handdator

Visa fullständig version : Linne eller inte?


SnabelKotte
2005-05-29, 13:54
okej vi alla har sett det och alla tycker olika.
nu lär vi få bukt med denna problem.
Är det gay att träna i linne eller inte? polarn säger att det är extremt gay, folk som sneglar sig själva i spegeln medans dom lyfter tungt :P.
Men vad tycker ni? tränar ni i linne eller inte?
själv varierar jag, rätt skönt o köra i linne faktiskt.

Ordet är fritt....

Karate_kid
2005-05-29, 13:54
är man biff är det ok.
är man smaltjock är det inte ok.

Officer
2005-05-29, 13:55
Man tränar i linne för att det är skönt och bekvämt.

Yankeee
2005-05-29, 13:55
http://www.yamaha-custom-club.com/bilder/linne.jpg

:confused:

Baan
2005-05-29, 13:56
bekvämt är vlä fan träna naken.. slippa linnet

King Grub
2005-05-29, 13:57
Jag tränar aldrig i något annat än linne. Vadå gay? Meh. Tanken har inte ens slagit mig. Det är varmt. Skulle jag tvinga mig att svettas i en tröja bara för att någon tänker gay när dom ser hud? Ha. Då är det väl dom som är gay (eller småpojkar som tror att dom är tuffa) , inte den som tränar i linne.

http://www.hevolve.com/ico/gayfight.gif

Grisen
2005-05-29, 13:57
Använd linne om du känner för det! Jag bryr mig inte om folk på gymmet har linne, t-shirt eller tröja.

Bite
2005-05-29, 13:59
Linne är väl helt normalt, att fundera på huruvida det är gay eller inte känns lite som att man slutade med på högstadiet.

Myten
2005-05-29, 13:59
Fjolla eller inte?

WHITEFOLKS
2005-05-29, 14:00
Träna i vad du vill träna i sålänge gymmet tillåter det :thumbup:

JustinCredible
2005-05-29, 14:01
gay? GAY? GAY?!! GAY?!!

AndersHermansson
2005-05-29, 14:01
:confused:

Och han kisar väldigt sexigt med ögonen. :thumbup:

JAM
2005-05-29, 14:06
Jag har faktiskt börjat köra i linne på senaste tiden och fan vad luftigt och svalt och skönt det är.

Vet är dock inte helt säker på om jag skulle köra i linne på något större gym...
*flex*:em:

http://www.hevolve.com/ico/gayfight.gifHahaha, du och dina smileys.... :laugh:

Sverker
2005-05-29, 14:09
Hatar tröjor. De tillåter inte mig att sträcka ut i ytterlägena *grr27*

Tränar i linne naturligtvis.

Karate_kid
2005-05-29, 14:09
Hatar tröjor. De tillåter inte mig att sträcka ut i ytterlägena *grr27*

Tränar i linne naturligtvis.


spännis ? ;)

Ame
2005-05-29, 14:14
Men ärligt talat, hur töntigt är det inte att tänka på vad folk som tränar har på sig. Klart att det finns de som har på sig linne för att flasha sina muskler, men varför bry sig? Jag brukar alltid ha långa tights på mig när jag tränar löpning, anledning: Det är bra, så varför bry sig om hur det ser ut.

Grisen
2005-05-29, 14:15
If you got it, flaunt it!!

Vic_1981
2005-05-29, 14:16
Men ärligt talat, hur töntigt är det inte att tänka på vad folk som tränar har på sig. Klart att det finns de som har på sig linne för att flasha sina muskler, men varför bry sig? Jag brukar alltid ha långa tights på mig när jag tränar löpning, anledning: Det är bra, så varför bry sig om hur det ser ut.

Långa tights är fan ruggigt gay, mer gay än linne helt klart.

keZo
2005-05-29, 14:24
Linne och "trekvartsbyxor"...finns inge skönare att träna i. Specellt nu när tempen börjar stiga i gymet.

Vet inte om folk har börjat uppfatta en för att vara seriösare efter byte till linne. Får iaf förfrågningar om passhjälp nu, vilket aldrig hände förut. Så :thumbup: för linne!

aliquis
2005-05-29, 14:32
Skönt ja, men pinsamt när man är liten, och säkert om man är stor också ;)
Ser sig i spegeln? Det gör man väl med eller utan linne.

King Grub
2005-05-29, 14:43
Skönt ja, men pinsamt när man är liten, och säkert om man är stor också ;)
Ser sig i spegeln? Det gör man väl med eller utan linne.

Tycker man att man själv är pinsam är man rätt osäker och bryr sig för mycket om andras åsikter. Och "andra" har säkert annat för sig än att titta på dig och utvärdera din pinsamhet.

