handdator

Visa fullständig version : Fylle-prata-ut-tråden


Jay-Z
2005-05-22, 01:44
Här kan vi alla fyllskallar prata ut om:

- Lyckad kväll eller ej?
- Bommade ragg?
- Lyckade ragg?
- Optimal alkoholkonsumtion
- Optimalt näringsintag?
- Flashande av biceps på dansgolvet.
- Und so weiter

Får som trådstartare föregå med gott exempel:

Lyckad kväll, indeed. Inga ragg dock, till mitt förtret. Snygg som få och rippad men brudarna dissar mig ändå. White Russian, Staropramen flöt ned i strupen. Käkarna tuggar på Big King XXL. Inga biceps på dansgolvet, lite abs måhända. :P
Kom på att jag nog försökte ragga på nån tjej från Fjantushallen? När jag menar ragga är det att köra Slartis Zoolander-look och se nonchalant ut. Om du vet vem du är, så lovar jag att jag tyckte du var het. Men ditt arsle var lite stort. Solly.

Puss från en ganska så nykter Jay (observera att jag inte gjort några strafel)

Krampus
2005-05-22, 01:50
Fullgubbe! :love: :love:

obesogen
2005-05-22, 02:08
Jag är inte full men vaken så jag hoppar in ändå :D
Lyckad kväll, blev oväntat bjuden på "Köpmannen i Venedig" på Dramaten, rekommenderas! Cyklade dit :thumbup:. Fick sitta på dramatentrappan i t-shirt i 20 min för att få ner temperaturen o pulsen. På vägen hem stannade jag förbi några kompisar och kollade på "Breaking", film om breakdance från 1978. Fanns så grymt många orginal i den filmen. Inte så bra näringsintag. Middag vid 18 (fläskfilewok med bulgur), två äpplen och en banan under föreställningen, två äpplen under filmen(är helt pank, student). På vägen hem vid 2.30 var jag grymt hungrig och stannade förbi 7eleven och köpte med en keso. Nu sitter jag o :eating: kesokanelapelsinsallad :thumbup:

Jay-Z
2005-05-22, 02:16
Fullgubbe! :love: :love:

Nattuggla! http://static.thepiratebay.org/theme/01/images/smilies/alcoholic.gif :)

Jay-Z
2005-05-22, 02:20
Nu ska jag, Las Vegas Blades, spela lite NHL 2005 på krysslådan mot Colasuckoverymocuho Avalanche. http://static.thepiratebay.org/theme/01/images/smilies/band.gif

Edit: Hon hade fortfarande för stor röv.

rolf
2005-05-22, 03:33
själv bastade man med 7 damer ute på en villa. jag klagar inte direkt på utsikten, även om jag inte riktigt minns vem som var hetast. att man ibland inte riktigt vill få upp den pga. alkohol kan vara riktigt praktiskt om man inte vill få praktstånd i bastun.

lyckad kväll.

Yankeee
2005-05-22, 07:55
(observera att jag inte gjort några strafel)


:confused: :laugh:

Leon
2005-05-22, 08:07
:confused: :laugh:
Dagens bästa! Observera i hans värld var där inga stavfel. :D :laugh:

Slartibartfast
2005-05-22, 09:27
Vi gjorde en runda till stadens alla skabbiga småkrogar. De var väl en tio stycken. Det var soft. Ingen ångest.

Jay-Z
2005-05-22, 09:54
Yankee & Leon: Det där mina vänner, var ju det roligaste i hela texten. Kul att ni uppmärksammade det. :)

keZo
2005-05-22, 10:01
att man ibland inte riktigt vill få upp den pga. alkohol kan vara riktigt praktiskt om man inte vill få praktstånd i bastun.

Hahahaha :hbang: *yourock*

(ha överseende med min dåliga humor om ni inte instämmer ;) )

Slartibartfast
2005-05-22, 10:19
När jag menar ragga är det att köra Slartis Zoolander-look och se nonchalant ut.

Och det funka, va? Det borde det ha gjort.

Jay-Z
2005-05-22, 10:21
Och det funka, va? Det borde det ha gjort.

