handdator

Visa fullständig version : Två styrkepass på en dag?


Bjorne
2005-05-19, 10:41
Tja

Jag har inte tränat sedan måndags, är dock ledig hela den här dagen, då jag har gjort allt som ska göras idag, så funderar jag på att kanske sticka upp och köra bröst/triceps/axlar om en timme (äta först) och sedan sticka upp igen vid sex, halv sex och köra rygg.

Där emellan kommer jag naturligtvis äta som ett djur, mycket potatismos och nötfärs :)

Det är troligen inget jag kommer upprepa särskilt ofta, men undrar för nu och ni tror att det kan ha negativ inverkan på muskelutvecklingen? :)

Jompi
2005-05-19, 10:43
Behöver INTE få nån negativ konsekvens ALLS

Baan
2005-05-19, 11:18
ne kör på o testa, kanske något du fastnar för t o m. själv hade jag väl kört dom i omvänd ordning men dte är ju upp till dig

Bjorne
2005-05-19, 11:34
ne kör på o testa, kanske något du fastnar för t o m. själv hade jag väl kört dom i omvänd ordning men dte är ju upp till digHar inte den möjligheten.

Sticker upp nu, får se hur pass två i kväll blir.


Vad tycker ni förresten om att käka potatismos efter träning, har ju högt gi, innehåller det lite näring också tro, eller är det bara pulver :p

TCOG
2005-05-19, 11:57
om du kör bröst/triceps/axlar och sen orkar gå och köra rygg också efter det så tränar du troligen inte tillräckligt hårt....eller kör du 2 set/muskelgrupp kanske det går...

testa köra 30set rygg sen testa ;)

Bjorne
2005-05-19, 13:54
om du kör bröst/triceps/axlar och sen orkar gå och köra rygg också efter det så tränar du troligen inte tillräckligt hårt....eller kör du 2 set/muskelgrupp kanske det går...

testa köra 30set rygg sen testa ;)
Kört nu:
Uppåtlutande bänkpress x 4
Flyes x 5 (2 uppåtlutande och 3 plana)
Triceps Extension i CC x 5
Smalbänkpress x 3
Rodd till hakan x 4

Inte världens hårdaste pass nej, dock kör jag det två gånger i veckan, så tycker det funkar :p