handdator

Visa fullständig version : Vad har ni gjort för roligt på fyllan?


Joker
2005-05-19, 12:39
Alltså vad för sjuuka grejer har ni hittat på när ni varit fulla, som ni aldrig skulle gjort om ni var nyktra? :cool:

ArnoldOnLehmä
2005-05-19, 12:41
Legat med en tjockis :naughty:

Honn
2005-05-19, 12:45
Tja, somna ifrån en dam skulle jag inte göra nykter. I alla fall inte två gånger på samma kväll.

Herkulez
2005-05-19, 12:46
blivit jagad av polisen för att jag körde en stor ångvält. var väl 15år då.

Joker
2005-05-19, 12:47
blivit jagad av polisen för att jag körde en stor ångvält. var väl 15år då.

HAHAHAHA :laugh: :laugh: :laugh:

Kwon
2005-05-19, 12:51
Vaknat upp lite snabbt på någon väg / motorväg mitt i natten i Skåne för att sen somna om. (Var redigt fuller)

Vaknade sedan upp några timmar senare på Sjukhus i Lund!

-

Har också däckat på någon gata nere på Kos (Grekland) pga alkohol!

-

Två saker jag aldrig skulle gjort nykter.

JJ
2005-05-19, 12:53
Jag har definitivt vaknat upp bredvid kvinnor jag aldrig skulle satt på nykter.

TheSQUAT
2005-05-19, 13:16
Vaknat på en parkbänk i Vindeln många mil hemifrån i 18-årsåldern utan en susning om hur jag hamnat där. :confused:

Lillbrorsan åt en gammal klasskompis stal i fyllan för många år sedan en häst en bit utanför Umeå och fick för sig att han skulle rida hem till Hörnefors knappt 3 mil söderut. Detta sen han missat sista bussen hem efter en röjarrunda på stan. *screwy* Slutade med att han blev stoppad av en polispatrull och "tagen i förvar". Låter som en skröna men är alldeles sant!

takjens
2005-05-19, 13:17
Däckat på en motorhuv.. tydligen va det en polis bil jag lagt mig och sova på *screwy*

TrasMannen
2005-05-19, 13:42
Standardgrej, har haft sex med en tjej som jag aaaldrig hade haft sex med om jag var nykter

Jag måste ha blivit våldtagen då eller hur?

Bamse
2005-05-19, 13:45
Mina två första fyllor skämde jag ut mig på, båda gångerna :D

Men det var ju på det glada 90-talet, så det är ju preskriberat nu.

Piranha
2005-05-19, 13:47
Ingen som hamnat i fight med norrmalmspiketen och fått en månad på kåken ?

ähä ..

Frantic
2005-05-19, 13:55
Lillbrorsan åt en gammal klasskompis...

Haha, jag läste lite fel först :eating:


Själv så hoppade jag ombord på en norsk husbåt som jag aldrig sett, slängde av mig kläderna och badade näck med husbåtens ägare

Froddan
2005-05-19, 13:58
Minns två roliga saker…

När jag bröt mig in på ett avstängt poolområde tillhörande ett Hotell på Kos. Blev gripen av nattvakterna varvid jag flydde våldsamt när de ringde den grekiska polisen. Slog ner ena vakten och irrade runt vilse med smått panik. Jag undkom med nöd och näppe vakter och polis och slapp det inte särskilt roliga grekiska straffet för inbrott och våld mot tjänsteman.

När plutonen var ute och festade fredligt i Stockholm och marscherade längs Biblioteksgatan. Den glada stämningen avbröts plötsligt när piketen dök upp från ingenstans och flög på oss – 20-30 nysnaggade killar – som några vettskrämda människor anmält som ett 50-tal man stort nazistgäng härjandes i innerstan.

:D

Grisen
2005-05-19, 14:02
Minns två roliga saker…

När jag bröt mig in på ett avstängt poolområde tillhörande ett Hotell på Kos. Blev gripen av nattvakterna varvid jag flydde våldsamt när de ringde den grekiska polisen. Slog ner ena vakten och irrade runt vilse med smått panik. Jag undkom med nöd och näppe vakter och polis och slapp det inte särskilt roliga grekiska straffet för inbrott och våld mot tjänsteman.

