handdator

Visa fullständig version : Hydroxycut ???


vikingur
2005-06-02, 15:40
Hej undrar om nån här som har provat Hydroxycut och om det fungerade bra ??? :D

WHITEFOLKS
2005-06-02, 16:01
Gamla hydroxycut innehöll "ECA".. nya är väl inte mer än koffein och svartpeppar kan jag tänka mig ;) diet och cardio är lösningen :)

vikingur
2005-06-02, 16:08
Gamla hydroxycut innehöll "ECA".. nya är väl inte mer än koffein och svartpeppar kan jag tänka mig ;) diet och cardio är lösningen :)
Lite mera en koffein o svartpeppar ;) men men jag har köpt en burk och ska prova det. Prova Rippfuel förrut funka svinigt bra,tränade som en tok men fick värsta ångestattackerna hihi lite skumt kanske

jwzrd
2005-06-02, 16:19
Lite mera en koffein o svartpeppar ;) men men jag har köpt en burk och ska prova det. Prova Rippfuel förrut funka svinigt bra,tränade som en tok men fick värsta ångestattackerna hihi lite skumt kanske

Hur mycket fettvikt tog du bort med diet fuel då?

WHITEFOLKS
2005-06-02, 16:46
kollade på hydroxycuts hemsida och det som är "aktivt" vad jag kan se är grönt te, koffein och guarana. Sen var det lite annat mumbo som jag inte vet vad det ska ha för effekt.

jwzrd
2005-06-02, 17:34
kollade på hydroxycuts hemsida och det som är "aktivt" vad jag kan se är grönt te, koffein och guarana. Sen var det lite annat mumbo som jag inte vet vad det ska ha för effekt.

Guarana är efedrin. Bara så du vet. Minns inte hur det var om det var dopingklassat eller inte nu.

WHITEFOLKS
2005-06-02, 17:38
Ska inte guarana vara koffein? är iaf så jag har uppfattat det.

edit:
"Guarana contains a high amount of guaranine, a chemical substance with the same characteristics as caffeine. This makes Guarana a stimulant similar to coffee, which means that it:

quickens perceptions
delays sleep
helps with endurance based activities
can help to recover from a hangover
impairs the appetite
will lead to more frequent visits to the toilet
causes a higher blood pressure and an increased heart rate
can make you feel jittery and may prevent sleep at all. "

så antar att det helt enkelt bara är guarana :)

AnimalGen
2005-06-02, 18:32
Guarana är efedrin. Bara så du vet. Minns inte hur det var om det var dopingklassat eller inte nu.
Guarana är ett alternativ val till koffein

Jocke77
2005-06-02, 19:01
Guarana är efedrin. Bara så du vet. Minns inte hur det var om det var dopingklassat eller inte nu.

när blev guarana efedrin ? :laugh:

Jet
2005-06-04, 11:29
Guarana är efedrin. Bara så du vet. Minns inte hur det var om det var dopingklassat eller inte nu.

Fel

vikingur
2005-06-04, 14:42
Guarana är efedrin. Bara så du vet. Minns inte hur det var om det var dopingklassat eller inte nu.
Nu får det bli skärpning Guarana är inte efederin ! Guarana är ett extrakt likvärdigt koffein men efederin är en substans som är beroendeframkallande och fanns b.l.a i gammla rippfuel. Nu är ju koffein i.o.f.s vanebildande men men. Det tycks ha blivit en diskution utanför ämnet här :) Frågan löd alltså om det var någon här som hade provat det inte om "Guarana" är dopingklassat eller ej för att det är det inte :D

vikingur
2005-06-04, 14:43
kollade på hydroxycuts hemsida och det som är "aktivt" vad jag kan se är grönt te, koffein och guarana. Sen var det lite annat mumbo som jag inte vet vad det ska ha för effekt.
Mm det är väl det där andra mumbo som hjälper till ochså :naughty:

