handdator

Visa fullständig version : Skumt problem med en tjej


AlexanderYeah
2005-05-25, 16:31
Ok så jag har då en flickvän och mitt töntiga problem är att om vi ligger och myser och ffrrhrhbbrhrh så blir jag helt yr. Alltså det känns som när man reser sig snabbt efter att ha suttit ner.. Ni vet man blir alldeles yr. Den känslan är det fast jag bara ligger ner. Och jag blir helt röd i ansiktet och jättevarm. Alltså riktigt varm, nästan så man bränner sig :)

Är det bara för att jag är nervös lr är det nåt allmänt fel på mig? Igår började typ rummet snurra och var tvungen att gå ut på balkongen *screwy* Och hon börjar tro att det är nåt fel på henne.. Fast det är snarare tvärtom. Det är typ för bra. Typ som om man skulle vinna på Lotto och äta glass samtidigt. Hjärnan klarar inte av det.

Nån som känner igen vad jag babblar om? =P

Starkar
2005-05-25, 16:32
jag tror blodet i hjärnan försvinner någon annanstans :D :thumbup:

Bolio
2005-05-25, 16:33
Panikångest kanske? Fast på ett positivt sätt? Eller du kanske blir för kåt, men inte får doppa, typ? Fråga henne om hon går med på analsex, det kanske löser dina problem.

Starkar
2005-05-25, 16:36
nä men allvarligt, du deffar inte eller något? kanske din kost som påverkar på något sätt.

annars så finns http://ungdomsmottagningen.se/

AlexanderYeah
2005-05-25, 16:38
heh nä jag deffar inte. Mår finemang i övrigt. haha nä om det skulle börja sexas så skulle min skalle förmodligen explodera :)



annars så finns http://ungdomsmottagningen.se/

det där forumet är så kasst. Ingen seriös där.

Edit: Okej man kunde fråga en expert också. Kan jag ju prova :thumbup: Bara han inte kommer fram till att det är nåt fel på mig....

Starkar
2005-05-25, 16:39
heh nä jag deffar inte. Mår finemang i övrigt. haha nä om det skulle börja sexas så skulle min skalle förmodligen explodera :)



det där forumet är så kasst. Ingen seriös där.

Edit: Okej man kunde fråga en expert också. Kan jag ju prova :thumbup: Bara han inte kommer fram till att det är nåt fel på mig....

det är nog inget allvarligt. lycka till!

watertouch
2005-05-25, 16:42
Tror det beror på ytliga blodkärl i ansiktet plus att när du myser så utsöndras massa hormoner som dels kanske ökar din hjärtpuls lite (du blir lite upphetsad) vilket e normalt. Vissa har "ytliga" blodkärl där andra inte, thats life. Om du störs av det så hmm ja hemorojder salva i fejjan kanske för att krympa igen blodkärlen, Inte vet jag ;) men tjejer tar nog inte illa upp, blir väll snarare smickrad kan jag tänka mig.

bosse_brutal
2005-05-25, 16:45
kåtslag?

Griip
2005-05-25, 16:46
Tror du helt enkelt är nervös/för glad som du själv säger, så det går nog över rätt snart när du vant dig.

obesogen
2005-05-25, 16:59
Det är väl inget att oroa sig för, det låter ju heeeeeelsoft!Tonåren...det var tider det *cry*

Edit: Du är ju toknykär! :thumbup:

abjorn
2005-05-25, 17:03
hur gick det med mobbningen ? ;)

AlexanderYeah
2005-05-25, 17:06
tack för svaren, haha hemmorojdsalva i ansiktet :D

det är nog inget allvarligt. lycka till!

Tack Det är min första flickvän också. Kanske därför. Är som en vanesak som ni säger. Måste få rutin lr nåt för jag vet inte vad jag sysslar med när vi håller på nu. Jag blir nervös som om jag försökte desarmera en bomb lr nåt. Och hon verkar obrydd. Jag skulle vilja vara helcool och ju mer jag tänker på att vara helcool desto mer vimsig blir jag :D

edit: abjorn jag har uppdaterat mobbingtråden juu

Metal_boy_
2005-05-25, 17:09
fråga om hon kan suga av dig när du står på huvet

obesogen
2005-05-25, 17:11
?"??xanderYeah]tack för svaren, haha hemmorojdsalva i ansiktet :D



Tack Det är min första flickvän också. Kanske därför. Är som en vanesak som ni säger. Måste få rutin lr nåt för jag vet inte vad jag sysslar med när vi håller på nu. Jag blir nervös som om jag försökte desarmera en bomb lr nåt. Och hon verkar obrydd. Jag skulle vilja vara helcool och ju mer jag tänker på att vara helcool desto mer vimsig blir jag :D

edit: abjorn jag har uppdaterat mobbingtråden juu[/QUOTE]

Om det inte är så att hon har en massa mer erfarnenhet så spelar hon bara ball, o tro mig, den väggen kommer falla, sen tar du över med total makt som följd :hbang: :D

obesogen
2005-05-25, 17:12
[?"??xanderYeah]tack för svaren, haha hemmorojdsalva i ansiktet :D



Tack Det är min första flickvän också. Kanske därför. Är som en vanesak som ni säger. Måste få rutin lr nåt för jag vet inte vad jag sysslar med när vi håller på nu. Jag blir nervös som om jag försökte desarmera en bomb lr nåt. Och hon verkar obrydd. Jag skulle vilja vara helcool och ju mer jag tänker på att vara helcool desto mer vimsig blir jag :D

edit: abjorn jag har uppdaterat mobbingtråden juu[/QUOTE]

Om det inte är så att hon har en massa mer erfarnenhet så spelar hon bara ball, o tro mig, den väggen kommer falla, sen tar du över med total makt som följd :hbang: :D

mmartin
2005-05-25, 18:11
vinna på lotto och äta glass samtidigt, vilken jämförelse!!! ha ha :D


grymt svårt att säga HUR du ska göra, nervöshet möjligen och det går bara "bort" ju mer du liksom bearbetar det.. sen ska du inte lyssna på andra vissa är nervösa av sig vissa har det som världens naturligaste grejj....


spela inte nån "roll" bara, lyser igenom direkt!! är du nervös så var nervös, det kommer gå bra ändå och hon förstår dig säkert- tycker nog det är gulligt kanske, dem är såna se du.
Nästa gång kanske du är självsäker över nått annat, eller lugn om nått etc etc, det gäller att acceptera sig själv och vända det till sin FÖRDEL, då leker livet :thumbup:

Jet
2005-05-25, 18:19
Med risk för att hela min manliga approach raseras måste jag säga att det är för sött med denna nervositet på ett alldeles oskyldigt sätt. Och jag är INTE ironisk nu.....

