on!

Wooch
2005-06-03, 19:55
Det är väl bara att kolla runt i affärer tills du hittar något du tycker passar.

B-jay
2005-06-03, 19:55
Väntar på att kolozzeums stilexperter skall äntra tråden: MacLeod och Megatuttarna bring it on!

Dom är ute på krogen och dricker ställets dyraste champagne och bäsa whiskey vid den här tiden! :thumbup:

abjorn
2005-06-03, 20:04
jag har gasp bälte ;)

enda som når runt magen.

Megatuttarna
2005-06-03, 21:32
Här, köp det här:

http://www.brand.co.jp/hermes/belt/belt-g.jpg

aliquis
2005-06-03, 21:52
mitt billabongbälte kostade 98 eller så, hade gärna fått varit vinrött dock.

aliquis
2005-06-03, 21:54
http://www.soldf.com/images/s_m90l4.jpg

Utan tvekan, finns i diverse olika färger.
chockrosa?

Wain
2005-06-03, 22:25
Här, köp det här:


"H"? Finns det nättare variant med ett "D" på för damerna?

MacLeod
2005-06-03, 22:31
Pungade upp 895 för det!
kan kännas onödigt, men det var förbannat snyggt, passar perfekt ihop med mina vita boots!

Vart köpte du bältet?

Megatuttarna
2005-06-03, 23:44
"H"? Finns det nättare variant med ett "D" på för damerna?

Haha, ja det borde det finnas!

Grisen
2005-06-04, 00:10
Här, köp det här:

http://www.brand.co.jp/hermes/belt/belt-g.jpg

Det bruna ser snyggt ut, lite info tack.

Megatuttarna
2005-06-04, 00:42
Det bruna ser snyggt ut, lite info tack.

Det är ett och samma bälte, jävligt bra kvalité på skinnet. Vettefan dock ifall det är värt priset, den går på runt 3 lappar.

"Det är Hermes" som en tjej i min klass sa. Hahaha fy fan vad fult det lät när hon försökte låta skolad och kultiverad. Fucking twat.

Grisen
2005-06-04, 14:00
Det är ett och samma bälte, jävligt bra kvalité på skinnet. Vettefan dock ifall det är värt priset, den går på runt 3 lappar.

"Det är Hermes" som en tjej i min klass sa. Hahaha fy fan vad fult det lät när hon försökte låta skolad och kultiverad. Fucking twat.

Minst sagt saftigt pris men snyggt var det!

Fatalist
2005-06-04, 14:26
Här, köp det här:

http://www.brand.co.jp/hermes/belt/belt-g.jpg

Snyggt, men lite för ointressant utseende för 3k

B-jay
2005-06-04, 14:26
Vart köpte du bältet?

På Cenino här i Helsingborg, fick det dock kraftigt rabatterat!

Grisen
2005-06-04, 14:53
Snyggt, men lite för ointressant utseende för 3k

Vill du att det ska stå GUCCI!! + PRADA!! Över hela bältet så att de 3000 kronorna syns?

:)

JoelR
2005-06-04, 15:03
Nordic gym har bra bälten som jag använder ibland.

Hardcore_pb
2005-06-04, 18:25
ska du ha ett som syns ordentligt så köp en Gucci alternativt ett Dolce & Gabbana, ska du ha ett mer diskret bälte gå in på första bästa klädbutik och köp ett svart bälte med ett metalspänne vilket alltid funkar och blir aldrig omodernt.

Annars var Megas. bälte jävligt snyggt ett plus för att man inte har skrivit ut hela märket och eftersom det är ett märke som inte alla känner till så blir det lite mer exklusivt jämfört med ett JL som man ska ha betalt för att bära ;) sen om det är värt att lägga 3k på ett bälte kan man ju diskutera...

/Hardcore

Jense
2005-06-04, 18:33
har ett flertal, gillar detta bäst

sen har jag ett par armebälte, ett i ägskinn som är snyggt som fan med

Megatuttarna
2005-06-04, 18:39
har ett flertal, gillar detta bäst

sen har jag ett par armebälte, ett i ägskinn som är snyggt som fan med

Aah det var snyggt. Vad gav du för den?

bear.flowertwig
2005-06-04, 18:40
I läder och en lämplig färg, brukar kosta runt 150 kr.

Med färg matchande träskorna? :D

Gabriel_
2005-06-04, 18:43
JL sux :P

tycker dom kommer med ganska snygga plagg ibland.. om man bortser ifrån alla överdrivna tröjor där märket syns.

Jense
2005-06-04, 18:49
Aah det var snyggt. Vad gav du för den?


tror det va detta jag gav runt 1000 för. kan ha varit 699 också

bear.flowertwig
2005-06-04, 18:49
tycker dom kommer med ganska snygga plagg ibland.. om man bortser ifrån alla överdrivna tröjor där märket syns.

