handdator

Visa fullständig version : FUCKERS AND SCREwHEADS ...PART3


FUn-tex SSwinger
2005-06-02, 10:15
Back in the game now, SHIT have to change now "T Ledin"


Så då går jag in i en tung period igen efter lite softa pumpish månader, lite spänd av förväntan om vad som kommas skall, men allting tyder på att detta året kommer bli det bästa ökningsåret hittills, tecknen finns där och viljan är starkare än nånsin, nu hinner jag inte skriva så mycket mer kreatinet börjar pumpa i mina mäktiga quads, dags att lätta o dra ner min snok till hardcoregymmet" f &s" KICK It EZZZEE


Fokus

Ben/vader/trapz

hey hoe lets go !!

pussokram

Matte_Maiden
2005-06-02, 10:47
Såg bra ut på bilderna, lycka till! :)

Herkulez
2005-06-02, 10:53
lycka till


Matte: din avatar är ruskigt ghey

Matte_Maiden
2005-06-02, 11:04
lycka till


Matte: din avatar är ruskigt ghey

Haha, näe? :D Det roliga är jag inte vet om det är en rymmande snorlobba eller om det är din sats som ligger på läppen. :D

Big_Vik
2005-06-02, 11:09
Höll dej som favorit i tävlingen, ska bli spännande att få läsa om dina framsteg. :)

Herkulez: Han har umgåtts för mycket med sina kusiner :naughty:

FUn-tex SSwinger
2005-06-02, 15:34
Tack bojs, nu kör vi hårt o gör vår bästa insats nånsin i bf06 med rippade käkparti, så är det bara att be och hoppas att herkis går ner sig totalt och inte ställer upp :thumbup: ;)

Mycket o fixa under denna perioden, kör bulk nu till början av dec all form av skräpmat är förbjuden, men har inget sug så ska inte bitcha för mycket om det, massa ben och vader totalt annorlunda än hur dom kördes innan. En föredetta byggare reka, pressa som fan, YEs boss sa jag utan att tveka en sekund på hans grymma råd, *killen har status*


Ben/vader

Böj
8 set

Benpress
4 set

hack
7 set

kickz
3 set

sittande curlz
5 set

liggande curlz
4

13 set avder


Succesivt få upp det till 25 set press på bendagen, ökar med ett 1 set i veckan.

schema

1.ben/vader
2.rygg/bi "kanske mage här , får se*
3.bröst/axlar/tri
4.vila

Roterande . kcal intag runt 4300.

FUn-tex SSwinger
2005-06-03, 15:52
Rygg/trapz/bi


Latsdrag "v"
14x/7 6 set

Latsdrag"omvänt grepp"
5 set

skivstång rodd "brett grep"
90/7 110/7 120/6 125/8 130/8 130/7

sittande rodd *explosivt" V grep

100/1x 3 set

skivstångshruggs

pyramid upp till 200kg , 8 set

6 set alt hantelcurl



Höjer vikten i stångrodden succesivt, måste först o främst få in rörelse mönstret igen "var ett tag sen man körde" lägger även om så att vilodagen kommer efter ben känns surt o köra rygg dagen efter ben. Börjar bli knepigt att få på mer vikt i latdraget, skulle gärna vilja få upp det till 155/160kg, klämma fram en 4/5 men det hänger redan så mycket skit ont om plats, måste fixa fram ett rep eller nått till nästa pass, iofs om inte dipbältet hade förmultnat i träningsbagen kunde man ju leka chins istället, men trycket är trots allt vassare i latsdraget, kör på det. kanske skulle lägga upp en bild på mina nya fräscha hamp gardiner, får se.

FUn-tex SSwinger
2005-06-04, 18:00
Hej!!

