handdator

Visa fullständig version : Pedofiler och andra idioter


Gabber
2005-05-24, 07:40
Tja,

Igår hade jag inget bättre för mig än att sitta och stirra på väggen tills frugan kom hem.

Öppnade Mirc och gick in i #teen kanalen där det fanns 300 personer ungefär. Ville prata med någon helt enkelt.

Jag valde för skojs skull Lisa14 för att testa hur illa det verkligen är.

Detta var en server i Örebro tror jag.

Efter 2 sekunder blinkade 7 personer rött i datorn.

Jag svarade alla 7 men det visade sig att över 10 personer till ville snacka.

Jag svarade samma sak Copy paste till alla för att se hur det gick.

Efter 2 minuter med alla personer så fick jag förslag på rövknull, smisk, slick osv

Efter de fick veta min ålder som nu var 15 så blev de helt galna, och när jag sa att jag hade pyjamas på mig så flippa de ur.

Jag satt och skrattade samtidigt som jag föreställde mitt barn en dag sitta och snacka här.

Det är åt helvete hur folk är på nätet. Aftonbladet hade ju gjort detta också, därifrån fick jag iden. De fick ju pedofiler på tråden efter nån minut också.

Det var skitmånga som ville ha adress och bilder, och jag kan knappt räkna hur många äckel som ville rövknulla en 15 åring. Alla över 30 och en var 50 sa han.

Jag kände mig lite halvstörd igår och jag satt hela 30 minuter och chattade med idioterna, till slut så sa jag vem jag var och att jag ville träffa de. ALLA FÖRSVANN.

Vad anser ni om detta? Hur ska man skydda sina barn för detta? Förklara hur det är är väl bästa än att gömma och spärra?

Dumleman
2005-05-24, 07:47
Tror inget barn joinar #teen (på vilket nät det nu var) med ett nick som Lisa14. Sen håller jag med, det finns fruktansvärt många konstiga personer, speciellt i aftonbladets chatter och i vissa irc kanaler. Lyckligtvis finns ju det där lunarstorm för småungar.

Pdaddy
2005-05-24, 07:50
It's a fucked up world we live in !!!

Helt sanslöst :furious:

M

Grahn
2005-05-24, 07:51
Vettefan om det är pedofili när folk vill ha ngn som är 15, rätt gott om pedofiler isf.

Hur man bäst skyddar sina barn vettefan.....

FredsAmiralen
2005-05-24, 07:52
Tror det bästa är att först o främst diskutera saken med sina barn. Barn är smartare än vad man kan tro många gånger... Sen kanske man inte ska låta sin 14åriga dotter få sitta och skicka bilder på sig själv till folk hon inte känner. Någon typ av kontroll måste man ju ha.
Hade jag själv haft barn idag hade de nog inte fått lov att sitta på chatter o dylikt såvida de inte hade någon vuxen med sig. Känns bara så onödigt.
Trist att det blivit så här. Men program som MSN funkar ju bra med tanke på att man har mer kontroll.

christian
2005-05-24, 08:11
Vettefan om det är pedofili när folk vill ha ngn som är 15, rätt gott om pedofiler isf.

Hur man bäst skyddar sina barn vettefan.....

Något sånt här är det idag.


En person vars sexuella intresse riktas främst till ett barn kallas pedofil. I samband med den medicinsksa definitionen pedofil anser man med ett barn någon som är under 13 år. För att personen kan kallas pedofil krävs, att sexuella lusten mot barn har funnits en längre tid. Enligt den medicinska definitionen kräver man minst 6 månaders intresse för barn. Medicinska diagnosen kräver också, att personen följer sin lust upprepade gånger eller att det skapar ett stort lidande.

Pedofili är tekniskt taget en helt psykiatrisk diagnos, som diagnostiseras av en utbildad psykiater eller psykolog. Pedofili är ingen rättslig term. I domstolen har definitionen ingen större roll, för där koncentrerar man sig på den kriminella gärningen.


Men jag tyckte jag läste att det skall ändras till att omfatta allt material på barn/ungdomar som uppenbarligen ej är "färdigväxta" än.


Sjuka personer hur man än vrider och vänder på det iaf.