Givetvis. Men jag orkar aldrig följa upp, så det rinner allt som oftast ut i sanden. :D

aliquis
2005-05-22, 10:54
Här kan vi alla fyllskallar prata ut om: ok, missar där..
- Lyckad kväll eller ej? nej
- Bommade ragg? blir aldrig av med något raggandes överhuvudtaget
- Lyckade ragg? absolut inte
- Optimal alkoholkonsumtion? finns det?
- Optimalt näringsintag? nej, antagligen inte
- Flashande av biceps på dansgolvet? mycket att flasha med? :D
- Und so weiter

Sparrisen
2005-05-22, 12:26
- Lyckad kväll eller ej? Ok
- Bommade ragg? 1
- Lyckade ragg? 1
- Optimal alkoholkonsumtion ?
- Optimalt näringsintag? Nej
- Flashande av biceps på dansgolvet. Nej
- Und so weiter Ja :naughty:

Tolkia
2005-05-22, 13:58
- Flashande av biceps på dansgolvet.
Ha ha ha ..., dagens garv! :D Man kanske skulle pröva det nästa gång ... (tanken svindlar)

Jense
2005-05-22, 14:01
- Lyckad kväll eller ej?
- Bommade ragg?
- Lyckade ragg?
- Optimal alkoholkonsumtion
- Optimalt näringsintag?
- Flashande av biceps på dansgolvet.
- Und so weiter



Ja
Nej
Ja, slet upp ett femtal gammla kärringar och dansade lite vals.
oh, ja
jadå, kyckling och lite annat


lyckad kväll va det, ingen baksmälla

ölobrännvin
2005-05-22, 14:42
Jo jag söp Börje under bordet men klarade mej själv genom väldigt svaga groggar så att säga. Inge ångest här inte.....

MacLeod
2005-05-23, 00:31
"Ärligt talat så är jag faktiskt lite trött på att vi bara träffas runt 3 på nätterna.."

Så skrev hon. Betyder det att det är slut då eller? Hon skrev ju lite trött?
Jag blev ombedd att lämna Sturecompagniet igår.

Bobo
2005-05-23, 09:46
"Ärligt talat så är jag faktiskt lite trött på att vi bara träffas runt 3 på nätterna.."

Så skrev hon. Betyder det att det är slut då eller? Hon skrev ju lite trött?
Jag blev ombedd att lämna Sturecompagniet igår.

Nej nej, det är inte slut, hon vill att ni skall sluta att ENDAST träffas vid 3 nattetid.
Fast om du inte får ut tummen och slutar att bara träffa henne vid 03 så kommer hon nog att tröttna... ;)

MacLeod
2005-05-23, 11:09
Jaha. So det finns fortfarande en chans då..

Pez
2005-05-23, 11:30
Jaha. So det finns fortfarande en chans då..
Ja - nästa gång ställer hon nog upp ska du se.

Piranha
2005-05-23, 11:35
Ja - nästa gång ställer hon nog upp ska du se.



Å du Pez får sluta ringa på lördagsnätterna , när du är på fyllan och sentimmental och vill snacka G.I ... skärpning ..

*screwy*

Jay-Z
2005-06-19, 03:14
Pecca var fullast på Stortorget idag. Jag var näst fullast. En SM-deltagare i BB sågs på Metropol.

Det är jävligt ljust ute och jag har inga bra persienner och imorgon vankas knäböj.

För övrigt rakar jwzrd benen. Och är kär i Arne.

:sleep: :sleep:

obesogen
2005-06-19, 09:31
[QUOTE=Jay-Z]Här kan vi alla fyllskallar prata ut om:

- Lyckad kväll eller ej? Helt ok
- Bommade ragg? 0
- Lyckade ragg? 1
- Optimal alkoholkonsumtion? Dansar allltid nykter
- Optimalt näringsintag? Nej faan, frukt o minimjölk vid 4 snåret, hade inte ätit sen 18.00 *screwy*
- Flashande av biceps på dansgolvet? Nej den är alldeles för liten
*grr27*

aliquis
2005-06-19, 12:05
- Lyckad kväll eller ej? Aldrig
- Bommade ragg? Alltid, om jag nu ens skulle ha försökt.
- Lyckade ragg? Nej
- Optimal alkoholkonsumtion? Hah, aldrig inträffat, skulle varit någon gång när jag "eftermiddagssöp" på typ 2-3 persikocider o mintchoklad, det var rätt optimalt :)
- Optimalt näringsintag? Oftare än resten iaf
- Flashande av biceps på dansgolvet. Nej, jag är liten.
- Und so weiter

äsch, gammal tråd, varför svara två ggr? observa att jag svarar ungefär likadant ;)

Griip
2005-06-19, 13:54
är nog fortfarande lite full sen igår så.. hoppar in :)

började sent, runt 9 eftersom spritbilen slöade. Drog några groggar hemma, stack in till stan å drack en del, sen runt 3 så var vi för nyktra så vi åkte hem te mig igen eftersom det var här spriten fanns. Sen satt vi å grogga fram mot 06-07 nån gång.. riktigt lyckad kväll, var väl inte speciellt annorlunda men full var jag xD