Kung Sumo
2005-05-29, 14:46
Skönt att träna i linne, gay eller inte......svalare så helt enkelt :)

Tricklev
2005-05-29, 14:59
spännis ? ;)

Mja, sverker har ju rätt o vara det också :D

Jense
2005-05-29, 15:01
linne är skönt, jag tränar i bar överkropp faktiskt, men då tränar jag också hemma.. annars hade jag nog tränat i linne.. skönt med linne på sommaren när man kastar amerikanskfotboll, spelar brännboll eller spelar fotboll

Karl_alfred
2005-05-29, 15:04
Tycker det är väldigt obekvämt med linne.

lauria
2005-05-29, 15:06
ja tycker att det är helt okej att träna i linne ovasett vilken kroppstyp man har. Det finns dom som tycker att varken feta eller pinnsmala människor borde ha linne, men den uppfattningen delar jag inte alls!!!!

EDIT: Sen tycekr jag att det kan vara bara KUL och BRA, att spinkiga och feta törs träna i linne. För det finns ingen spec kropp som är mer "godkännd" för att ha linne än nån annan. Själv så anväder jag linne rätt sällan.

Fatcan
2005-05-29, 15:07
Tränar i ärmlös t-shirt.

Chris
2005-05-29, 15:08
Dom som säger att det är gh3y med linne brukar själv bara vara för spinkiga/feta för att själva se bra ut i linne. Beror nog mest på avundsjuka, vad skulle det annars bero på att folk klagar vad andra har på sig?

Själv bryr jag mig inte alls vad folk tränar i, men har sett en kille som tränade i en gymnast-dräkt och solbrillor... det kanske var lite extremt, men annars bryr jag mig inte.

Sverker
2005-05-29, 15:09
spännis ? ;)

Ja :D

Destra
2005-05-29, 15:10
Gay gränsen har för mig paserats när man köpt ett "JL" linne för 600 kr och tränar i. *spy*

Kwon
2005-05-29, 15:12
Vilken fråga.

Träna i vad du anser vara bekvämt och som följer ditt gyms regler.

Om man fick skulle jag träna naken för jag blir grymt svettig.

Varför bry dig om vad andra tycker (såvida det följer reglerna), gay?

Om folk tycker linne e gay så får dom tycka det.

Smala, tjocka, biffiga, träna i linne om ni känner för det.

Jag bryr mig inte.

Kebab-Arne
2005-05-29, 15:20
Själv tränar jag alltid i t-shirt, inte av de snyggare slaget direkt. Stör mig på om tröjan åker upp så magen blottas om man kör chins tex, så brukar ha ganska långa t-shirts också. Blir ännu snyggare. :)

Linne skulle jag kanske kunna träna i men då får jag ta och raka mig under armarna. För inte vidare snyggt med en granskog under armarna när man tex kör chins. Enligt mig. Ifs borde jag väl raka mig iaf... (vem var det nu som var gay...?)

Här tränar alla i linne...

Nismo
2005-05-29, 15:24
Linne självklart. Helst tofflor och shorts också, ska försöka börja med det senare snart är det tänkt.

MacLeod
2005-05-29, 15:24
Gay gränsen har för mig paserats när man köpt ett "JL" linne för 600 kr och tränar i. *spy*

Varför går gränsen vid en viss summa? Är det för att du är fattig?
Är det mer gay då att träna på ett dyrare gym än ett billigt?
Jag får starka vibbar om att du själv är gay.. Nått du döljer?
Fram med det på mors dag..

OggeP
2005-05-29, 15:30
Jag tränar enbart i t-shirt. Helst funktionströjor, exempelvis Crafts.

Jag gillar inte att köra i linne, t-shirt passar mig ypperligt.

kimonque
2005-05-29, 15:34
brukar köra me tröjja, åtminstonde på bröst passen, känns som man inte blir så kall snabbt!

Destra
2005-05-29, 15:37
Varför går gränsen vid en viss summa? Är det för att du är fattig?
Är det mer gay då att träna på ett dyrare gym än ett billigt?
Jag får starka vibbar om att du själv är gay.. Nått du döljer?
Fram med det på mors dag..

Summan 600 var hämtad ur luften, inte fan vet jag vad ett JL linne kostar, så gränsen går inte vid en viss summa. Naturligtvis menade jag inte att alla som tränar i JL lnne är Gay.

Nej jag är inte fattig

Nej

Det önskar du va? Lessen att göra dig besviken. Men det finns säker nån jätte bra kille till dig där ut också. *kissass*

Gabriel_
2005-05-29, 15:37
linne på sommaren för att det blir så jädra varmt annars, på vintern blir det tisha

Zafer
2005-05-29, 15:38
Varför går gränsen vid en viss summa? Är det för att du är fattig?
Är det mer gay då att träna på ett dyrare gym än ett billigt?
Jag får starka vibbar om att du själv är gay.. Nått du döljer?
Fram med det på mors dag..
Håller med ovanstående

Zafer
2005-05-29, 15:39
Summan 600 var hämtad ur luften, inte fan vet jag vad ett JL linne kostar, så gränsen går inte vid en viss summa. Naturligtvis menade jag inte att alla som tränar i JL lnne är Gay.

