handdator

Visa fullständig version : Slå tjejer


JustinCredible
2005-05-28, 00:51
Om en tjej örfilar er, kan ni tänka er att örfila tillbaka? Om en tjej slår er på käften skulle ni kunna slå henne tillbaka? Om inte, skulle ni brotta ner henne eller nåt då? Alltså om hon var helt vild.. Om det var en tanig svag kille som slog er då.. skulle ni nita honom? Alltså om han var lika svag som en tjej :)

Vad är det mest våldsamma ni gjort mot en tjej?

Gabriel_
2005-05-28, 00:58
om en tjej skulle örfilat mig skulle jag ta något grepp eller liknande.
om en kille skulle göra nått så skulle han fått smaka..

skaparn
2005-05-28, 00:58
Om en tjej örfilar er, kan ni tänka er att örfila tillbaka? Om en tjej slår er på käften skulle ni kunna slå henne tillbaka? Om inte, skulle ni brotta ner henne eller nåt då? Alltså om hon var helt vild.. Om det var en tanig svag kille som slog er då.. skulle ni nita honom? Alltså om han var lika svag som en tjej :)

Vad är det mest våldsamma ni gjort mot en tjej?

Nödvärnsrätten verkar vara en vettig filosofi. Dvs jag har rätt att bruka skälig mängd våld för att antingen försvara mig eller förhindra övrig skada. Vet inte vad som menas med skälig (eller hur lagboken nu formulerat det) men jag gissar att man borde få sänka en tjej som gör nåt riktigt våldsamt. Det där med en returörfil är en svårare fråga.
Bamse (Rune Anderssons Bamse alltså, han som inte håller på Löven) sa ju att "den som är väldigt stark måste också vara väldigt snäll" vilket kan tolkas som att i de fall där man har fysisk överlägsenhet kommer även ett ansvar. Om kvinnan i fråga sedan råkar dwarfa en blir situationen kanske en annan.

mangemani
2005-05-28, 01:19
har tjejen anledning att örfila mej,så gör jag det ej,men skulle det komma fram en tjej och slå en helt oprovocerat,då tvekar jag inte en sekund.

Prankie
2005-05-28, 01:23
Örfila är för tjejer, jag använder näve. Och jag skulle slå tillbaka.

Fatalist
2005-05-28, 01:34
Om en tjej örfilar er, kan ni tänka er att örfila tillbaka? Om en tjej slår er på käften skulle ni kunna slå henne tillbaka? Om inte, skulle ni brotta ner henne eller nåt då? Alltså om hon var helt vild.. Om det var en tanig svag kille som slog er då.. skulle ni nita honom? Alltså om han var lika svag som en tjej :)

Vad är det mest våldsamma ni gjort mot en tjej?

Självklart skulle jag slå tillbaka!

Förstår inte hur man kan anse att någon har en anledning att slå en? Våld är våld, och brukar man våld får man förvänta sig våld tillbaka...

Sallae
2005-05-28, 01:37
Oh nej, inte en tjej, sådana slår man inte, oavsett omständigheter!!!!!!!!!!

mangemani
2005-05-28, 01:40
Oh nej, inte en tjej, sådana slår man inte, oavsett omständigheter!!!!!!!!!!


varför inte?

Sallae
2005-05-28, 01:41
så du menar att du skulle slå en dam`??

AndersHermansson
2005-05-28, 01:42
Oh nej, inte en tjej, sådana slår man inte, oavsett omständigheter!!!!!!!!!!

Hahaha. När du säger något så dumt måste jag ju givetvis fråga vad du skulle göra om en tjej försökte mörda dig med kniv. Säg att du visste att du skulle kunna få in en bra spark i tinningen. Klart fan du skulle sparka henne i tinningen istället för att få en kniv i halsen.

mangemani
2005-05-28, 01:42
så du menar att du skulle slå en dam`??


ger hon mej anledning till det,så ja.

Sallae
2005-05-28, 01:44
okej, bra *yourock*

mangemani
2005-05-28, 01:53
aldrig förståt mej på det där med att det är fel att slå tjejer pga att dom just är av det kvinliga könet.
det är ju fel att gå runt och slå ner folk när dom inte har gjort något,men har dom gjort något(i det här fallet slagigt till en)så slår man ju tillbaks,oavsett om det är en tjej eller kille.
tjejer har väl inget "skydd" bara för att dom är tjejer.dom kan ju inte förvänta sej att dom kan gå fram och slå till en annan människa och sen tro att man inte ska slå tillbaks bara för att dom är tjej.
det är ju som om en tjej står och sparkar en mellan benen upprepade gånger,ska man då bara ligga där och tänka "fan också,det är en tjej som sparkar,då kan jag inte göra något,synd att det inte var en kille,då hade jag kunnat ge igen".

Griip
2005-05-28, 02:39
Örfila visst, men inte hårt. Brotta ner, javisst varför inte. Värsta jag gjort e nog att slå på armarna på min föredetta när hon under en 1 mil försökt å putta mig bakåt å stanna mig. Slå en kille som är lika liten som en tjej? Njae, kanske en fining i magen.

Griip
2005-05-28, 02:40
det är ju som om en tjej står och sparkar en mellan benen upprepade gånger,ska man då bara ligga där och tänka "fan också,det är en tjej som sparkar,då kan jag inte göra något

Yep ;)

Orättvisst, men sen har dem mens och sånt som väger upp det..

Tomten
2005-05-28, 03:43
Självklart skulle jag slå tillbaka!

Förstår inte hur man kan anse att någon har en anledning att slå en? Våld är våld, och brukar man våld får man förvänta sig våld tillbaka...

Fan är du för kärring då? Slå är ju för mesar, vi riktiga men våldtar. Om en kvinna skulle slå mig så är det bara ner på marken och börja pumpa tills hon skriker om nåd. Du tystar du henne med påken *rolleyes*

Nä men seriöst... Inte slåss man väl? Om en person som är liten och klen börjar peta på dig, så brottar du ju bara ner människan eller säger åt henne/honom att sluta uppföra sig som ett svin. Att använda knytnävarna skulle ju ungefär vara som att döda en fluga med maskingevär.

Prankie
2005-05-28, 03:46
Tomten, har du sett Urotsukidoji? :D

Tomten
2005-05-28, 04:00
Tomten, har du sett Urotsukidoji? :D

Ja, för tio år sedan, en sån där upplevelse som förstör en ung man för livet.

Nu sitter jag och ser på Eyeshield 21, Dr Who och CSI. Blir en sen kväll :|

Baan
2005-05-28, 06:03
Nödvärnsrätten verkar vara en vettig filosofi. Dvs jag har rätt att bruka skälig mängd våld för att antingen försvara mig eller förhindra övrig skada. Vet inte vad som menas med skälig (eller hur lagboken nu formulerat det) men jag gissar att man borde få sänka en tjej som gör nåt riktigt våldsamt. Det där med en returörfil är en svårare fråga.
Bamse (Rune Anderssons Bamse alltså, han som inte håller på Löven) sa ju att "den som är väldigt stark måste också vara väldigt snäll" vilket kan tolkas som att i de fall där man har fysisk överlägsenhet kommer även ett ansvar. Om kvinnan i fråga sedan råkar dwarfa en blir situationen kanske en annan.

nödvärnsrätten verkar vara väldigt klen, vi snackade en hel del om det i lumpen när vi hade skyddsvaktsutbildning, där dom påpekade för oss att om vi skulle anropa den rätten så skulle vi ha RIKTIGT RIKTIGT starka skäl. Sen drog dom upp lite exempel på folk som hade försökt anropa nödvärnsrätt men misslyckats senare i domstolen då det verkar inte alls enkelt få rätt i fråga.

Problemet är att man lätt kan tolka ens våldshandlignar som onödia och för mycket. Något kan ju säkrt alltid komma på en lösning som innefattar mindre våld och då är det väl kört.

Leon
2005-05-28, 07:36
Jag tycker att det är lite dravel om det här om man aldrig ska slå på en tjej. Oavsett kön ska man aldrig tillåta att någon annan slår på en, för då ska dom ha däng tillbaka oavsett kön. Ger man sig in i leken får man leken tåla! *flex*

Survivor
2005-05-28, 07:55
Om en tjej örfilar er, kan ni tänka er att örfila tillbaka? Om en tjej slår er på käften skulle ni kunna slå henne tillbaka? Om inte, skulle ni brotta ner henne eller nåt då? Alltså om hon var helt vild.. Om det var en tanig svag kille som slog er då.. skulle ni nita honom? Alltså om han var lika svag som en tjej :)

Vad är det mest våldsamma ni gjort mot en tjej?
blir jag örfilad så skrattar jag bara åt den jävla fjanten. får jag en käftsmäll så börjar jag rent reflexmässigt utan att tänka mig för alls att leta efter något tillhygge att sen banka ner den jäveln med.

man bör nog tänka efter både 2 och 3 ggr innan man ger någon på käften, för sanningen är att en person kan ta sig till precis vadsomhelst i en sådan trängd situation.