...

Gabriel_
2005-06-04, 18:57
tycker dom kommer med ganska snygga plagg ibland.. om man bortser ifrån alla överdrivna tröjor där märket syns.

deras kavajer är jävligt schyssta förövrigt

mela
2005-06-04, 19:29
tycker dom kommer med ganska snygga plagg ibland.. om man bortser ifrån alla överdrivna tröjor där märket syns.

när jag skrev "JL sux" syfta jag på bälterna.
Förövrigt har dom mkt nice kläder.

Megatuttarna
2005-06-04, 20:00
när jag skrev "JL sux" syfta jag på bälterna.
Förövrigt har dom mkt nice kläder.

Absolut inte. Deras skjortor är t e x inte så välsydda som de borde vara för de 1000 spänn man förväntas lägga ner. Hellre går mina pengar till "gubbigare" märken isf; JL har ingen jävla känsla för kvalité känns det som.

mela
2005-06-04, 20:03
Absolut inte. Deras skjortor är t e x inte så välsydda som de borde vara för de 1000 spänn man förväntas lägga ner. Hellre går mina pengar till "gubbigare" märken isf; JL har ingen jävla känsla för kvalité känns det som.

De har nice solbrillor, pikétröjor, jeans och vissa tshirts där trycket inte syns.

Megatuttarna
2005-06-04, 20:19
De har nice solbrillor, pikétröjor, jeans och vissa tshirts där trycket inte syns.

Jaarå, dom har fina plagg men kvalitén är oftast inte den bästa s a s; troligtvis inget man märker av egentligen. Hehe jag gillar ändå veta att någon jävel har sytt min skjorta med omsorg och lagt ner lite mer möda än vad JL gjort; då vi pratar om samma slags pengar. Det är som en slags detalj som man bara vill ha där.

bear.flowertwig
2005-06-04, 20:29
Jaarå, dom har fina plagg men kvalitén är oftast inte den bästa s a s; troligtvis inget man märker av egentligen. Hehe jag gillar ändå veta att någon jävel har sytt min skjorta med omsorg och lagt ner lite mer möda än vad JL gjort; då vi pratar om samma slags pengar. Det är som en slags detalj som man bara vill ha där.

Och då är JL ändå inte i närheten av Diesel. Herregud, maken till skitkvalitet(för de pngarna) har jag aldrig nånsin råkat på...

Tricklev
2005-06-04, 20:44
Mitt bälte kostade 75kr, och jag får ****** ändå.


Håller med hårdrockarn i tråden, gå till närmsta affär och köpt något du tycker om, fan i helvete, 500+ på bälte ;)

MacLeod
2005-06-04, 21:51
Ni måste ju lära er skilja på JL och Stockholmskollektionen. J.Lindebergskjortorna för runt 1500 är ytterst välsydda små verk.
Samma sak är det med Diesel. Deras prylar med Dieselloggan är av sämre kvalitet o till billigare pris för att kidsen som vill bära Diesel. Diesel körde knappast sin sommarvisining i NY med loggor. Nu kommer dom även tillbaka med Diesel StyleLab, mycket ritat av Mr Rosso himself.

bear.flowertwig
2005-06-05, 01:12
Ni måste ju lära er skilja på JL och Stockholmskollektionen. J.Lindebergskjortorna för runt 1500 är ytterst välsydda små verk.
Samma sak är det med Diesel. Deras prylar med Dieselloggan är av sämre kvalitet o till billigare pris för att kidsen som vill bära Diesel. Diesel körde knappast sin sommarvisining i NY med loggor. Nu kommer dom även tillbaka med Diesel StyleLab, mycket ritat av Mr Rosso himself.

Har inte ett plagg med synlig Diesellogga, tycker likväl det är dassig kvalitet. Självklart kör inte Diesel en visning med en massa t-shirts med blaffiga loggor på. Men vilket märke skulle göra det... Diskuterar man ett märkes kvalitet känns det ointressant med specialkollektioner där det väsentliga är vad som hänger i 99% av alla affärer och vad man får för intryck av de plaggen.

Undviker man de värsta JL-loggorna så tycker jag annars de kan ha en del schysst då och då.

vrålapa
2005-06-05, 08:33
Det var ju nån här på kollo som hade ett Uf-företag där dom designade ett bälte och såld, det bältet såg ju rätt fränt ut om jag inte minns fel...vem va det?



www.hexas.se /com

???

MacLeod
2005-06-05, 09:18
Har inte ett plagg med synlig Diesellogga, tycker likväl det är dassig kvalitet. Självklart kör inte Diesel en visning med en massa t-shirts med blaffiga loggor på. Men vilket märke skulle göra det... Diskuterar man ett märkes kvalitet känns det ointressant med specialkollektioner där det väsentliga är vad som hänger i 99% av alla affärer och vad man får för intryck av de plaggen.