Survivor
2005-05-24, 08:51
Ursäkta Gabber men du låter som en nojig jävla kärring. För det första om man själv heter Lisa14 så ska man väl inte lita fullt på att andra är så gamla som de säger, finns många små människor runt 15 med alldeles för mycket fritid som gillar att pröva folk på internet. Äckel finns det naturligtvis men troligtvis inte så många som det kan verka på de få händelser som blåses upp till att verka som att det kryllar av skiten. Sen så ska du nog inte sitta och irritera dig på människor på internet när du nu uppenbarligen har andra betydligt viktigare saker du bör ägna dig åt, som dig själv och din familj.
Verklighetsflykt och att ta ut sig på saker om sidan är meningslöst.

Piranha
2005-05-24, 08:58
lite synd att Polisen inte får jobba med lockbeten ..

AngelLove
2005-05-24, 09:00
Lunarstorm, snyggast och allt va de heter är väl pedofilernas paradis även de....

Finns bara en sak att göra och det är att lära sina barn när de växer upp att man kan prata om allt. Att visa att man finns där och bryr sig om dem. Har du en bra kommunikation med ditt barn så kan du utan problem när barnet är 12-13-14år gammalt berätta / förklara att dessa sidor drar till sig viss sorts personer.

Finns i ditt barns liv från början, inte från den dagen något hemskt har hänt !!!!

Dumleman
2005-05-24, 11:26
Lunarstorm, snyggast och allt va de heter är väl pedofilernas paradis även de....
På Lunarstorm måste det var ytterst svårt att som pedofil få tillräcklig trovärdighet för att kunna lura ungarna, eller? Tänker på status, bilder, dagbok osv... Säga vad man vill om Lunarstorm men det är bra mycket bättre för småungar än exempelvis aftonbladets chat.
När det gäller snyggast så är det bara tragiskt, där är nog majoriteten fejk.

core
2005-05-24, 11:47
Fler borde börja med pedophile baiting...

Focus
2005-05-24, 11:49
Testade själv lite idag med "jenni_13" Oj vad dom var på.

Gabber
2005-05-24, 12:12
Ursäkta Gabber men du låter som en nojig jävla kärring. För det första om man själv heter Lisa14 så ska man väl inte lita fullt på att andra är så gamla som de säger, finns många små människor runt 15 med alldeles för mycket fritid som gillar att pröva folk på internet. Äckel finns det naturligtvis men troligtvis inte så många som det kan verka på de få händelser som blåses upp till att verka som att det kryllar av skiten. Sen så ska du nog inte sitta och irritera dig på människor på internet när du nu uppenbarligen har andra betydligt viktigare saker du bör ägna dig åt, som dig själv och din familj.
Verklighetsflykt och att ta ut sig på saker om sidan är meningslöst.

jag är en nojig kärring just nu med gnäl överallt. jag kan inte hjälpa det under dessa omständigheter.

jag har inte tränat på 1 vecka nu då motivationen är borta och det jag testade igår var som sagt test.

men det känns som en osäker värld vi lever i och just nu känner jag mig sårbar, vet inte varför och därför är jag på alla och är gnällig m.m. ni får ursäkta mig.

#teen är en normal kanal med tonåringar så det är inget porrelaterat.

får se upp och lära upp barnen rätt. kan knappt vänta :)

RobbeliRobban
2005-05-24, 13:29
WTF? Fyfan hela internet verkar vara fyllt med pervos! Gick in under fejkat kön, ålder och namn på aftonbladets chat. Som att kliva in i en annan dimension. På mindre än 20min fick erbjudande om allt från analsex, och förfrågningar om att titta på folk som (från vad jag tror är gubbar i min ålder eller äldre) runka på webbcam. Erbjudande mot att för betalning visa mig själv, två mobilnummer och ett hemnummer.