Kebab-Arne
2005-05-25, 18:58
jag tror blodet i hjärnan försvinner någon annanstans :D :thumbup:

:laugh:

Roligaste idag!

mini_Arnold
2005-05-25, 19:03
kåtslag?
gissar jag också på..

och du kallefjong, det händer mig med.
Be bruttan klä av sig om hon int redan är näck och massakrera henne tills du är tillfredställd.

Lycka till

Grisen
2005-05-25, 21:11
gissar jag också på..

och du kallefjong, det händer mig med.
Be bruttan klä av sig om hon int redan är näck och massakrera henne tills du är tillfredställd.

Lycka till

wtf!? :D

Edde_1
2005-05-25, 21:12
Det är kanske så enklet som att du är KÄR :)

aliquis
2005-05-25, 22:21
är kär o kåt samma?

nottis
2005-05-25, 22:33
Inte enligt mig iaf.

Griip
2005-05-25, 22:48
Med risk för att hela min manliga approach


Say wha?

Edde_1
2005-05-26, 06:53
är kär o kåt samma?
NEJ. Men det är en grym kombination :thumbup:

J.Saarela
2005-05-26, 07:41
Panikångest kanske? Fast på ett positivt sätt? Eller du kanske blir för kåt, men inte får doppa, typ? Fråga henne om hon går med på analsex, det kanske löser dina problem.


he he mannen med lösningar på allt :hbang:

Cilia
2005-05-26, 16:15
Ok så jag har då en flickvän och mitt töntiga problem är att om vi ligger och myser och ffrrhrhbbrhrh så blir jag helt yr. Alltså det känns som när man reser sig snabbt efter att ha suttit ner.. Ni vet man blir alldeles yr. Den känslan är det fast jag bara ligger ner. Och jag blir helt röd i ansiktet och jättevarm. Alltså riktigt varm, nästan så man bränner sig :)

Är det bara för att jag är nervös lr är det nåt allmänt fel på mig? Igår började typ rummet snurra och var tvungen att gå ut på balkongen *screwy* Och hon börjar tro att det är nåt fel på henne.. Fast det är snarare tvärtom. Det är typ för bra. Typ som om man skulle vinna på Lotto och äta glass samtidigt. Hjärnan klarar inte av det.

Nån som känner igen vad jag babblar om? =P
måste säga att det där är det gulligaste jag har läst.
om jag skulle skriva på engelska skulle jag säga breath taking.
jag tycker du ska säga precis så du skrev här till henne. Om någon kille sa det till mig skulle jag bara smälta direkt. Vilken komplimang det är.

Lycka till med tjejer.
Gullig kille verkar du vara iaf.

Fatalist
2005-05-26, 16:16
har hon msn? :)

mini_Arnold
2005-05-26, 16:24
har hon mens? :)
äckla dig inte nu.


följde du mitt råd alexander? :D

Fatalist
2005-05-26, 16:24
äckla dig inte nu.


följde du mitt råd alexander? :D

bara töntar mig :(

Zafer
2005-05-26, 16:37
är kär o kåt samma?
En vacker dag kommer du också att upptäcka naturens fenomen!
;)

Froddan
2005-05-26, 16:47
är kär o kåt samma?Klart det inte är!

Om du tror det har du inte varit kär! :)

Bobo
2005-05-26, 17:14
måste säga att det där är det gulligaste jag har läst.
om jag skulle skriva på engelska skulle jag säga breath taking.
jag tycker du ska säga precis så du skrev här till henne. Om någon kille sa det till mig skulle jag bara smälta direkt. Vilken komplimang det är.

Lycka till med tjejer.
Gullig kille verkar du vara iaf.

Jag håller med till 100% !
Berätta för henne, hon kommer att avguda dig om hon inte redan gör det!! Skulle också smälta omedelbart :)
Spela inte "cool", det syns igenom och är otroligt avtändande tycker åtminstone jag!

Grisen
2005-05-26, 17:38
tack för svaren, haha hemmorojdsalva i ansiktet :D



Tack Det är min första flickvän också. Kanske därför. Är som en vanesak som ni säger. Måste få rutin lr nåt för jag vet inte vad jag sysslar med när vi håller på nu. Jag blir nervös som om jag försökte desarmera en bomb lr nåt. Och hon verkar obrydd. Jag skulle vilja vara helcool och ju mer jag tänker på att vara helcool desto mer vimsig blir jag :D

edit: abjorn jag har uppdaterat mobbingtråden juu

Hon är säkert lika nervös, kör hårt! Det är inte hela världen om du skulle göra något pinsamt, vad är det värsta som kan hända?

Yankeee
2005-05-26, 17:45
vad är det värsta som kan hända?

Hon filmar det och lägger ut på nätet?

Dipshit
2005-05-26, 17:46
så du har snott mobbartürkens tjej till slut? good job! :thumbup:

bladhet
2005-05-26, 18:48
Jobbigt problem.

