handdator

Visa fullständig version : Los Angeles, venice beach, ett par frågor


alle
2005-05-23, 19:58
Jag och en poalre ska dit i sommar ett par veckor, vad ska man göra hela dagarna förutom att sola, hänga på muscle beach och stöta på college chicks?

Dessutom skulle jag vilja veta om någon råkar veta en tattoostudio som ligger i venice beach området? Långsökt, men om ni vart där kanske ni sett något.

Griip
2005-05-23, 20:51
Skryt lite mer ditt j-vla äckel.

alle
2005-05-23, 20:52
Skryt lite mer ditt j-vla äckel.

Ät mig.

Matte_Maiden
2005-05-23, 20:54
Ät mig.

Frågan är vem som är tuffast av er två. :cool:

alle
2005-05-23, 20:56
Frågan är vem som är tuffast av er två. :cool:

Griip, förmodligen, han kan ju slå ner folk som är större, förmodligen är jag itne större än hnom men ändå.

Sonny
2005-05-23, 20:57
sluta skryt..

Matte_Maiden
2005-05-23, 20:59
Griip, förmodligen, han kan ju slå ner folk som är större, förmodligen är jag itne större än hnom men ändå.
:hbang:

John M
2005-05-23, 21:00
Du kan ju alltid ligga å pumpa på något beachgym i bara solglajer och shorts :cool:

abjorn
2005-05-23, 21:00
Jag skulle inte tattuera mig utomlands. Vad gör du om det skiter sig?

alle
2005-05-23, 21:01
Jag skulle inte tattuera mig utomlands. Vad gör du om det skiter sig?

Tror itne det är så mycket sämre i USA om man går till ett välkänt ställe.

Har sökt på google som fan men hittar ignet.

Pellefant
2005-05-23, 21:02
http://www.venicebeach.com

PowPow
2005-05-23, 21:02
Jag skulle inte tattuera mig utomlands. Vad gör du om det skiter sig?

Vad gör du om det skiter sig när du tatuerar dig här hemma?

Zakath
2005-05-23, 21:02
Jag ska också dit ett par dagar (en släkting som bor i Kalifornien har bröllop) Mitt enda krav på att följa med var att vi skulle bo någon/några dar nära Muscle Beach :hbang:
Vilket datum ska du dit?

Johan1986
2005-05-23, 21:03
Det finns en riktigt schysst italiensk resturang på Venice Beach, kommer tyvärr inte på namnet men uteserveringen ser ut som en idyllisk italiensk bakgård.
Ett annat tips är att ta sig till Fashion district som ligge rinne i Downtown, visserligen är kläderna mest för ghettoungar men det går att hitta rätt feta grejer.
Antar att ni redan hört talas om Rodeo drive och universal studios.
Sen så finns det ett café som kallas The Alley som ligger inne en bit ifrån Hollywood Boulevard, enligt min faster och hennes polare finns här de godaste kakorna och tårtorna i LA. Ni ska dock inte lida av homofobi om ni tar er dit och ni är i princip garanterade ett ragg ;)

Detta är vad jag kommer på just nu, kanske hinner prata med min faster innan ni åker och då kan jag se om hon har något mer att tipsa om.

abjorn
2005-05-23, 21:03
Tror itne det är så mycket sämre i USA om man går till ett välkänt ställe.

Har sökt på google som fan men hittar ignet.


Men iaf. Vet själv inte vad som gäller om den skulle bli infekterad eller nåt. Kanske hemförsäkringen täcker det? Sen om du ska glassa i solen är det inte så smart att ha en färsk tattuering heller ;)

Dipshit
2005-05-23, 21:29
hähää.. härligt att en del är avis..
MOHAHAHA


du får la surfa lite... ska dock va ganska kasst break vid venice..
du får dra ner till huntington..

stalka arnold m.fl. är väl klart också?

edit: stränderna i san diego har riktigt bra sidor för ändamålet.. (vill inte länka för att hi-jacka tråden).. booorde ju finnas såna för LA med..

Bucyrus
2005-05-23, 21:46
Jag och en poalre ska dit i sommar ett par veckor, vad ska man göra hela dagarna förutom att sola, hänga på muscle beach och stöta på college chicks?

Dessutom skulle jag vilja veta om någon råkar veta en tattoostudio som ligger i venice beach området? Långsökt, men om ni vart där kanske ni sett något.
Träna på Gold's Gym så klart! När ni är hungriga drar ni till restaurang Firehouse......å spanar in andra grova matgäster :)

Fultjack
2005-05-23, 22:18
äe väl inte bra att tatuera sig mitt i sommaren? risken för inektioner och skit ökar rätt hårt än på höst/vinter

tossefar
2005-05-23, 23:19
Jag ska också dit ett par dagar... Mitt enda krav på att följa med...

As.

Dipshit
2005-05-24, 11:59
äe väl inte bra att tatuera sig mitt i sommaren? risken för inektioner och skit ökar rätt hårt än på höst/vinter
nån gång måste de väl tatuera sig i cali också..
kanske bäst att ta det runt januari, och hålla sig i skuggan/inomhus..

nu har jag bara hösten på mig att fundera ut va jag ska gadda..