handdator

Visa fullständig version : Frågor till er som använder VP2.


n0pe
2005-05-24, 21:49
Jag köpte lite Mass Fx och Whey Fx igår, smakade skit, bokstavligt talat. Spydde nästan.
Och jag har länge funderat på att köpa VP2 och Creatine HSC.
Ni som använder någon av dessa, hur smakar de jämfört med andra produkter?
Är det gott, mellan eller äckligt? Jag vet att smaken är som baken men det skulle hjälpa lite i alla fall. Tack tack.

Ekonom
2005-05-24, 22:05
Jag köpte lite Mass Fx och Whey Fx igår, smakade skit, bokstavligt talat. Spydde nästan.
Och jag har länge funderat på att köpa VP2 och Creatine HSC.
Ni som använder någon av dessa, hur smakar de jämfört med andra produkter?
Är det gott, mellan eller äckligt? Jag vet att smaken är som baken men det skulle hjälpa lite i alla fall. Tack tack.

Tyckte du dom smaka illa?? Tycker det är väldigt bra smaker! Men både smak och fabrikat är ju som röven - klöven, Jag har dock fått bäst effekt av FX produkter jämfört med motsvarande produkter, så give it a try! smaken vänjer du dig nog vid!

Körde VP2/HSC för 3 år sen ungefär, fick ju givetvis den klassiska styrkeökningen av kreatinet, men i övrigt så gav det inga överdrivna resultat. Men jag har för mig att jag bara åt just VP2 i ca fem veckor innan jag gick över på ngt annat fabrikat, så det är nog inte en fullt rättvis bedömning..

Kanske ger det något bättre resultat med ett hydrolysat än ett koncentrat, men frågan är om du är beredd att betala mellanskillnaden för de något bättre resultaten .. (jfr. t.ex. excell vassle - 159:-/kg mot VP2 - 399:-/908 g.)

Smaken var däremot bra (men det tycker ju jag å andra sidan om FX också så :thumbup: )

Men du! Om du får för dig att testa VP2/HSC, man ska ju helst ta dem samtidigt före/efter träning, Gör då inte som jag gjorde en gång, och blanda VP2 chocklad med HSC druva... Då snackar vi spy-varning! ;)

n0pe
2005-05-24, 22:08
Ok tack för tipset. Efter att ha smakat Mass *spy* och Whey Fx *spy* choklad, kommer jag nog aldrig att lukta på ett tillskott med chokladsmak igen. Ska testa VP2 och HSC i två eller tre månader så får vi se vad det ger. NÅgon mer som har kommentarer ? *rolleyes*

Mindek
2005-05-24, 22:19
Ok tack för tipset. Efter att ha smakat Mass *spy* och Whey Fx *spy* choklad, kommer jag nog aldrig att lukta på ett tillskott med chokladsmak igen. Ska testa VP2 och HSC i två eller tre månader så får vi se vad det ger. NÅgon mer som har kommentarer ? *rolleyes*



Man vänjer sig vid smaker... Skulle inte betala dubbelt för tillskott bara för smakens skull.

Hur du kan byta Mass FX och Whey FX mot VP2 och HSC kan man ju dessutom fråga sig. Inte precis samma tillskott ;)

watertouch
2005-05-25, 08:48
Dom bytte ju smakar för ett tag sedan. Men innan dess så smaka vaniljen apa. Chockladen nya smaken är väll OK inget direkt o hurra för men helt klart drickbart utan fingrarna klämda för näsan. Angående HSC så är citronsmaken grym jävla god, druva smakar därimot skit o är nästintill odrickbar.

z_bumbi
2005-05-25, 08:54
Man kan även kolla på innehållet vs priset innan man väljer produkter även om smaken självklart är ganska viktig om man ska kolka i sig större mängder av ett protein.

Jocke77
2005-05-25, 09:00
Ok tack för tipset. Efter att ha smakat Mass *spy* och Whey Fx *spy* choklad, kommer jag nog aldrig att lukta på ett tillskott med chokladsmak igen. Ska testa VP2 och HSC i två eller tre månader så får vi se vad det ger. NÅgon mer som har kommentarer ? *rolleyes*


whey fx jorgubb är nog änu värre, det är nog än idag de äckligaste proteinet jag nånsin smakat *spy*

Sniggel
2005-05-25, 11:40
Har testat VP2 vanilj ett bra tag och kan säga att det är ok i vatten, men smakar förbaskat gott i mjölk :)

Ekonom
2005-05-25, 16:45
whey fx jorgubb är nog änu värre, det är nog än idag de äckligaste proteinet jag nånsin smakat *spy*

Ähh, FX jordgubb är det bästa som finns! :hbang:

watertouch
2005-05-25, 16:52
Ähh, FX jordgubb är det bästa som finns! :hbang:


Jordgubb *screwy* .. Det kanske står så på påsen men inte fan smakar den jordgubb :D