Måste bara låna tråden och berätta om mitt lilla problem med tjejer.
Var ute och gick en promenad nu ikväll.
I början av promenaden möter jag två fina tjejer som var ute och sprang,
Och i slutet av promenaden så möter jag den ena tjejen igen och de roliga är att hon flinar upp och hälsar på mig, men blind som jag är så går jag där med min mördar min utan att hälsa tillbaka. Gissa om jag ångrade mig djupt när jag insåg att det var min hon hälsade på.
:(

Karate_kid
2005-05-26, 18:50
Jobbigt problem.

Måste bara låna tråden och berätta om mitt lilla problem med tjejer.
Var ute och gick en promenad nu ikväll.
I början av promenaden möter jag två fina tjejer som var ute och sprang,
Och i slutet av promenaden så möter jag den ena tjejen igen och de roliga är att hon flinar upp och hälsar på mig, men blind som jag är så går jag där med min mördar min utan att hälsa tillbaka. Gissa om jag ångrade mig djupt när jag insåg att det var min hon hälsade på.
:(


Hon kanske pratade i handsfree ?

Herkulez
2005-05-26, 18:50
Jobbigt problem.

Måste bara låna tråden och berätta om mitt lilla problem med tjejer.
Var ute och gick en promenad nu ikväll.
I början av promenaden möter jag två fina tjejer som var ute och sprang,
Och i slutet av promenaden så möter jag den ena tjejen igen och de roliga är att hon flinar upp och hälsar på mig, men blind som jag är så går jag där med min mördar min utan att hälsa tillbaka. Gissa om jag ångrade mig djupt när jag insåg att det var min hon hälsade på.
:(
äh inget att ångra, jag har säkert legat med henne (om hon hade EU anpassad röv) och då vet man aldrig va hon har för sjukdomar.

bladhet
2005-05-26, 19:25
äh inget att ångra, jag har säkert legat med henne (om hon hade EU anpassad röv) och då vet man aldrig va hon har för sjukdomar.


Hon såg riktigt bra ut.

Jag får trösta mig med att jag slipper massa konstiga sjukdomar :)

Yankeee
2005-05-26, 19:26
Jobbigt problem.

Måste bara låna tråden och berätta om mitt lilla problem med tjejer.
Var ute och gick en promenad nu ikväll.
I början av promenaden möter jag två fina tjejer som var ute och sprang,
Och i slutet av promenaden så möter jag den ena tjejen igen och de roliga är att hon flinar upp och hälsar på mig, men blind som jag är så går jag där med min mördar min utan att hälsa tillbaka. Gissa om jag ångrade mig djupt när jag insåg att det var min hon hälsade på.
:(

Samma tid samma plats nästa vecka?

AlexanderYeah
2005-05-27, 14:58
måste säga att det där är det gulligaste jag har läst.
om jag skulle skriva på engelska skulle jag säga breath taking.
jag tycker du ska säga precis så du skrev här till henne. Om någon kille sa det till mig skulle jag bara smälta direkt. Vilken komplimang det är.

Lycka till med tjejer.
Gullig kille verkar du vara iaf.

Jag håller med till 100% !
Berätta för henne, hon kommer att avguda dig om hon inte redan gör det!! Skulle också smälta omedelbart
Spela inte "cool", det syns igenom och är otroligt avtändande tycker åtminstone jag!

tack :) mm borde säga det till henne fast det är ganska pinsamt. Fastdet är kanske mer pinsamt att bli så flummig som jag är nu :D

följde du mitt råd alexander?

Jag vet inte ens vad du menar med massakera :)

muuh, ikväll är det filmkväll hon och jag...filmer är bra för då har man nåt att göra. Men när filmen tar slut :confused: gah

Yankeee
2005-05-27, 15:03
Men när filmen tar slut :confused: gah

Då skickar du hem henne så att du kan tillfredställa dig själv.

Tigerkotten
2005-05-27, 15:08
muuh, ikväll är det filmkväll hon och jag...filmer är bra för då har man nåt att göra. Men när filmen tar slut :confused: gah

behöver ju inte vara tyst bara för det e film, om det är en skräckis busa lite o skrämma osv, kicklas. Sedan bara sitta brevid varandra kanske mumsar lite chips, ge henne ett osv :) Sedan kan du ju alltid hålla handen och ge en puss bara spontant på kinden eller så.

Kan ju alltid fortsätta på filmen och pausa ^^

Annars så finns ju tvspel om du har sådant me, eller bara ligga i sängen och prata om allt mellan himmel och jord.

mini_Arnold
2005-05-27, 16:02
Jag vet inte ens vad du menar med massakera :)

muuh, ikväll är det filmkväll hon och jag...filmer är bra för då har man nåt att göra. Men när filmen tar slut :confused: gah
Det min vän, är detsamma som ett hårt, passionerat våldtäkts/djuriskt sexpass. Men frågao m lov först för annars får du 6mån + blir skyldig ca 140000kr.

Bobo
2005-05-27, 16:05
tack :) mm borde säga det till henne fast det är ganska pinsamt. Fastdet är kanske mer pinsamt att bli så flummig som jag är nu :D

Du behöver ju inte säga såå mycket, det räcker med små antydningar ;)

She´ll love it, I promise

bladhet
2005-05-27, 16:29
Hon kanske pratade i handsfree ?


Nix de gjorde hon inte.
Hon hälsade lite lätt med handen också.

Grisen
2005-05-27, 16:31
Hon filmar det och lägger ut på nätet?

:laugh: *bs*

Cilia
2005-05-27, 16:41
tack :) mm borde säga det till henne fast det är ganska pinsamt. Fastdet är kanske mer pinsamt att bli så flummig som jag är nu :D

muuh, ikväll är det filmkväll hon och jag...filmer är bra för då har man nåt att göra. Men när filmen tar slut :confused: gah
nej det är inte alls pinsamt, säg bara som du sa att du tycker hon är så fin så du blir alldeles yr.

jag tycker det här är så gulligt så det gör ont i hjärtat på mig. Strunta i dom dumma pojkarna. Du är ju drömkillen för en tjej!

