handdator

Visa fullständig version : Paintballställen i sthlm?


victor_n
2005-05-30, 17:01
jag funderar på att dra ut min flickvänn på en heldag där vi bla ska skjuta lite paintball.. nu undrar jag bara vaaart i sthlm det finns sådana ställen där man kan lira de? helst nära stan och söderut :)


mvh//victor

victor_n
2005-05-30, 18:51
Bump :(

manko
2005-05-30, 18:53
google är din polare i öken :)

victor_n
2005-05-30, 18:58
google är din polare i öken :)
jo har försökt söka på men allt jag får upp är ställen ute i buschen eller paintball teams *screwy*

fick höra nått om ett ställe på kungsholmen där det bla finns gokart oxå någon som vet om detta?

Tomten
2005-05-30, 19:22
gör som jag, samla ihop ett gäng polare, beställ några low-class bössor från USA (du får bättre bössor än de som används på "hyrställen"... köp boll i sverige.

Vi var 14 pers som beställde och om vi åker på moms så får vi betala 1400:- kronor för ett helt nybörjarkit... bössor, masker, tub och hopper... dessutom har vi då köpt utrustning så vi kan justera bössorna och för att fylla på tuberna... Gas kommer vi "hyra" kostar 350:- att fylla tuben samt 7kr per dag att hyra sjävla gastuben. Då har vi så vi kan skjuta 10.000+ boll utan problem. Boll kostar cirka 18 öre/st om man beställer via nätet.

Nu håller vi dessutom på att bygga upp en bana (en släkting äger lite mark som vi har fått tillstånd att hålla till på. Vi har dragit upp en plan på hur banan ska se ut och nu i dagarna ska vi dra och börja bygga.

Piranha
2005-05-30, 19:24
jag funderar på att dra ut min flickvänn på en heldag där vi bla ska skjuta lite paintball.. nu undrar jag bara vaaart i sthlm det finns sådana ställen där man kan lira de? helst nära stan och söderut :)


mvh//victor


Allvarligt är du säker på att det är paintball du vill utsätta din tjej för under en heldag ... Jamenar luffsa omkring i skogen som en idiot i skidglasögon och få blåmärken och bli förnedrad ... dessutom myggbiten å jävligt.. du kommer ju inte få nåt på en vecka efteråt !!!

Bättre vore en spa dag på hasseludden.

Allan
2005-05-30, 20:09
Allvarligt är du säker på att det är paintball du vill utsätta din tjej för under en heldag ... Jamenar luffsa omkring i skogen som en idiot i skidglasögon och få blåmärken och bli förnedrad ... dessutom myggbiten å jävligt.. du kommer ju

Anar en självbekännelse här! Berätta mer....
*popcorn*


allan