handdator

Visa fullständig version : Hålla igång under semestern

grenade
2005-05-20, 21:42
Ska vara borta i två veckor nu, ingen tillgång till gym eller ett par hantlar ens!

Vad ska man hitta på?

Någon med bra ideer? Något program som man kan köra med egna kroppen bara?

Tacksam för svar! :bow:

Baha
2005-05-20, 22:14
passa på att låta kroppen vila från all sorts styrka och gå några promenader bara

jag tror att det är det absolut bästa rådet man kan ge

grenade
2005-05-21, 08:28
Jo det skulle vara perfekt. MEN jag har just haft en vilovecka också så det känns som att det blir ett för stort glapp.

Kom igen nu någon måste väl ha några ideer?!

z_bumbi
2005-05-21, 08:32
Var aktiv på semestern så räcker det långt.

Sen är det väl inte så svårt att köra situps, armhävningar, chins, knäböj med kroppsvikten osv om man har lust.
En vanlig väska funkar utmärkt som hantel.

Depzon
2005-05-22, 08:50
Jag tror det var Paul Delia på AST som svarade på nån inskickad fråga om det där...han sa att istället för armhävningar kan man bara trycka ihop händerna järnet framför bröstet. Att hålla dem som om man skulle be, och sen successivt pressa hårdare och hårdare, och skifta hur pass nära bröstet man håller händerna. Han skrev att man var tvungen att börja lätt, för det var så pass tuff träning. Sen verkar det dock som att frågan försvunnit från deras sida, Paul kanske ångrade sig och kom på att det inte var nån bra metod. Jag har ingen aning jag...har provat lite lätt, och det känns ju, men jag vet inte om det ger nåt i träningsväg.