Cilia
2005-05-27, 16:42
Jobbigt problem.

Måste bara låna tråden och berätta om mitt lilla problem med tjejer.
Var ute och gick en promenad nu ikväll.
I början av promenaden möter jag två fina tjejer som var ute och sprang,
Och i slutet av promenaden så möter jag den ena tjejen igen och de roliga är att hon flinar upp och hälsar på mig, men blind som jag är så går jag där med min mördar min utan att hälsa tillbaka. Gissa om jag ångrade mig djupt när jag insåg att det var min hon hälsade på.
:(
ett alternativ är att vända på det och vara positiv och trevlig mot alla du möter så slipper du scrolla fel på gatan. Lovar dig att livet blir roligare och trevligare med *nickar*

izarul
2005-05-27, 16:43
Är det bruden som var i gruppen med turken? Har inte orkat läst.

Dipshit
2005-05-27, 18:06
Är det bruden som var i gruppen med turken? Har inte orkat läst.
frågat det redan, men inget svar.. hmmmm, man undrar

bladhet
2005-05-27, 18:08
ett alternativ är att vända på det och vara positiv och trevlig mot alla du möter så slipper du scrolla fel på gatan. Lovar dig att livet blir roligare och trevligare med *nickar*


Sant, men jag har svårt att se glad och trevlig ut när jag är ute och går.
Men jag ska försöka ändra på de.

AlexanderYeah
2005-05-30, 17:22
nej det är inte alls pinsamt, säg bara som du sa att du tycker hon är så fin så du blir alldeles yr.

jag tycker det här är så gulligt så det gör ont i hjärtat på mig. Strunta i dom dumma pojkarna. Du är ju drömkillen för en tjej!

hoho tack :)

hon har vatt sjuk hela helgen så det blev ingen filmkväll. Tänkte säga det dära över telefon men det passar inte då =P


[QUOTE]behöver ju inte vara tyst bara för det e film, om det är en skräckis busa lite o skrämma osv, kicklas. Sedan bara sitta brevid varandra kanske mumsar lite chips, ge henne ett osv Sedan kan du ju alltid hålla handen och ge en puss bara spontant på kinden eller så.

Kan ju alltid fortsätta på filmen och pausa ^^

Annars så finns ju tvspel om du har sådant me, eller bara ligga i sängen och prata om allt mellan himmel och jord.

Owho d där lät bra :)

är det bara jag som helst är tyst för att jag ska säga nåt som låter helt stört?

s_himself
2005-05-30, 17:34
hoho tack :)


Owho d där lät bra :)

är det bara jag som helst är tyst för att jag ska säga nåt som låter helt stört?


jag brukar nog säga massa störda saker och sedan efter 6 timmar börjar jag tänka på vad jag sagt. Än så länge är det nog ingen som hatar mig :)

skaparn
2005-05-30, 17:41
äh inget att ångra, jag har säkert legat med henne (om hon hade EU anpassad röv) och då vet man aldrig va hon har för sjukdomar.


Jo, kondylom, det fick hon av mig, och du av henne. Varsågod.

skaparn
2005-05-30, 17:44
är det bara jag som helst är tyst för att jag ska säga nåt som låter helt stört?


Ja, du är en sån som samlar det störda inom dig för att sedan ta ett hagelgevär till köpcentrat och skjuta 14 personer inlusive dig själv. Och av förklarliga skäl finns det inte så många av er eftersom ni envisas med att ta er själva i slutet, så ja, det är nog i princip bara du.

Officer
2005-05-30, 17:46
*host* lite uppläxning då..

Du måste haja att det inte finns någon Hollywoodcooling på riktigt. Dvs inga helt fläckfria, helcoola klockrena samtal med tjejer. Du måste lära dig att vända om de "pinsamma" tystnaderna till något roligt. T ex, du och hon sitter och glor på någon jävla film med DiCaprio (gud förbanne..), och då kan du om ni har vart tysta ett bra tag ta tag om hennes lilla söta huvud och vända det mot dig och bara glo en stund utan att säga nåt. Om hon frågar vad fan du sysslar med så säger du att du letade efter finnar.
Nej men du kan ju köra klassikern "tycker du DiCaprio är snygg..." mitt under filmen, och då börjar hon gnälla såklart att han INTE är det, för att du med ditt fula tryne ska känna dig snyggare :D Då är det bara att säga att du tycker han är snygg ändå. Då får ni till en "jaså varför då"-diskussion, bara diskutera lite flörtigt.
Du måste förstå att de flesta brudar (iaf i din ålder) är väldigt korkade, så det krävs inte mycket smarthet för att ragga upp de. Hon kommer inte tycka du är konstig om du råkar lägga nån "konstig" kommentar i stil med "så hur går läxorna då?" osv.
Nu kommer det bästa.. Din rodnad.
När du märker att du börjar bli sådär svimfärdig och röd osv osv så tar du i hennes hand och lägger det mot ditt hjärta (även längre ner vid senare stadium) och säger, "känn.... jag blir helt knasig när jag är med dig.. fast på ett skönt sätt". OBS detta är endast ett fungerande koncept på tjejer under 18. Så du borde klara dig ganska utmärkt. Hon kommer rodna till och fråga dig, "jaså.. vadårå".. Då är det bara att säga att du tycker det är underbart att vara i hennes närvaro.
Om du får stenhårt tält där nere och råkar ha tajta jeans på dig och hon råkar ligga mot dig och glo på filmen så vet alla att det kan kännas lite obekvämt. Men deppa icke! Finns lösningar på allt. Då ser du till att du börjar jucka litegrann typ och stönar så hon fattar galoppen... Fast stöna på ett skönt sätt. OBS inget porrfilmsstön, bara lite välbehagsstön. Om hon har nåt under pannbenet så tar hon tag i din leksak och gör något åt saken.