Nej jag är inte fattig

Nej

Det önskar du va? Lessen att göra dig besviken. Men det finns säker nån jätte bra kille till dig där ut också. *kissass*
HOHOHOH, vad rolig du är.
är du mer hardcore för att du tränar i dina utoinvända kalsonger som du haft på dig i en vecka eller något sånt? :laugh:

Jense
2005-05-29, 15:41
nej men det är oekonomiskt att träna i ett JL linne som kostar lika mycket som en beganad 240. men det är klart, det är mordernt att va metrosexuell och med det följer dyra kläder till ingen nytta.

Jax
2005-05-29, 15:41
Långa tights är fan ruggigt gay, mer gay än linne helt klart.
Nu ska du passa dig. Du vet att jag är starkare än vad du är. :D

Nismo
2005-05-29, 15:44
Jag skulle aldrig träna i något billigt skitlinne under typ 6-700 spänn

Jax
2005-05-29, 15:47
Jag skulle aldrig träna i något billigt skitlinne under typ 6-700 spänn
Köp ett funktionslinne för 300-500 spänn.
Hur ett bomullslinne med bokstäverna "JL" på kan vara bättre än ett linne av polyester är för mig oförklarligt.

Nismo
2005-05-29, 15:48
Köp ett funktionslinne för 300-500 spänn.
Hur ett bomullslinne med bokstäverna "JL" på kan vara bättre än ett linne av polyester är för mig oförklarligt.
Du märker skillnaden när du sätter det på dig. Det är en väldigt mycket bättre investering att köra med JL.

Yankeee
2005-05-29, 15:48
Jag har ett par linnen från lumpen som ni kan få köpa för 799kr / st.

Jax
2005-05-29, 15:49
Du märker skillnaden när du sätter det på dig. Det är en väldigt mycket bättre investering att köra med JL.
Märkligt, alla mina Newline och Craft kläder andas mycket bättre än mina andra märkeskläder. Måste vara något magiskt med just JL-linnen. *rolleyes*

Nismo
2005-05-29, 15:50
Märkligt, alla mina Newline och Craft kläder andas mycket bättre än mina andra märkeskläder. Måste vara något magiskt med just JL-linnen. *rolleyes*
Sen blir man mycket starkare med JLlinne också.


(snälla, förstå nu att dessa inlägg varit ironiska)

Honn
2005-05-29, 15:55
Jag kör alltid i linne och shorts förutsatt att det inte är bendag, då behöver jag en t-shirt för att suga upp svetten från trapsen så att stången inte halkar.

hallar
2005-05-29, 15:58
Jag tränar i gamla landstinget linnen som är ruggigt slitna, lite håliga med. Till detta ett par shorts så jag flashar mina brutalt bitiga med ;). Brukar inte bry sig mycket om vad jag tränar i bara det inte luktar illa så..

BigForre
2005-05-29, 15:59
Haha, mobbad diskussion...jag skiter fullkommligt i vad folk tränar i, själv känner jag inte för att träna i ett linné från D&C eller dyligt då det känns som bortkasstade pengar, då jag inte är nere på gymmer för att vara snygg. (Man är för övrigt inte särskilt snygg när man börjar lassa på mkt vikter när man markar och skall till att lyfta ;) ). För mig blir det första bästa reklam-tshirt som finnes i lådan mjukisbyxor på vintern fotbollsshorts på sommaren. Kanke är folk som går och pekar på mig å tycker att jag är skabbig på gymmet, vem vet...OBS! ett bekvämlighetstipps, de dagar när ni inte markar eller kör knäböj eller dyl, prova strumpor utan skor, skönt som fan...CYA

Jax
2005-05-29, 16:03
Sen blir man mycket starkare med JLlinne också.


(snälla, förstå nu att dessa inlägg varit ironiska)
Fan också, är det därför jag är så klen?

(nähä :confused: ;))

Ectomorph
2005-05-29, 16:04
Jag tränar i ett gammalt 80-talslinne som jag är helt fäst vid. Trycket föreställer en stor gorilla som lyfter en skivstång! :hbang:

z_bumbi
2005-05-29, 16:11
Trycket föreställer en stor gorilla som lyfter en skivstång! :hbang:

En klassiker.

abjorn
2005-05-29, 16:12
Jag har alltid tränat i långärmad tröja och byxor, och kommer fortsätta med det. Har prövat köra i t-shirt några gånger men det känns så naket *spy* Inte heller bryr jag mig vad andra tränar i, så läge det inte är hotpants och rosa kaninöron. Då kanske jag tittar lite.

hubbabubba
2005-05-29, 16:19
kör på mina 100kr linnen från kappahl =D

Vic_1981
2005-05-29, 16:19
Nu ska du passa dig. Du vet att jag är starkare än vad du är. :D

Jo, i know..mitt inlägg var ironiskt, springer själv i tights och tränar ibland i linne när jag inte känner mig för fet.

mela
2005-05-29, 16:20
Tycker ändå att det är nice när biffiga tjejer/killar går runt
i linnen så man ser musklerna. Man blir extra motiverad till
att köra ännu hårdare då! :thumbup:

Herkulez
2005-05-29, 16:23
Jo, i know..mitt inlägg var ironiskt, springer själv i tights och tränar ibland i linne när jag inte känner mig för fet.
ja men då är du gay med så......


jorå händer att jag kör med linne.