Blev inte mycket av ett pass idag, känner mig sliten som fan, beror antaglingen på åskan inatt fick inte mycket sömn =(( "åska är skiiitläskigt" har lite fundering om att skära ner intaget en tid och dra av 10 kg för att sedan dra igång igen, så jag svarar bättre på träningen, 3 månder semi on 3 månader off, fetat upp mig snart 17 kg på 4 månader =((((

FUn-tex SSwinger
2005-06-06, 18:38
Jag ångra mig, ultimat tristess att deffa, skär ner lite allmänt på kalori intaget till 3700 istället känns mer pratiskt. Kör några vilodagar nu sen är det bara att tuta o köra några månader till sen är det SEMESTER ett par veckor jävla skönt, jobbat flera timmar denna veckan känns det som=( behöver stanna upp och reflektera opå saker och ting, kanske köpa en radiostyrd helikopter måla den svart, smocka på hakkors med en livs levande hamster som pilot"med sån lite befällshavar flyg keps eller vad det nu heter" det skulle vara så jävla över fett, runt 2000 kommer kalaset att gå på inklusive "captains nest" utformat som en skabbig bar där hamstern skall bo mellan flygfärderna :)

emmzan
2005-06-06, 18:44
You go girl!
http://www.les-smileys.com/smiley/Animaux/Marmottes_divers/smiley_558.gif (http://www.les-smileys.com) http://www.les-smileys.com/smiley/Smiley/Conduire/0085.gif (http://www.les-smileys.com)

Nåt sånt du tänkt dig? Eller snarare en sån här : http://www.les-smileys.com/smiley/Smiley/Conduire/miniauto.gif (http://www.les-smileys.com)

/ Massakerkvinnan

Jense
2005-06-06, 23:05
Kul. kul att du börjat träna nu äntligen. fick tjata på dig länge

FUn-tex SSwinger
2005-06-08, 16:08
Emmzan- mer sugen på en helikopter, plan är gay , men priset på dom större radiostyrda helikipterna är inget o leka med, ev får han bli en astronaut *lite billigare*hamstern får ju samtidigt inte bli skadad "är ingen djurplågare hahahah" ...eller hur :)

jense - gå o grilla en padda




måste skriva snabbt datorn låser sig hela jävla tiden, blir bara en sammanfattning på dom viktigaste seten


igår

rygg/bi

latsdrag "v"

150/7 7 set

skivstågsrodd

140/6 7 set




bröst/axlar/tri

lutandepress

160/5 7 set

lutande flyers hantel

42/6 6 set drop



ca 30/40 set per paass















Hasta luego!

FUn-tex SSwinger
2005-06-09, 16:12
snabba ryck i trollskogen

böj

10 set cutler style

hack

10 set

sitande curl

6 set

liggande curl

4 set

vader

12 set


benlyft med vikt 4 set

crunches 6 set


Börja bli mer och mer kåt på hackliften "karusell kul", skejt i benpressen hjärnbldningen har inte lagt sig sen förra passet =(

Keep it tajt girls!

hangatyr
2005-06-10, 06:36
du är skojig, jag dör av skratt. :laugh:

mangs
2005-06-10, 15:12
woohoo, vilken comeback du gör här bland journalerna. Dina funderingar angående hamstern är något du verkligen borde förverkliga. Glöm inte att lägga upp bilder till oss sen.

Hur ser dagsformen ut annars (på dig alltså,inte hamstern)?

*yourock*

FUn-tex SSwinger
2005-06-11, 14:06
Mangs- hello old chap, dagsformen är ett kapitel för sig , vettefan allmänt vattnig, har faktiskt tänkt ta lite träningsbilder senaste evckorna " kameran ligger redo i bagen" dragit mig lite men det kommer nog så smånigom :thumbup:


Rygg/bi

Latsdrag *v*

153/7 7 set

skivstångsrodd

145/5 "redan pumpat ut mig på 140 =(((*

5 set omvänt grepp latsdrag

4 set utpumpning cable roddet

shruggs rak stång pyramid upp till 200kg 8 set

alt hantelcurl 5 set


SPillde ut halva fördrinken på tshirten idag=(( alla glodde på mig, jag fick ångest, men nu mår jag bra! ska försöka göra en 5 på 170 i skivstångs rodden innan hösten, känns stabilt, easy does it.

FUn-tex SSwinger
2005-06-13, 18:26
hej snusk gubbe!

Bröst/tri/axlar "igår kväll"

lutandepress

160/7 10 set

lutande hantelflyers

6 set

bröst i cc

7 set

rakpress

7set

pecdeck

8 set

dips

6 set

smalbänk

5 set

tripushdowns

6 set

sidolyft cc

11 set

osv

Tappa kontrollen helt efter första setet, kunde inte sluta pumpa pecs, tur dom stängde annars hade man väl fått nånslags pump propp i nöten =( så går det när man tränar kväll, tur man inte hade linne på sig då vettefan vart det hade slutat=/


idag ben/mage/vader

Böj

12 set

Hack

8 set

kickz

6 set

curlz "sittande"

5 set

curlz*liggandes*

6set

vader

12 set

crunches

1x set

Låångt, över 2 timmar, satt o tryckte in på morgonen, fixa nu 30 set press hade alltså 10 set frontböj kvar men det gick inte helt enkelt. MEN nästa vecka DÅ jävlar, men tar nog med mig ett mellanmål så jag får i mig nånting efter 80 min.