Slutsats:
Sluta vara så nervös, låt saker ha sin gång, om du känner dig dum med vissa kommentarer osv, "spela" dum så hon tror att du gör det med flit. Brukar gå hem.

http://images.drphil.com/images/header2.jpg

izarul
2005-05-30, 17:59
*host* lite uppläxning då..

Du måste haja att det inte finns någon Hollywoodcooling på riktigt. Dvs inga helt fläckfria, helcoola klockrena samtal med tjejer. Du måste lära dig att vända om de "pinsamma" tystnaderna till något roligt. T ex, du och hon sitter och glor på någon jävla film med DiCaprio (gud förbanne..), och då kan du om ni har vart tysta ett bra tag ta tag om hennes lilla söta huvud och vända det mot dig och bara glo en stund utan att säga nåt. Om hon frågar vad fan du sysslar med så säger du att du letade efter finnar.
Nej men du kan ju köra klassikern "tycker du DiCaprio är snygg..." mitt under filmen, och då börjar hon gnälla såklart att han INTE är det, för att du med ditt fula tryne ska känna dig snyggare :D Då är det bara att säga att du tycker han är snygg ändå. Då får ni till en "jaså varför då"-diskussion, bara diskutera lite flörtigt.
Du måste förstå att de flesta brudar (iaf i din ålder) är väldigt korkade, så det krävs inte mycket smarthet för att ragga upp de. Hon kommer inte tycka du är konstig om du råkar lägga nån "konstig" kommentar i stil med "så hur går läxorna då?" osv.
Nu kommer det bästa.. Din rodnad.
När du märker att du börjar bli sådär svimfärdig och röd osv osv så tar du i hennes hand och lägger det mot ditt hjärta (även längre ner vid senare stadium) och säger, "känn.... jag blir helt knasig när jag är med dig.. fast på ett skönt sätt". OBS detta är endast ett fungerande koncept på tjejer under 18. Så du borde klara dig ganska utmärkt. Hon kommer rodna till och fråga dig, "jaså.. vadårå".. Då är det bara att säga att du tycker det är underbart att vara i hennes närvaro.
Om du får stenhårt tält där nere och råkar ha tajta jeans på dig och hon råkar ligga mot dig och glo på filmen så vet alla att det kan kännas lite obekvämt. Men deppa icke! Finns lösningar på allt. Då ser du till att du börjar jucka litegrann typ och stönar så hon fattar galoppen... Fast stöna på ett skönt sätt. OBS inget porrfilmsstön, bara lite välbehagsstön. Om hon har nåt under pannbenet så tar hon tag i din leksak och gör något åt saken.


Slutsats:
Sluta vara så nervös, låt saker ha sin gång, om du känner dig dum med vissa kommentarer osv, "spela" dum så hon tror att du gör det med flit. Brukar gå hem.

http://images.drphil.com/images/header2.jpg


Skönaste hittils :laugh:

Fatalist
2005-05-30, 18:03
*host* lite uppläxning då..

Du måste haja att det inte finns någon Hollywoodcooling på riktigt. Dvs inga helt fläckfria, helcoola klockrena samtal med tjejer. Du måste lära dig att vända om de "pinsamma" tystnaderna till något roligt. T ex, du och hon sitter och glor på någon jävla film med DiCaprio (gud förbanne..), och då kan du om ni har vart tysta ett bra tag ta tag om hennes lilla söta huvud och vända det mot dig och bara glo en stund utan att säga nåt. Om hon frågar vad fan du sysslar med så säger du att du letade efter finnar.
Nej men du kan ju köra klassikern "tycker du DiCaprio är snygg..." mitt under filmen, och då börjar hon gnälla såklart att han INTE är det, för att du med ditt fula tryne ska känna dig snyggare :D Då är det bara att säga att du tycker han är snygg ändå. Då får ni till en "jaså varför då"-diskussion, bara diskutera lite flörtigt.
Du måste förstå att de flesta brudar (iaf i din ålder) är väldigt korkade, så det krävs inte mycket smarthet för att ragga upp de. Hon kommer inte tycka du är konstig om du råkar lägga nån "konstig" kommentar i stil med "så hur går läxorna då?" osv.
Nu kommer det bästa.. Din rodnad.
När du märker att du börjar bli sådär svimfärdig och röd osv osv så tar du i hennes hand och lägger det mot ditt hjärta (även längre ner vid senare stadium) och säger, "känn.... jag blir helt knasig när jag är med dig.. fast på ett skönt sätt". OBS detta är endast ett fungerande koncept på tjejer under 18. Så du borde klara dig ganska utmärkt. Hon kommer rodna till och fråga dig, "jaså.. vadårå".. Då är det bara att säga att du tycker det är underbart att vara i hennes närvaro.
Om du får stenhårt tält där nere och råkar ha tajta jeans på dig och hon råkar ligga mot dig och glo på filmen så vet alla att det kan kännas lite obekvämt. Men deppa icke! Finns lösningar på allt. Då ser du till att du börjar jucka litegrann typ och stönar så hon fattar galoppen... Fast stöna på ett skönt sätt. OBS inget porrfilmsstön, bara lite välbehagsstön. Om hon har nåt under pannbenet så tar hon tag i din leksak och gör något åt saken.


Slutsats:
Sluta vara så nervös, låt saker ha sin gång, om du känner dig dum med vissa kommentarer osv, "spela" dum så hon tror att du gör det med flit. Brukar gå hem.

http://images.drphil.com/images/header2.jpg

Tummen upp Aprotte
:thumbup: :thumbup:

rememberence
2005-05-30, 18:09
*host* lite uppläxning då..

