handdator

Visa fullständig version : Tråden för redskap eller prylar som gått sönder i hemmet!


Myten
2005-05-30, 13:42
:cryout:

Myten
2005-05-30, 13:43
Observera, jag använder dessa redskap!!!!!!!

Nån annan som har trasiga "redskap"?

hallar
2005-05-30, 13:45
Skruvad tråd men ok. Jag har en nackhuva som gick sönder. Sedan köpte jag en rejälare ifrån ironmind. Vet inte riktigt vad du är ute efter? ;)

Myten
2005-05-30, 13:46
Inga köksredskap?

Dipshit
2005-05-30, 13:49
Inga köksredskap?
hahaha..
nog inte så vanligt?

Langster
2005-05-30, 13:49
Hahaha, den ena tråden värre än den andra!

Jag har en liknande kastrull, men handtaget hänger fortfarande kvar, men väldigt löst. När man kokar saker i den rinner det ut där det glappa handtaget sitter så det bublar och fräser över hela spisen!

Sen har jag en sån handukshängare på toan (rör som sitter på väggen som man kan lägga handuken över så den torkar) Iaf, hade sån jävla träningsvärk en gång när jag skulle resa mig upp från toan att jag försökte klättra upp med hjälp av hängaren... Den slets rakt ut ur väggen! Nu har jag bara tryckt in den i väggen... sitter lite löst... Ah finns mer, inte mycket som funkar som det borde hemma hos mig. Ryker orosväckande från spisen ibland när man steker eller kokar... :D

sunkan
2005-05-30, 13:50
folk tänder på mycket konstigt, men trasiga köksredskap *screwy*

Myten
2005-05-30, 13:52
Hahaha, den ena tråden värre än den andra!

Jag har en liknande kastrull, men handtaget hänger fortfarande kvar, men väldigt löst. När man kokar saker i den rinner det ut där det glappa handtaget sitter så det bublar och fräser över hela spisen!

Sen har jag en sån handukshängare på toan (rör som sitter på väggen som man kan lägga handuken över så den torkar) Iaf, hade sån jävla träningsvärk en gång när jag skulle resa mig upp från toan att jag försökte klättra upp med hjälp av hängaren... Den slets rakt ut ur väggen! Nu har jag bara tryckt in den i väggen... sitter lite löst... Ah finns mer, inte mycket som funkar som det borde hemma hos mig. Ryker orosväckande från spisen ibland när man steker eller kokar... :D

Det här va det sjukaste jag hört på länge!!! :D :D
Du är sjuk!!!!! :D
Kan tänka mig scenen.... det puttrar som en diesel motor i köket!

hum
2005-05-30, 13:53
Iaf, hade sån jävla träningsvärk en gång när jag skulle resa mig upp från toan att jag försökte klättra upp med hjälp av hängaren... Den slets rakt ut ur väggen!

Hade en vägghylla ovanför sängen förut, på den hade jag tre kaktusar..

Ont gjorde det.. :laugh: :em:

Bite
2005-05-30, 13:55
Ett tag hade jag en stekpanna som jag manövrerade med polygrip, har tyvärr inga bilder på eländet.

Myten
2005-05-30, 13:57
Ett tag hade jag en stekpanna som jag manövrerade med polygrip, har tyvärr inga bilder på eländet.


:cryout: :D :laugh: :laugh:
Sicket fläsklägg!

Myten
2005-05-30, 14:10
Apropå hyllor!
För några år sedan ramlade en hylla ner och förstörde en del saker, jag hade tur i oturen.... fjärkan fick sig en skråma men fungerarade då som nu!

Langster
2005-05-30, 14:44
Apropå hyllor!
För några år sedan ramlade en hylla ner och förstörde en del saker, jag hade tur i oturen.... fjärkan fick sig en skråma men fungerarade då som nu!
Haha, skråma? Den är ju krossad!

Ah mitt tvättställ borde jag ta en bild på... Ett sånt som hänger över badkaret. Själva knappen som man fäster det med i väggen har lossnat så jag har bundit upp skiten i sig själv. Lite obalanserat, man får vara försiktig när man hänger upp kläder på den! Sen ser det förjävligt ut också! :D

Myten
2005-05-30, 14:57
Haha, skråma? Den är ju krossad!

Ah mitt tvättställ borde jag ta en bild på... Ett sånt som hänger över badkaret. Själva knappen som man fäster det med i väggen har lossnat så jag har bundit upp skiten i sig själv. Lite obalanserat, man får vara försiktig när man hänger upp kläder på den! Sen ser det förjävligt ut också! :D


Har du tendens att överlasta tvättstället?

Baan
2005-05-30, 15:00
fan myten det där är nästan lite sorgligt, ok om man pajar grejer som är svåra att byta ut, men köksredskap som ändå är hyffsat billiga kan man väl ändå köpa nya? illa illa :booty: :D

Myten
2005-05-30, 15:03
fan myten det där är nästan lite sorgligt, ok om man pajar grejer som är svåra att byta ut, men köksredskap som ändå är hyffsat billiga kan man väl ändå köpa nya? illa illa :booty: :D


Snål och lat!

palme
2005-05-30, 15:05
Har slitit ner tvättstället ovanför badkaret jag med...var halt när jag hade duschat.

En ungjävel hängde i tjejens hatthylla förra veckan...den är dock uppsatt igen. Synd att ungen inte gjorde sig illa.

Har inte en fungerande kontroll i hela huset.

Baan
2005-05-30, 15:07
Snål och lat!

jo förstod det. inte funderat på att skapa en liten hemsida och lägga upp massa bilder och sen ha en liten insamling? självklart bör det vara en bild på några gulliga kaniner som du hotar att offra om du inte får tillräckligt med cash för att köpa nya grejer

Myten
2005-05-30, 20:49
jo förstod det. inte funderat på att skapa en liten hemsida och lägga upp massa bilder och sen ha en liten insamling? självklart bör det vara en bild på några gulliga kaniner som du hotar att offra om du inte får tillräckligt med cash för att köpa nya grejer


Haha... ja folk tar ju betalt för vad som helst på internet!
Men jag är en sann djurvän, däremot kan jag ta bilder på min chimp!

Jense
2005-05-30, 20:56
kastade kniv på mitt skåp en gång.. sitter en knivspets kvar i skåpet =/

annars är jag jävligt duktig på att inte ta sönder saker, eller iaf kasta det som går sönder

Wooch
2005-05-30, 21:01
Jag har en kastrull utan handtag, och när gör gröt med denna så blir ett jäkla äventyr. Jag slänger den inte för den har ett affektionsvärde.

Myten
2005-05-30, 21:01
Nån som har trasiga underkläder?

rememberence
2005-05-30, 21:02
Nån som har trasiga underkläder?
mer än du vill veta

Nismo
2005-05-30, 21:03
fan, jag har massa bilder när min säng pajade under en förfest. Det är dock flertalet obscena och väldigt olämpliga bilder vilket kommer resulteta i ban om de läggs upp.

rememberence
2005-05-30, 21:03
Jag har en kastrull utan handtag, och när gör gröt med denna så blir ett jäkla äventyr. Jag slänger den inte för den har ett affektionsvärde.

affektionsvärde?

:D

Myten
2005-05-30, 21:04
Har hål i de flesta av kallingarna!

Cilia
2005-05-30, 21:04
skulle kunna lägga upp en bild på alla mina fjärrkontroller.
antingen är dom tejpade eller så saknar dom lock så man måste hålla batterierna på plats manuellt men jag är för trött för att ta bilder ikväll.

vet inte vad jag gör för att dom ska gå sönder. Dom bara åker i marken av ngn anledning, inte mitt fel.

rememberence
2005-05-30, 21:07
skulle kunna lägga upp en bild på alla mina fjärrkontroller.
antingen är dom tejpade eller så saknar dom lock så man måste hålla batterierna på plats manuellt men jag är för trött för att ta bilder ikväll.

vet inte vad jag gör för att dom ska gå sönder. Dom bara åker i marken av ngn anledning, inte mitt fel.
erkänn det är dina enorma axlar/rygg och ben som stöter ner dom ;D

Myten
2005-05-30, 21:08
skulle kunna lägga upp en bild på alla mina fjärrkontroller.
antingen är dom tejpade eller så saknar dom lock så man måste hålla batterierna på plats manuellt men jag är för trött för att ta bilder ikväll.

vet inte vad jag gör för att dom ska gå sönder. Dom bara åker i marken av ngn anledning, inte mitt fel.


Det är inte så att du har borderline syndrom som resulterar i kraftiga humör- svängningar vilket fjärkontrollerna får lida för!

Cilia
2005-05-30, 21:30
erkänn det är dina enorma axlar/rygg och ben som stöter ner dom ;D
magen my dear, magen!!

Det är inte så att du har borderline syndrom som resulterar i kraftiga humör- svängningar vilket fjärkontrollerna får lida för!
humör har jag mycket av, vill du ha lite? *w*

Myten
2005-05-30, 21:33
magen my dear, magen!!


humör har jag mycket av, vill du ha lite? *w*


Haha...........vet ej.. ni kvinnor......