"Vad är det mest våldsamma ni gjort mot en tjej?"
då jag är en självupptagen skit så har jag varit ganska duktig på att få tjejer ledsna och besvikna och en tjej som riktigt :cryout: är fan det värsta som finns.

Yankeee
2005-05-28, 08:36
Det finns ingen anledning att slå någon pga en örfil, oavsett kön.

Edit: bra svenska.

mini_Arnold
2005-05-28, 08:40
Varför ens slå någon som örfilar oavsett kön? Finns knappast någon vettig anledning till det.
Håller med, tror jag.

Alla är vi lika värda.
En tjej örfilar mig och då örfilar jag tillbaks fast inte så hårt. Det är väl ok ?

Yankeee
2005-05-28, 08:41
En tjej örfilar mig och då örfilar jag tillbaks fast inte så hårt. Det är väl ok ?

Varför ska du örfila tillbaka? Du vinner inget på det.

mini_Arnold
2005-05-28, 08:43
Varför ska du örfila tillbaka? Du vinner inget på det.
För att visa att man blir behandlad som man själv behandlar och att man inte går o slår på folk?
Tycker du jag ska polisanmäla henne bara för en örfil?

Grahn
2005-05-28, 08:46
Givetvis försvarar man sig men rent principiellt slår jag inte tjejjer. Varför? Tja det ingår i att vara man. Vi ska ju försvara dem inte misshandla dem.

Sen brukar inte tjejer gå runt och omotiverat örfila mig så frågan är smått idiotisk. Kommer någon fram och vill slå mig är det med 99.9% chans en "man".

Yankeee
2005-05-28, 08:46
För att visa att man blir behandlad som man själv behandlar och att man inte går o slår på folk?
Tycker du jag ska polisanmäla henne bara för en örfil?

Jo, men nu fungerar det inte så. Du har ingen anledning till att ge henne en örfil tillbaka. Du känner dig knappast hotad? Vad vinner du på att slå henne? Hon lär känna sig ganska dum om hon slår helt omotiverat.

Visst, polisanmäla tänkte jag inte ens på. Men det lär svida bra mycket mer än en örfil tillbaka.

OggeP
2005-05-28, 08:51
Det skulle krävas extraoridäna anledningar för att jag ens skulle tänka tanken att slå en tjej. Örfil är ej en sådan anledning.

Popeye
2005-05-28, 08:52
Jo, det handlar nog en del om situationen. Om jag förtjänade det så är det ju bara att bita ihop. Är det oprovocerat så örfilar jag tillbaka. (men förmodligen inte lika hårt)
En räka knövlar man ihop och stoppar ned i en papperskorg när han beter sig på det sättet.

hobbitar
2005-05-28, 08:53
Jag skulle aldrig slå min flickvän om hon gav mig en örfil men om det kom fram någon stor jävel (kvinna) med högt bf skulle jag örfila tillbaks.

Det kan göra jävligt ont att bli örfilad. Har en film på datorn där en kille örfilar en tjej allt vad han kan, tjejen blir medvetslös =)

mini_Arnold
2005-05-28, 08:53
Du känner dig knappast hotad? Vad vinner du på att slå henne? Hon lär känna sig ganska dum om hon slår helt omotiverat.

Visst, polisanmäla tänkte jag inte ens på. Men det lär svida bra mycket mer än en örfil tillbaka.
Nej inte hotad, mer en principsak.
Oavsett kön så är man en patetisk liten sak om man omotiverat eller motiverat örfilar nån.
Om vi nu ska vända på steken i en minut.
Jag slår aldrig förrän jag blir slagen.

Yankeee
2005-05-28, 08:55
Oavsett kön så är man en patetisk liten sak om man omotiverat eller motiverat örfilar nån.

:thumbup:

Vad jag menade var att hon lär känna ser betyligt mer dum om hon slår dig för att du åt hennes macka än om du var otrogen.

Edit: Ändå så skulle du örfila tillbaka om du någon gjorde så mot dig?

Prankie
2005-05-28, 08:59
Ehh... tror du alla tjejer väger 20kg och nå bara upp till k*ken? :D
Jag känner mig allafall hotad om en tjej skulle örfila mig, dels för många har långa vassa naglar och dels för att jag vet hur lätt det är att ta ner en större person genom vitala punkter. Dessutom fighting sidan av min klubben har många tjejer som träna muai thai som är riktig duktig...

Grahn
2005-05-28, 09:00
Ehh... tror du alla tjejer väger 20kg och nå bara upp till k*ken? :D
Jag känner mig allafall hotad om en tjej skulle örfila mig, dels för många har långa vassa naglar och dels för att jag vet hur lätt det är att ta ner en större person genom vitala punkter. Dessutom fighting sidan av min klubben har många tjejer som träna muai thai som är riktig duktig...

Känner du dig hotat av kvinnor Prankie? :D

Yankeee
2005-05-28, 09:02
Ehh... tror du alla tjejer väger 20kg och nå bara upp till k*ken? :D
Jag känner mig allafall hotad om en tjej skulle örfila mig, dels för många har långa vassa naglar och dels för att jag vet hur lätt det är att ta ner en större person genom vitala punkter. Dessutom fighting sidan av min klubben har många tjejer som träna muai thai som är riktig duktig...

Men du är 160 och väger 49kg också.

Fultjack
2005-05-28, 09:11
Men du är 160 och väger 49kg också.


så du menar att det är okej att slå en tjej om man är liten då? *screwy*

Yankeee
2005-05-28, 09:12
så du menar att det är okej att slå en tjej om man är liten då? *screwy*

Har du läst tråden?

Grahn
2005-05-28, 09:14
så du menar att det är okej att slå en tjej om man är liten då? *screwy*

Tja om du behöver det för att försvara dig mot alvarlig skada så. Känns otroligt att jag skulle tvingas göra det då jag med lätthet kan övermanna de flesta kvinnor utan att slå ut deras framtänder.

Metal_boy_
2005-05-28, 09:14
Jag skulle aldrig dra till en tjej, eftersom jag är ganska mycket starkare. Jag parerar och håller fast händerna på henne om hon slår mig. Slutar hon inte vara vild så kyler jag ner henne med 1L kall mjölk.

Prankie
2005-05-28, 09:15
Men du är 160 och väger 49kg också.

Det vore nånting, hade fan kunnat hoppa högre och bli grymt mycket bättre på wushu då. ;)

Yankeee
2005-05-28, 09:17
Det vore nånting, hade fan kunnat hoppa högre och bli grymt mycket bättre på wushu då. ;)

Gah, återigen. Har tappat stinget helt :cryout:

hobbitar
2005-05-28, 09:19
Är det bara jag som blir upphetsad om en tjej slår mig?

Fysisk kontakt med en hona i befruktningsbar ålder är alltid skönt :D

abjorn
2005-05-28, 09:27
Jag skulle nog inte dra till. Har väl hänt att man fått sig en örfil ibland, och då har jag inte gjort någonting. Man blir helt paralyserad, iaf jag ;)

Skillnad om en kille drar till, då brukar man slå tillbaka (om man inte förtjänar en smäll vill säga) Jag är nog blivit för snäll för att slåss :cool:

palme
2005-05-28, 09:27
Vi har tagit upp det här förut.

Piranha
2005-05-28, 09:30
Har aldrig slagit en tjej och kommer heller aldrig göra det.

Fultjack
2005-05-28, 09:30
Tja om du behöver det för att försvara dig mot alvarlig skada så. Känns otroligt att jag skulle tvingas göra det då jag med lätthet kan övermanna de flesta kvinnor utan att slå ut deras framtänder.


det var menat till yankee som inte tycker det är okej att slå tjejer, men han fick det att låta som att mindre killar fick slå tjejer, om han inte var ironisk :confused:

palme
2005-05-28, 09:31
Har aldrig slagit en tjej och kommer heller aldrig göra det.

Förutom på röven...men det är en helt annan sak!

Yankeee
2005-05-28, 09:32
det var menat till yankee som inte tycker det är okej att slå tjejer, men han fick det att låta som att mindre killar fick slå tjejer, om han inte var ironisk :confused:


Jag känner mig allafall hotad om en tjej skulle örfila mig

Förstår du nu?

Piranha
2005-05-28, 09:35
Förutom på röven...men det är en helt annan sak!


Spanking är inte att slå juuuuuuuu :)

skaparn
2005-05-28, 09:40
Angående hämnd och örfil
Välsigna dem som förbannar er och be för dem som skymfar er.
Slår någon dig på ena kinden, så vänd också fram den andra. Tar någon ifrån dig manteln, så hindra honom inte från att ta skjortan också.


Hallelulja!

Yankeee
2005-05-28, 09:42
Angående hämnd och örfil


Hallelulja!

Jag tolkar det som att om jag snor din tv så bjussar du på videon?

palme
2005-05-28, 09:43
Spanking är inte att slå juuuuuuuu :)

Jag spankar hårt *innocent*

Piranha
2005-05-28, 09:45
http://www.sierranevada.edu/academic/business/NorwayPix/The%20Troll%20Spanking.jpg

skaparn
2005-05-28, 09:47
Jag tolkar det som att om jag snor din tv så bjussar du på videon?

[Tungomål]

Herren Gud fortsätter

Och skall ni ha tack för att ni lånar åt dem som ni tror kan betala tillbaka? Också syndare lånar åt syndare för att få samma belopp tillbaka.
Nej, älska era fiender, gör gott och ge lån utan att hoppas få igen. Då skall er lön bli stor, och ni skall bli den Högstes söner, ty han är själv god mot de otacksamma och onda.

Med andra ord; Jajjemensan! Dessutom får du en bamsekram för att du möjliggjort min frälsning.

[/Tungomål]

Prankie
2005-05-28, 09:49
http://www.sierranevada.edu/academic/business/NorwayPix/The%20Troll%20Spanking.jpg


:laugh: :laugh:

Yankeee
2005-05-28, 09:50
[Tungomål]

Herren Gud fortsätter



Med andra ord; Jajjemensan! Dessutom får du en bamsekram för att du möjliggjort min frälsning.

[/Tungomål]

Var håller alla dessa tokkristna hus när man behöver dem? :naughty:

Jonny_88
2005-05-28, 10:05
Tycker det är könsdiskriminering att det är så att killar inte får slå tillbaka men tjejer får ( moraliskt ).

När jag gick i 5:an ( Lågstadiet ) så var det en tjej i min klass som bara kom fram till mig och slog mig mig på pannan med sina knytnävar, då gjorde jag ingenting tillbaka ( Kändes inget heller ), fattar inte varför hon gjorde så.

Herkulez
2005-05-28, 10:07
haha nä så jävla patetisk är jag inte så jag slår tillbaka på en tjej som slår mig med tanke på hur mycket fysiskt starkare jag är än genomsnitts tjejen :laugh:

Cilia
2005-05-28, 10:14
om man nu tycker att det är fel att slå kan man ju inte agera genom att slå tillbaka. Det är lika logiskt som dödsstraff. Det är fel att döda därför ska jag döda dig.

Om man nu är fysiskt starkare kan man väl hantera det som man hanterar t ex barn som också slår dvs genom att parera slagen och hålla fast armarna och sedan bara gå därifrån.

Sedan att det skulle vara acceptabelt att slå som tjej bara för att man är svagare är också en konstig inställning från tjejen. Är det någonsin ok att slå någon?

Karelin
2005-05-28, 10:15
Tragiskt nog tycks vissa tjejer har lärt sig att killar inte slåt tillbax. Hade ett hysteriskt fruntimmer på förra årets yra som stog och matade slag mot mig när jag arbetade. Uniformerad. IQ - badboll.

Iår höll en kille på att åka på stordäng av 5-6st när han knuffade till en tjej och sparkade sönder en ruta på fysikgränd. Viss backup tycks de då ha iaf.

Kwon
2005-05-28, 10:16
Hade jag fått en örfil hade jag smiskat henne på rumpen.

Grahn
2005-05-28, 10:17
Hade jag fått en örfil hade jag smiskat henne på rumpen.

ja, har hört att du raggar på det viset.
:D

Kwon
2005-05-28, 10:19
ja, har hört att du raggar på det viset.
:D

Har hänt

"Kapprichiko"

Prankie
2005-05-28, 10:20
Tragiskt nog tycks vissa tjejer har lärt sig att killar inte slåt tillbax. Hade ett hysteriskt fruntimmer på förra årets yra som stog och matade slag mot mig när jag arbetade. Uniformerad. IQ - badboll.

Iår höll en kille på att åka på stordäng av 5-6st när han knuffade till en tjej och sparkade sönder en ruta på fysikgränd. Viss backup tycks de då ha iaf.

Tur att jag inte drog dit, fysikgränd är ju en hit men det är fan farlig att dra dit precis innan man ska börja jobba. Inte så bra intryck om man kommer dit med en fet blåöga på sin första provanställningsvecka, det värsta är ju när halva Umeå samlas där så blir det garanterad slagsmål. Det finns allt för många stridspittar.

Herkulez
2005-05-28, 10:27
om man nu tycker att det är fel att slå kan man ju inte agera genom att slå tillbaka. Det är lika logiskt som dödsstraff. Det är fel att döda därför ska jag döda dig.

Om man nu är fysiskt starkare kan man väl hantera det som man hanterar t ex barn som också slår dvs genom att parera slagen och hålla fast armarna och sedan bara gå därifrån.

Sedan att det skulle vara acceptabelt att slå som tjej bara för att man är svagare är också en konstig inställning från tjejen. Är det någonsin ok att slå någon?
ja i nödvärn, men om en tjej börjar slå mig så behöver jag nog inte ta till så mycket våld som vissa muppar här inne verkar behöva för att övermanna en tjej :laugh:

palme
2005-05-28, 10:29
ja i nödvärn, men om en tjej börjar slå mig så behöver jag nog inte ta till så mycket våld som vissa muppar här inne verkar behöva för att övermanna en tjej :laugh:

Erkänn att du skulle dra en lowkick följt av en skalle och sen en stomp i fejan på henne.

Herkulez
2005-05-28, 10:30
Erkänn att du skulle dra en lowkick följt av en skalle och sen en stomp i fejan på henne.
Enbart om det var din mamma som straff för att hon fött en odåga som dig.

palme
2005-05-28, 10:31
Enbart om det var din mamma som straff för att hon fött en odåga som dig.

Hahahaha! :D

lill biffen
2005-05-28, 10:37
Om en tjej slår er på käften skulle ni kunna slå henne tillbaka? Om inte, skulle ni brotta ner henne eller nåt då? Alltså om hon var helt vild.

Jag skulle slå tillbaka ganska bra. Men hade det varit på en offentlig plats där andra killar kan se, skulle jag slå tillbaka en gång väldigt hård och sen lagt benen på ryggen. För att tala sig ur den knipan med en skrikande/grinande tjej samt 10 killar är inte lätt.

palme
2005-05-28, 10:40
Jag skulle slå tillbaka ganska bra. Men hade det varit på en offentlig plats där andra killar kan se, skulle jag slå tillbaka en gång väldigt hård och sen lagt benen på ryggen. För att tala sig ur den knipan med en skrikande/grinande tjej samt 10 killar är inte lätt.

Ja slå en tjej och sen springa därifrån...nu ser du verkligen ut som en man killen!

Yankeee
2005-05-28, 10:40
Jag skulle slå tillbaka ganska bra. Men hade det varit på en offentlig plats där andra killar kan se, skulle jag slå tillbaka en gång väldigt hård och sen lagt benen på ryggen. För att tala sig ur den knipan med en skrikande/grinande tjej samt 10 killar är inte lätt.

Varför inte hantera situtationen så att du slipper få 10 killar efter dig?

Herkulez
2005-05-28, 10:40
Hade jag fått en ölfil hade jag smiskat henne på lumpen.lol :D

Yankeee
2005-05-28, 10:41
Ja slå en tjej och sen springa därifrån...nu ser du verkligen ut som en man killen!

:laugh:

abjorn
2005-05-28, 11:12
Tragiskt nog tycks vissa tjejer har lärt sig att killar inte slåt tillbax. Hade ett hysteriskt fruntimmer på förra årets yra som stog och matade slag mot mig när jag arbetade. Uniformerad. IQ - badboll.

Iår höll en kille på att åka på stordäng av 5-6st när han knuffade till en tjej och sparkade sönder en ruta på fysikgränd. Viss backup tycks de då ha iaf.

hörde sirener varannan minut utanför här till kl 3 inatt typ... Kunde fan inte somna för någon stog och banka och pliga på dörren intill en jävla timme även fast ingen öppnade. Ändå var man på gymmet innan 9 och körde sitt första pass *flex*

Grahn
2005-05-28, 11:18
Ja slå en tjej och sen springa därifrån...nu ser du verkligen ut som en man killen!

:thumbup:

Lucas
2005-05-28, 11:22
jag skulle inte slå tillbaka om det fans någon anledning till att hon slog mig
annars vet jag fan inte



sist jag såg en tjej bli nerslagen var i somras, killen som slog ner henne (hon spottade han i ansiktet. han drog till rak höger å sänkte henne) fick springa fort efteråt

Proteus
2005-05-28, 11:22
Hahaha, när jag gick i högstadiet och var på ett disco, så fick jag så jävla många örfilar samma kväll av samma tjej att det nästan vart löjligt, allt pga att jag ville göra slut med hennes kompis, jag slog dock inte tillbaka...

I mellanstadiet sparkade jag min lärares dotter i magen, men det var bara för att hon stod å drog i mina ben ;) Hon var även kär i mej, hah.

För nån månad sen fick en polare en riktig jävla klockren örfil, för att han sa nånting i stil med "ja jag vet inte hur ni honor gör" och hon hörde "horor", hahahha!

Langster
2005-05-28, 11:23
Om jag får en örfil av en tjej...

HAST DU PROBLEM? SMACK!

Tolkia
2005-05-28, 11:30
Hallelulja!
Grejen är ju att det skulle fungera om alla - vilket avses - verkligen följde uppmaningen (vända andra kinden till osv. osv.). Inte så stor skillnad mot när Bamse sägaer "bättre vara snäll än stark", alltså. Sedan är jag inte så verklighetsfrämmande att jag tror att ens alla kristna ens försöker bete sig så - eller ens tycker att man borde försöka bete sig så ... ;)

Själv förstår jag inte riktigt vitsen med att nita NÅGON, kille eller tjej, om det överhuvudtaget kan undvikas. Är man en sådan hulk som de flesta här inne borde det väl inte vara något problem att brotta ned/ta fast den örfilande personen och fråga vad som pågår? För jag antar att det som avsågs var vad man gör när en tjej örfilar en utan någon som helst provokation ...? ;)

Jay-Z
2005-05-28, 11:30
Ja slå en tjej och sen springa därifrån...nu ser du verkligen ut som en man killen!

:D :laugh:

OT: Har aldrig hänt och kommer aldrig att hända.

Sovrummet är väl ett undantag? *innocent*

JustinCredible
2005-05-28, 11:32
I mellanstadiet sparkade jag min lärares dotter i magen, men det var bara för att hon stod å drog i mina ben ;)
:D

För nån månad sen fick en polare en riktig jävla klockren örfil, för att han sa nånting i stil med "ja jag vet inte hur ni honor gör" och hon hörde "horor", hahahha!

:laugh:

High1ander
2005-05-28, 11:33
Beror ju helt på situationen, om man vet att det bara kommer bli en örfil, då kan man väl ta det, skulle nog inte ge en örfil tillbaka, men om man vill snabbt "förnedra" tillbaka så är ju en spotloska i nyllet inte helt fel.

Enda tjejen jag slagit är min syrra som är 3 år äldre (Vilket alltid varit i självförsvar när hon attackerat en som liten)...

Om det är en psychobitch som är ful (mm, utseende spelar roll) som är helt galen och hotar att skada någon nära eller mig, då blir det en backhand så hon somnar.

Om det är en snygg psychobitch, ja då får man väl försöka brotta ner henne eller bara försöka få henne att lugna ner sig...

Som sagt, beror på situationen, tror nog inte att jag kommer behöva slå någon tjej för att försvara mitt eller andras liv.

Skulle en kille ge mig en örfil så skulle jag garva och sedan kanske smälla till honom...


EDIT: Filmen, "The Way of The Gun" intro passar nog som film för den här tråden, den som sett den och kommer ihåg den fattar nog...

kimonque
2005-05-28, 11:34
Skulle en kille ge mig en örfil så skulle jag garva och sedan kanske smälla till honom...

hård en! *yourock*

Kwon
2005-05-28, 11:35
lol :D



Haha ölfil o lumpen! :laugh:

MojjMojj
2005-05-28, 11:39
Fick en käftsmäll av en tjej i 5:an lr 4:an när jag åkte inlines för första gången. borde sett jävligt roligt ut att se en när man är RIKTIGT förbannad fast man inte kan stå ens. Örfilade henne kanske 0,02 sekunder efter hon slagit mig och har fått skit för det av en snubbe i flera år.
Sedan så slo hon ju mig helt utan anledning också, aldirg sett tjejen ens. Det enda jag sa (till en polare bredvid) "Kom så drar vi och åker" *smack*

Sedan säger farsan att killar aldrig för slå tjejer för vi kan krossa skalbenet på de stackarna bara vi örfilar dem....... pappa är läkare :)

Fartman
2005-05-28, 11:57
Förmodligen inte, skulle väl vara i något extremfall med en 0,1tons amazon eller så

En kille? Jo, han skulle nog få smaka på jürgen rätt omgående :thumbup:

DTH
2005-05-28, 12:20
Var håller alla dessa tokkristna hus när man behöver dem? :naughty:

Här är jag. Jag läser bibeln och ber varje dag. Jag är en äkta TOKKRISTEN! Extrem!

lill biffen
2005-05-28, 12:55
Ja slå en tjej och sen springa därifrån...nu ser du verkligen ut som en man killen!


Nä, jag skulle vara som du och stanna. Få skit mycket spö av 10 killar. Detta är en princip sak. Jag tror inte jag skulle slå en tjej, jag har en ens slott en kille när dem har slott mig. Jag är för feg överhuvudtager när det gäller slagsmål.

skaparn
2005-05-28, 13:07
Grejen är ju att det skulle fungera om alla - vilket avses - verkligen följde uppmaningen (vända andra kinden till osv. osv.). Inte så stor skillnad mot när Bamse sägaer "bättre vara snäll än stark", alltså. Sedan är jag inte så verklighetsfrämmande att jag tror att ens alla kristna ens försöker bete sig så - eller ens tycker att man borde försöka bete sig så ... ;)


Det har du helt rätt i, all spelteori säger att det bästa för samhället är det mest altruistiska alternativet och mitt inlägg var faktiskt inte helt ironiskt (dock ganska).

Wooch
2005-05-28, 13:11
Tror inte att jag skulle slå tillbaka. Beroende på vilken situation jag befinner mig i, skulle det vara allt från att parera och hålla fast, eller brotta ner tills personen har lugnat sig.

WHITEFOLKS
2005-05-28, 13:34
Tror inte det faktum att jag inte skulle slå tillbaka beror på att personen är en tjej. Ser precis som yankee ingen större anledning att slå tillbaka överhuvudtaget.

Jense
2005-05-28, 13:50
varför inte?


haha ja det fattar inte jag, kan inte tjejer ta hand om sig själv? är det bara våra ömtåliga ägodelar vi måste skydda till varje pris? vakna förfan.

clash
2005-05-28, 13:54
Fan spottloska i nyllet var fa nett bra tips :D ... fast då eskalerar det naturligtvis =)

I övrigt går ja i krig med vem som helst ja känner mig hotad av, dvs jag laddar inte från tårna och drar en 60-kilos-snubbe på käften lika lite som ja gör det på en brud. Ifall en brudjävel kommer mot mig med en kniv eller en puffra så har jag inga betänkligheter mot att slå henne både medvetslös och ful.

Brudar kan va skitjobbiga för man behandlar dom alltid varsammare än snubbar utan att tänka på det ... ger man dom lillfingret...

Chris
2005-05-28, 14:05
Givetvis försvarar man sig men rent principiellt slår jag inte tjejjer. Varför? Tja det ingår i att vara man. Vi ska ju försvara dem inte misshandla dem.

Sen brukar inte tjejer gå runt och omotiverat örfila mig så frågan är smått idiotisk. Kommer någon fram och vill slå mig är det med 99.9% chans en "man".

99.9% chans att det är någon du bannat? :D

Grahn
2005-05-28, 14:36
99.9% chans att det är någon du bannat? :D

Farligt med alla testostinna kolomedlemar!
:D

Megatuttarna
2005-05-28, 14:44
Är inte maten färdig när jag kommer hem så blir det ett kok stryk, annat vore inte ens att tänka på. :thumbup:

Cilia
2005-05-28, 15:06
haha ja det fattar inte jag, kan inte tjejer ta hand om sig själv? är det bara våra ömtåliga ägodelar vi måste skydda till varje pris? vakna förfan.
håller med även om det inte innebär att man behöver slå oss heller.
men jag brukar klara av att ta hand om mig själv väldigt bra.

Lallle
2005-05-28, 15:34
Sparkade på en tjej när jag gick i ettan :(

Fatalist
2005-05-28, 15:34
Fan är du för kärring då? Slå är ju för mesar, vi riktiga men våldtar. Om en kvinna skulle slå mig så är det bara ner på marken och börja pumpa tills hon skriker om nåd. Du tystar du henne med påken *rolleyes*

Nä men seriöst... Inte slåss man väl? Om en person som är liten och klen börjar peta på dig, så brottar du ju bara ner människan eller säger åt henne/honom att sluta uppföra sig som ett svin. Att använda knytnävarna skulle ju ungefär vara som att döda en fluga med maskingevär.

Va? Slår nån mig är det klart som fan att jag slår tillbaka om det gjorde ont! Slår nån mig tar jag för givet att de redan insett konsekvenserna *screwy*

palme
2005-05-28, 15:41
Sparkade på en tjej när jag gick i ettan :(

Monster!

Karate_kid
2005-05-28, 15:42
nåt i denna stil ? Helt ok. Om hon har dissat ens skor.

Spannmål
2005-05-28, 15:45
är hon gravid kanske man får ta det lite lugnt.........men annars är det egentligen bara att veva utav helvete.

Yankeee
2005-05-28, 15:47
Va? Slår nån mig är det klart som fan att jag slår tillbaka om det gjorde ont! Slår nån mig tar jag för givet att de redan insett konsekvenserna *screwy*

Antecknar.

Trance
2005-05-28, 15:47
Jag bet en tjej när jag gick på dagis tror jag, men i mitt försvar så bet hon först.

Jompi
2005-05-28, 15:50
Blir FÖRBANNAT rädd när jag ser hur många som skulle slå tilblaka.

Jävligt fegt:S

Fatalist
2005-05-28, 15:56
Antecknar.

Va? Det var det löjligaste på väldigt länge :confused:

Det är väl SJÄLVKLART att jag behandlar en person som slår mig likadant, vare sig det är en tjej eller kille?

Zozza
2005-05-28, 15:58
Antecknar.

:D

Grahn
2005-05-28, 16:00
Va? Det var det löjligaste på väldigt länge :confused:

Det är väl SJÄLVKLART att jag behandlar en person som slår mig likadant, vare sig det är en tjej eller kille?

Tycker det var rätt kul iofs ;)

Varför är det självklart? Är du inte man för dina skor eller hur man nu säger?

Myten
2005-05-28, 16:04
Brukar ni våld mot tjejer får ni med Robocop att göra....´
Shuffle up and deal....!!!!!!!!
http://www.columbia.edu/itc/tc/cstudies/imagesequence/robocop_3/robocop_3_4.jpg
http://www.columbia.edu/itc/tc/cstudies/imagesequence/robocop_3/robocop_3_6.jpg
http://www.columbia.edu/itc/tc/cstudies/imagesequence/robocop_3/robocop_3_7.jpg
http://www.columbia.edu/itc/tc/cstudies/imagesequence/robocop_3/robocop_3_8.jpg
http://www.columbia.edu/itc/tc/cstudies/imagesequence/robocop_3/robocop_3_9.jpg

Fatalist
2005-05-28, 16:08
Tycker det var rätt kul iofs ;)

Varför är det självklart? Är du inte man för dina skor eller hur man nu säger?

Därför att jag anser att det är fullkomligt rätt att försvara sig om man blir angripen. Kan du motivera VARFÖR jag ska tolerera att bli slagen så lovar jag att konvertera till erat helylle-toffel-land :thumbup:

Edit:

Tror du jag försöker hävda mig eller nåt, eller varför var det så kul att en 75kgs-kille skulle slå tillbaka?

Trance
2005-05-28, 16:08
Blir FÖRBANNAT rädd när jag ser hur många som skulle slå tilblaka.

Jävligt fegt:S

Mansgris.

Bobo
2005-05-28, 16:12
Tycker inte att man skall slå någon, men OM man måste göra det (nödvärn) så skall man såklart inte skilja på kön, vi tjejer ska absolut inte vara skyddade bakom vårt kön! Man använder väl så mycket kraft man behöver och får anpassa efter den hotande individens ilska och storlek...

Off Topic: Djur och barn ska man aldrig slå *grr27*

Jompi
2005-05-28, 16:14
Mansgris.

hahaha

Yankeee
2005-05-28, 16:16
Off Topic: Djur och barn ska man aldrig slå *grr27*

Så om en hund attackerar dig så står du bara och skakar på huvudet och säger "nämen vad gulligt"?

Herkulez
2005-05-28, 16:17
Därför att jag anser att det är fullkomligt rätt att försvara sig om man blir angripen. Kan du motivera VARFÖR jag ska tolerera att bli slagen så lovar jag att konvertera till erat helylle-toffel-land :thumbup:

gäller samma sak småbarn? eller vars drar du gränsen?

Trance
2005-05-28, 16:19
gäller samma sak småbarn? eller vars drar du gränsen?

Själv så ser jag det som han ser hur mycket våld han utsätts för och svarar på samma sätt. Det är ju ni som gör skillnad på kön.

Yankeee
2005-05-28, 16:20
Själv så ser jag det som han ser hur mycket våld han utsätts för och svarar på samma sätt. Det är ju ni som gör skillnad på kön.

Det är lika retarderat det. Finns det inget uppenbart hot finns det ingen anledning att slå.

Fatalist
2005-05-28, 16:23
gäller samma sak småbarn? eller vars drar du gränsen?

HAHA! Snälla, varför i hela världen skulle jag slå ett småbarn?

Så otroligt löjligt, allt jag har sagt är att jag slår tillbaka om någon slår mig. En liten unge kan:

1. inte riktigt förstå att det gör ont att bli slagen
2. slå hårt över huvud taget

Trance
2005-05-28, 16:23
Det är lika retarderat det. Finns det inget uppenbart hot finns det ingen anledning att slå.

Ja, på samma sätt som om det inte finns något hot om en kille örfilar en. Då skall man inte heller slåss.

Fatalist
2005-05-28, 16:24
Det är lika retarderat det. Finns det inget uppenbart hot finns det ingen anledning att slå.

Nej, men UPPENBARLIGEN finns det ett uppenbart hot om någon slår mig så det gör ont *screwy*

Yankeee
2005-05-28, 16:26
Ja, på samma sätt som om det inte finns något hot om en kille örfilar en. Då skall man inte heller slåss.

Precis. Har iof uppfattningen att man ska försöka med allt innan man slår oavsett kön. Som alla andra vettiga?

Fatalist
2005-05-28, 16:26
Precis. Har iof uppfattningen att man ska försöka med allt innan man slår oavsett kön. Som alla andra vettiga?


Ja? Har någon påstått något annat? Men försök lugna någon som kommer viftande med knytnävar i ditt ansikte med ord

Yankeee
2005-05-28, 16:27
Nej, men UPPENBARLIGEN finns det ett uppenbart hot om någon slår mig så det gör ont *screwy*

Nej, varför skulle det finnas det? Du menar alltså att om tre snubbar med basebollträn som frågar efter din mobil ger dig en örfil så att det inte gör ont så finns det inget uppenbart hot?

Yankeee
2005-05-28, 16:28
Ja? Har någon påstått något annat? Men försök lugna någon som kommer viftande med knytnävar i ditt ansikte med ord

Så antingen pratar man eller så slår man?

Trance
2005-05-28, 16:28
Precis. Har iof uppfattningen att man ska försöka med allt innan man slår oavsett kön. Som alla andra vettiga?

Jag är generellt för klen för att slåss, så det har uppfostrat mig till att inte söka många konflikter. Fast ändå, jag ser ingen direkt mening med det. Roligt att få ett stort ärr i ansiktet bara för en kille kallade dig mes när du var full t.ex.

Gabriel_
2005-05-28, 16:29
Ja? Har någon påstått något annat? Men försök lugna någon som kommer viftande med knytnävar i ditt ansikte med ord

istället för att slå ner henne så kan man väl ta tag i armarna och hålla fast henne eller liknande?

muddler
2005-05-28, 16:30
har redan nitat en brud, var iofs kanske 11-12 år då men vafan hon bad om det :devil:

Fatalist
2005-05-28, 16:30
Så antingen pratar man eller så slår man?

Löjliga människa, jag hamnar nästan aldrig i bråk, mao så sköter jag mig ganska bra. Gör hur fan du vill, nu ska jag ut och sola *screwy*

Fatalist
2005-05-28, 16:31
istället för att slå ner henne så kan man väl ta tag i armarna och hålla fast henne eller liknande?

Nä jag ger henne gärna en stor fet käftsmäll så hon däckar, ser det som en självklarhet att ge henne några sparkar i magen också när man väl fått ner henne... Kick it til' you can't recognize it är mitt motto! :sleep:

Yankeee
2005-05-28, 16:32
Löjliga människa, jag hamnar nästan aldrig i bråk, mao så sköter jag mig ganska bra. Gör hur fan du vill, nu ska jag ut och sola *screwy*

Inte så lätt när du skriver en sak men menar en annan. Men det är väl antagligen för att din kvinnliga sida tagit övertaget? Därför du är så aggresiv mot tjejerna?

Grisen
2005-05-28, 16:33
Löjliga människa, jag hamnar nästan aldrig i bråk, mao så sköter jag mig ganska bra. Gör hur fan du vill, nu ska jag ut och sola *screwy*

Ha ha! Nu börjar du komma igång Yankeee. Tidigare idag:

Gah, återigen. Har tappat stinget helt :cryout:

Grahn
2005-05-28, 16:34
Därför att jag anser att det är fullkomligt rätt att försvara sig om man blir angripen. Kan du motivera VARFÖR jag ska tolerera att bli slagen så lovar jag att konvertera till erat helylle-toffel-land :thumbup:

Edit:

Tror du jag försöker hävda mig eller nåt, eller varför var det så kul att en 75kgs-kille skulle slå tillbaka?

Varför ska du inte slå en tjej? För att du föddes till man, lev med det eller uthärda smädelserna.

För att det var skoj och för att de flesta här som tycker man ska slå tillbaks troligen är rätt små.

backflash
2005-05-28, 16:34
Ha ha! Nu börjar du komma igång Yankeee. Tidigare idag:

tänkte skriva samma sak :D

aaaah... like in ze old days (eller nått)

Lillgrabben
2005-05-28, 16:36
Varför ska du inte slå en tjej? För att du föddes till man, lev med det eller uthärda smädelserna.

För att det var skoj och för att de flesta här som tycker man ska slå tillbaks troligen är rätt små.




:laugh:


Så sant som det var sagt!