Du måste haja att det inte finns någon Hollywoodcooling på riktigt. Dvs inga helt fläckfria, helcoola klockrena samtal med tjejer. Du måste lära dig att vända om de "pinsamma" tystnaderna till något roligt. T ex, du och hon sitter och glor på någon jävla film med DiCaprio (gud förbanne..), och då kan du om ni har vart tysta ett bra tag ta tag om hennes lilla söta huvud och vända det mot dig och bara glo en stund utan att säga nåt. Om hon frågar vad fan du sysslar med så säger du att du letade efter finnar.
Nej men du kan ju köra klassikern "tycker du DiCaprio är snygg..." mitt under filmen, och då börjar hon gnälla såklart att han INTE är det, för att du med ditt fula tryne ska känna dig snyggare :D Då är det bara att säga att du tycker han är snygg ändå. Då får ni till en "jaså varför då"-diskussion, bara diskutera lite flörtigt.
Du måste förstå att de flesta brudar (iaf i din ålder) är väldigt korkade, så det krävs inte mycket smarthet för att ragga upp de. Hon kommer inte tycka du är konstig om du råkar lägga nån "konstig" kommentar i stil med "så hur går läxorna då?" osv.
Nu kommer det bästa.. Din rodnad.
När du märker att du börjar bli sådär svimfärdig och röd osv osv så tar du i hennes hand och lägger det mot ditt hjärta (även längre ner vid senare stadium) och säger, "känn.... jag blir helt knasig när jag är med dig.. fast på ett skönt sätt". OBS detta är endast ett fungerande koncept på tjejer under 18. Så du borde klara dig ganska utmärkt. Hon kommer rodna till och fråga dig, "jaså.. vadårå".. Då är det bara att säga att du tycker det är underbart att vara i hennes närvaro.
Om du får stenhårt tält där nere och råkar ha tajta jeans på dig och hon råkar ligga mot dig och glo på filmen så vet alla att det kan kännas lite obekvämt. Men deppa icke! Finns lösningar på allt. Då ser du till att du börjar jucka litegrann typ och stönar så hon fattar galoppen... Fast stöna på ett skönt sätt. OBS inget porrfilmsstön, bara lite välbehagsstön. Om hon har nåt under pannbenet så tar hon tag i din leksak och gör något åt saken.


Slutsats:
Sluta vara så nervös, låt saker ha sin gång, om du känner dig dum med vissa kommentarer osv, "spela" dum så hon tror att du gör det med flit. Brukar gå hem.

http://images.drphil.com/images/header2.jpg
nej fy fan, det här borde gå direkt till best of! :D

Jense
2005-05-30, 19:45
det där med handen på hjärtat " och lite längre ner" fungerar inte.. får alltid en lavett när jag för tjejers hand till "lite längre ner" på krogen.

hade iofs varit kul med porrfilmstön och hårt torrknullande... haha.. ja fyfan..



va dig själv.. är det en obehaglig situition som t.ex rodna och känna sig skum så berätta för henne .. skit i om det kommer ut knasigt.. hon förstår eftersom hon antagligen känner ngt liknande

Garnax
2005-05-31, 01:08
satan så iskall tråd...fast jag är bra trött också

JustinCredible
2005-06-01, 13:16
alexande hur gammal är du? (undrar bara)

jag vill se en bild på na så man vet om det är nåt att bli nervös över :naughty:

MilkmaN
2005-06-01, 18:12
Haha, jag är annars en mästare på att fälla kommentarer medan man ser på filmer och dyl. med tjejer som brukar besvaras såhär:
"......., eh va? vad sade du?"
"eh, jo att"
"OOOKEJ"

I värsta fall då, annars brukar det leda till ett skratt och och ett va? så får man förklara sig lite så blir det inte så torrt. Jag brukar ha ont i magen efter att ha legat och mysat för länge med en tjej med bånge ALLTFÖR länge utan att få något ur det. Nu snackar vi flera timmar här.

För övrigt så är Allmänt på Kollozeum min största källa till underhållning just nu, så jävla roligt.

Tigerkotten
2005-07-12, 15:14
bump! Hur blev detta då

AlexanderYeah
2005-07-12, 16:15
bump! Hur blev detta då

Heh.. det är fortfarande likadant typ :D Lite bättre kanske. Fast ju bättre det går desto mer görs och då blir det snurrigt igen. :)

Johan_P
2005-07-12, 16:31
Heh.. det är fortfarande likadant typ :D Lite bättre kanske. Fast ju bättre det går desto mer görs och då blir det snurrigt igen. :)

Har ni snackat om det, eller vet hon inte om det? Jag tror inte hon bryr sig speciellt faktiskt :)

Cilia
2005-07-12, 16:48
Heh.. det är fortfarande likadant typ :D Lite bättre kanske. Fast ju bättre det går desto mer görs och då blir det snurrigt igen. :)
fortfarande samma tjej?
det ska vara snurrigt, det är ju det som är kul

christian
2005-07-12, 16:53
fortfarande samma tjej?
det ska vara snurrigt, det är ju det som är kul

Det är bara tjejer som tycker det. Vi killar vill ha raka rör.

mini_Arnold
2005-07-12, 17:12
Det är bara tjejer som tycker det. Vi killar vill ha raka rör.
Beror på om killen är gay eller inte

Cilia
2005-07-12, 17:24
Det är bara tjejer som tycker det. Vi killar vill ha raka rör.
tror jag inte, känslan är ju obetalbar

Jense
2005-07-12, 18:42
tror jag inte, känslan är ju obetalbar


nu är vi inte i kyrkan. här vet vi.


du kan resa till alexander.. intruera honom lite

christian
2005-07-12, 19:08
Beror på om killen är gay eller inte

Nu menade jag inte i jappröret men du vet vad Freud skulle säga om din tolkning? ;)

Eller du kanske menade att feminina killar gillar rä(ö)vspel och att straighta killar diggar raka puckar?

Cilia
2005-07-12, 19:21
nu är vi inte i kyrkan. här vet vi.


du kan resa till alexander.. intruera honom lite
inte om jag inte vill förbli en kvinna som slipper skaka galler.

mini_Arnold
2005-07-12, 19:30
Nu menade jag inte i jappröret men du vet vad Freud skulle säga om din tolkning? ;)

Eller du kanske menade att feminina killar gillar rä(ö)vspel och att straighta killar diggar raka puckar?
ja nåt sånt menade jag, raka puckar o runda klubbor

Gabriel_
2005-07-12, 19:48
aaahh.. om man ändå kunde bli oskuld på nytt!