Vilodag imorgon sen är det rygg :hbang:

mystic[-_-]
2005-06-13, 18:41
monsterpass *flex* växer du nått min vän? :)

FUn-tex SSwinger
2005-06-15, 13:07
Mystic - ehh len vad händer? växer som en svamp just nu, ben, vader aaaallt aldrig haft en sånt flyt, lite på mig, många tunga set,allrid failure + näringstiming is tha shezzie :thumbup:



Rygg/bi

stående skivstångs rodd

150/7 155/5 7 set Pyramid

enhand rodd

65/7 6 set

Latsdrag "v*"

10 set

latsdrag
"rak*
5 set

latsdrag *omvänt*
4 set

10 set stående curl + lite annat t-bar V osv


Lägger skivstångs rodd som primär övning och höjer till 160 nästa pass och arbetar upp repsen till 7 ca 3-4 pass sen höjer jag igen, grymt kul pass fick gardin på sista setet rodd, bra form bra flyt vad mer kan man begär"r"a.
¨
Bröst/tri/axlar imorgon thats hot

FUn-tex SSwinger
2005-06-16, 17:20
hej!

bröst/bi/tri

Lutande press

7 set

lutande flyers hantlar

6

bröst cc

5 set

pecdeck

5 set

rak hantelpress *med lutande bänk*
5 set

vanlig press
5 set

lyft åt sidan

9 set

tripress

6 set

sittande hantelpress på bänk

6 set

osv


Fett ös, testa attt lägga planka i pressn för längre rörelse längd togg bra jmen slitsamt för trapzen som inte var på g efter gårdagens pass, har lite problem med krämerna jag brukar, svettan gör att det rnnner ner i ögonen under passet körde halva passet med slutna ögon,får börja cleansa innan passen, fick hem mig sub idag, så nu ska jag gå och smeka den, hejdå

Sick-Dog
2005-07-03, 19:39
*uppdate* fortfarande grymma probz med datorn, kommit fram till att det ev är hd´n som krånglar "IBM btw" i vilket fall som helst har en ny på g som borde komma vilken dag som helst, och då kommer journalen uppdateras som vanligt, varit i lite av en svacka senaste 12-14 dagarna bara känts b ingen kraft eller inspiration vilket har resulterat i kassa pass, kommit fram till att det ev består av för lite kcal då vikten samtidigt gått ner så höjer från 3800 till 4300 denna ändring gjordes igår samt som jag slängde bort kp3 då jag tror den är en bov i dramat, mycket riktigt öka 5 kg i lutande pressen direkt + 1 reps,,, den där kp3 där är nånting där som itne riktigt stämmer..iallafall glad att jag hunnit så här långt utan att skiten har hängt sig så bäst av avsluta medans man har medvind.

Puss på panna

Diana
2005-07-03, 23:13
Vilka skivstångsroddar! :hbang: men ffs liite snål me viktinfon är du allt :naughty: :D

FUn-tex SSwinger
2005-07-11, 18:09
Diana - väldigt komplicerat det här med vikter etc. upp och ner höger vänster, kör enbart på känsla efter dom 2 första övningarna "som alltid körs proggressivt" blir liksom roligare så, slipper man ha mental vikt press hela passet ut *svagt psyke* :)

Dagens Pass

skivstångsrodd

165/5 "var nog en sexa men ..jaja"
165/4
160/5
160/4
160/3



Enarms rodd "försöker hålla ryggen rak och enbart dra med ryggen,vilket inte var fallet förr, just 4 the record"

