handdator

Visa fullständig version : Vilka smaker ?


ekizone
2005-05-25, 23:18
Har tänkt och beställa lite tillskott från internet men jag vet inte vilka smaker som är goda. Förstår att det är olika men kan jag få lite förslag?

Gainer:
MASS FX choklad / jordgubb ?

Protein:
WHEY FX : choklad / jordgubb ?
Eiselt Protec: choklad / jordgubb / vanilj ?

ekizone
2005-05-25, 23:19
Har tänkt och beställa lite tillskott från internet men jag vet inte vilka smaker som är goda. Förstår att det är olika men kan jag få lite förslag?

Gainer
MASS FX choklad / jordgubb ?

Protein:
WHEY FX : choklad / jordgubb ?
Eiselt Protec: choklad / jordgubb / vanilj ?

mela
2005-05-25, 23:19
Jag tycker att vanilj är godast...

Stab
2005-05-25, 23:46
Skulle säga choklad/jordgubb smaksak.. men för guds skull HÅLL DIG BORTA FRÅN VANILJ.. får uppstötningar bara ja tänker på det.. slängde massa vanilj protte förut..

Spannmål
2005-05-25, 23:51
Den eviga frågan! Har givetvis med dina pers. preferenser att göra! Men låt oss relatera till glass för glass är kul! Välj den smak du tycker är godast när det gäller glass!

mangemani
2005-05-25, 23:53
fairings sloow protein med mint chocklad smak*mmmm*
annars är eiselt protecs smaker också goda(förutom jordgub).

när det gäller gainer så har jag hittat mej en ny favorit,tropisk smak(rapid recovery),är nästan så man längtar tills passet är över så man kan dricka den:).

nån här på forumet har "faring slår allt" i sin signatur,och jag börjar fan att hålla med,tom smaker är dom så gott som bäst i:)

Tom BAK
2005-05-26, 08:13
Whey FX: Jordgubb, riktigt god. Choklad, god, men inte som jordgubben :D

keZo
2005-05-26, 09:11
Använder själv Whey FX choklad, sen ett par veckor tillbaks. Är det första proteinet jag testat så jag har ju inget o jämföra med tyvärr. Men jag blev tvungen att blanda ut det med ~2 dl vatten istället för 3 dl som det stod på förpackningen, per dl pulver. Annars smakade det typ bara unket vatten, men nu smakar det helt ok!

Hoppas bara att minskningen av mängden vatten inte ska påverka upptagningen av pulvret. Kan påpeka att FX:s kundsupport inte är av bästa sort. Har skickat två mail utan svar, just angående vätskemängden...kasst *grr*

edit: har nu fått svar från FX, "Ja du kan använda mindre vätska om du vill att smakan ska bli mer framträdande. Whey Fx är framtagen för att inte smaka så mycket då det brukar uppskatas i längden. Man tröttnar annars väldigt snabbt. Du kan givetvis också "spetsa" smaken med t ex Fun Light eller Oboy."

Cinna
2005-05-26, 09:22
Eiselts protec: Choklad alla gånger ... jordgubben är för sötsliskig och vaniljen ger mig kväljningar *spy*

Men som sagts ovan, det är en smaksak så prova dig fram!

ekizone
2005-05-26, 16:28
ok tack för tippsen bli helt klart så här



MASS FX choklad
WHEY FX :jordgubb
Eiselt Protec: choklad

Berry
2005-05-26, 16:46
Eiselts protec: Choklad alla gånger ... jordgubben är för sötsliskig och vaniljen ger mig kväljningar *spy*

Men som sagts ovan, det är en smaksak så prova dig fram!

Tycker vaniljen är :thumbup: om man blandar den rätt och med mjölk.

Fatalist
2005-05-26, 18:56
Alla jordbugg jag har smakat ahr varit goda, men sen trättnar man efter ett par kilo... Vaniljen jag har nu är god, likaså chokladen!

Prankie
2005-05-26, 18:58
choklad banan choklad banan choklad banan choklad banan choklad banan choklad banan choklad banan choklad banan choklad banan choklad banan choklad banan choklad banan choklad banan choklad banan choklad banan