handdator

Visa fullständig version : Zlatan


Megatuttarna
2005-05-30, 23:46
Hahaha läs hennes jävla artikel, hon är ju fan så dum man kan bli.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,652484,00.html

"Jag skriver detta för att framhålla att det inte är någonting ont i det vi gör. Vi står på allmän plats och filmar Zlatan som ensam kommer gående till sin bil."

Haha det är liksom helt ok att förpesta någons liv genom att filma honom t o m när han går på allmän plats. Hur jävla friskt låter det egentligen?

Hon förtjänade att bli överkörd. Hur i helvete kan man se en sån grej som sund?

Haha sen kommenterar hon det själv genom att säga:

"-Vi kände oss illa till mods alla tre. Och det känns absurt att det händer när man sköter sitt jobb. Så där bär man sig bara inte åt, punkt."

Myten
2005-05-30, 23:53
Såg inslaget och det va inget fel i Svts agerande, de stod och filmade på gatan som vem som helst.....
Del Pierro vinkade hejdå från sin bil!
Notera att de varken agerade hotfullt eller va i närheten av Zlatan....

Dumleman
2005-05-30, 23:57
Vilken klant som inte backade på dem *rolleyes*.

Megatuttarna
2005-05-30, 23:58
Såg inslaget och det va inget fel i Svts agerande, de stod och filmade på gatan som vem som helst.....
Del Pierro vinkade hejdå från sin bil!

Vadå som vem som helst? Ser du folk filma på gatan bara sådär eller? Det är fan inte normalt. Må hända att det rör sig om världsstjärnor och att de får vänja sig vid publicitet men om man nu är så jävla professionella reportrar så lär man kunna ordna möten eller annat; nu är det ju bra jävla integritetskränkande när man terroriserar någon genom att filma denne varenda gång tillfälle ges. Utöver det hävdar man dessutom att man bara sköter sitt jobb, haha som om det skulle legitimera det hela liksom.

Trance
2005-05-31, 00:00
Vadå som vem som helst? Ser du folk filma på gatan bara sådär eller? Det är fan inte normalt. Må hända att det rör sig om världsstjärnor och att de får vänja sig vid publicitet men om man nu är så jävla professionella reportrar så lär man kunna ordna möten eller annat; nu är det ju bra jävla integritetskränkande när man terroriserar någon genom att filma denne varenda gång tillfälle ges. Utöver det hävdar man dessutom att man bara sköter sitt jobb, haha som om det skall legitimera det hela liksom.

Zlatan är en idiot. Klarar man inte av det lilla så är det tragiskt. Jämför med en riktigt stor fotbollspelare eller filmstjärna och vad de får utstå.

Megatuttarna
2005-05-31, 00:06
Zlatan är en idiot. Klarar man inte av det lilla så är det tragiskt. Jämför med en riktigt stor fotbollspelare eller filmstjärna och vad de får utstå.

Han är snarare mänsklig; utöver det har han ballar att säga ifrån. Att hela jävla bunten av världskändisarna blir behandlade som skit, den ena värre än den andra, legitimerar knappast vad reportrarna håller på med. Det borde snarare påvisa hur jävla ofriskt det hela är.

Nu kan man ju dra resonemang om att ifall det inte vore för reportrarna så skulle dessa personer aldrig vara så kända som de är. Det är givetvis sant, men när det finns möjligheter för kändisar och reportrar att göra det här på ett humanare sätt så förstår jag inte varifrån reportrarna får ballarna att försöka rättfärdiga sitt grisiga beteende?

Normalt är det aldrig.

Danne S
2005-05-31, 00:20
Jag fattar inte vad hon gnäller om, han backade mot dem, så fort man backar backar man ju mot nånting, det betyder ju inte att man vill förstöra något eller mörda nån. Det låter ju på henne som om de blivit mordhotade på en grov nivå.

Myten
2005-05-31, 00:26
Det är inte första gången det slår slint i Zlatans skalle.....
Tycker för övrigt hela händelsen har fått för stora proportioner....
Men Zlatan är ju inne nu i kvällspressen!

ante
2005-05-31, 00:34
Storyn verkar både överdriven och vinklad. *whatever*

Skrive både delvis moraliserande, försvarande och rättfärdigande.