När plutonen var ute och festade fredligt i Stockholm och marscherade längs Biblioteksgatan. Den glada stämningen avbröts plötsligt när piketen dök upp från ingenstans och flög på oss – 20-30 nysnaggade killar – som några vettskrämda människor anmält som ett 50-tal man stort nazistgäng härjandes i innerstan.

:D

:D

abjorn
2005-05-19, 14:22
Frågan är: Vad har man inte gjort???

Karate_kid
2005-05-19, 14:32
Frågan är: Vad har man inte gjort???


Dragit på en penionär ?

ölobrännvin
2005-05-19, 14:35
Jag ville hämnas för att min kompis hade fått en käftsmäll och hällde 1,5 liter bensin över den misstänkte gärningsmannens bil och tände på och sprang, dagen efter så kom jag på att jag inte alls visste vad han hade för bil, men min polare mådde bättre av det åtminstonde *screwy*

Karate_kid
2005-05-19, 14:36
Jag ville hämnas för att min kompis hade fått en käftsmäll och hällde 1,5 liter bensin över den misstänkte gärningsmannens bil och tände på och sprang, dagen efter så kom jag på att jag inte alls visste vad han hade för bil, men min polare mådde bättre av det åtminstonde *screwy*

Låter som mycket bra agerat, väl genomtänkt. :thumbup:

palme
2005-05-19, 14:39
Hade en AIKhatt (polarn vann den på ett tivoli) på mig men hävdade att det var en DIFhatt till ett par DIFare, vi började givetvis att fajtas mitt i stadsparken.

AnimalGen
2005-05-19, 14:39
Också får jag skiten för jag har repat en bil.

ölobrännvin
2005-05-19, 14:40
Låter som mycket bra agerat, väl genomtänkt. :thumbup:
Jag var 17 då och tyckte det var en mycket bra ide just då, så tänkte jag ofta på den tiden, ähhh inget att göra vi spänner upp ett rep över jänvägen.

FinnPower
2005-05-19, 14:42
Efter en ordentlig middag på ala carte restaurangen på Birka Princess med några vänner klädde jag av mig naken och gick till hytten med hyttnyckeln mellan skinkorna. :cool:

jwzrd
2005-05-19, 14:44
Efter en ordentlig middag på ala carte restaurangen på Birka Princess med några vänner klädde jag av mig naken och gick till hytten med hyttnyckeln mellan skinkorna. :cool:

AAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAH HAH AHAH HAHAH GAAAAAAAAAAH. Så kunde jag inte göra något mer idag! :laugh:

Eatalot
2005-05-19, 14:44
Efter en ordentlig middag på ala carte restaurangen på Birka Princess med några vänner klädde jag av mig naken och gick till hytten med hyttnyckeln mellan skinkorna. :cool:

hahahaha, måste varit smidigt att ha båda händerna fria??

capoje
2005-05-19, 14:52
Kastat ett stenhårt glas askfat på en av stans äckligaste bögar....tur ja missa :)
Har lite ångest över det.

:Ångest över att jag kastade..inte missa :]

Herkulez
2005-05-19, 14:55
Efter en ordentlig middag på ala carte restaurangen på Birka Princess med några vänner klädde jag av mig naken och gick till hytten med hyttnyckeln mellan skinkorna. :cool:
hahahahaahah så sjuuuuk du är :laugh:

jwzrd
2005-05-19, 15:00
Det känns som om Finnpower dödade den här tråden. Vem fan toppar det där? :laugh:

AnimalGen
2005-05-19, 15:07
Efter en ordentlig middag på ala carte restaurangen på Birka Princess med några vänner klädde jag av mig naken och gick till hytten med hyttnyckeln mellan skinkorna. :cool:
Den historia gav mig smärta, jag har träningsvärk i magen och kan inte sluta skratta.

