Visa fullständig version : LOKA Päron
Någon som smakat LOKAS nya smak, päron?
JÄTTEGOD!!
Dricker ni mycket mineralvatten??
Är det kalorier i de där smaksatta vattenflaskorna eller är det bara smakämnen / sötningsmedel?
blekfet2
2005-05-23, 19:04
jo Nya loka:n är grymt god...suger på en just nu =)
MyungChul
2005-05-23, 22:14
nya å nya, funnits ett bra tag tycker jag.. och visst är den god. det är bara smaksatt vatten, aromämnen. energilösa vad jag vet
nya å nya, funnits ett bra tag tycker jag.. och visst är den god. det är bara smaksatt vatten, aromämnen. energilösa vad jag vet
Alla bor i inte i Stockholm...i vissa bondhålor har de inte kommit än!! ;)
Jag tyckte den hade lite för påträngande smak. halva flaskan(50cl) var god men sen blev det jobbigt att dricka. Annars dricker jag mest Evian.
Annars dricker jag mest Evian.
Ej smaksatt och ej kolsyrat vatten?
Med andra ord dyrt kranvatten på flaska ;)
kimonque
2005-05-24, 18:05
Jag tyckte den hade lite för påträngande smak. halva flaskan(50cl) var god men sen blev det jobbigt att dricka. Annars dricker jag mest Evian.
hm, påträngande smak? hur menar du, smakade det för mycket päron, alltså starkt?
ska köpa när jag ser den
Det är inte alla som har förmånen att bo på platser där driksvattnet smakar trevligt. Många storstadskranar där det smakar fördjävligt.
hm, påträngande smak? hur menar du, smakade det för mycket päron, alltså starkt?
ska köpa när jag ser den
Den smakar faktiskt jättemycket päron - var tvungen att vända på flaskan och kolla så det inte var läskeblask jag drack. Mycket päronsmak alltså, men mycket gott!
MyungChul
2005-05-25, 02:33
Det är inte alla som har förmånen att bo på platser där driksvattnet smakar trevligt. Många storstadskranar där det smakar fördjävligt.
Har ni inga reningsverk eller?
Jo den smakar gott och öh, luktar även gott...
Jag är full med östrogen alternativt gravid, tror jag.. *cry*
precis, på jobbet har vi en bubblare(vattenautomat) och hemma dricker jag oftast vatten på flaska, vattnet från kranen tycker jag smakar metalliskt och äckligt.
Den smakar faktiskt jättemycket päron - var tvungen att vända på flaskan och kolla så det inte var läskeblask jag drack. Mycket päronsmak alltså, men mycket gott!
Det tycker inte jag, svag smak av päron är mitt omdöme. God. Att förväxla den med läsk???? Jag kanske har kassa smaklökar :)
Maverick
2005-05-25, 11:16
Har ni inga reningsverk eller?
Jodå men bara för att vattnet är rent betyder inte att det smakar lika, beror på marken till viss del, mycket kalk i marken så smakar vattnet mer kalk osv.
Det tycker inte jag, svag smak av päron är mitt omdöme. God. Att förväxla den med läsk???? Jag kanske har kassa smaklökar :)
'Smaken är som baken....'
Men god är den - jag köpte 3 st. 1½ liters för 22:- på ICA. BILLIGT!!
Älskar smaksatta Loka och Vichy! Alla smaker utom citrus. LingonLime, MangoPapaya är favvisar
som ngn frågade innan i tråden, är Lokan kalorifri? Står inget om det på förpackningarna har jag för mig. Antar att det är noll kalorier i, men vill vara säker ^^
NEJ det finns inga kalorier i den.
kimonque
2005-05-25, 21:41
NEJ det finns inga kalorier i den.
*cry*
Nej, det är klart. Fast här i Malmö har vi gott vatten iaf :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.