handdator

Visa fullständig version : Dvd tips, Chuck Norris rulle för 20 spänn på ICA MAXI


Myten
2005-05-29, 00:45
Är ni som jag?
Letar hopplöst efter en cool rulle i 20 kronors tunnan, det enda ni hittar är Blue Jean Cop!
Rädslan för den ultimata skitfilmen får er att gå vidare bort till charken istället, där pengarna kan investeras på ett säkert sätt!

Gjorde tvärtom denna gång och rotade fram en gammal Chuck Norris rulle vid namn Bleeders Bleeders, blev inte besviken, helt klart värd sina 20 spänn!
Plain 70-tals Texas Rednex action med lite brister, men det är ju Walker Texas RANGER i huvudrollen och massa roundkicks!
Låt er inte skrämmas bort av imdb betyget!

Plot Outline: Truck driver searches for his brother, who has disappeared in a town run by a corrupt judge. :thumbup:

backflash
2005-05-29, 09:26
Hittade Ahhhhhnolds första film(?) (Hercules i New York) :D... dock verkar allt vara tv-portningar... 4:3 och 2.0-ljud (eller 1.0)... men men... 20 spänn it is :D

Baan
2005-05-29, 09:31
lone wolf mcquade är ju sån texas ranger rulle, den är rätt bra, fast dte är inte den du menar myten?

Officer
2005-05-29, 10:48
Plot Outline: Truck driver searches for his brother, who has disappeared in a town run by a corrupt judge. :thumbup:


:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Bite
2005-05-29, 10:55
Ah, den har jag sett minns jag. Chucken var ung och skägglös om jag minns rätt, och finalen innehöll en minnesvärd hoppspark i slowmotion :hbang:

blekfet2
2005-05-29, 11:15
Är ni som jag?
Letar hopplöst efter en cool rulle i 20 kronors tunnan, det enda ni hittar är Blue Jean Cop!
Rädslan för den ultimata skitfilmen får er att gå vidare bort till charken istället, där pengarna kan investeras på ett säkert sätt!

Gjorde tvärtom denna gång och rotade fram en gammal Chuck Norris rulle vid namn Bleeders Bleeders, blev inte besviken, helt klart värd sina 20 spänn!
Plain 70-tals Texas Rednex action med lite brister, men det är ju Walker Texas RANGER i huvudrollen och massa roundkicks!
Låt er inte skrämmas bort av imdb betyget!

Plot Outline: Truck driver searches for his brother, who has disappeared in a town run by a corrupt judge. :thumbup:



:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Kwon
2005-05-29, 12:01
Bleeders Bleeders har jag missat.

Är den från samma tidsepok som A force of one?

Myten
2005-05-29, 12:21
Breaker Breaker.......
Orakad och och riktigt jänkar aktig.....
Dessutom i bra form i jämförelse med Way Of Dragon......
Det verkade som Chuck började köra på gymmet!!!!!!!!

Baan
2005-05-29, 12:38
Breaker! Breaker! heter den väl ? iaf om man vågar lite på imdb.com :P

Myten
2005-05-29, 12:41
Breaker! Breaker! heter den väl ? iaf om man vågar lite på imdb.com :P


Självklart........jag som är snurrig av alla roundkicks!

vxcv
2005-05-29, 15:22
http://www.impawards.com/1977/posters/breaker_breaker.jpg
"Don't muck around with an 18 wheel trucker ... he's got a CB radio and a hundred friends who just might get mad!"

:laugh:

tp_88
2005-05-29, 17:11
Hittade Ahhhhhnolds första film(?) (Hercules i New York) :D... dock verkar allt vara tv-portningar... 4:3 och 2.0-ljud (eller 1.0)... men men... 20 spänn it is :D
Den har jag också! Så jävla klockren! :laugh: :thumbup: