handdator

Visa fullständig version : Viperman-Bilder


Viperman
2005-05-27, 15:03
Tagit bort de dåliga bilderna. De nya finns längre fram i tråden. Mvh

daja
2005-05-27, 15:12
hur länge har du tränat?

Viperman
2005-05-27, 15:16
hur länge har du tränat?

Jag har tränat ca 10 månder seriöst med träningen samt kosten. innan dess träna jag bara mest på skoj i ca 2 år och käka typ inget hehe..

Stats:

175 cm
68 kg (starta på ca 56 kg för 1,5-2 år sen)
23 år

GymTT
2005-05-27, 15:19
Jag tycker klart att det syns att du styrketränar, kansek behöver lägga med vikt på bröst? axlar?

Träna hårt!

MVH TT

Karate_kid
2005-05-27, 15:22
Ja ser inte så mkt utav dom bilderna. Gärna några med riktiga poser. Det enda som var grymt, var tatueringarna, dock för små :D

Viperman
2005-05-27, 15:26
Jag tycker klart att det syns att du styrketränar, kansek behöver lägga med vikt på bröst? axlar?

Träna hårt!

MVH TT

Tack tack, jodå bröst och axlar har en hög prioritet, axlarna är svårast att få till, just bröstet har jag hittat rätt träningsupplägg för nyligen, har växt i omkrets med 5 cm på 3 månader vilket känns väldigt kul, bara att träna på där.

Viperman
2005-05-27, 15:28
Ja ser inte så mkt utav dom bilderna. Gärna några med riktiga poser. Det enda som var grymt, var tatueringarna, dock för små :D

Jag vet, dåliga bilder, blir inte bättre med en web cam tyvärr. Haha inte dissa mina tattoes *flex* ;)

mvda
2005-05-27, 16:07
Jag vet, dåliga bilder, blir inte bättre med en web cam tyvärr. Haha inte dissa mina tattoes *flex* ;)

Det är inte bildkvaliten som är viktigast, det du ska göra är att slänga upp de "vanliga" poserna. www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=14738 (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=14738)

Viperman
2005-05-27, 16:09
Det är inte bildkvaliten som är viktigast, det du ska göra är att slänga upp de "vanliga" poserna. Tror dom finns i Best of...

Okej, får väl ta och styra upp det då. Tack *flex*

Metal_boy_
2005-05-27, 20:42
ser bra ut. Blir bra me lite föda :thumbup:

Zafer
2005-05-27, 21:55
Hahahahahahah tjockis!!! :laugh: :laugh: :laugh:

Viperman
2005-05-27, 22:53
ser bra ut. Blir bra me lite föda :thumbup:

Tack=)! Det känns extra kul att höra det just ifrån dig. Jadå jag ska käka på :eating:

Fatcan
2005-05-28, 17:57
Nu vet ju inte jag hur du såg ut innan, men jag tycker inte det där är så värst mycket på 10 månader, speciellt inte om du kört lite träning i nått år innan.

Jorgen
2005-05-28, 18:00
Ja, kom med riktiga bilder.
Annars ryker tråden.

//Jörgen

Grisen
2005-05-28, 20:47
Ja, kom med riktiga bilder.
Annars ryker tråden.

//Jörgen

Jag håller med om att bilderna är ganska kassa men det finns många mycket sämre bilder som fått vara kvar.

BeefCake
2005-05-28, 21:31
Jag håller med om att bilderna är ganska kassa men det finns många mycket sämre bilder som fått vara kvar.


som en viss persons lilla ben som man verkligen såg mycket av.. *screwy* *screwy* *screwy* *screwy* *screwy*

Jorgen
2005-05-28, 23:33
Jag håller med om att bilderna är ganska kassa men det finns många mycket sämre bilder som fått vara kvar.
Och med det vill du ha sagt?

Ser du något som du inte tycker passar så använd reportknappen. Svårare än så är det inte.

//Jörgen

IfK
2005-05-29, 10:39
Han kanske vill säga att moderatorerna är inkonsekventa. Jag vet inte.

JAM
2005-05-29, 10:46
Han kanske vill säga att moderatorerna är inkonsekventa. Jag vet inte.
Och Jörgen kanske vill säga att de har annat för sig än att titta igenom exakt varenda bild och att vi medlemmar lika gärna kan använda reportknappen om det är något vi inte tycker passar? Jag vet inte.

mvda
2005-05-29, 19:47
Ja, kom med riktiga bilder.
Annars ryker tråden.

