handdator

Visa fullständig version : Supavecka


E.S
2005-05-31, 10:29
Det finns bara en sak jag tar mer seriöst än min träning festa/supa/ha kul, dock är jag medveten och accepterar att det påverkar min träning negativt, men man får göra det bästa av situationen.

Under sommaren kommer jag åka utomlands och festa en vecka, och av erfarenhet vet jag att dieten kommer bestå av till 90% alkoholhaltiga dycker och till 10% fyllekebab. Jag antar att det är väldigt dumt att träna under vecka p.g.a kosten, så det får helt enkelt bli en vilovecka. Men finns det något enkelt jag kan göra som "damage controll", d.v.s åtminstone minska den negativa effekten. Att äta 3 ggr per dag kan jag försöka, men det lär knappast bli några fullvärdiga måltider, något annat? (Att ta en lung dag eller dricka med måtta kommer inte på fråga) :devil: :devil: :hbang: :hbang: :hbang:

Chandler
2005-05-31, 10:30
Drick mycket vatten också!

Jay-Z
2005-05-31, 10:35
Äsch, spela roll. En vecka kommer inte paja något nämnvärt. Ha kul och tänk på att bara ha kul. :thumbup:

vill_bli_stor
2005-05-31, 16:50
Ja vafan ut och roa dig och skit i alla aspekter kring träning, som tidigare sagt så kommer det inte att hända mycket på en vecka, lite trögt första dagarna då du börjar träna igen men det kan det kanske vara värt? ;)

johnnytex
2005-05-31, 17:01
Jag vill oxå det *cry*

Sup och ha kul! :)

heljis
2005-06-01, 05:16
Exakt, sup och ha skoj! :thumbup: Om du har möjlighet, käka så många gånger per dag du kan.. så långt skulle nog jag har sträckt mig.. Om inte annat för att jag blir hungrig som ett as om jag inte käkar var 3e-4e timme :D

MrBoris
2005-06-01, 07:41
Ha kul för fan;)
Själv har jag snart varit i Australien i 4månader och plugga och jag tror inte att jag varit under 2fester/veckan under dessa 4månader. Kan tänka mig att snittet på 2.2fester/veckan eller något och det har blivit en jävla mängd alkohol :)
Men jag har även tränat på här och tro det eller ej ökat i både bröst, biceps, triceps, axlar, rygg och ben. Men det är för att de dagar jag inte supit så har jag ätit nyttigt och styrketränat 3-4gånger/veckan och även försökt behålla lite kondition med en 2-3springpass i veckan. Så 1vecka doesnt matter, just have fun ;)

E.S
2005-06-01, 08:11
Ok, låter mycket uppmuntrande...Lovar ett ta ett glass för er också ;)

Herkulez
2005-06-01, 08:58
Ok, låter mycket uppmuntrande...Lovar ett ta ett glass för er också ;)
ta en cornetto åt mig

seriöst: så länge du inte ska tävla inom en snar framtid så ha kul och skit i formen