Får lite "obehagskänslor" över hur journalister fungerar och agerar... :MrT:

Garnax
2005-05-31, 00:51
Zlatan har som många "stjärnor" media att tacka för mycket och att agera trevligt och inte som ett svin kan man göra för sina fans även om man inte gillar journalisterna som filmar.

Att dessutom vara så nonchanlant att man tänker backa på dom (vilket efter han åsikter om Svensk media inte skulle förvåna mig) är inte acceptabelt.

Att ha mediadrevet efter sig får man helt enkelt acceptera om man vill vara kändis, för utan media ingen kändis

Själv har jag aldrig gillat Zlatan

Tomten
2005-05-31, 02:02
aftonbladet + hora + hög med avföring + korkade svenskar + skandal + sensation = ??

Trance
2005-05-31, 02:13
Han är snarare mänsklig; utöver det har han ballar att säga ifrån. Att hela jävla bunten av världskändisarna blir behandlade som skit, den ena värre än den andra, legitimerar knappast vad reportrarna håller på med. Det borde snarare påvisa hur jävla ofriskt det hela är.

Nu kan man ju dra resonemang om att ifall det inte vore för reportrarna så skulle dessa personer aldrig vara så kända som de är. Det är givetvis sant, men när det finns möjligheter för kändisar och reportrar att göra det här på ett humanare sätt så förstår jag inte varifrån reportrarna får ballarna att försöka rättfärdiga sitt grisiga beteende?

Normalt är det aldrig.

Skillnaden är att han knappt blir utsatt, det är en bråkdel av vad större stjärnor blir utsatta för. Bli filmad på avstånd utan någon ens ställer frågor. Jämför det med vad t.ex. Britney blir utsatt för.

TrasMannen
2005-05-31, 07:22
Zlatan är en liten Zlampa

Loke
2005-05-31, 07:47
aftonbladet + hora + hög med avföring + korkade svenskar + skandal + sensation = ??

Klad Kolozzeum.

Wooch
2005-05-31, 07:53
Skillnaden är att han knappt blir utsatt, det är en bråkdel av vad större stjärnor blir utsatta för. Bli filmad på avstånd utan någon ens ställer frågor. Jämför det med vad t.ex. Britney blir utsatt för.

förstår vart du vill komma, men bara för att andra personer är mer utsatta, betyder det inte att det är rätt att bära sig åt sådär. jag tycker att journalister och stjärnor ska kunna kompromissa om intervjuer och liknande då båda parter är med på det. Sedan att Zlatan beter sig sådär, är inte befogat heller. Nu vet jag inte hur mycket sanning det ligger i artikeln, men tycker det är lite fel att förfölja folk och filma dessa och kräva kommentarer. Vissa personer går för långt.

Goddaniel
2005-05-31, 08:01
Vad är Zlatan för en idiot egentligen? *grr*


Varför körde han inte på dom?


;)

Herkulez
2005-05-31, 08:03
Seriöst så tror jag det är kraftigt överdrivet det här, hade det varit så jävla allvarligt så hade nog reportern ringt polisen (allt för extra skriverier).

daja
2005-05-31, 08:26
Zlatan beter sig som en jävla tönt ibland, killen har inte en aning om vad taktkänsla är.

backflash
2005-05-31, 08:37
med tanke på hur illa den grabben kör ska de nog vara glada att de lever :D

skaparn
2005-05-31, 08:43
Men om vi funderar på problemet med efterhängsna paparazzis, hur ska vi undvika att gynna deras verksamhet? Det är väl en fråga om konsumentval men jag är lite dålig på den där branchen. Vilka tidningar köper in bilder av den typ som kräver smygfilmande och buskage?
Mao, vad ska jag bojkotta? För jag avskyr verkligen kändishets, även om man kan tycka att många av de som klagar på att de är uppvaktade av pressen samtidigt utnyttjar pressen till fullo. Minns Diana som exempel.