Om man avstår ifrån all sex och berörning i ett år?
klarar man det?
om man gör.. hur grymt skulle inte det vara :D

Cilia
2005-07-12, 19:49
aaahh.. om man ändå kunde bli oskuld på nytt!

Om man avstår ifrån all sex och berörning i ett år?
klarar man det?
om man gör.. hur grymt skulle inte det vara :D
been there, done that
båda!

Gabriel_
2005-07-12, 20:00
been there, done that
båda!

nå, hur bra var det?
var det värt det?
hur jobbigt var det under tiden?

Cilia
2005-07-12, 20:11
nå, hur bra var det?
var det värt det?
hur jobbigt var det under tiden?
vad kan jag säga
mitt hjärta var krossat så det var mer eller mindre frivilligt.
men det var en konstig känsla när man började igen.
för att beskriva det väldigt neutralt.

Nalfaren
2005-07-12, 22:10
När man va yngre (är 24 nu) så minns jag allt tendensen
att rodna och känslan av att munnen/läpparna blir torr hela tiden..
Jobbigt men försvinner med tiden och självförtroendet som ökar..

Ibland får jag till klockrena meningar till mina kvinnliga bekanta,
kanske låter dumt för er men de är helt från impuls och passar
utmärkt i situationen:



Det regnar å är grått ute, min väninna är hemma å vi har tittat
på film, hon beklagar över hur tråkigt vädret är.
Jag tittar på henne å säger, att hon har alla färger som jag behöver.


En annan gång va en tjejvän ledsen, då sa jag:
Du kom med regn, men tillsammans gör vi sol.


Mindre lyckade har ju varit efter samlag, när man skall
ligga å mysa.. så kollar man gravalvarligt på dem å säger
- fy faen va du är ful...

:)

Skoj, man kan inte göra annat än bort sig...
:booty:

Tricklev
2005-07-13, 00:08
När man va yngre (är 24 nu) så minns jag allt tendensen
att rodna och känslan av att munnen/läpparna blir torr hela tiden..
Jobbigt men försvinner med tiden och självförtroendet som ökar..

Ibland får jag till klockrena meningar till mina kvinnliga bekanta,
kanske låter dumt för er men de är helt från impuls och passar
utmärkt i situationen:



Det regnar å är grått ute, min väninna är hemma å vi har tittat
på film, hon beklagar över hur tråkigt vädret är.
Jag tittar på henne å säger, att hon har alla färger som jag behöver.


En annan gång va en tjejvän ledsen, då sa jag:
Du kom med regn, men tillsammans gör vi sol.


Mindre lyckade har ju varit efter samlag, när man skall
ligga å mysa.. så kollar man gravalvarligt på dem å säger
- fy faen va du är ful...

:)

Skoj, man kan inte göra annat än bort sig...
:booty:


:laugh:
Fyfan vilka totiga kommentarer, dina tjejbekanta måste vara idioter om dom faller för dom.


Jag blir inte yr när jag ligger med tjejen, däremot växer mitt könsorgan.

Cilia
2005-07-13, 07:48
Ibland får jag till klockrena meningar till mina kvinnliga bekanta,
kanske låter dumt för er men de är helt från impuls och passar
utmärkt i situationen:


Det regnar å är grått ute, min väninna är hemma å vi har tittat
på film, hon beklagar över hur tråkigt vädret är.
Jag tittar på henne å säger, att hon har alla färger som jag behöver.


En annan gång va en tjejvän ledsen, då sa jag:
Du kom med regn, men tillsammans gör vi sol.


Mindre lyckade har ju varit efter samlag, när man skall
ligga å mysa.. så kollar man gravalvarligt på dem å säger
- fy faen va du är ful...

:)

Skoj, man kan inte göra annat än bort sig...
:booty:
herregud, jag skulle dö om ngn sa så till mig.
hellre att han säger att jag är ful än massa floskler.
men det är jag.

det där var i klass med
- gjorde det ont?
- när då?
- när du föll från himlen!


sorry.

Slartibartfast
2005-07-13, 08:51
När man va yngre (är 24 nu) så minns jag allt tendensen
att rodna och känslan av att munnen/läpparna blir torr hela tiden..
Jobbigt men försvinner med tiden och självförtroendet som ökar..

Ibland får jag till klockrena meningar till mina kvinnliga bekanta,
kanske låter dumt för er men de är helt från impuls och passar
utmärkt i situationen:



Det regnar å är grått ute, min väninna är hemma å vi har tittat
på film, hon beklagar över hur tråkigt vädret är.
Jag tittar på henne å säger, att hon har alla färger som jag behöver.


En annan gång va en tjejvän ledsen, då sa jag:
Du kom med regn, men tillsammans gör vi sol.


Mindre lyckade har ju varit efter samlag, när man skall
ligga å mysa.. så kollar man gravalvarligt på dem å säger
- fy faen va du är ful...

:)

Skoj, man kan inte göra annat än bort sig...
:booty:

MEN HA HA H AH HA AH! VA FAN!? :laugh:

Jense
2005-07-13, 09:16
När man va yngre (är 24 nu) så minns jag allt tendensen
att rodna och känslan av att munnen/läpparna blir torr hela tiden..
Jobbigt men försvinner med tiden och självförtroendet som ökar..

Ibland får jag till klockrena meningar till mina kvinnliga bekanta,
kanske låter dumt för er men de är helt från impuls och passar
utmärkt i situationen:



Det regnar å är grått ute, min väninna är hemma å vi har tittat
på film, hon beklagar över hur tråkigt vädret är.
Jag tittar på henne å säger, att hon har alla färger som jag behöver.


En annan gång va en tjejvän ledsen, då sa jag:
Du kom med regn, men tillsammans gör vi sol.