Yankeee
2005-05-28, 16:40
Grisen / backflash: :naughty: :D Har fått något som har dåligt inflytande på halsen ;)

Bobo
2005-05-28, 16:40
Så om en hund attackerar dig så står du bara och skakar på huvudet och säger "nämen vad gulligt"?
Jo då skulle jag såklart försvara mig med något tillhygge så mycket som jag behövde, skulle inte dra mig för att döda den om jag var tvungen och kunde. Det jag tänkte närmast på var att det är många som har det som någon uppfostringmetod vad gäller djur (även ibland barn) att slå dem/bestraffa dem till lydnad. Skrattretande.

Trance
2005-05-28, 16:41
Varför ska du inte slå en tjej? För att du föddes till man, lev med det eller uthärda smädelserna.

För att det var skoj och för att de flesta här som tycker man ska slå tillbaks troligen är rätt små.

Mansgris

Herkulez
2005-05-28, 16:43
HAHA! Snälla, varför i hela världen skulle jag slå ett småbarn?

Så otroligt löjligt, allt jag har sagt är att jag slår tillbaka om någon slår mig. En liten unge kan:

1. inte riktigt förstå att det gör ont att bli slagen
2. slå hårt över huvud taget
haha nä bara en fråga vars du drar gränsen =)

Yankeee
2005-05-28, 16:45
Jo då skulle jag såklart försvara mig med något tillhygge så mycket som jag behövde, skulle inte dra mig för att döda den om jag var tvungen och kunde. Det jag tänkte närmast på var att det är många som har det som någon uppfostringmetod vad gäller djur (även ibland barn) att slå dem/bestraffa dem till lydnad. Skrattretande.

Aa, vet vad du menade :)

Av någon anledning är det roligare att reta snoriga 18 åringar :confused:

Herkulez
2005-05-28, 16:45
Själv så ser jag det som han ser hur mycket våld han utsätts för och svarar på samma sätt. Det är ju ni som gör skillnad på kön.
ja och vi förstår också att vi inte behöver ta till så mycket våld för att övermanna en genomsnittskvinna. skulle en tjej flyga på mig skulle jag bara hålla fast henne alt brotta ner henne försiktigt tills hon lugnar ner sig, finns ingen anledning att lappa tillbaka. Så jävla känslig är jag inte.

Trance
2005-05-28, 16:48
ja och vi förstår också att vi inte behöver ta till så mycket våld för att övermanna en genomsnittskvinna. skulle en tjej flyga på mig skulle jag bara hålla fast henne alt brotta ner henne försiktigt tills hon lugnar ner sig, finns ingen anledning att lappa tillbaka. Så jävla känslig är jag inte.

Finns det någon anledning att lappa till en genomsnittskille(eller lite under genomsnittet) då? Du är ju rätt mycket större än de flesta.

Herkulez
2005-05-28, 16:57
Finns det någon anledning att lappa till en genomsnittskille(eller lite under genomsnittet) då? Du är ju rätt mycket större än de flesta.
Skulle en kille som är mycket mindre än mig lappa till mig skulle jag inte börja banka på dom som en galning. Sist jag blev överfallen så försökte en kille som inte var mycket mindre än mig slå och sparka mig, han gjorde 3 försök och varje gång brottade jag ner honom utan att göra illa killen.




Sen är det hyffsat stor fysisk skillnad mellan genomsnitts mannen och genomsnittskvinnan ;)

Spannmål
2005-05-28, 17:03
Nej, varför skulle det finnas det? Du menar alltså att om tre snubbar med basebollträn som frågar efter din mobil ger dig en örfil så att det inte gör ont så finns det inget uppenbart hot?

Han skriver att det finns ett hot om det gör ont, inte att det finns inte ett hot om det inte gör ont.

Yankeee
2005-05-28, 17:03
Han skriver att det finns ett hot om det gör ont, inte att det finns inte ett hot om det inte gör ont.

Orka märka ord?

Megatuttarna
2005-05-28, 17:04
Orka märka ord?

Orka skriva orka. Orka.

Yankeee
2005-05-28, 17:04
Orka skriva orka. Orka.

Orka?

Bobo
2005-05-28, 17:05
Aa, vet vad du menade :)

Av någon anledning är det roligare att reta snoriga 18 åringar :confused:

Reta mig bara :devil:

När jag blir tokig som en Pittbull får du bara beordra mig att lägga mig i korgen och tugga på min torkade gris-K*K

Herkulez
2005-05-28, 17:06
Summan av kardemumman är att vi har en hel del osäkra mesar på det här forumet =)

skaparn
2005-05-28, 17:19
Summan av kardemumman är att vi har en hel del osäkra mesar på det här forumet =)

Nu ska du inte generalisera, jag skulle nog inte slå en tjej men jag är ändå en osäker mes. Hur förklara detta?

Kwon
2005-05-28, 17:20
Till Herkiz

http://www.boomspeed.com/jajoma/ethug.jpg

Bigbulka
2005-05-28, 17:23
Slår inte på nån oavsett kön.

Herkulez
2005-05-28, 17:26
Nu ska du inte generalisera, jag skulle nog inte slå en tjej men jag är ändå en osäker mes. Hur förklara detta?
så här :D

Piranha
2005-05-28, 17:33
Summan av kardemumman är att vi har en hel del osäkra mesar på det här forumet =)


Okej tuffing ..

Mimi äter upp din nylagade kycklingfilé och rapar dig i ansiktet.
Sen början hon gnälla om hur dålig du är i sängen och fortsätter
förolämpa dig , du kokar.

Nu säger Mimi att hon vill flytta isär och hon tänker ta fuckface med sig.

Kommer du inte aga henne lite lite bara ?
http://www.freealabama.com/images/mimi.jpg

Zafer
2005-05-28, 17:35
Okej tuffing ..

Mimi äter upp din nylagade kycklingfilé och rapar dig i ansiktet.
Sen början hon gnälla om hur dålig du är i sängen och fortsätter
förolämpa dig , du kokar.

Nu säger Mimi att hon vill flytta isär och hon tänker ta fuckface med sig.

Kommer du inte aga henne lite lite bara ?
http://www.freealabama.com/images/mimi.jpg


Jag hade straffknullat henne.... :naughty:

Herkulez
2005-05-28, 17:36
Okej tuffing ..

Mimi äter upp din nylagade kycklingfilé och rapar dig i ansiktet.
Sen början hon gnälla om hur dålig du är i sängen och fortsätter
förolämpa dig , du kokar.

Nu säger Mimi att hon vill flytta isär och hon tänker ta fuckface med sig.

[/IMG]
nej hade nog brännt upp all hennes mascara. BURN IN HELL BITCH.

skaparn
2005-05-28, 17:40
så här :D

Tjohoo! Jag visste det! Jag är en definition, vilket inte många kan skryta med.

Jense
2005-05-28, 19:08
aja herk, tror nog du hade blivit en säker mes om din fru torterat ihjäl dina barn.. t,ex

Lallle
2005-05-28, 20:32
Skulle en kille som är mycket mindre än mig lappa till mig skulle jag inte börja banka på dom som en galning. Sist jag blev överfallen så försökte en kille som inte var mycket mindre än mig slå och sparka mig, han gjorde 3 försök och varje gång brottade jag ner honom utan att göra illa killen.




Sen är det hyffsat stor fysisk skillnad mellan genomsnitts mannen och genomsnittskvinnan ;)

Bara det att en liten kille skulle kunna dö om du slog till honom, jätte. *slap* :cryout: :devil:

Kwon
2005-05-28, 20:35
Jodå det skall mycket till innan bägaren rinner över och man flippar ur

http://www.strangecosmos.com/images/content/107054.gif

Yankeee
2005-05-28, 20:38
Bara det att en liten kille skulle kunna dö om du slog till honom, jätte. *slap* :cryout: :devil:

http://www.dailynexus.com/story_images/2001-10-03/conorhumptif.jpg

mini
2005-05-28, 20:39
Jag tycker som Yankeee typ - man tjänar oftast inget på att slåss, men måste man spelar det ingen roll om det är en tjej eller kille. Avskyr den unkna "kvinnor måste skyddas av riktiga män"-inställningen.

Lallle
2005-05-28, 21:00
http://www.dailynexus.com/story_images/2001-10-03/conorhumptif.jpg

Vad jag menar är att det skiljer från person till person, är man ovanligt stor så är det kanske inte nån bra idé att slå tillbaks. Om jag nu råkade slicka lite röv så får det vara så :em:

Kwon
2005-05-28, 21:00
Vad jag menar är att det skiljer från person till person, är man ovanligt stor så är det kanske inte nån bra idé att slå tillbaks. Om jag nu råkade slicka lite röv så får det vara så :em:

När det gäller Herkiz är det svårt att inte... :laugh:

hanni
2005-05-28, 21:00
Avskyr den unkna "kvinnor måste skyddas av riktiga män"-inställningen.[/QUOTE]


Ja,, jag med, va ju därför man började på gym *screwy*

Myten
2005-05-28, 21:46
Avskyr den unkna "kvinnor måste skyddas av riktiga män"-inställningen.


Ja,, jag med, va ju därför man började på gym *screwy*[/QUOTE]


Hit me!