Kaboffastar
2005-05-19, 15:09
jag ahr gjort volt över en eld, spräckte huvet pga landning på stor sten........( på huvet )

Klo
2005-05-19, 15:09
Efter en ordentlig middag på ala carte restaurangen på Birka Princess med några vänner klädde jag av mig naken och gick till hytten med hyttnyckeln mellan skinkorna. :cool:

:bow: *yourock*

hampaN
2005-05-19, 15:13
Jag och några polare var ute vid en damm, skulle grilla lite korvar och förtära alkoholhaltiga drycket.

Vi korkade upp och allt gick kanon, efter ca 1 timme skulle jag ner till dammen för att pissa och råkade på någon vänster trilla i :em: .

Kall och blöt blir jag hämtade ca 2 timmar senare och då passar jag även på att lägga en pizza i bästa polarens bil.
När jag kommer hem går jag upp och lägger mig i sängen iklädd de blöta kläderna.

Detta var för ca 1 månad sen, kan ju bara säga att det är satans kallt att bada i april :booty:

Detta skulle jag absolut inte har gjort nykter :)

AnimalGen
2005-05-19, 15:17
Ingen som hamnat i fight med norrmalmspiketen och fått en månad på kåken ?
Har gjort något åt det hållet.

abjorn
2005-05-19, 15:19
det roligaste jag gjort är nog när jag ramlade över en betonggris i västerås..

men det är inte kul om man inte var med och såg det ;)

TrasMannen
2005-05-19, 15:43
Har gjort något åt det hållet.

Det var när du repade bilen eller? :D

Janolov
2005-05-19, 15:44
Snacka om sjuk drog...
Det märkliga är att man skämtar om alkoholens baksida och fördömmer andra drogers baksidor...

jwzrd
2005-05-19, 15:46
Snacka om sjuk drog...
Det märkliga är att man skämtar om alkoholens baksida och fördömmer andra drogers baksidor...

Man? Tala för dig själv i dina egna fördomar. Ingen som skämtar om baksidan av alkohol.

RobbeliRobban
2005-05-19, 15:49
Snacka om sjuk drog...
Det märkliga är att man skämtar om alkoholens baksida och fördömmer andra drogers baksidor...

Snacka om rubbat...Det märkliga är att man tar varje tillfälle i akt att få ut lite hasch-propaganda.

Janolov
2005-05-19, 15:50
Man? Tala för dig själv i dina egna fördomar. Ingen som skämtar om baksidan av alkohol.


Har inte läst hela tråden iofs. Jag var inte så allvarlig i mitt uttalande som det såg ut. Lite ironi dock, men visst skämtar folk om baksidorna med alkohol. Såsom att man gjort bort sig totalt för någon, spytt ner någonting eller kanske rentav förstört någonting...

Janolov
2005-05-19, 15:52
Snacka om rubbat...Det märkliga är att man tar varje tillfälle i akt att få ut lite hasch-propaganda.

Jag hyllar ingen drog. Alla har sina baksidor...

Dipshit
2005-05-19, 15:55
jag orkar inte fördjupa mig, men:

- satt mig ned o sket en gång i ett bostadsområde.. folk gick förbi, men tog lustigt nog rejäla omvägar..

- kastade en solstol i huvudet på en god tjejkompsi.. var inte meningen så klart *innocent*
hon tappade balansen, men var snabbt efter mig igen.. ;)

Janolov
2005-05-19, 15:59
Förövrigt köpte jag en mosbricka. Tog en tugga, sölade, tog servetten och torkade mig runt munnen. Sedan öppnar jag papperskorgen och kastar mosbrickan. Minen när jag insåg att det inte var servetten jag kastade var tydligen ganska rolig.

TTT
2005-05-19, 16:09
Oj det är många saker.

Fått den briljanta idén att försöka hoppa jämfota över en parkbänk. SLutade med köttsår på haka, näsa och panna.

Legat på golvet i en polisbuss och svingat med nävarna. Tur jag inte fick in någon smäll. Den kvällen slutade med framstupa sidoläge i hallen, en vettskrämd mor och 3 arga poliser.