Jax
2005-05-29, 16:25
Jo, i know..mitt inlägg var ironiskt, springer själv i tights och tränar ibland i linne när jag inte känner mig för fet.
Ja att du är fet måste ju ofta vara ett problem. *screwy*
Hur gick tävlingen förresten?

Sverker
2005-05-29, 16:26
Jag tränar i ett gammalt 80-talslinne som jag är helt fäst vid. Trycket föreställer en stor gorilla som lyfter en skivstång! :hbang:

World Gym :thumbup:

Officer
2005-05-29, 16:42
Håller med ovanstående

Jag intygar att denna snubbe har större JL-collection än någon annan här :D

Bigbulka
2005-05-29, 16:51
Folk får klä sig i vad dom trivs i tycker jag.

datorjaevel
2005-05-29, 16:53
Linne och "trekvartsbyxor"...finns inge skönare att träna i. Specellt nu när tempen börjar stiga i gymet.

Vet inte om folk har börjat uppfatta en för att vara seriösare efter byte till linne. Får iaf förfrågningar om passhjälp nu, vilket aldrig hände förut. Så :thumbup: för linne!

Upfatta dig för o va seriösare.... snarare att de ser hur klent byggd du är nu när du visar huden så de tycker synd om denne stackare som ser ut att just börjat sin karriär i träningshallen, så de är omtänksamma och frågar om du vill ha passhjälp eftersom många nybörjare fastnar under stången.

(OBS är inte allvarlig, kände bara för o skriva det första som dök upp i mina tankar när jag läste ditt inlägg.)

bubbe
2005-05-29, 16:54
hur är det att köra tunga knäböj med hyffsat fräsch sl-stång om man har linne?



förresten, själv kör jag med den närmsta liggandes t-shirten i garderoben.

datorjaevel
2005-05-29, 16:55
träna naken skulle vara intressant, men dock så skulle det nog bli ganska pinsamt när man ligger o bänkar och får stånd... iaf med tanke på att det bara är killar på gymmet här.

bubbe
2005-05-29, 16:57
träna naken skulle vara intressant, men dock så skulle det nog bli ganska pinsamt när man ligger o bänkar och får stånd... iaf med tanke på att det bara är killar på gymmet här.

är det jag som har potensproblem eller??? har nämligen aldrig under ett pass fått stånd.

z_bumbi
2005-05-29, 17:00
hur är det att köra tunga knäböj med hyffsat fräsch sl-stång om man har linne?

Jag tänker i alla fall aldrig göra om det.

Ectomorph
2005-05-29, 17:09
World Gym :thumbup:

For sure :cool:

Matte_Maiden
2005-05-29, 17:13
Jo, i know..mitt inlägg var ironiskt, springer själv i tights och tränar ibland i linne när jag inte känner mig för fet.

Haha, du har ju alltid linne på dig även fast du klagar på formen. :D

Jonny_88
2005-05-29, 17:16
är det jag som har potensproblem eller??? har nämligen aldrig under ett pass fått stånd.
Ja, jag får alltid stånd när jag kör bänkpress.

Brukar träna i linne.

Grahn
2005-05-29, 17:26
träna naken skulle vara intressant, men dock så skulle det nog bli ganska pinsamt när man ligger o bänkar och får stånd... iaf med tanke på att det bara är killar på gymmet här.

Fan du gillar dina bänk du.

Leon
2005-05-29, 17:30
Varför inte bar överkropp :naughty:

Yankeee
2005-05-29, 17:30
Varför inte bar överkropp :naughty:

För att vi är taniga?

z_bumbi
2005-05-29, 17:31
Varför inte bar överkropp :naughty:

Ja vill du ha det så tror jag ingen klagar?

hobbitar
2005-05-29, 17:32
Tränar i ärmlös t-shirt.

Linne?

Slartibartfast
2005-05-29, 17:32
Alltid linne. Utom ibland på bendagen.

Fatalist
2005-05-29, 17:35
Linne eller tajt tröja

Wooch
2005-05-29, 17:38
T-shirt känns mer bekvämt och därför använder jag inte linne.

Leon
2005-05-29, 18:37
Ja vill du ha det så tror jag ingen klagar?
Menar givetvis killar *slap*

RobbeliRobban
2005-05-29, 18:42
Gärna linne, men inte på gymmet. Linne är äta pizza-med-extra-ost klädsel, urtvättad trasig t-shirt är träningskläder.

