handdator

Visa fullständig version : hiphop låt vilken??


Jesper
2005-05-26, 13:35
behöver veta vilken det, den är inte sååå gammal tror jag.

"im gonna get youre one dollar bill put youre hands up, im gonna get youre ten dollar bill put youre hands up, im gonna get youre twenty dollar bill put youre hands up" osv...

hum
2005-05-26, 13:45
Visst är det Fatman Scoop som skriker? har låtnamnet på tungan, ska bara fundera en kvart ;)

Edit: Tänkte på Crooklyn Clan - 100 dollar bill..

daja
2005-05-26, 13:47
"One dollar bill" med Orup

Trance
2005-05-26, 13:48
Eftersom jag är snäll så letade jag upp den.

http://faith-evans.the-lyrics.com/love-like-this-feat.crooklyn-clan-(remix)-276626.html

Sök på google efter texten och lägg till +lyrics så brukar det fungera. Sedan så kan det ju vara lite svårt med hip hop eftersom de oftar stavar idiotiskt.

(sedan är "your"=din och "you're" "you are"= du är, bara om du behöver söka fler texter så blir det lättare att hitta.)

[EDIT]: Stavning

Trance
2005-05-26, 13:53
Hehe, nu har man läst igenom hela texten. Jag säger bara...hahahahahah, så jäkla roligt.

Underbara samhällskommenterer som:
"Single ladies
I can't hear ya'll
Single ladies
Make noise!
Single ladies
I can't hear ya'll
Single ladies
Make noise!
All the chicken heads
be quiet!
All the chicken heads
be quiet!
All the chicken heads
be quiet!"

För att inte tala om klassikern:
"Can I get 'wha wha'
Can I get 'wha wha'
Can I get 'wha wha'
Oh, Oh
Can I get 'wha wha'
Can I get 'wha wha'
Can I get 'wha wha'
Oh, Oh"

osv

Jesper
2005-05-26, 13:58
Eftersom jag är snäll så letade jag upp den.

http://faith-evans.the-lyrics.com/love-like-this-feat.crooklyn-clan-(remix)-276626.html

Sök på google efter texten och lägg till +lyrics så brukar det fungera. Sedan så kan det ju vara lite svårt med hip hop eftersom de oftar stavar idiotiskt.

(sedan är "your"=din och "you're" "you are"= du är, bara om du behöver söka fler texter så blir det lättare att hitta.)

[EDIT]: Stavning


aa tack så mycket det var snällt :) :thumbup:

och vad gäller engelskan har du såklart rätt=)