Dragit en rövarhistoria för polisen då jag vart för full som 14-åring. Förklarade att mina föräldrar förmodligen skulle ha ihjäl mig om dom körde hem mig. :P

Hånglat upp en snubbes flickvän för att sedan stå och skratta honom och hans 5 vänner rakt i ansiktet. Klarade mig undan stryk också. :)

Får räcka för nu. :P

HajduMan
2005-05-19, 17:40
slog ut framtänderna

ej slagsmål, skulle ner för en liten backe och föll utan att händer tog emot mig, så jag landa på huvet i asfalten,.. HAHAHAHHAHAH dessutom var jag så packad så jag bara skrattade och sen limmade jag dit nya dagen efter hos tandläkaren

Popeye
2005-05-19, 17:58
Tappade bort två tjejjer på fyllan en gång.
Hade en flicka på vardera armen... humdumdidum... allt går bra. :)
Rätt som det är har jag tappat bort dem? Vart sjutton har jag lagd dem? Hehe, det var ganska blött den kvällen.

Karate_kid
2005-05-19, 18:00
- satt mig ned o sket en gång i ett bostadsområde.. folk gick förbi, men tog lustigt nog rejäla omvägar..




Därav ditt namnval eller ? :D

*Flash*
2005-05-19, 18:16
Jag brukar göra skäl för mitt smeknamn som jag fick för ett antal år sedan, nämligen Flasher (blottare).
Brukar ganska ofta få för mig att strippa när jag är full, gärna för en massa folk också *screwy*

Flörta med poliser är något jag brukar göra när jag är full..flörta med dörrvakter också för den delen.

Zion
2005-05-19, 18:17
Vaknat på en parkbänk i Vindeln många mil hemifrån i 18-årsåldern utan en susning om hur jag hamnat där. :confused:

Lillbrorsan åt en gammal klasskompis stal i fyllan för många år sedan en häst en bit utanför Umeå och fick för sig att han skulle rida hem till Hörnefors knappt 3 mil söderut. Detta sen han missat sista bussen hem efter en röjarrunda på stan. *screwy* Slutade med att han blev stoppad av en polispatrull och "tagen i förvar". Låter som en skröna men är alldeles sant!

Hehe.. grabbarna från Hörnefors är inte dåliga på att supa till, finns en jävla massa historier! Nämner inga namn, men vissa har vaknat upp på en tropisk charter-Ö i boots och skinnväst, och hade ingen aning om hur och när de hamnat där.. De hade svårt att hinna hem till Jobbet på måndag morgon..

s0s
2005-05-19, 18:24
Under en fylla för ett par år sen var jag nära att fightas med någon idiot som knuffade mig vid baren, jag försökte typ spela cowboy och tog en öl flaska och krossade toppen. Det sjuka var att det inte blev som i filmer, dvs att toppen blev taggig, den blev missbildad, avlång och såg nästan ut som ett svärd. Som tur var stoppade mina polare mig innan situationen förvärrades.

muddler
2005-05-19, 18:28
brukar ha den ovanan att när jag är full "springa" över bilar, alltså hoppa upp på
motorhuven och sedan bara springa rakt över taket och hoppa ner.... nu på senare tid har det mattats av gudskelov :D

Jense
2005-05-19, 18:42
mina bravader finns i annan tråd

TheSQUAT
2005-05-19, 19:16
Hehe.. grabbarna från Hörnefors är inte dåliga på att supa till, finns en jävla massa historier! Nämner inga namn, men vissa har vaknat upp på en tropisk charter-Ö i boots och skinnväst, och hade ingen aning om hur och när de hamnat där.. De hade svårt att hinna hem till Jobbet på måndag morgon..

Känner till den där storyn med...sicka galningar! :D

AnimalGen
2005-05-19, 19:36
Det var när du repade bilen eller? :D
Nej, jag komm i slagsmål med väktarna på Knutpunkten.

Yankeee
2005-05-19, 19:37
Nej, jag komm i slagsmål med väktarna på Knutpunkten.

FYFAN VA HÄFTIGT!!!!!!11!11! BERÄTTA MER!!!11!!!!!1

AnimalGen
2005-05-19, 20:05
ironi?

Dipshit
2005-05-19, 20:06
Därav ditt namnval eller ? :D
hehe.. faktiskt inte
kom på att jag slagit ut tänderna 3 ggr på fyllan också.. oops..

först dunka jag huvudet i en betongvägg, där flög halva övre hörgre framtanden..
sen några månader senare slogs jag o en polare över sängplats i en stuga..
på nåt får jag mitt knä i fejan.. där flög en halv tand i underkäken..o en flisa i en tand i överkäken..
den sista räknas väl egentligen inte: sen cirka ett år senare så slår en polare till mig på skoj på vägen hem.. där flög senaste lagningen..

kan tillägga att jag aldrig varit i ett riktigt slagsmål.. :em:

DarthHolm
2005-05-19, 20:08
Jag har hotat lite crustare. Men det är ju bara kul. :thumbup:

GymTT
2005-05-19, 20:11
Börjat köra höga knän utanför huset där det var fest.

Det var grejjer det, eller inte

MVH TT

nim
2005-05-19, 20:57
Var full mitt på ljusa dan. Hoppade upp och mediterade på en pickup som var parkerad utanför en pizzeria. Chaufför och passagerare som satt och käkade blev lagom nöjda när dom såg mig.

Karate_kid
2005-05-19, 21:00
Börjat köra höga knän utanför huset där det var fest.

Det var grejjer det, eller inte

MVH TT


Jävlar du har levt ett vilt liv!

Dipshit
2005-05-19, 21:02
Jävlar du har levt ett vilt liv!
han har levt livet va! hej svejs va..
men han hette putte som liten va!

murmeldjur
2005-05-19, 21:50
jag faceplantade en sjukt fet björk för en månad sen när jag skulle springa ut i skogen för att pissa eller spy (kommer ej ihåg) på en fest.. det konstiga var att jag glömde göra det jag skulle.. *spy*

Trance
2005-05-19, 22:07
Var extremt trött, det var sent. Jag hade nog spytt innan på kvällen och hade äntligen kommit på bussen och bara längtade att få komma hem och dricka vatten och sova.

Tyvärr somnar man på bussen som resulterar i en 7 kilometers promenad mitt i natten.

Annars har man vaknat upp med någon som man inte skulle sovit med nykter, fast som tur är så fungerar det åt båda hållen så man har säkert fått mer också. Så jag är glad.

n1klas
2005-05-19, 22:24
jag badade i en tunna och hoppade över tills grannen gård, låg lite lägre..så jag hoppa in naken i en hundgård med en fetstor blodhund.

MacLeod
2005-05-19, 22:42
Eller som den där gången när du sumpade träningen för att du satte dig utan bälte i en bil med en onykter chaffis!

Matte_Maiden
2005-05-19, 22:45
Vaknade upp hemma efter en klassresa och fick berättat för mig att jag gjort diverse onödiga saker inför halva klassen i en skogsdunge med en tjejpolare.

En liknande incident fast mer "light" på sommaren innan 9:an.

Har lagt en pinsam spya mitt uppe på centrum i byn där jag bor. Lyckades av någon anledning försöka fånga spyan med handen vilket resulterade i att jag fick lotsas in av polarna på den lokala pizzeran och tvätta mig så gott det gick.

Bolio
2005-05-19, 22:45
Eller som den där gången när du sumpade träningen för att du satte dig utan bälte i en bil med en onykter chaffis!

hoho.

Bolio
2005-05-19, 22:45
Vaknade upp hemma efter en klassresa och fick berättat för mig att jag gjort diverse onödiga saker inför halva klassen i en skogsdunge med en tjejpolare.

En liknande incident fast mer "light" på sommaren innan 9:an.

Har lagt en pinsam spya mitt uppe på centrum i byn där jag bor. Lyckades av någon anledning försöka fånga spyan med handen vilket resulterade i att jag fick lotsas in av polarna på den lokala pizzeran och tvätta mig så gott det gick.

