handdator

Visa fullständig version : SKKF Steg 1-kurs i Umeå är FLYTTAD


Droog
2005-05-20, 16:05
Tyvärr har vi tvingats till att flytta kursen till 4-5 juni. Jag beklagar att några här på forumet som anmält sig inte har möjlighet att deltaga det datumet.

Klart är att kursen blir av även om det bortfall som vi drabbas av drar ned antalet deltagare under 10 personer. Nya anmälningar tas emot fram till kursdagen.

AcidSleeper
2005-05-21, 12:04
Jo jag ska försöka som jag sa i telefonen att byta jobbtider under helgen så jag kan närvara!

Har pratat med killen som jag ska byta med och jag är optimistisk, ni får vet inatt eller imorgonbitti!

abjorn
2005-05-21, 14:04
jag kan tyvär inte vara med :(

"Lite info inför tentan så att det inte blir några missförstånd. Tentagenomgången är obligatorisk. De som inte medverkar på tentagenomgången kommer inte få godkänt på kursen även om de har godkänt på tentan!"

Så jävla typiskt för min del *grr27*

AcidSleeper
2005-05-21, 14:08
jag kan tyvär inte vara med :(

"Lite info inför tentan så att det inte blir några missförstånd. Tentagenomgången är obligatorisk. De som inte medverkar på tentagenomgången kommer inte få godkänt på kursen även om de har godkänt på tentan!"

Så jävla typiskt för min del *grr27*


Det verkar ju rätt så sinnessjukt! Konstig lärare som har bestämt det...

abjorn
2005-05-21, 14:11
Det verkar ju rätt så sinnessjukt! Konstig lärare som har bestämt det...

jo... jag har skickat mail och frågat om det finns någon möjlighet att slippa den där genomgången iaf.

AcidSleeper
2005-05-21, 14:24
jo... jag har skickat mail och frågat om det finns någon möjlighet att slippa den där genomgången iaf.

Jag håller tummen för dig! Lycka till! :)

AcidSleeper
2005-05-22, 09:05
Yeah! Jag kan vara med på kursen eftersom det gick att byta pass på jobbet! :hbang:

Hoppas nu att kursen är bra Arne! :D

-GP-
2005-05-22, 12:09
Fick ändra planer lite, men jag kommer! Blir nog :thumbup:

Arne Persson
2005-05-22, 17:48
Yeah! Jag kan vara med på kursen eftersom det gick att byta pass på jobbet! :hbang:

Hoppas nu att kursen är bra Arne! :D


Det kan du lita på! :D

AcidSleeper
2005-05-22, 23:28
Vilken tur! :thumbup:

abjorn
2005-05-23, 07:16
Hoppas få besked idag. Kanske flyttar tentan till i höst istället om jag får det ;) Vill inte missa kursen.

Arne Persson
2005-05-23, 08:02
Hoppas få besked idag. Kanske flyttar tentan till i höst istället om jag får det ;) Vill inte missa kursen.


Hoppsan! Då får man inte göra er besvikna!!! :em:

abjorn
2005-05-23, 11:09
Man fick automatiskt IG på tentan om man missade genomgången. Och kursen var tydlingen inget rimligt själ till att slippa. Nu måste man bestämma sig om man ska flytta tentan eller inte (om man nu får det vill säga).

Beslutsångest ;)

Cilia
2005-05-23, 11:38
Man fick automatiskt IG på tentan om man missade genomgången. Och kursen var tydlingen inget rimligt själ till att slippa. Nu måste man bestämma sig om man ska flytta tentan eller inte (om man nu får det vill säga).

Beslutsångest ;)
annars får man verkligen hoppas att det är en bra tentagenomgång för dom flesta jag har varit på i mina dagar har direkt inte tillfört ngt. Sen kan man annars föreslå att dom lägger resurserna innan tentan än efter.

AcidSleeper
2005-05-23, 15:46
Förrutom lunch på alternativt Kopp och Kastrull är det Arne som bjuder på fika!? :D

Eller måste man köpa det eller ha med sig eget?

Arne Persson
2005-05-23, 16:40
Förrutom lunch på alternativt Kopp och Kastrull är det Arne som bjuder på fika!? :D

Eller måste man köpa det eller ha med sig eget?
Tyvärr så bjuds det bara när jag håller hemma i Lödde (c:a 120 mil därifrån). Min fru är vänlig nog...... :D

AcidSleeper
2005-05-23, 17:17
Tyvärr så bjuds det bara när jag håller hemma i Lödde (c:a 120 mil därifrån). Min fru är vänlig nog...... :D

Om hon är så vänlig så får hon väl följa dig hit till Umeå.. jag kan stå för köket om hon står för matvarorna! :D

abjorn
2005-05-23, 19:51
Nästa tentatillfälle är i augusti *spy*

Vette katten om jag vill glömma bort allting över sommaren. Bestämmer mig denna vecka.