TCOG
2005-05-29, 18:43
folk får la träna i linne om dom vill det, kvittar mig om dom spänner sig också. inget jag tänker på...

finns folk på mitt gym gym som tränar i bar överkropp också ibland på vissa övningar, so what

RobbeliRobban
2005-05-29, 18:47
finns folk på mitt gym gym som tränar i bar överkropp också ibland på vissa övningar, so what

Det är ju nästan mer ghey än att träna i mössa eller solglasögon.

Tolkia
2005-05-29, 18:59
Märkligt, alla mina Newline och Craft kläder andas mycket bättre än mina andra märkeskläder.
I second that. Inte för att jag har någon vidare gigantisk garderob av flashiga träningskläder i övrigt att jämföra med, men jag köpte en svid från Newline i våras, och det har blivit så att jag helst inte vill använda några andra träningskläder längre ... första gången jag svettas mindre i en långärmad, tjockare topp än i en kortärmad, tunnare. :confused:

Cilia
2005-05-29, 19:58
Varför inte bar överkropp :naughty:
så brukade vi köra när jag spelade basket och delade upp oss i lag. för att särskilja laget fick det ena ta av sig. Det var verkligen skönt att köra utan tröja alls, helt underskattat. Fast då var vi bara tjejer i salen iofs.

Fast nu tränar jag gärna i bylsiga t-shirts, så stora som möjligt. Ibland glider ärmarna ner när man kör typ lats och där tittar ngt fram som kan börja anas vid en muskel eller liknande.

palme
2005-05-29, 20:00
så brukade vi köra när jag spelade basket och delade upp oss i lag. för att särskilja laget fick det ena ta av sig. Det var verkligen skönt att köra utan tröja alls, helt underskattat. Fast då var vi bara tjejer i salen iofs.

Ååå tjejer i sportbehå...porrigt, för porrigt för killarna att se *rolleyes*

Cilia
2005-05-29, 20:02
Ååå tjejer i sportbehå...porrigt, för porrigt för killarna att se *rolleyes*
hhmmmm glömde att säga att vi inte hade sånna då ....

Kwon
2005-05-29, 20:04
hhmmmm glömde att säga att vi inte hade sånna då ....

Ni körde Brooklyn "Bounce" med andra ord
:laugh:

palme
2005-05-29, 20:04
hhmmmm glömde att säga att vi inte hade sånna då ....

Troligt då...

Grisen
2005-05-29, 20:04
Ni körde Brooklyn "Bounce" med andra ord
:laugh:


:laugh: :laugh:

zanzi
2005-05-29, 20:06
Tycker man att man själv är pinsam är man rätt osäker och bryr sig för mycket om andras åsikter. Och "andra" har säkert annat för sig än att titta på dig och utvärdera din pinsamhet.

Bästa sättet att få motivation ju. Tips är att ställa sig framför spegeln på morgonen och repetera "Jag är minst, fulast och svagast. :thumbup: :D

Cilia
2005-05-29, 20:12
Ni körde Brooklyn "Bounce" med andra ord
:laugh:
yeppers

Troligt då...
varför skulle jag ljuga om det?
vi var för tusan oskyldiga tjejer i våra tidiga tonår.
för oss var det en kul grej dessutom badade vi ju jämt toppless så det var väl eg ingen skillnad. Sen sa jag att vi var själva i salen, vi tränade alltid mellan 20-21.30 de var ingen annan där då

keZo
2005-05-29, 21:53
Upfatta dig för o va seriösare.... snarare att de ser hur klent byggd du är nu när du visar huden så de tycker synd om denne stackare som ser ut att just börjat sin karriär i träningshallen, så de är omtänksamma och frågar om du vill ha passhjälp eftersom många nybörjare fastnar under stången.

(OBS är inte allvarlig, kände bara för o skriva det första som dök upp i mina tankar när jag läste ditt inlägg.)

En liten missuppfattning där ;) ...folk ber mig hjälpa dom, inte tvärt om *flex*

(fegar själv i smithen så jag behöver ingen hjälp) :em:

Popeye
2005-05-29, 22:21
Kör själv med Översta T-shirt i lådan.
Bar överkropp är grymt skönt när det är som varmast på sommaren.
Hade jag bättre ekonomi så skulle jag köpa på mig en bunt långärmade tröjor att träna i.

trubaduren
2005-05-29, 22:24
yeppers


varför skulle jag ljuga om det?
vi var för tusan oskyldiga tjejer i våra tidiga tonår.
för oss var det en kul grej dessutom badade vi ju jämt toppless så det var väl eg ingen skillnad. Sen sa jag att vi var själva i salen, vi tränade alltid mellan 20-21.30 de var ingen annan där då

Tränaren hade lite akut sprungit på toa?

obesogen
2005-05-29, 22:35
Hatar tröjor. De tillåter inte mig att sträcka ut i ytterlägena *grr27*

Tränar i linne naturligtvis.

