handdator

Visa fullständig version : Sex + skador


mini_Arnold
2005-05-20, 18:15
Finns det några kända/vanliga skador man kan få av för mycket sex?
Exempelvis skador i ryggen om man juckar i flera timmar, finns det då nån risk för ryggskott eller värre?

mela
2005-05-20, 18:17
det beror väl på vilken ställning man kör *flex*

Tricklev
2005-05-20, 18:19
Finns det några kända/vanliga skador man kan få av för mycket sex?
Exempelvis skador i ryggen om man juckar i flera timmar, finns det då nån risk för ryggskott eller värre?

Vet inte, men du kan bli blind av onani.

Griip
2005-05-20, 18:21
pitten kan bli svullen och öm dagen efter.. enda jag lagt märke till :P

palme
2005-05-20, 18:23
Fick skavsår på dicken när jag studsa på tjejen ständigt när hon hade mens, hon var väl lite för torr innan jag satt igång. Men det händer inte längre ;)

Flera av tjejens vänninor med spiral har haft pojkvänner som stuckit håll på ollonet...blev livrädd när min brud satt in en ny *cry*

Nismo
2005-05-20, 18:28
Penisfraktur!!

"Hur bryter man penis? Ja, det undrade läkarna också i det reportage jag läste. Någon patient påstod att han brutit penis i bildörren. Annars var det inget konstigt egentligen. En man hade vid samlag lite väl våldsamt råka köra penis i kvinnans blygdben och *knäck*. En annan man hade vid erektion blivit kissnödig och tvingat ner erektionen med våld och *knäck*. Det som händer är att det blir bristningar i svällkropparna samt att vid riktig otur kan urinröret skadas. Operation krävs alltid om nu mannen inte är intresserad av att få deformerad penis (onaturlig böj - vad säger EU-standard?). Är urinröret trasigt kissar man blod."

http://dagens.jontas.com/index.php/a/2004/12/09/

The_RobRoy
2005-05-20, 18:28
Fick skavsår på dicken när jag studsa på tjejen ständigt när hon hade mens, hon var väl lite för torr innan jag satt igång. Men det händer inte längre ;)

Flera av tjejens vänninor med spiral har haft pojkvänner som stuckit håll på ollonet...blev livrädd när min brud satt in en ny *cry*

hurfan funkar dedär med spiral, verkar läbbigt

WHITEFOLKS
2005-05-20, 18:30
Det var ju någon kändis som hade lyckats få fraktur 2 gånger, lite småvild kille mao :)

palme
2005-05-20, 18:31
hurfan funkar dedär med spiral, verkar läbbigt

Man slipper bli föräldrar.

Sätts den inte in ordentligt kan den punktera ollonet på mannen...du kan ju fatta hur mycket det blöder med allt blod som samlats där nere.

Krokodil
2005-05-20, 18:43
Jag hade av frenulum (strängen) under ollonet en gång. Det svider och blöder som fan kan jag avslöja! :cryout:

manko
2005-05-20, 18:46
Det var ju någon kändis som hade lyckats få fraktur 2 gånger, lite småvild kille mao :)


han från modern talking ;)

The_RobRoy
2005-05-20, 18:51
Man slipper bli föräldrar.

Sätts den inte in ordentligt kan den punktera ollonet på mannen...du kan ju fatta hur mycket det blöder med allt blod som samlats där nere.

Menade mer hur den ser ut, hur den sitter och fungerar :)

mini_Arnold
2005-05-20, 19:04
Jag är imponerad av att tråden inte spårat ut som jag trodde att den skulle göra.
Tack grabbar och tricklev: tjejerna i filmerna finns på riktigt så go out and get'em boy!


I missionären juckar jag ju som en kanin och gärna länge, yes jag var oskuld på nytt. Först fick jag kramp i nedre ländryggen men det övergick till ren smärta.

Nå, kan man få ryggskott av missionären?

mini
2005-05-20, 19:06
Menade mer hur den ser ut, hur den sitter och fungerar :)
För den välinformerade mannen: http://netdoktor.passagen.se/default.ns?lngItemID=3443

blekfet2
2005-05-20, 19:09
ångest?!? =D
dagen efter när man vaknar upp å inser att det är en Roseanne som ligger å flåsar en i nacken....