Vad hade du gjort utan oss blattar med pizzerior? Där ser ni, rasister! ;)

Matte_Maiden
2005-05-19, 22:48
Vad hade du gjort utan oss blattar med pizzerior? Där ser ni, rasister! ;)

Det är sant! Syrianerna får stanna! Men alla jävla kurder som inte gör ett dugg nytta kan vi slänga ut på direkten. ;)

Frippe_L
2005-05-19, 23:03
Hmm, man har väl gjort mycket mer än vad man minns, men ens "kompisar" minns mer än gärna vad man gjort!

Det jobbigaste var väl när jag hade varit på fest och skulle hem sent på natten så var jag megapackad,trött och frusen (detta var i mars och det ösregnade). När jag gick uppför en backe i byn och skulle upp för en stentrappa så somnade/däckade jag med båda händerna i fickorna, bör tilläggas att jag vid den tiden vägde ca 130kg, det blev en bra smäll och fem tänder rök och en överläpp sprack. fan vilken chock päronen fick morronen efter. hade legat medvetslös i två timmar ca i regenet innan en vänlig själ hjälpte mig hem...... Detta hade nog inte hänt om jag vatt nykter :cool:

Bolio
2005-05-19, 23:17
Det är sant! Syrianerna får stanna! Men alla jävla kurder som inte gör ett dugg nytta kan vi slänga ut på direkten. ;)

Mattias? :/ Jag tillåter inte detta. Ondskan skall ej få besegra dig min mest senfödda av alla vänner!

Matte_Maiden
2005-05-19, 23:22
Mattias? :/ Jag tillåter inte detta. Ondskan skall ej få besegra dig min mest senfödda av alla vänner!

Jag skämtade ju. Ni får självklart stanna! ;)

Berge
2005-05-19, 23:23
Var för ca 2 år sedan skulle på en fest hos en polare men skulle vara nykter den kvällen (var vad jag trodde ) men på nått sätt lyckades jag bli övertalad till att dricka en shot tequilla ,och det hela sluta med att jag fick ner 15 shots + några öl . Iaf så blev jag redigt berusad och gjorde väl mest dumma saker hela tiden men det absolut bästa var när en 120 tung Berge fick för sig att han var snabb som Ben johnson och lätt som en fluga .En kompis hade en EU bil modell mindre som han börja köra ner för en backe ,jag fick såklart syn på detta och börja springa allt jag hade och hoppa upp på taket på bilen . Så där hängde jag på EU bilens tak medans han fortsatte att köra 300-400 meter i ca 40 km tim . Tröttna efter ett tag och tänkte att jag kan ju bara släppa taget nu och fortsätta gå i samma takt som bilen :thumbup: gjorde ju så och det hela sluta med att fetto jag rulla runt några varv på nacken som en annan flodhäst ,enligt vittnen var det en otroligt rolig syn



Bifogar bild på en liknande bil :whipped:

Bolio
2005-05-19, 23:30
Jag skämtade ju. Ni får självklart stanna! ;)

Hurra! Hurra! Hurra! Mattias är god igen!

Matte_Maiden
2005-05-19, 23:31
Hurra! Hurra! Hurra! Mattias är god igen!

Ja men du vet att jag inte klarar mig utan din morsas kebab. :thumbup: :eating: :bow:

EDIT: Bolio af Kurdistan, jag väntar på ditt svar. :D

Bolio
2005-05-19, 23:39
Vad för svar? =)

Matte_Maiden
2005-05-19, 23:46
Vad för svar? =)

Det där räcker bra. :)

Börje H
2005-05-20, 07:28
Detta hände en hmmmm kompis till mig. Ärligt alltså! :D
Efter en MYCKET våt kväll på krogen släntrade vår hjälte sig hemmåt till hemmets lugna vrå. Ungefär vid 5.30 på morgonkvisten väcks våran hjältes sambo av att hjälten drummlar sig upp ur sängen och går fram till garderoben, drar ut en låda och börjar urinera i den. Hjältens sambo påtalar detta bisarra faktum varpå hjälten småskrattar lite och med ett småglatt humör, på vingliga ben, tar sig till toaletten för att avsluta vad han påbörjat. När sambon på morgonen upplyser om det inträffade finns inte ett spår av minne kvar i hjärnan på hjälten....
Det som var tur i historien var att i den låda som det urinerades i låg iaf hans egna underkläder :D