handdator

Visa fullständig version : Bra nödersättare?


sanoj
2005-05-20, 20:33
Om det blir något onyttigt till middag som t.ex korv m,ed bröd eller fiskpinnar. Kan man då äta gröt med mjölk som middag just den dagen. Jag har inte så jättemycket att säga till om när det gäller middagarna här hemma.

T-800
2005-05-20, 20:35
Om det blir något onyttigt till middag som t.ex korv m,ed bröd eller fiskpinnar. Kan man då äta gröt med mjölk som middag just den dagen. Jag har inte så jättemycket att säga till om när det gäller middagarna här hemma.
Befinner du dig på en sådan nivå i din kroppsbyggning att det gör någon skillnad om du äter korv med bröd eller fiskpinnar en dag?

Spannmål
2005-05-20, 20:38
Gröt och mjölk är bra mat oavsett när den äts. Proteinfattig dock - lägg till något proteinrikt så blir det utmärkt.

Dock kommer något mindre bra mål då och då varken göra från eller till, men det är givetvis om till dig om du vill vara helt clean eller inte.

sanoj
2005-05-20, 20:44
Befinner du dig på en sådan nivå i din kroppsbyggning att det gör någon skillnad om du äter korv med bröd eller fiskpinnar en dag?

Det vet jag inte, men jag brukar få lite dåligt samvete om jag äter nån dålig måltid och ja vill vara så optimal jag kan.

WHITEFOLKS
2005-05-20, 20:46
Ta igen det genom att jobba extra hårt på gymmet istället för att kompensera med någon annan måltid :) se det som lite bulk som gör dig *flex*

abjorn
2005-05-20, 21:08
om du inte har en tävling inom snar framtid spelar det ingen som helst roll.

Max
2005-05-21, 09:25
Om ingen annan i din familj har problem med det lär ju gröt, mjölk, ägg och frukt vara ett fullgott alternativ.

MyungChul
2005-05-21, 16:53
läste rubriken som "nördersättare".. va nog fel

men vadå, finns det kyckling i frysen och du har kokt potatis i en kastrull så tar det ju inte så fruktansvärt lång tid för dig att göra egen middag