Baan
2005-05-24, 13:34
WTF? Fyfan hela internet verkar vara fyllt med pervos! Gick in under fejkat kön, ålder och namn på aftonbladets chat. Som att kliva in i en annan dimension. På mindre än 20min fick erbjudande om allt från analsex, och förfrågningar om att titta på folk som (från vad jag tror är gubbar i min ålder eller äldre) runka på webbcam. Erbjudande mot att för betalning visa mig själv, två mobilnummer och ett hemnummer.

fifan låter som ett sommarjobb!!!

reinholdsson
2005-05-24, 13:35
Ring hemnummret och stöna lite, sen säger du -jag vet var du bor :)

*Flash*
2005-05-24, 14:06
Haha fan vad kul man kan ha på aftonbladets chatt (jag är sjuk och har inget roligare att göra *rolleyes* ).

Finns för övrigt mycket konstiga/sjuka människor där *screwy* tar ju typ en sekund innan någon frågar om man vill ha c6, se honom runka i sin cam m.m.

Tror inte det är någon idé att man försöker kontrollera sina barn för mycket, förbjuda dom för sådana ställen då det oftast ger motsatt effekt.
Utan som AngelLove säger, man ska finnas där, dom ska våga prata med en om allt, dom ska våga ringa ifall de blivit för fulla på en fest osv..

RobbeliRobban
2005-05-24, 14:15
*uppdate* Ännu roligare att låtsas att man är Anne-Grethe_1938 och få förfrågningar om man vill visa sig naken i webcam.

z_bumbi
2005-05-24, 14:22
[QUOTE=RobbeliRobban]*uppdate* Ännu roligare att låtsas att man är Anne-Grethe_1938 och få förfrågningar om man vill visa sig naken i webcam.[/QUOTE

:laugh:

reinholdsson
2005-05-24, 14:33
Hehe gick in med nicket Elita.. Roligt folk på aftonbladets chatt, har aftonbladet ingen kontroll eller? Massa killar som frågar om tjejer vill se dem runka i webcam, skulle det vara något att se på?

datorjaevel
2005-05-24, 14:36
föregående post hann lite före men jag undrar, tjejer, tycker ni att det är någe o se på? killar som runkar i webcam? jag tycker det verkar ganska menlöst....

AnimalGen
2005-05-24, 14:53
lite synd att Polisen inte får jobba med lockbeten ..
Också undra folk varför polisen aldrig gör något.

Karl_alfred
2005-05-24, 14:56
Hehe gick in med nicket Elita.. Roligt folk på aftonbladets chatt, har aftonbladet ingen kontroll eller? Massa killar som frågar om tjejer vill se dem runka i webcam, skulle det vara något att se på?
Skulle du tacka nej till motsatt situation om en tjej fråga?

RobbeliRobban
2005-05-24, 15:01
Testade igen som GayRobban 1978, och tro det eller ej, de ville se mig runka i webcam! :laugh:

Tricklev
2005-05-24, 15:03
Testade igen som GayRobban 1978, och tro det eller ej, de ville se mig runka i webcam! :laugh:

:laugh: :laugh:

Grisen
2005-05-24, 15:13
Testade igen som GayRobban 1978, och tro det eller ej, de ville se mig runka i webcam! :laugh:

:laugh:

Tolkia
2005-05-24, 15:30
... jag undrar, tjejer, tycker ni att det är någe o se på? killar som runkar i webcam?
Tja, beroende på när de tvättade sig senast blir nog reaktionen i de flesta fall :laugh: eller *spy*

Jag tycker att det är lite fascinerande att det faktiskt finns så pass många - känns som om hur få som helst är många när det gäller en så pass udda "hobby" - killar som utgår från att deras jonglerande med familjejuvelerna skulle vara "någe o se på". Särskilt om man samtidigt har i bakhuvudet hur många tjejer det finns som aldrig skulle kunna tänka sig att ha sex med ljuset tänt, eftersom de tycker att de själva ser så avtändande ut. Konstigt att det blir några barn gjorda överhuvudtaget ... :D

Dipshit
2005-05-24, 16:01
vafan.. kommer inte in på aftonbladets chatt..
Du kunde inte logga in.
:(

Officer
2005-05-24, 16:07
vafan.. kommer inte in på aftonbladets chatt..
Du kunde inte logga in.
:(


"Du har uppfyllt din pedofilkvot" :D

Dipshit
2005-05-24, 16:13
"Du har uppfyllt din pedofilkvot" :D
hee, kom in nu.. jaja


vem fan e kanelflickan? :D

Timme
2005-05-24, 16:14
ejjj dipshit kanelflickan här :laugh:

mini_Arnold
2005-05-24, 16:16
Mmm, en mogen 15åring är fina grejer det.
Och dessutom fullt lagligt (?)

