handdator

Visa fullständig version : Hur yttrar sig benhinneinflammation?


core
2005-06-02, 13:57
Funderar på vilket sätt benhinne inflammation yttrar sig, vad har det för symptom?

Känner inget efter löpning men jag har haft något som kan liknas vid träningsvärk fram på högra sidan av smalbenet i ca två veckor.

Vidare gör det oerhört ont att trycka på ett specifikt ställe. Jag tränar lite shoot fighting en gång i veckan och den svagaste spark på mitt högra smalben får mig att vika mig på en gång.

Kan det månne vara benhinneinflammation?

izarul
2005-06-04, 23:16
En gång när jag körde ett konditionstest så började det bränna så in i helvete på smalbenen, veckan efter kändes det typ likadant, grym smärta och muskeln på framsidan var konstant spänd, så jag snackade med min idrottslärare och han sa att jag hade fått benhinneinflammation. Kommer dock inte ihåg vad jag gjorde för att förebygga inflammationen.

Nismo
2005-06-04, 23:36
En gång när jag körde ett konditionstest så började det bränna så in i helvete på smalbenen, veckan efter kändes det typ likadant, grym smärta och muskeln på framsidan var konstant spänd, så jag snackade med min idrottslärare och han sa att jag hade fått benhinneinflammation. Kommer dock inte ihåg vad jag gjorde för att förebygga inflammationen.
Köpte nya skor?
Stretchade?
Hade vila från konditionsträningen?