80/8
80/9
80/5
70/9
70/9
70/4


Latsdrag "v"
6 set

Latsdrag* rak*
6

skivstångscurl
50/8--->50/4 6 set

Hammercurl
5 set


Okej bitches nu är man online igen, det var moderkortet som var fuckat, det var tydlingen dom där ovala "mini morötterna" som hade imploderat eller nått, alltså spetsig då liiite missil aktigt men itne alls samma drastiska spets, mer milt, harmonisk, försökte själv först att installera kortet vilket resultera i att cpun rök, sen det ena på det andra, iallafall nu sitter man men näst intill ny dator tror bara det är ram minnet som är kvar, bör ju vara rätt lugnt ett tag framöver, köpte lite top noch gamer shit osså så nu känns det bra, redo att börja hacka igen, passet gick väldigt bra, rodden kändes lättare än vad som var väntat, haft lite problem med ryggen sovit lite snett därför lite orolig inför dagens pass, gjorde en kompromiss med egot och körde full throattle men hoppa shruggsen,bröst imorgon känns bra NU NÄR MAN SLUTAT MED KP3.

puss//

Jense
2005-07-11, 18:31
hallå snyggful. granna passlev! kvar på ön?

FUn-tex SSwinger
2005-07-12, 08:38
jense - ja det gör jag, dom är trevliga och snälla därute.

hangatyr
2005-07-12, 09:23
yes! du är tillbaka! bästa dagboken på forumet! :thumbup:

Jense
2005-07-12, 10:46
jense - ja det gör jag, dom är trevliga och snälla därute.


kan du skicka ett pm till mig någon gång så jag kan visa dig var skåpet ska stå?

tinus
2005-07-12, 10:56
Det var på tiden! Min favoritträningsjournalskrivare är tillbaka :love:

Ser fram emot många skratt..som vanligt :D :hbang:

Btw:Bra pass :thumbup: och bilderna var inte alls tokiga! :bow:

FUn-tex SSwinger
2005-07-12, 12:12
TOGA TOGA TOGA TOGA


jense - vadå? alltså du kör ute på ön nu då? okej men den dag jag känner för att köra ett riktigt jävla skitpass med riktigt jävla låga vikter,så hör jag av mig :thumbup: nej men seriöst du kan ju haka på när du vill, bara att säga till när du är sugen, tränar ju trots allt nästan varje dag "hör av dig innan 10 dock"

hangatyr - hej satanist

Tinus - vilka bilder då?har inte lagt upp bilder på ett rba tag nu, har någon smygtagit bilder på mig ?!?! vad är det som händer! :(


bröst/tri/axlar

lutande press *maskin*

175/7
175/5
175/4
175/2
160/5
160/5
160/2

rakpress *trög nordic*
6 set a 90 kg

hantelflyers

23.5/1x
5 set

ccbröst

5 set

lutande hantelpress

31/7 4 set

liggande frenchpress
55/8 osv 5 set

+hantellyft åt sdain,tripressi cable,stående skivstångspress



Kanon, inga problem, blev förvånad hur lätt första pressen var, gjorde en trög 4 på samma vikt förra veckan men idag köndes det inte ens tungt, höjer nästa gång, kör en vilodag imorgon sen är det ben "legs på amerikanska". Värken i ryggen är borta, sov bara på resåren inatt med andra ord allt känns tipp top , nä nu skall jag gemma lite finns mycket cash och hämta som pro tydlingen :thumbup:






Just det, kp3 är gay.

Puss

tinus
2005-07-12, 12:17
Javisst..jag smyger omkring i vassen och smyg tar bilder :cool: :naughty:

Eller så kanske jag menar bilderna från fototävlingen? :D *slap*

FUn-tex SSwinger
2005-07-13, 12:55
tinus - jaha, men det var ju evigheter sedan, sen manipulerade jag dom ganska kraftigt också med handen på hjärtat, hänt mycket sen dess, pro card etc :)


körde ben iallafall, jag menar lixom hallå?

ben/vader/mage

böj fri

140/7
110/1x
100/1x

10 set

ståede vadpress i nordic**fullt mag*

1x set

kickz

65/1x
6 set

curlz

50/20
6 set

crunches
45/1x 8 set




Har blivit lite av en wuzz när det kommer till benen, börja starkt med 140, kändes väl inte direkt tungt utan mer...tomt..typ små trist..sänkte snabbt till 100 men då behåller jag kontakten i hela rörelsen, som big gay jay fast djupare håller mig nära marken,för den är stabil, benen verkar svara bra på det rent volymmässigt om det nu inte är fett alltihopa svårt och se när man har sin reserver på benen =( snart dags för andra rundan ner till netto dom kör en drive denna veckan på redbull kopior, ett flak a 24 st för 49 kr, fuckin amazing såp det gäller att hamstra SOM EN MAD MAN, men köp inte dernas äpplen för dom är äkligga.


btw kp3 suger klädhängare

mystic[-_-]
2005-07-13, 13:41
Hur lång tid tar dina pass nu funtex? :D och hur splitar du?