Myten
2005-05-28, 21:47
Brukar ni våld mot tjejer får ni med Robocop att göra....´
Shuffle up and deal....!!!!!!!!
http://www.columbia.edu/itc/tc/cstudies/imagesequence/robocop_3/robocop_3_4.jpg
http://www.columbia.edu/itc/tc/cstudies/imagesequence/robocop_3/robocop_3_6.jpg
http://www.columbia.edu/itc/tc/cstudies/imagesequence/robocop_3/robocop_3_7.jpg
http://www.columbia.edu/itc/tc/cstudies/imagesequence/robocop_3/robocop_3_8.jpg
http://www.columbia.edu/itc/tc/cstudies/imagesequence/robocop_3/robocop_3_9.jpg

hanni
2005-05-28, 21:54
Ja,, jag med, va ju därför man började på gym *screwy*


Hit me![/QUOTE]


Vill du verkligen de?! :whipped:

Myten
2005-05-28, 21:55
Hit me!


Vill du verkligen de?! :whipped:[/QUOTE]


Jag vet inte..... you may have the force....

Herkulez
2005-05-28, 21:56
aja herk, tror nog du hade blivit en säker mes om din fru torterat ihjäl dina barn.. t,ex
nu var ju inte det vi pratade om din jävla jeppe

Herkulez
2005-05-28, 22:01
Bara det att en liten kille skulle kunna dö om du slog till honom, jätte. *slap* :cryout: :devil:
det må hända, men jag är en sneel hest =)

hanni
2005-05-28, 22:03
Vill du verkligen de?! :whipped:


Jag vet inte..... you may have the force....[/QUOTE]

Hehe nää men ja lovar att inte göra de, man ska ju inte slå de svaga ;)

Myten
2005-05-28, 22:03
det må hända, men jag är en sneel hest =)


YOU MAY HAAIIIIV THE FORCA


http://www.projectwasted.com/upload/uploads/muscle_yoda.jpg

Myten
2005-05-28, 22:05
Jag vet inte..... you may have the force....

Hehe nää men ja lovar att inte göra de, man ska ju inte slå de svaga ;)[/QUOTE]


I'm a weak boy........ gillar filosofi istället, varför slåss! :)

Kimo
2005-05-28, 22:07
Flying armbar!

mini_Arnold
2005-05-29, 15:33
:thumbup:

Vad jag menade var att hon lär känna ser betyligt mer dum om hon slår dig för att du åt hennes macka än om du var otrogen.

Edit: Ändå så skulle du örfila tillbaka om du någon gjorde så mot dig?
Spelar ingen som helst roll då det är en dålig motivering till att örfila oavsett.
Det är patetiskt när man inte klarar av att ha en diskussion eller ett bråk utan att bruka våld.

Jag är en principmänniska, slår nån mig slår jag tillbaks.
Det tycker jag är svagt, alltså väldigt anti-ghandi så att säga men jag är som jag är.
Precis som jag andra tycker det är omanligt att slå tillbaka på en tjej tycker jag det är omanligt att inte slå tillbaka.
Till min flickvän brukar jag säga på skämt att slår hon mig två gånger får en smäll tillbaka, och det är rätt schysst :D

Bolio
2005-05-29, 15:42
Klart jag slår tillbaks, jag tror ju på jämlikhet. Dessutom känns det bra att slå tjejer. Det är kul liksom.

Yankeee
2005-05-29, 15:42
Spelar ingen som helst roll då det är en dålig motivering till att örfila oavsett.
Det är patetiskt när man inte klarar av att ha en diskussion eller ett bråk utan att bruka våld.

Jag är en principmänniska, slår nån mig slår jag tillbaks.
Det tycker jag är svagt, alltså väldigt anti-ghandi så att säga men jag är som jag är.
Precis som jag andra tycker det är omanligt att slå tillbaka på en tjej tycker jag det är omanligt att inte slå tillbaka.
Till min flickvän brukar jag säga på skämt att slår hon mig två gånger får en smäll tillbaka, och det är rätt schysst :D

Det är suddigt, hm, ser ut som en hög med skitsnack.

mini_Arnold
2005-05-29, 15:45
Det är suddigt, hm, ser ut som en hög med skitsnack.
Yankeee tycker min åsikt är skit. Ska anteckna det nu.

Herkulez
2005-05-29, 16:05
Klart jag slår tillbaks, jag tror ju på jämlikhet. Dessutom känns det bra att slå tjejer. Det är kul liksom.
haha

föresten: Din MAMMA









är en mycket klok kvinna.

Slin
2005-05-29, 18:21
Självklart slår jag tillbax dom kan ju inte gå runt och tro att inget ska hända när dom slår någon hoppas alla andra gör det oxå!!
ett tag sen när jag va på en bar kom det fram en tjej och sa att jag hadde puttat till henne när jag gick förbi och gav mig en örfil jag svara direkt med en högerkrok rakt i skallen och jag ångrar mig inte :thumbup:

Yankeee
2005-05-29, 18:23
Självklart slår jag tillbax dom kan ju inte gå runt och tro att inget ska hända när dom slår någon hoppas alla andra gör det oxå!!
ett tag sen när jag va på en bar kom det fram en tjej och sa att jag hadde puttat till henne när jag gick förbi och gav mig en örfil jag svara direkt med en högerkrok rakt i skallen och jag ångrar mig inte :thumbup:

Åh shit, fyfan va häftig du är. Du är fan coolare än svantee.

Fatalist
2005-05-29, 18:27
Åh shit, fyfan va häftig du är. Du är fan coolare än svantee.

:sleep:

Slin
2005-05-29, 18:31
Åh shit, fyfan va häftig du är. Du är fan coolare än svantee.

Vad e ditt problem? slår man någon så får man räkna med att bli slagen dom vill ju va gämnställda!! :booty:

Trekker
2005-05-29, 18:40
Vad e ditt problem? slår man någon så får man räkna med att bli slagen dom vill ju va gämnställda!! :booty:

Precis som handikappade, barn, gamlingar, dom slår du också? *whatever*

Yankeee
2005-05-29, 18:40
Vad e ditt problem? slår man någon så får man räkna med att bli slagen dom vill ju va gämnställda!! :booty:

Ok? Så om någon slår dig och du slår denne får du räkna med ett slag tillbaka?

Trance
2005-05-29, 18:43
Precis som handikappade, barn, gamlingar, dom slår du också? *whatever*

Ok tjejer, jag är på eran sida nu. Feminism here I come.

Slin
2005-05-29, 18:43
Precis som handikappade, barn, gamlingar, dom slår du också? *whatever*


Skulle inte tveka en sekund ärligt talat!!

Trekker
2005-05-29, 18:44
Härligt att se så många som är säkra på sin manlighet.

Fatalist
2005-05-29, 19:34
Härligt att se så många som är säkra på sin manlighet.

tur det finns några som är det :bow:

mini
2005-05-29, 20:02
Ok tjejer, jag är på eran sida nu. Feminism here I come.
:love:

Cilia
2005-05-29, 20:18
Precis som handikappade, barn, gamlingar, dom slår du också? *whatever*
vänta lite!
jag tror inte på våld och har ingen längtan efter att bli slagen och heller inga planer på att slåss men vette tusan om jag vill bli jämnställd med barn, gamlingar och handikappade?!?!?!
Nog för att dom har samma värde men här blir det som om män är i en grupp för sig och vi andra är andra klassens varelser.

JoelR
2005-05-29, 20:20
Självklart slår jag tillbax dom kan ju inte gå runt och tro att inget ska hända när dom slår någon hoppas alla andra gör det oxå!!
ett tag sen när jag va på en bar kom det fram en tjej och sa att jag hadde puttat till henne när jag gick förbi och gav mig en örfil jag svara direkt med en högerkrok rakt i skallen och jag ångrar mig inte :thumbup:

Du verkar fan inte va slug. Hoppas som fan att du driver.

Grahn
2005-05-29, 20:24
vänta lite!
jag tror inte på våld och har ingen längtan efter att bli slagen och heller inga planer på att slåss men vette tusan om jag vill bli jämnställd med barn, gamlingar och handikappade?!?!?!
Nog för att dom har samma värde men här blir det som om män är i en grupp för sig och vi andra är andra klassens varelser.

Nej men fysiskt svagare, barn, handikappade och gamlingar är andra exempel på sånna som, karrakterisktiskt är svagare än män. Vad är problemet?

Trance
2005-05-29, 20:28
Nej men fysiskt svagare, barn, handikappade och gamlingar är andra exempel på sånna som, karrakterisktiskt är svagare än män. Vad är problemet?

Jag tror problemet är att det anses att tjejer inte har förmåga att stå till svars för sina handlingar. Varför inte bara säga att man inte slår de som är fysiskt svagare.

Grahn
2005-05-29, 20:31
Jag tror problemet är att det anses att tjejer inte har förmåga att stå till svars för sina handlingar. Varför inte bara säga att man inte slår de som är fysiskt svagare.

Tja är ju det som det handlar om, ngn som sagt ngt annat?