vikingur
2005-06-04, 14:46
hihi vad komiskt här ställer man en legitim fråga om effektiviteten av att äta "Hydroxycut" och får kanske 1 svar som har med det att göra o resten sitter o funderar vad Hydroxycut kan innehålla guarana eller ej !!! hihihi
Ja ja tack för en rolig läsning inget illa menar tyckte bara det var underhållande vad alla ha en åskit opm allt men lite kunskap om den igentliga frågan :devil:

vikingur
2005-06-04, 14:48
Hur mycket fettvikt tog du bort med diet fuel då?
Ja det var inte diet fuel utan rippfuel (om det var mej du mena ;) Men rippen tog bort ganska mkt i form av utökad styrka och uthållighet kunde träna som sagt som en tok...men sen om det psykosomatiskt eller ej kan jag inte svara på *popcorn*

Langster
2005-06-04, 15:43
Guarana är efedrin. Bara så du vet. Minns inte hur det var om det var dopingklassat eller inte nu.
Hehe... Allvarligt... Jag vet att du inte gillar kosttillskott, men det börjar ju bli pinsamt när du bara höftar sådär.

Langster
2005-06-04, 15:54
hihi vad komiskt här ställer man en legitim fråga om effektiviteten av att äta "Hydroxycut" och får kanske 1 svar som har med det att göra o resten sitter o funderar vad Hydroxycut kan innehålla guarana eller ej !!! hihihi
Ja ja tack för en rolig läsning inget illa menar tyckte bara det var underhållande vad alla ha en åskit opm allt men lite kunskap om den igentliga frågan :devil:
För att svara på din fråga. Den här produkten ser ut att mest vara inriktad på fettförbränning. Och de flesta sådana produkter fungerar faktiskt ganska dåligt för det ändamålet. Men de innehåller ofta en hel del koffein och andra stimulanter vilket gör att man blir piggare och kan träna hårdare. Om det är just den effekten du är ute efter kan du faktiskt precis lika gärna köpa koffeintabletter på apoteket. Nu när de flesta företag har gått ifrån ephedra är det ju nästan bara koffeinet i dem man känner. Finns vissa med synephrine i som ger liknande effekter som ephedra... Kolla efter nån sån kanske?

vikingur
2005-06-04, 17:03
För att svara på din fråga. Den här produkten ser ut att mest vara inriktad på fettförbränning. Och de flesta sådana produkter fungerar faktiskt ganska dåligt för det ändamålet. Men de innehåller ofta en hel del koffein och andra stimulanter vilket gör att man blir piggare och kan träna hårdare. Om det är just den effekten du är ute efter kan du faktiskt precis lika gärna köpa koffeintabletter på apoteket. Nu när de flesta företag har gått ifrån ephedra är det ju nästan bara koffeinet i dem man känner. Finns vissa med synephrine i som ger liknande effekter som ephedra... Kolla efter nån sån kanske?

Ja men tackar så fint ;) var just det jag undra men det tog sitt lilla tag att få fram det här fina svaret men det kom så tackar tackar *popcorn*

vikingur
2005-06-08, 16:45
För att svara på din fråga. Den här produkten ser ut att mest vara inriktad på fettförbränning. Och de flesta sådana produkter fungerar faktiskt ganska dåligt för det ändamålet. Men de innehåller ofta en hel del koffein och andra stimulanter vilket gör att man blir piggare och kan träna hårdare. Om det är just den effekten du är ute efter kan du faktiskt precis lika gärna köpa koffeintabletter på apoteket. Nu när de flesta företag har gått ifrån ephedra är det ju nästan bara koffeinet i dem man känner. Finns vissa med synephrine i som ger liknande effekter som ephedra... Kolla efter nån sån kanske?

Har nog tänkt köpa dom gammla ripparna har en kompis som kan fixa det, men får sån ångest efter att ha tagit dom vet inte om jag tål dom riktigt eller så har dom bara nån knäpp effekt på mej kanske ;) Men tänkte prova hydroxycut en gång o se vad som händer