äpplen wtf?

Jense
2005-07-13, 13:45
TOGA TOGA TOGA TOGA


jense - vadå? alltså du kör ute på ön nu då? okej men den dag jag känner för att köra ett riktigt jävla skitpass med riktigt jävla låga vikter,så hör jag av mig :thumbup: nej men seriöst du kan ju haka på när du vill, bara att säga till när du är sugen, tränar ju trots allt nästan varje dag "hör av dig innan 10 dock"





ja vi kan ju träna grepp :D

nä, allt i allomannen föder snart. kommer med ide innan tre

FUn-tex SSwinger
2005-07-13, 14:46
mystic- skurit enr en del på tiden, vad skall jag tippa ..runt 90 min kanske sen tar jag ju små fika pauser mellan övningarna iofs, drar ju ut det hela en del, men det händer fortfarande att det kommer upp i en 2 timmar, speciellt på rygg dagarna.


Jense - vad är det med dig och grepp? har rygg nu på fredag om du skall joina, står tunga shruggs på schemat som andra övning, vi är ju lite av trapz facister bägge två, sen är jag faktiskt lie småsugen på att dra loss en sena eller två vi kan leka lite shruggs på 300 kg i smithen och se hur det går, frestande?

Jense
2005-07-13, 14:47
mystic- skurit enr en del på tiden, vad skall jag tippa ..runt 90 min kanske sen tar jag ju små fika pauser mellan övningarna iofs, drar ju ut det hela en del, men det händer fortfarande att det kommer upp i en 2 timmar, speciellt på rygg dagarna.


Jense - vad är det med dig och grepp? har rygg nu på fredag om du skall joina, står tunga shruggs på schemat som andra övning, vi är ju lite av trapz facister bägge två, sen är jag faktiskt lie småsugen på att dra loss en sena eller två vi kan leka lite shruggs på 300 kg i smithen och se hur det går, frestande?


ja det låter kul, vi testar den tanken. säger till på torsdagkväll

du bantarbjörn, ska vi kasta lite amerikansk fotboll efter, kasnek råka tackla någon på vägen?

FUn-tex SSwinger
2005-07-15, 13:14
rygg/bi

skivstångs rodd fri

165/5
167.5/5
167.5/3
160/2


shruggs rak stång smith

180/7
220/7
240/7
260/6
270/6

enarms rodd
70/10
80/8


latsdrag-v
5 set

latsdrag-rak
7set

rak skivstångscurl
5 set

hammerhantelar
5 set

segt som fan idag, ingen explosivitet alls, dålig frukost, upprörd mage, kraftigt försenad, allting gick imot lilla moi *allting är bajs smilie*, men ändå PB, lucky me.

Jense
2005-07-15, 13:17
var fan va du?




jag va hemma

FUn-tex SSwinger
2005-07-15, 13:26
Du är sånt anus, jag som hade tagit på min chanel no 5 o allt=(

Diana
2005-07-15, 15:22
WOW va stark du är :bow: knäböjjandet va hur grymmt somhelst!! NICE att du återvänt till journal land :thumbup: :)

FUn-tex SSwinger
2005-07-16, 16:11
Diana - exakt, 100 kg ÄR grymt hardcore, försöker tona ner det lite i dagboken så inte sida efter sida fylls med svartsjuka kommentarer, men så är det ju med allt, faktiskt funderat lite på SL "125kg+" kanske kan pressa ytterliggare 2.5kg, pallplats bara där enligt stor bengt på gymmet "ex hardcore lyftare" får se hur det går med den satsningen :thumbup:




Peks vas on the shreddulee todaj, letts gå.