Dipshit
2005-05-24, 16:16
hehe okok, gullet ;)


"killen" verkar överambitiös... nån här?

"hej!! ska jag runka nuuu??" tex... :MrT:

s0s
2005-05-24, 16:23
Det vore kul att planera träff med en peddo och sen samla ett gäng(+ en fag) och visa honom "how it's done my way" :furious:

Baan
2005-05-24, 16:24
Det vore kul att planera träff med en peddo och sen samla ett gäng(+ en fag) och visa honom "how it's done my way" :furious:

det är lite pest eller kolera, jag vet inte om jag vill ta hans sida, peddos eller din, gruppvåldtäktskillens...

aja livet är fullt av svåra val

z_bumbi
2005-05-24, 16:25
Det vore kul att planera träff med en peddo och sen samla ett gäng(+ en fag) och visa honom "how it's done my way" :furious:

Så du ersätter en typ av sexuellt utnyttjande med ett annat? Det blir han/hon nog mycket friskare av.


Undrar när Aftonbladet kommer på att deras chat idag är fylld av kolofolk som har tråkigt?

- ante
2005-05-24, 16:26
Ring hemnummret och stöna lite, sen säger du -jag vet var du bor :)

Eller så ringer du upp och ber om att få prata med frun i huset.

Mindek
2005-05-24, 17:02
De har ju ett gym man kan hänga i på ABs chatt... ska vi ha kolloträff där nån gång kanske hehe

aliquis
2005-05-24, 17:13
1) du säger inte vilket ircnät det är på.
2) klart lisa14 inte är en tjej
3) det lär inte varit en server i örebro, tror inte vi har någon quakenetserver här (även om jag har haft chansen), någon efnet eller ircnetserver har vi inte, knappast undernet heller (har ju inte använt något av näten på ett tag men inte särskilt troligt... det _vi_ har är en linknet- och en mixxnetserver, klart det kan ha dykt upp någon mer men men.
4) ah, du valde lisa14 som nick? jaha, åh så lustigt.
5) ALLA killar har gjort samma sak som du gjorde, fast under 90-talet ;)
6) vadå "pedofiler", du har inte tänkt på att det antagligen är grabbar i tonåren som skriver? Tror inte det sitter 30-50åriga gubbar i #teen och raggar på folk med iq-nick.
7) ah, åldrarna var så illa, skumt.

Skydda o skydda, vill dina barn/något barn utforska den typen av snack får de väl göra det, och vill de inte gör de det ju inte. Spelar väl antagligen ingen roll om det egentligen är en 50årig gubbe eller en 15åring i andra änden. Säg åt barnen att inte skicka bilder eller ge ut adress bara.

Tricklev
2005-05-24, 17:29
:laugh:

Antar att hela aftonbladet är fullt med kolo medlemmar, så fram med det, vad kallar ni er? :laugh:

s0s
2005-05-24, 18:04
Så du ersätter en typ av sexuellt utnyttjande med ett annat? Det blir han/hon nog mycket friskare av.


Undrar när Aftonbladet kommer på att deras chat idag är fylld av kolofolk som har tråkigt?

Friskare? Han förtjänar inte vara människa.

ps
som avslutning skulle jag nog begrava shiten levande ;)

Grahn
2005-05-24, 18:14
Friskare? Han förtjänar inte vara människa.

ps
som avslutning skulle jag nog begrava shiten levande ;)

Du ser det som självvalt då? Typ homosexuella då de kan ju bara sluta fåna sig med eller?
;)

Grahn
2005-05-24, 18:16
:laugh:

Antar att hela aftonbladet är fullt med kolo medlemmar, så fram med det, vad kallar ni er? :laugh:

Hälften spelar småflickor och andra hälften stöter väl på dem då antar jag.
*screwy*

bosse_brutal
2005-05-24, 18:19
:laugh:

Antar att hela aftonbladet är fullt med kolo medlemmar, så fram med det, vad kallar ni er? :laugh:

peddofarfar79 alt. mogenman_13

EDIT: vilket chatrum ska man ta?

Edit2: fan ja kommer inte in...

ölobrännvin
2005-05-24, 18:26
:laugh:

Antar att hela aftonbladet är fullt med kolo medlemmar, så fram med det, vad kallar ni er? :laugh:
Stämmer jag träffade minst en kolo medlem när jag var där som Lisa 1 :laugh:

s0s
2005-05-24, 18:26
Du ser det som självvalt då? Typ homosexuella då de kan ju bara sluta fåna sig med eller?
;)


De kan vara peddos mentalt, men de går över gränsen när de verkställer sitt tänkande, dock förtjänar de som söker hjälp att leva.

Vet hur ni tänker, lätt att dra moralisk shit snack när man inte är offret.

reinholdsson
2005-05-24, 18:27
Hehe, Lisa med L var jag :)

Trance
2005-05-24, 18:29
De kan vara peddos mentalt, men de går över gränsen när de verkställer sitt tänkande, dock förtjänar de som söker hjälp att leva.

Vet hur ni tänker, lätt att dra moralisk shit snack när man inte är offret.

Hehe, folk har läst min diskussion.
:)

Hur som helst så är det klart de skall straffas, men mord är att gå lite långt enligt min mening. Dessutom 15 är väl inte direkt peddo-ålder, speciellt som många på de chattarna är runt den åldern.

s0s
2005-05-24, 18:35
Hehe, folk har läst min diskussion.
:)

Hur som helst så är det klart de skall straffas, men mord är att gå lite långt enligt min mening. Dessutom 15 är väl inte direkt peddo-ålder, speciellt som många på de chattarna är runt den åldern.

Har inte läst nåt :em:

Ja överdrev lite...hehe, har faktiskt skrivit ett arbete om hur sådana varelser ska behandlas, orkar inte förklara men något i stil med att de ska vårdas i fängelsen endast anpassade för pedofiler.

RobbeliRobban
2005-05-24, 18:41
Ja överdrev lite...hehe, har faktiskt skrivit ett arbete om hur sådana varelser ska behandlas, orkar inte förklara men något i stil med att de ska vårdas i fängelsen endast anpassade för pedofiler.

Det finns redan fängelser i Sverige specialanpassade för sexualförbrytare, tex Skogomeanstalten.

s0s
2005-05-24, 18:44
Det finns redan fängelser i Sverige specialanpassade för sexualförbrytare, tex Skogomeanstalten.

Kolla, staten stal min idé *grr* :)

mini
2005-05-24, 18:56
Det är inte speciellt ovanligt att icke längre tonåriga män fantiserar om unga flickor. Varför tror ni teen-porren går så bra? Så speciellt onormalt är det inte.
Men nä, det är inte så kul att gå in under tjejnick på en chat. Det är heller inte speciellt upphetsande att få frågor om ifall man vill se någon uppvisning på cam. Undrar hur många tjejer de måste fråga innan de får ett ja (och undrar hur många av de som tackar ja som egentligen är män).
Att det bara är fejkmän som kallar sig Bosse50 och raggar på småflickor tror jag är naivt önsketänkande. Män är djur... *kissass*

Tolkia
2005-05-24, 21:18
Det vore kul att planera träff med en peddo och sen samla ett gäng(+ en fag) och visa honom "how it's done my way" :furious:
Det är vad du tror nu, ja, när du befinner dig på säkert avstånd. *screwy*

Kwon
2005-05-25, 03:30
Om ni skall chatta där så ska ni använda nicket

LEEEROY JEENKINS!!!

:laugh:

Grahn
2005-05-25, 07:55
De kan vara peddos mentalt, men de går över gränsen när de verkställer sitt tänkande, dock förtjänar de som söker hjälp att leva.

Vet hur ni tänker, lätt att dra moralisk shit snack när man inte är offret.

Du talade inte om ngn våldtäktsman här utan folk som skickade snuskiga förslag till 15åringar.

Sen finns det en anledning till att rättsväsendet inte låter offret sätta straffet.

Känns inte som om jag tycker att du är en person som ska sitta och bestämma vilka som ska leva eller dö.