//Jörgen

Du har inte tänkt på att det kanske inte är så lätt att slänga upp "riktiga" bilder första gången man tar några? Jag tycker du ska försöka komma med lite positivare svar än "kom med riktiga bilder, annars ryker tråden". Om inte annat skapar ju detta i alla fall en trevligare stämning på forumet och man känner sig mer välkommen som ny här :thumbup:

Jorgen
2005-05-29, 20:12
Du har inte tänkt på att det kanske inte är så lätt att slänga upp "riktiga" bilder första gången man tar några? Jag tycker du ska försöka komma med lite positivare svar än "kom med riktiga bilder, annars ryker tråden". Om inte annat skapar ju detta i alla fall en trevligare stämning på forumet och man känner sig mer välkommen som ny här :thumbup:
Har man inga riktiga bilder postar man inga. Svårare än så är det inte.
Hur tycker du att jag skall utrycka mig då?
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=14738 Och - på förekommen anledning - det här forumet är till för att man ska kunna få synpunkter, kritik och applåder för sin fysik. Men då ska bilderna också kunna ge underlag för det. Inga fler festbilder i kortärmad tröja där man kan ana en biceps/triceps - såna trådar kommer att plockas bort.

//Jörgen

mvda
2005-05-29, 21:39
Har man inga riktiga bilder postar man inga. Svårare än så är det inte.
Hur tycker du att jag skall utrycka mig då?
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=14738 Och - på förekommen anledning - det här forumet är till för att man ska kunna få synpunkter, kritik och applåder för sin fysik. Men då ska bilderna också kunna ge underlag för det. Inga fler festbilder i kortärmad tröja där man kan ana en biceps/triceps - såna trådar kommer att plockas bort.

//Jörgen

Strax innan ditt inlägg sa han att han hade förstått att bilderna inte var bra eftersom någon kommenterade det och sa att han skulle styra upp det, så jag tycker ditt inlägg var fruktansvärt onödigt överhuvudtaget.

Jorgen
2005-05-29, 21:45
Strax innan ditt inlägg sa han att han hade förstått att bilderna inte var bra eftersom någon kommenterade det och sa att han skulle styra upp det, så jag tycker ditt inlägg var fruktansvärt onödigt överhuvudtaget.
Jag bryr mig faktiskt inte ett dugg om vad du tycker. Nu var jag otrevlig igen. Fy på mig
Då skall det styras upp nya bilder illa kvickt också. Annars kommer jag obönhörligen radera tråden, oavsett vad du anser om det.

Och nu är det slut på OT-pratet i denna tråden. Har du fler problem med mig så ta det via PM.

//Jörgen

Viperman
2005-05-30, 15:50
Här kommer ett par nya bilder som jag lyckades få till äntligen. Hoppas de är tillräckligt okej så inte Big man Jörgen raderar min tråd, annars får jag alltid starta en ny sedan när jag har mycket bättre bilder.

Mvh

Baan
2005-05-30, 15:59
på latsspread är det tanken att du ska sprida ut latsen, inte trycka in ryggen, så prova dig fram lite, sätt nävarna mot sidora av magen och försök föra ut ryggen så att säga, tills du ser att du lyckats veckla ut vingarna och ryggen i allmänhet. det ska inte se ut sådär alltså, så det är bara prova på. samma sak gäller dubbel biceps, man ska inte trycka ihop ryggen.

annars ser det jämnt ut bara kötta på och äta bra

Viperman
2005-05-30, 16:01
på latsspread är det tanken att du ska sprida ut latsen, inte trycka in ryggen, så prova dig fram lite, sätt nävarna mot sidora av magen och försök föra ut ryggen så att säga, tills du ser att du lyckats veckla ut vingarna och ryggen i allmänhet. det ska inte se ut sådär alltså, så det är bara prova på. samma sak gäller dubbel biceps, man ska inte trycka ihop ryggen.

annars ser det jämnt ut bara kötta på och äta bra

Tack för tipsen, jo det är svårt med poseringen, det kräver sin egen träning det hehe.. Tack, jag ska kämpa på! :whipped:

Viperman
2005-05-30, 16:08
Bättre latspread än ovan hehe..

Baan
2005-05-30, 16:20
japp det där ser bättre ut, för att vara lite whinig så kanske inte perfekt men knäcker lätt den gamla :P

ett litet tips om du vill se smalare ut (hehe) se till att ha väldigt löst åtsittande byxor/kalsonger/whatever och så tryck inte på fettet, som du ser blev effekten på bilder att det ser kanske värre ut än det egentligen är. du kan iaf fuska till det lite så det ser bättre ut annars :)

Viperman
2005-05-30, 16:36
japp det där ser bättre ut, för att vara lite whinig så kanske inte perfekt men knäcker lätt den gamla :P

ett litet tips om du vill se smalare ut (hehe) se till att ha väldigt löst åtsittande byxor/kalsonger/whatever och så tryck inte på fettet, som du ser blev effekten på bilder att det ser kanske värre ut än det egentligen är. du kan iaf fuska till det lite så det ser bättre ut annars :)

Mycket att tänka på hehe, tack för dina tips, dem ska jag komma ihåg i framtiden. *flex*

izarul
2005-05-30, 17:00
Bara att bygga...