:laugh: :laugh:

:naughty:

hallar
2005-05-20, 19:10
Hmm har inte fått några mer bestående men än träningsvärk i magmusklerna samt bit och rivmärken.

Pingu
2005-05-20, 20:21
Min sambo provade spiral efter vårat 2a barn men det funkade inte. Jag kom åt den och körde in den i livmodertappen på henne. Har kommit in lite för djupt tidigare men det är inte jämförbart. Hon beskrev det som att bli huggen av en kniv där inne......

Yip_man
2005-05-20, 21:15
Man kan ju få ryggskott av at nysa om man har otur så varför inte...

blekfet2
2005-05-20, 21:54
Min sambo provade spiral efter vårat 2a barn men det funkade inte. Jag kom åt den och körde in den i livmodertappen på henne. Har kommit in lite för djupt tidigare men det är inte jämförbart. Hon beskrev det som att bli huggen av en kniv där inne......



uhhh...seriös?
:MrT:

rolf
2005-05-21, 00:45
det där med spiral låter inte alls mysigt.

aaaanyway, det enda som hänt mig är att axlarna tagit totalt slut. dags att köra statisk träning för axlarna alltså.

Pingu
2005-05-21, 06:53
Seriöst och det är allt annat än kul ....

Cilia
2005-05-21, 07:50
Fick skavsår på dicken när jag studsa på tjejen ständigt när hon hade mens, hon var väl lite för torr innan jag satt igång. Men det händer inte längre ;)
annars är det ganska konstant vått när jag har mens?



har vänninor som har haft hormonspiral och varit tvungna att ta ut dom för det har påverkat dom negativt i humöret. Jag tycker det är lite läskigt generellt hur lätt vi går in och manipulerar med kroppen och hormonerna. Ett genusperspektiv är väl också att det bara finns preventivmedel för kvinnor där man gör det. Vet att man håller på och testar för män med men det verkar ta en väldig tid. Tror iofs att vi har haft den diskussionen förrut så det var bara lite ot.


annars till ämnet så är det klart att man kan få skador precis som av andra övningar man utför länge och i samma ställning. Förslitningsskador kanske? *ler snett*
men som i alla andra övningar är det bästa att undvika det att byta ställning och vem vill köra 3 timmar på raken i samma ställning?

Piranha
2005-05-21, 07:56
Kramp i lårbiceps och vader har hänt, det kan ifs lika gärja skyllas på träningen / dieten.

Har ännu inte lyckats dra på mig några permanenta "fysiska" skador vid sex än iaf.

mini_Arnold
2005-05-21, 08:00
men som i alla andra övningar är det bästa att undvika det att byta ställning och vem vill köra 3 timmar på raken i samma ställning?
1.5timmar+ och jag :D Skitmysigt ju. Men får variera lite oftare då..


Har ännu inte lyckats dra på mig några permanenta "fysiska" skador vid sex än iaf.
Men du är biff, jag är inte..

mela
2005-05-21, 08:26
Kanske inte passar in i den här tråden, men kändes onödigt att göra en ny.
En tjejkompis hittade en sida för ca 6 månader sen om att sex bryter
ned musklerna för killar och att det inte är bra att ha sex om man ska bli
jättebiff. Är det sant ? *screwy*

Leop
2005-05-21, 08:28
Nej!

Slartibartfast
2005-05-21, 09:14
Kanske inte passar in i den här tråden, men kändes onödigt att göra en ny.
En tjejkompis hittade en sida för ca 6 månader sen om att sex bryter
ned musklerna för killar och att det inte är bra att ha sex om man ska bli
jättebiff. Är det sant ? *screwy*

Ah. Det är därför jag fortfarande är så mager.