Ytterlägerna? Haha du kan väll sträcka ut lika bra i en t-shirt. Lol vilken rolig anledning.

Jag tycker det är gay om det är ett nätlinne eller ett sånt med extremt smala band över axlarna och som är väldigt lågt skuret på ryggen, men det är bara min personliga åsikt...

För övrigt tycker jag det är skabbigt med folk som är toksvettiga som tränar i linnen och ligger och dryper på maskinerna. Sen tycker jag själv det är lite snuskigt att träna i linne och ligga och ha bara axlar mot bänken i typ hantelpressen där en miljard andra har legat och svettats, men jag kanske har lite bakteriekskräck eller nått.

obesogen
2005-05-29, 22:40
Originally Posted by Destra
Gay gränsen har för mig paserats när man köpt ett "JL" linne för 600 kr och tränar i.

Varför går gränsen vid en viss summa? Är det för att du är fattig?
Är det mer gay då att träna på ett dyrare gym än ett billigt?
Jag får starka vibbar om att du själv är gay.. Nått du döljer?
Fram med det på mors dag..

Oj kände sig kläd-MacLeod träffad? :booty: :D

Fatcan
2005-05-29, 23:15
Linne?


Linne = http://www.lingeriebowl.com/LingerieBowlStore/images_products/36_big.jpg

Ärmlös t-shirt = http://www.lambdashopping.com/shopping/ImageLarge/530-1.jpg

no1fitness
2005-05-30, 02:30
Jag brukar träna i linne om jag tycker att formen är ok, annars T-shirt.

Sverker
2005-05-30, 05:25
Ytterlägerna? Haha du kan väll sträcka ut lika bra i en t-shirt. Lol vilken rolig anledning.



Helt beroende på hur långt du sträcker fram armar och axlar i sittande rodd eller hur långt bak du drar ihop axlarna i en hantelpress. Vissa är mer rörliga än andra ;)

hangatyr
2005-05-30, 06:43
jag brukar ha tjocka bomullsbrallor på underkroppen och på överkroppen en galet tjock bomullsjacka som inte går att knäppa. i stället knyter jag ett långt tygband om midjan.

AnimalGen
2005-05-30, 09:43
Är det bendag så gäller t-shirt annars är det linne eller tank-topp( också kännd som armlös t-shirt),

AnimalGen
2005-05-30, 09:45
För övrigt tycker jag det är skabbigt med folk som är toksvettiga som tränar i linnen och ligger och dryper på maskinerna. Sen tycker jag själv det är lite snuskigt att träna i linne och ligga och ha bara axlar mot bänken i typ hantelpressen där en miljard andra har legat och svettats, men jag kanske har lite bakteriekskräck eller nått.
Extrem jobbigt att ha med sig en handuk då?

jwzrd
2005-05-30, 09:48
Gärna linne, men inte på gymmet. Linne är äta pizza-med-extra-ost klädsel, urtvättad trasig t-shirt är träningskläder.

Du har så rätt min gode man!

MacLeod
2005-05-30, 11:21
Originally Posted by Destra
Gay gränsen har för mig paserats när man köpt ett "JL" linne för 600 kr och tränar i.



Oj kände sig kläd-MacLeod träffad? :booty: :D

Inte det minsta. En ung grabb på runt 12 bast berättade för mig att JL stod för jävla loser, kan inte göra annat än att hålla med.
Jag tränar i för korta linnen, urtvättade t-shirts eller kläder jag fått i spons av olika företag. Har jag missat att ta med mig överdel eller byxor så kör jag med det jag har med mig på kroppen oavsett material.
Skiter fullständigt i om folk tittar på mig för att jag tränar axlar i ett par jeans.

Piranha
2005-05-30, 11:23
Inte det minsta. En ung grabb på runt 12 bast berättade för mig att JL stod för jävla loser, kan inte göra annat än att hålla med.
Jag tränar i för korta linnen, urtvättade t-shirts eller kläder jag fått i spons av olika företag. Har jag missat att ta med mig överdel eller byxor så kör jag med det jag har med mig på kroppen oavsett material.
Skiter fullständigt i om folk tittar på mig för att jag tränar axlar i ett par jeans.

Bergis du som kört i Jeans och boots på gymmet ..

Baan
2005-05-30, 11:25
Du har så rätt min gode man!

Amen to that

_Magnus_
2005-05-30, 12:01
Sletna för stora reklam t-shirts och knälånga shorts funkar bäst för mig.

Linne hmm jag är kluven, det kan va jääävligt gay, det beror helt på vem som har det. Jag kan störa mig som fan om räkor har det o står o sneglar på sig själva i spegeln så dom får smygribba.