Trance
2005-05-29, 20:35
Tja är ju det som det handlar om, ngn som sagt ngt annat?

Ja.

Grahn
2005-05-29, 20:55
Ja.

Hur menar du? att man använder uttrycket att man inte slår tjejer är ju inte konstigt. Det är ju inte direkt uppfunnet nu, anledningen till att man inte gör det är ju dock skillnaden i fysisk styrka.

Bolio
2005-05-29, 20:59
Hur menar du? att man använder uttrycket att man inte slår tjejer är ju inte konstigt. Det är ju inte direkt uppfunnet nu, anledningen till att man inte gör det är ju dock skillnaden i fysisk styrka.

Nja, det har jag svårt att tro på faktiskt. Isåfall skulle ingen fysisk starkare slå någon fysisk svagare. Det handlar nog mer om det som Trance skrev, att kvinnor inte har ansetts vara ansvariga för sina handlingar. Först idag har vi gett kvinnor en massa rättigheter, men wtf happened med ansvaret som följde med då?

Ärligt talat, jag vill inte vara bitter eller konspiratorisk, men jag tycker att vi borde slå mer brudar. Det skulle göra mycket gott i jämlikhetsfrågan. And I'm not joking. Det är för få brudar som får spö i dagens samhälle.

Trance
2005-05-29, 20:59
Hur menar du? att man använder uttrycket att man inte slår tjejer är ju inte konstigt. Det är ju inte direkt uppfunnet nu, anledningen till att man inte gör det är ju dock skillnaden i fysisk styrka.

Skillnaden är attyden: Jag slår inte tjejer och barn men killar vet vad de ger sig in på. Frågan är, skulle du reagera olika om en kille respektive tjej slog till dig om de var lika starka?

Grahn
2005-05-29, 21:05
Skillnaden är attyden: Jag slår inte tjejer och barn men killar vet vad de ger sig in på. Frågan är, skulle du reagera olika om en kille respektive tjej slog till dig om de var lika starka?

Troligen, jag är trots allt hetrosexuell och ja det har med saken att göra. Men sen hur ska jag veta att de är lika starka? Principen bygger ju på generaliseringen att kvinnor är svagare än män.

Om en skröpplig liten 15åring på modiga 65kg kommer fram och nyper till mig utan att åtsakomma ngn speciell skada så skulle jag ju inte golva han direkt heller. Kommer det fram ett fruntimmer och sparkar mig på bollarna skulle jag nog om jag kunde rent intinktivt reagerat våldsamt.

Men det ändrar ju inte på principen att man slår inte tjejer. Jag slår inte folk som är avsevärt svagare eller sparkar på liggande heller. Inte för att jag pinnar runt och slår ngn alls iofs.

Bolio
2005-05-29, 21:05
Och sen, det här med att man inte slår svagare? Wtf is that all about? Vem slår man då? Starkare? Vafan, det verkar fett psykotiskt.

Cilia
2005-05-29, 21:08
Nej men fysiskt svagare, barn, handikappade och gamlingar är andra exempel på sånna som, karrakterisktiskt är svagare än män. Vad är problemet?
problemet är att dom andra grupperna har andra svagheter än bara fysiskt svagare. Jag anser att jag kan ta hand om mig själv bättre än ett barn eller en handikappad och klara av situationer bättre.

ja, jag förstår vad du menar men jag ser det ändå som lite kränkande att bara bunta ihop oss i en grupp. Nu blir jag inte väldigt upprörd tyckte mer att det var lite konstigt och inte helt pt *g*.

Nja, det har jag svårt att tro på faktiskt. Isåfall skulle ingen fysisk starkare slå någon fysisk svagare. Det handlar nog mer om det som Trance skrev, att kvinnor inte har ansetts vara ansvariga för sina handlingar. Först idag har vi gett kvinnor en massa rättigheter, men wtf happened med ansvaret som följde med då?

Ärligt talat, jag vill inte vara bitter eller konspiratorisk, men jag tycker att vi borde slå mer brudar. Det skulle göra mycket gott i jämlikhetsfrågan. And I'm not joking. Det är för få brudar som får spö i dagens samhälle.
Jag håller i stora delar med Bolio ända till sista stycket som på vanligt Boliovis totalt flipprar ut. Men det är som med allt annat i samhället vill man ha befogenheter kommer ansvar med det. Det är många som glömmer eller inte inser det. Samma sak är det på jobbet alla vill ha befogenhet att göra massa saker men när man då samtidigt vill lägga över ansvaret för det är det inte lika kul längre.

skulle jag slå någon får jag räkna med att det kan komma något tillbaka men generellt är väl problemet att det slåss för mycket i samhället oavsett kön

Cilia
2005-05-29, 21:09
Och sen, det här med att man inte slår svagare? Wtf is that all about? Vem slår man då? Starkare? Vafan, det verkar fett psykotiskt.
låt oss kramas istället *blink*

Grahn
2005-05-29, 21:22
Man får vara bra vriden om man lyckas få principen att inte slå kvinnor till att vara en form av förtryck eller en förolämpning.

Cilia
2005-05-29, 21:24
Man får vara bra vriden om man lyckas få principen att inte slå kvinnor till att vara en form av förtryck eller en förolämpning.
om det var riktat till mig så tycker jag att du vrider det jag säger ordentligt.

Grahn
2005-05-29, 21:32
om det var riktat till mig så tycker jag att du vrider det jag säger ordentligt.

Generellt till alla som ger uttryck för att det på ngt sätt skulle vara förolämpande.

Niclaaas
2005-05-29, 21:37
Man får vara bra vriden om man lyckas få principen att inte slå kvinnor till att vara en form av förtryck eller en förolämpning.

lite OT så läste jag en artikel om att det skulle vara förtryckande mot tjejer att de hade större avdelningar är killar i klädaffärer. stärkte rollen om hur tjejer "ska" vara och tvingade in dem i deras könsroller

jag säger: *screwy*

Grahn
2005-05-29, 21:41
lite OT så läste jag en artikel om att det skulle vara förtryckande mot tjejer att de hade större avdelningar är killar i klädaffärer. stärkte rollen om hur tjejer "ska" vara och tvingade in dem i deras könsroller

jag säger: *screwy*

Jo för vi män ÄLSKAR ju att shoppa kläder.... *rolleyes*

Det är säkert förtryck att beskydda dem, öppna dörrar för dem och definitvt ett otroligt fötryck att låta dem få plats i livbåtarna om man mot förmodan är på ett skepp som sjunker.

mini
2005-05-29, 21:42
Grahn: jag kan förstå att du tycker att det är vridet. Du har ju en föreställning om vad en "man" är och vad en "kvinna" är, och att denne man ska beskydda kvinnan. Alla tjejer vill inte ha detta beskydd. Vi vill vara jämlika och jämnbördiga med alla rättigheter och skyldigheter som kommer med det. Om det innebär att kvinnor får sig en snyting på krogen så är det väl så, om det också betyder jämställdhet på andra områden.

Niclaaas
2005-05-29, 21:45
Jo för vi män ÄLSKAR ju att shoppa kläder.... *rolleyes*

Det är säkert förtryck att beskydda dem, öppna dörrar för dem och definitvt ett otroligt fötryck att låta dem få plats i livbåtarna om man mot förmodan är på ett skepp som sjunker.

nu sitter jag bara och väntar på att någon ska säga "men det är ju så..." :D

Grahn
2005-05-29, 21:51
Grahn: jag kan förstå att du tycker att det är vridet. Du har ju en föreställning om vad en "man" är och vad en "kvinna" är, och att denne man ska beskydda kvinnan. Alla tjejer vill inte ha detta beskydd. Vi vill vara jämlika och jämnbördiga med alla rättigheter och skyldigheter som kommer med det. Om det innebär att kvinnor får sig en snyting på krogen så är det väl så, om det också betyder jämställdhet på andra områden.

Förstår inte varför det ena skulle utesluta det andra. Lyckligtvis tänker inte alla tjejer som du. Har svårt nog att förstå fruntimmer som det är.
;)

Ironbabe
2005-05-30, 07:26
Spanking är inte att slå juuuuuuuu :)
Krossa någons lilltå då?? vad kallas det? :cryout:

Strongman
2005-06-10, 15:53
Inte säkert våldsamt men sur blev hon.

Tog en vanlig sax och klippte av en bit av hennes hår.

Jefla kärring te lärare som börjar gnälla, medans tjejen sitter och lipar, alla kollar konstigt på mig. Kände mig nästan utanför! Men dom som cppar med mig jävlas jag alltid tillbaka till, på något sätt.

christian
2005-06-10, 17:27
Krossa någons lilltå då?? vad kallas det? :cryout:

Kärlek.

Garnax
2005-06-10, 17:29
jag skulle greppa tjejens båda handleder och hålla dom hårt, sätta ena benet lite framför det andra så man skyddar sig emot ev sparkar emot skrevet.

Nej jag skulle inte slå tillbaka.

Det våldsammaste jag gjort emot en tjej är att smiska henne i sängen :)