King Grub
2005-05-21, 09:27
Ja, testosteronet sjunker om man har sex. Tag varning. ;)

VoDaresVins
2005-05-21, 09:36
Ja, testosteronet sjunker om man har sex. Tag varning. ;)
Betyder jag haft lite extra testosteron de senaste två månaderna... :em:

christian
2005-05-21, 09:44
Betyder jag haft lite extra testosteron de senaste två månaderna... :em:

Även umgänge med Lena Handén sänker testot så du ligger nog lägre än du tror. :D

mela
2005-05-21, 10:13
inte samma problem för tjejer va ? :confused:

Cilia
2005-05-21, 10:15
inte samma problem för tjejer va ? :confused:
nej för faan
vi behöver ju bara ligga där *nickar förståndigt* blir inga belastningsskador av det.
sen behöver vi ju inget testosteron eftersom vi inte behöver några muskler *visslar*

mela
2005-05-21, 10:17
nej för faan
vi behöver ju bara ligga där *nickar förståndigt* blir inga belastningsskador av det.
sen behöver vi ju inget testosteron eftersom vi inte behöver några muskler *visslar*

hahahahahaahahahahaha :laugh:
ah det är snyggt :thumbup:

palme
2005-05-21, 11:15
annars är det ganska konstant vått när jag har mens?



Jo det förbryllade mig oxå...


Händer att handlederna tar stryk ibland (nej inte från att runka).

mini_Arnold
2005-05-21, 12:50
inte samma problem för tjejer va ? :confused:
Alla är olika men vissa blir ömma där nere efter en lång stund.
Och då är jag ändå inte utrustad med en tjurballe..

Angående mens som glidmedel: blod är ju mest vatten även om det är mensblod? Och vatten torkar ut där nere, eller hur?

Nismo
2005-05-21, 12:51
Hur gick det för dig Palme? Blev det några skador?

Sve
2005-05-21, 14:15
nej för faan
vi behöver ju bara ligga där *nickar förståndigt* blir inga belastningsskador av det.
sen behöver vi ju inget testosteron eftersom vi inte behöver några muskler *visslar*

kul med en tjej som bara ligger där då.
då kan man ju lika gärna bli nekrofil.

Slartibartfast
2005-05-21, 14:18
Sex med en inaktiv tjej är ju det samma som att dra en handtralla. Oftast betydligt tråkigare.

mini_Arnold
2005-05-21, 14:26
När vi ändå delar med oss av våra smaker och så:
jag tycker om att göra det skönt för tjejen, hon är prio nr 1.
Ett dött lik brukar väl inte skrika tillbaka sin njutning?
Så nej, det är långt ifrån samma.
Alla tänder vi på olika saker.
Jag tycker om att känna makt i sängen och hittar jag en tjej som är underlägsen i sängen så är det ett jätte stort plus ;)

Cilia
2005-05-21, 14:29
kul med en tjej som bara ligger där då.
då kan man ju lika gärna bli nekrofil.

Sex med en inaktiv tjej är ju det samma som att dra en handtralla. Oftast betydligt tråkigare.
ja ironi är inte lätt.
tur att vissa fattade direkt.

Slartibartfast
2005-05-21, 14:53
ja ironi är inte lätt.
tur att vissa fattade direkt.

Ingen pik åt dig, du vet säkert var man ska peta.

Det var bara en kommetar i största allmänhet.

T-800
2005-05-21, 16:13
Vad snuskiga alla är.

Herkulez
2005-05-21, 16:22
Sex med en inaktiv tjej är ju det samma som att dra en handtralla. Oftast betydligt tråkigare.
äh erkänn nu att det är så här ni oftast har det

Slarti: älskling jag är lite småkåt *i min bästa muminröst*
slartis tjej: *fläker upp arslet* jaja bara du inte väcker mig :sleep:

Piranha
2005-05-21, 16:24
Jag föreslår en ny tråd som lyder , har du skadat någon under sex..

..så ska ni få se på andra bullar.

Sve
2005-05-21, 16:49
När vi ändå delar med oss av våra smaker och så:
jag tycker om att göra det skönt för tjejen, hon är prio nr 1.
Ett dött lik brukar väl inte skrika tillbaka sin njutning?
Så nej, det är långt ifrån samma.
Alla tänder vi på olika saker.
Jag tycker om att känna makt i sängen och hittar jag en tjej som är underlägsen i sängen så är det ett jätte stort plus ;)

haha. det där är nog tillräckligt för att ställa en diagnos på dig.