Mindre lyckade har ju varit efter samlag, när man skall
ligga å mysa.. så kollar man gravalvarligt på dem å säger
- fy faen va du är ful...

:)

Skoj, man kan inte göra annat än bort sig...
:booty:


den sista är så jävla klockren. fyfan va det skrattades

christian
2005-07-13, 09:49
:laugh:
Fyfan vilka totiga kommentarer, dina tjejbekanta måste vara idioter om dom faller för dom.


Jag blir inte yr när jag ligger med tjejen, däremot växer mitt könsorgan.

Jag blir lite yr, men det måste bero på den stora blodmängden.

Nalfaren
2005-07-13, 21:41
herregud, jag skulle dö om ngn sa så till mig.
hellre att han säger att jag är ful än massa floskler.
men det är jag.

det där var i klass med
- gjorde det ont?
- när då?
- när du föll från himlen!


sorry.


Hahah, japp.. men till mitt försvar så var det inte raggningsrepliken
utan saker som jag sa till min dåvarande flickvän som jag älskade
mycket :) Men floskler är bra ;) :cool:

High1ander
2005-07-13, 21:50
herregud, jag skulle dö om ngn sa så till mig.
hellre att han säger att jag är ful än massa floskler.
men det är jag.

det där var i klass med
- gjorde det ont?
- när då?
- när du föll från himlen!


sorry.
Isf är du den enda tjejen i världen som jag hört talas om som verkligen vill höra sådana saker, vilket ibland kallas "sanningen".

Slartibartfast
2005-07-14, 07:00
Isf är du den enda tjejen i världen som jag hört talas om som verkligen vill höra sådana saker, vilket ibland kallas "sanningen".

Antingen är det du eller jag som inte uppfattat vad Cilia skrev.

Cilia
2005-07-14, 07:17
Hahah, japp.. men till mitt försvar så var det inte raggningsrepliken
utan saker som jag sa till min dåvarande flickvän som jag älskade
mycket :) Men floskler är bra ;) :cool:
så du brukar gå omkring och kalla din flickvän för vännina och tjejvän?
jag säger inte att det är fel men jag gillar inte när ngn säger saker till mig som dom inte menare fullt ut utan det bara blir som du säger floskler. Ger mig ingenting.

Antingen är det du eller jag som inte uppfattat vad Cilia skrev.
jag vet inte men jag förstår inte jag tror du uppfattade rätt för jag hänger inte med highlander i hans sista fas.

sen kanske det är så att dom flesta tjejer vill höra floskler vad vet jag?

Nalfaren
2005-07-14, 10:31
[QUOTE=Cilia]så du brukar gå omkring och kalla din flickvän för vännina och tjejvän?
jag säger inte att det är fel men jag gillar inte när ngn säger saker till mig som dom inte menare fullt ut utan det bara blir som du säger floskler. Ger mig ingenting.
QUOTE]

1. Nej, men vi är inte ihop nu.. nu är hon min bästa vän, som tyvärr
bor utomlands...
2. Jag menade det, och om du uppfattar min text fel så ok.
Så länge som hon vet om att jag menade det och jag så är det lugnt.

Tolkia
2005-07-14, 10:40
...sen kanske det är så att dom flesta tjejer vill höra floskler vad vet jag?
Frågan är väl vad som är en floskel? Om allt som någon annan redan sagt är floskler blir det inte mycket man kan säga om man inte vill just sprida klyschor. Faktum är att det inte ens blir mycket kvar om vi bara skall ta bort sådant som redan använts i böcker och på film. Den mest använda klyschan i sammanhanget (och som dessutom förmodligen är den som oftast är en lögn) är väl "jag älskar dig" - skall man sluta säga det för att det är en klyscha?

Det här är vad SAOB säger om uppslagsordet "floskel": "ord l. uttryck (i allm. av välklingande form) som saknar (djupare) innehåll, tom retorisk prydnad, vältalighetsblomster, fras; oftast i pl."

Jag är själv inte så säker på att jag tycker att det är floskler om den som säger det faktiskt menar vad han/hon säger (vilket i sig innebär att alla raggningsrepliker hamnar i en helt annan division, för även om man inte kan kalla dem direkt innehållslösa så är ju innehållet sällan något annat än "du ser ju läcker ut, är du intresserad av lite :kinky: ", ungefär).

Cilia
2005-07-14, 13:25
Frågan är väl vad som är en floskel? Om allt som någon annan redan sagt är floskler blir det inte mycket man kan säga om man inte vill just sprida klyschor. Faktum är att det inte ens blir mycket kvar om vi bara skall ta bort sådant som redan använts i böcker och på film. Den mest använda klyschan i sammanhanget (och som dessutom förmodligen är den som oftast är en lögn) är väl "jag älskar dig" - skall man sluta säga det för att det är en klyscha?

Det här är vad SAOB säger om uppslagsordet "floskel": "ord l. uttryck (i allm. av välklingande form) som saknar (djupare) innehåll, tom retorisk prydnad, vältalighetsblomster, fras; oftast i pl."

Jag är själv inte så säker på att jag tycker att det är floskler om den som säger det faktiskt menar vad han/hon säger (vilket i sig innebär att alla raggningsrepliker hamnar i en helt annan division, för även om man inte kan kalla dem direkt innehållslösa så är ju innehållet sällan något annat än "du ser ju läcker ut, är du intresserad av lite :kinky: ", ungefär).
för mig är det det jag har fetat. det kan vara hur banalt som helst bara det kommer från hjärtat. men många av "standardfraserna" eller liknande gör ju inte det då blir det bara jobbigt tycker jag. om andra gillar det så fine!

jag har hellre raka rör. Jag gillar uttrycket som han bonden säger i "pojken vid graven brevid". Han säger till sin kompis
"det sa inte klick utan det var mer som att luta sig mot elstängslet"
men så var han ju norrlänning med *g'