Undviker man de värsta JL-loggorna så tycker jag annars de kan ha en del schysst då och då.


Stockholmskollektionen av Lindberg är ingen specialkollektion. Lindeberg startade med golfkollektionen som fortfarande finns kvar. Sen kom Sthlm. Sist ut för att sälja varumärket är JL. Kan inte se vart Diesel faller i kvaliteten, det kanske är du som inte vet hur man sköter om plaggen?

bear.flowertwig
2005-06-05, 11:37
Stockholmskollektionen av Lindberg är ingen specialkollektion. Lindeberg startade med golfkollektionen som fortfarande finns kvar. Sen kom Sthlm. Sist ut för att sälja varumärket är JL. Kan inte se vart Diesel faller i kvaliteten, det kanske är du som inte vet hur man sköter om plaggen?

JL, syftade jag inte på heller.

Och som sagt, när det gäller Diesel snackar jag i första hand om vad som hänger i affärerna, inte vad som visas på en catwalk. Sköter om? Jag är fan pedant! *grr27* Möjligen är det du som ska öppna ögonen för vad skit som generellt hänger på galgarna i Diesels namn?

MacLeod
2005-06-06, 01:13
JL, syftade jag inte på heller.

Och som sagt, när det gäller Diesel snackar jag i första hand om vad som hänger i affärerna, inte vad som visas på en catwalk. Sköter om? Jag är fan pedant! *grr27* Möjligen är det du som ska öppna ögonen för vad skit som generellt hänger på galgarna i Diesels namn?

Handlar man på MQ så blir det ju så..

Pez
2005-06-06, 01:22
Now this is a pissingcontest if there ever was one... :D

bear.flowertwig
2005-06-06, 11:49
Handlar man på MQ så blir det ju så..

Och jag förstår att du har erfarenhet av det...

sunkan
2005-06-06, 11:52
www.hexas.se /com

???

precis :thumbup:

bear.flowertwig
2005-06-06, 12:02
precis :thumbup:

Jävligt kul och inspirerande att läsa om :thumbup: Hoppas det går bra för dem.
Dock, ett sånt där spänne skulle man bara få på mig över min döda kropp.

sunkan
2005-06-06, 12:04
Jävligt kul och inspirerande att läsa om :thumbup: Hoppas det går bra för dem.
Dock, ett sånt där spänne skulle man bara få på mig över min döda kropp.

går bra?...det har redan laft ner företaget, ett UF-företag får man inte ha kvar över sommaren om man inte söker dispens för det.

Dipshit
2005-06-06, 12:12
aah, the old liggande katten-bältet..

bear.flowertwig
2005-06-06, 12:21
går bra?...det har redan laft ner företaget, ett UF-företag får man inte ha kvar över sommaren om man inte söker dispens för det.

Aha, jag fattade att nån form av startperiod var över men visste inte att man var tvungen att lägga ner det. Låter ju korkat att det ska vara så per automatik...

sunkan
2005-06-06, 12:32
Aha, jag fattade att nån form av startperiod var över men visste inte att man var tvungen att lägga ner det. Låter ju korkat att det ska vara så per automatik...

Alla i min klass startade UF-företag, det ingick i våran kursplan till teknik och företagande, så på skoltid fick vi hålla på med företaget och nu när kursen är slut så aveklar alla företagt. lite kuriosa, ni so varit i s-vall har kanske märkt att det står massa betongdrakar lite här och var i innerstan? Det var ett UF företag med 2-3tjejej som jag tror var 16-17 år som gjorde dom där drakarna och sålde en reklamplats till ett företag på varje drake. Reklamplatsen kostade 10-12.000 :D Jag har för mig att det står 8-10st drakar där iaf :bow: Det blir rätt mycket pengar det över ett år om man är 17år

bear.flowertwig
2005-06-06, 14:35
Alla i min klass startade UF-företag, det ingick i våran kursplan till teknik och företagande, så på skoltid fick vi hålla på med företaget och nu när kursen är slut så aveklar alla företagt. lite kuriosa, ni so varit i s-vall har kanske märkt att det står massa betongdrakar lite här och var i innerstan? Det var ett UF företag med 2-3tjejej som jag tror var 16-17 år som gjorde dom där drakarna och sålde en reklamplats till ett företag på varje drake. Reklamplatsen kostade 10-12.000 :D Jag har för mig att det står 8-10st drakar där iaf :bow: Det blir rätt mycket pengar det över ett år om man är 17år

Nån som är intresserad av reklamplats på en 2 meters betonghamster? Kommer stå på plattan. 50.000:- :D