Men o andra sidan får väll folk träna i vad dom vill. Biffar har iallafall gjort sig förtjänta av linne.

hallar
2005-05-30, 12:19
Sletna för stora reklam t-shirts och knälånga shorts funkar bäst för mig.

Linne hmm jag är kluven, det kan va jääävligt gay, det beror helt på vem som har det. Jag kan störa mig som fan om räkor har det o står o sneglar på sig själva i spegeln så dom får smygribba.

Men o andra sidan får väll folk träna i vad dom vill. Biffar har iallafall gjort sig förtjänta av linne.

Förtjänt av linne? Det låter konstigt i mina öron. Om man väger 55 kg och trivs med att träna i linne så är väl det ok. Det är väl kul att se musklerna man tränar om det nu motiverar en.

_Magnus_
2005-05-30, 12:23
Förtjänt av linne? Det låter konstigt i mina öron. Om man väger 55 kg och trivs med att träna i linne så är väl det ok. Det är väl kul att se musklerna man tränar om det nu motiverar en.



Ja förtjänt var ett dåligt orval. OBS! Jag skrev att man väll får ha det man vill nånstanns i slutet *innocent*

Men jag vidhåller det där med taniga spännisar.

Lillgrabben
2005-05-30, 12:27
är man biff är det ok.
är man smaltjock är det inte ok.



QUE?!



Ha på er vad fan ni vill & skit i vad alla små förståsigpåare tycker.

Huvudsaken är väl att användaren trivs i kläderna, att de är rentvättade & inte luktar illa!

*Flash*
2005-05-30, 12:27
Man tränar väl ändå i det man trivs i och känner sig bekväm i?
Dom som är töntiga eller gay är väl snarare dom som är så jäkla fåninga att dom inte vågar träna i det dom vill för att dom bryr sig för mycket om vad andra tycker.

Hur gamla är ni egentligen? Nyligen kommit in i puberteten?

Slartibartfast
2005-05-30, 16:21
Linne = http://www.lingeriebowl.com/LingerieBowlStore/images_products/36_big.jpg

Ärmlös t-shirt = http://www.lambdashopping.com/shopping/ImageLarge/530-1.jpg

Aha! Då är det "ärmlös t-shirt" som jag använder. Man lär sig varje dag.

Krokodil
2005-05-30, 17:18
När jag tränar i linne är det varken gay eller macho.. bara äckligt! :em:

Fatcan
2005-05-30, 18:35
Aha! Då är det "ärmlös t-shirt" som jag använder. Man lär sig varje dag.

:D :thumbup:

joriice
2007-08-18, 01:50
En gammal tråd, i know, men är det någon som har åsikter hurvida lite britningar på armar (relativt vältränade) ser ut bland folk? Bryr man sig? ..... O_O

Bara undrarrr...

Deceiver85
2007-08-18, 01:54
Veckans bump?

joriice
2007-08-18, 01:55
Ja, ftw. Men den kommer till liv snart. :D

Fjod0r
2007-08-18, 17:00
oftas linne, det är skönt och man får en chans att beundra sig själv. Handen på hjärtat det är ju därför man (läs, jag) tränar.

Kör oftast i shorts med, för att inte glömma att jag har ett par vader (något jag lyckas förtränga när jag har långbyxor)


edit. aawww necro

Tuniz
2007-08-18, 17:05
Linne is the shit :thumbup:

Definitivt skönast att träna i linne

mangemani
2007-08-18, 17:07
beror på vilken kropp dom sitter på.
stor och bitig person,kan vara snyggt.
en tanig person som är smal så att personens taniga muskler syns när dom lyfter,inte snyggt.
men alla har ju rätt att bära vad dom vill.

Drfg
2007-08-18, 17:09
Har haft det pa mig nan gang men kanndes som alla glodde pa en och tankte varfor har den tanige javeln linne for :) Fast det ar javligt bekvamt annars.

Slartibartfast
2007-08-18, 17:31
Kör alltid i linne. Alltid.

Nimille
2007-08-18, 17:34
Jag är smal och har linne på gymet oftast.
Dock har jag det bara när jag är brun.
Blek & tanig + linne är en dålig kombo.

blekfet2
2007-08-18, 17:58
Skitsamma om man är smal/tjock eller tränad, linne är skönt att träna i!

Vad spelar det för roll vad Petter-Niclas tycker?

Slartibartfast
2007-08-18, 18:07
Jag har dessutom alltid ett svart linne, så folk tror säkert att det är samma linne som jag aldrig tvättar.

Jag har typ 10 st svarta 3€-linnen. Jag har funderat på att numrera dem med stora vita siffror på ryggen. :D

_henkee
2007-08-18, 18:22
Jag har dessutom alltid ett svart linne, så folk tror säkert att det är samma linne som jag aldrig tvättar.

