handdator

Visa fullständig version : Orkeslös

Lizzie
2005-05-25, 09:41
Jag har under en tid känt mig helt orkeslös på morgonen, onej inte den vanliga morgontröttheten. När jag vaknar på morgonen så ska jag tex. sträcka mig efter vattenglaset då kan jag knappt hålla huvudet uppe (nacken skakar), handen skakar och jag orkar knappt lyfta vattenglaset! Efter jag varit uppe i en halvtimma rättar det till sig. Vad kan det bero på? Bör jag tex äta mer protein innan läggdags - kan det vara någon sånt? Jag har bra koll på min kost annars, äter var trejde timme, mycket fullkornsprodukter, magert kött och mycket frukt och grönsaker. Tränar regelbundet både styrka och kondition. Någon som känt nåt liknande?? Känner mig som en gammal kärring före frukosten! Idag skulle jag gå en morgonpromenix innan frullen, klarade knappt få upp nåt tempo - stel och orkeslös!

FAKTA: Är 25 år, 168 cm lång, väger 57 kg (fett 19% och muskler 40%)
Mår annars superbra!!

emmzan
2005-05-26, 15:00
Mitt förslag är att gå till doktorn, prata lite, ta lite prover och kolla upp allt alla värden stämmer!

Johan_P
2005-05-26, 15:20
Du kanske sover för lite helt enkelt? Hur mycket sover du egentligen?

Lizzie
2005-05-26, 19:39
Nja, det kan det ju vara kanske? Det har blivit lite få timmar det sistone, kan ju bero på det. Men imorse mådde jag toppen, då åt jag en ½ timma innan läggdags och sov i 8 timmar. Jag är nog botad kan man säga. Imorron SKA jag bara vara pigg och ha superkrafter för då ska jag vara på gymmet klockan 8:00 (efter en frukost förstås.)