Lutande press"maskin"

175/6
180/6
180/5
180/4
+3 set

hantel flyers lutande "rakpressen var upptagen=((("

31/1x 5 set

rakpress nordic "work up set "
->90/7a
6set

Bröst i cc
22.5/10
5 set

lutande hantelpress utpumpning

28.5/10
5 set

freedom press

55/8 7 set ->>>40/6

kickbackz i cc

25/10 4set

lyft åtsdian
22.5/10
6 set

militärpress Utpump

50/9 5 set


Bra pass, rytm blöev störd när nån jävla mansdrönare kom och snodde pressen"mitt framför mina ögon #¤"#¤!?!?!?" när jag uppenbart visade med blicken att jag ev skulle köra där efter jag var klar med den lutande pressen, shit like that pisses me off, tog ett par djupa andetag och försökte lugna ner mig själv med lite hantelflyers men destu mer jag tänkte på det DESTU ARGARE BLEV JAG, sen kramades vi och hade torrsex på toan "vissa frivilligt, andra under tvång ;-)"

Vaknade imorse med en helvetes huvudvärk ömm i hela hjärn balken, kunde knappt tänka sen bara försvann det under träningen... vad konstigt. "faktiskt sant"


shit jag är såååå uttråkad, ladda ner sims2 "sugen på att spela gud" vem fan orkar med sånt shit, lyckades matförgifta och bränna ihjäl en hel familj, roligare än så blev det itne =( det blir en 0 av 5 möjliga , SKIT SPEL.

kp3 har fuckat upp mitt liv.

puss/kram

FUn-tex SSwinger
2005-07-18, 11:11
Gårdagens pass, var lite efter .-

Böj fri

100/1x ->>> 80/5

8 set

STående vadpress i nordic
fullt mag 10 set

+kickz and curlz o massiva crunches, lekte lite i benpressen men det var inget strukturerat zå palla inte lägga vikterna på minnet


Ännu en morgon och ännu en besvikelse över att man inte ser ut som jolly Jay när man kastar sin första blick i spegeln, fundera lite på det här med schemat och sånt, på att ev varva med kramp pass vs tungt vart efter varann, eller jag vet inte riktigt, så jävla förvirrad just nu, börjar känna mig mer och mer desperat, utvecklas inte tillräckligt snabbt, ett alternativ för att okupera min hjärnverksamhet är att satsa på ett seriöst försök att nå 300 i mark så fort som möjligt, då har jag iallafall gjort nått "konkret" får grubbla lite mer på det här känns det som.

FUn-tex SSwinger
2005-07-23, 14:23
Har ändrat s´chemat och kör nu 40 set på 40 min, på vikter som känns rätt för stunden, max explosivitet/konatkt, riktigt krampa sönder musklen, lite jobbigare men förhoppningsvis så ger det mer volym, prövar det ett par månader sen får det bli en utvärdering här.

Klo
2005-07-23, 14:42
Har ändrat s´chemat och kör nu 40 set på 40 min, på vikter som känns rätt för stunden, max explosivitet/konatkt, riktigt krampa sönder musklen, lite jobbigare men förhoppningsvis så ger det mer volym, prövar det ett par månader sen får det bli en utvärdering här.

Hela passet ett enda långt superset, hehe lite speciellt kanske men testa du ska bli intressant å se vad du tyckte.

FUn-tex SSwinger
2005-08-15, 10:05
Klo - Problemet med att köra såhär var ju helt klart pulsen/flåset, speciellt rygg när man startar passet med en bas övning som skivstångsrodd som mattar ut kroppen till den grad som den faktiskt gör, vikterna i kommande övningar sjönk drasktiskt och inte pågrund av muskel utmattning utan flåste blev helt enkelt för högt då det inte direkt fanns tid för nån vila, ev med lite ändringar i val av övningar så kan man eliminera detta tillstånd , men med handen på hjärtat så var det faktiskt rätt trist att köra såhär , dags o byta stil igen :D




Okej nya tider , nya insikter + ny fräsch jacka


hög set, 90+min pass med fika i halv tid,

1.ben/vader/mage 50 set + totalt
2.bröst/tri/axlar "mycket press övningar, mest basic runt 70+ set
3.vila
4.rygg/Bi "öppnar med tunga chins istället för skivrodd som läggs som övning 4 i rygg gruppen, 60+ set totalt
5. vila

sen upprepning, totalt set mycket bas övningar fria böjar, stående press etc

Föööda

lägger mig på 4500kcal+ har abörjat käka massa nötter känner att det behövs mer så kalla "goda fetter" för att kunna klara återhämtningen så bra somd et går.


uppdatera sedan hur det går

mystic[-_-]
2005-08-15, 10:07
freak *yourock*