Jag har typ 10 st svarta 3€-linnen. Jag har funderat på att numrera dem med stora vita siffror på ryggen. :D

Vart köpa billiga slartilinnen?
Hittar inga billigare linnen än 99-129kr/st. När ja dessutom är tanig i linnen så är de bättre att ha billigt skit!

Arf Pingvin
2007-08-18, 18:34
Tight vitt linne är gay som fan.

Brukar träna i basketlinne ibland och köra frontböjar. Manligt som fan.

Rahf
2007-08-18, 18:59
Spelar det någon roll egentligen om det sitter snävt eller löst? Huvudsaken det inte glider upp för att det är för kort. Jag skippar helst att se Mr. Buttcrack.

Personligen är det t-shirt eller linne.

Slartibartfast
2007-08-18, 19:15
Vart köpa billiga slartilinnen?
Hittar inga billigare linnen än 99-129kr/st. När ja dessutom är tanig i linnen så är de bättre att ha billigt skit!

Jag köper dem på varuhus, typ på såna där de har riktigt fula kläder för bönder. (jag vet inte vad ni har för kedjor i Sverige). Men linnen går bra att köpa. Mina bästa linnen har gått lös på saftiga 3,5€ styck.

joriice
2007-08-18, 19:16
Även H&M brukar väl ha linnen för 80 spänn eller mindre? Inte så insatt, köper aldrig linnen typ... :P

Rahf
2007-08-18, 19:17
Ska vara Rusta eller något överskottsbolag som säljer dem allra billigast då.

Lite synd att vi inte har K-Mart/Wal-Mart här :D. Där kan man hitta billiga skitsaker.

Piranha
2007-08-18, 19:18
Det är helt okej att träna i linne, dock inte damlinne som jag sett en del killar göra.

joriice
2007-08-18, 19:21
Det är helt okej att träna i linne, dock inte damlinne som jag sett en del killar göra.

Heh, hur ser ett sådant ut? Bra att veta så man inte ger sig iväg i ett sådant någon gång (kör inte med linne som sagt) :D

Piranha
2007-08-18, 19:28
Heh, hur ser ett sådant ut? Bra att veta så man inte ger sig iväg i ett sådant någon gång (kör inte med linne som sagt) :D

Undvik bara damavdelningen så är du safe, gå annars till en träningsbutik eller kom till Faring öppet hus, lasse brukar ha lite kläder.

Edit: aaah göteborg, ja då blir träffen en bit att åka.

mystic[-_-]
2007-08-18, 19:32
Bara att köra i linne om man vill. Jag själv gör inte det.

StefanC
2007-08-18, 19:37
Har kört i linne ett fåtal tillfällen och gör det mer än gärna, men det som håller tillbaka mig är alla blickar. Så det blir t-shirt 99/100ggr.

Stoltz
2007-08-18, 19:39
Det är väldigt skönt att träna i linne. Om någon tycker det är jobbigt att någon som inte är biffig gör det, så är det deras problem. Att man ska behöva se snygg ut på gymmet för att folk vill det är fanimej löjligt.

Absinteh
2007-08-18, 19:57
Träna i bådeoch!

Svedberg
2007-08-18, 20:23
Linne är skönt sålänge det inte är tajt.
Nån som har tips på vart (webshop helst) jag kan handla xl-xxl linnen som är LÅNGA? och inte är modell byggarlinne?

Aasa
2007-08-18, 20:30
Jag har läst hela tråden och därför känner jag mig dum.

Daniiiel
2007-08-18, 20:32
Kör ganska ofta i linne nu för tiden, man får ganska mycket blickar när man har en en sleeve tatto med. Sen vad folk tycker ger jag blanka fan i, stör någon sig på det (?) så får dom väl göra det.

nr16
2007-08-18, 21:53
Tränar hemma så kör utan ngt på överkroppen ^^

Stoltz
2007-08-18, 21:57
Jag har läst hela tråden och därför känner jag mig dum.

Tränar du i tjejlinne? ;)

flesh
2007-08-18, 22:33
okej vi alla har sett det och alla tycker olika.
nu lär vi få bukt med denna problem.
Är det gay att träna i linne eller inte? polarn säger att det är extremt gay, folk som sneglar sig själva i spegeln medans dom lyfter tungt :P.
Men vad tycker ni? tränar ni i linne eller inte?
själv varierar jag, rätt skönt o köra i linne faktiskt.

Ordet är fritt....

Efter att ha sett en massa fitnessfolk träna i linné började jag tänka att det såg nog ändå lite fjolligt ut.

På sommaren tränar jag hemma och då är det shorts+bar överkropp som gäller. Helt enkelt för varmt med nått annat på.

På vintern brukar det vara så pass hygglig temp på gymmet att tshirt eller sweatshirt är brukligt, beroende på vilket pass jag kör.

Så jag slipper helt enkelt detta livsavgörande dilemma :D

Ärligt talat dock - hade jag tyckt att det är för varmt med tshirt hade jag valt linne (och det har jag gjort ett flertal gånger).